Şimdi Ara

CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.650
Cevap
99
Favori
362.641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • oguzadal O kullanıcısına yanıt
    Ben de bulamadım, kılavuzda da yazmıyor, ama basılabiliyor. Herhalde Türkiye'de kullanılmayan bir özelliği vardır, öğrenip canımızı sıkmayalım
  • @msaltik

    quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    yönetici dediğin böyle olur

    Düşünceniz için teşekkür ederim.

    Hafta sonu test sürüşü sonrasında araç ile ilgili düşünceleriniz ne olacak merak ediyorum açıkçası. Aracın şanzımanını EDC gibi beklemeyin ve vites geçişlerinden keyif almaya bakın derim. Ben açıkçası kendi aracımda o geçişlerdeki hissiyattan keyif alıyorum, hatta acaba böyle düşünen bir manyak ben miyim derken forumda aynı şekilde düşünen başka kişiler de olduğunu görünce sorunun bende olmadığını anladım.



    @oguzadal

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzadal

    Tşk ederim .Aynı yerden bahsediyoruz evet ama burda sinyal kolu ucundaki butona basınca ne olacağı yazmıyor.Silecek kolundaki güzergah bilgilerini sıfırlıyor.Soldaki ne yapıyor?(Bazı farklı araçlarda korna olarak kullanılan yerden bahsediyorum ,belki daha acıklayıcı olur)

    Evet, silecek kolunun ucundaki düğmeye bir kez basıldığında benim aracımda da anlık bilgiler-güzergah bilgileri arasında geçiş yapılmakta ve uzun basıldığında güzergah bilgilerini sıfırlanmakta.

    Kullanım kılavuzuna baktığım kadarıyla sinyal kolunun ucundaki düğmeden hiç bahsedilmemiş ya da benim gözümden kaçtı.

    Kullanma kılavuzunda sinyal kolu ile ilgili bulduklarım:

     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ  CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ
     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ  CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ
     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ  CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ
     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • gönderdiğiniz kılavuzu okuyorum. geçen de buraya yazmıştım sanırım, ülkelerin kendi ekolleri oluyor ve birbirlerine çok benzerler. Hatta kılavuzu sanki Grand Scenic kılavuzunu okur gibi okudum. Çok ufak farklarla ayrılıyorlar. böyle olması benim için iyi. hepten yabancı bir aracı kullanmış olmayacağım.

    Yarınki test sürüşünden çok bir beklentim yok açıkçası, vites geçişlerini merak ediyordum ama büyük çoğunluk EDC gibi olmadığını söyleyince beklentim iyice düştü. Ama yine de çok kötü olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta dünyanın en rezil sistemi olsa bir düz vites araçtaki kadar olur heralde... Yayık gibi sallamaz bizi... sallamaz dimi :D

    Ben zaten sakin kullanırım, 90'cıyımdır... ama arada %10 da olsa gazı da köklerim. "Hayalkırıklığı" seviyesinde olmasın yeter.

    Kılavuzun çok az bi kısmını okudum, Scenic ile %90-95 oranındaki benzerlikleri görünce Fransızlar bu işi yapıyorlar dedim. Şu kadarcık bilgi ile bile Zafira'nın artık iyice elendiğini söyleyebilirim...




  • Arkadaşlar
    Bir ara AKÜ konusunda bir yazı okumuştum. ama nerede, ve bütün bir formu tekrar taramak istemiyorum.
    Picasso ların aküsü çok pahalı imiş. Jell akü olduğu için falan. Aküden yana şansım yoktur.
    Picasso su olan arkadaşlar bilgi verebilir mi . Akü garantiye de girmiyor.
    Ne kadar dayanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    Yarınki test sürüşünden çok bir beklentim yok açıkçası, vites geçişlerini merak ediyordum ama büyük çoğunluk EDC gibi olmadığını söyleyince beklentim iyice düştü. Ama yine de çok kötü olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta dünyanın en rezil sistemi olsa bir düz vites araçtaki kadar olur heralde... Yayık gibi sallamaz bizi... sallamaz dimi :D

    Ben zaten sakin kullanırım, 90'cıyımdır... ama arada %10 da olsa gazı da köklerim. "Hayalkırıklığı" seviyesinde olmasın yeter.

    Merak etmeyin, o kadar da kötü bir sistem olmadığını göreceksiniz. Hatta ETG6, Auto6R'ın (Citroen'deki karşılığı MCP) daha da iyileştirilmiş hali olduğu için üzerine eklemeler de yapılmıştır. Auto6R ile yaşadığım tek sorun 2. viteste düşük bir hızdayken dik bir yokuşa çıkıyorsam ve vitese kendim müdahale etmiyorsam yokuşun başında araç kararsız kalıp silkelemeye başlıyor, bu tür durumlarda araca müdahale edip 1. vitese kendim almam ya da gazı köklemem gerekiyor. Bunun haricinde herhangi bir sıkıntım olmadı.

    90'cıysanız zaten yakıt tüketimi ile ilgili bir sorununuz olmayacaktır. Arada gazı kökleme olayı olacak tabii ki. Test sürüşü esnasında yol müsait olursa eğer gazı köklediğinizde aracın sizi üzmeyeceğini göreceksiniz, tabii bunu yaparken aracın 1.6 motora sahip olduğunu ve ağırlığını unutmamak gerek.




  • Aksine arac oldukca hafif... benim eski fluence agirliginda yada mevcut astra hb... bu onemli bi fark. Mevcut scenic'imin 1520kg ve 1.5motorda 240nm oldugu düşünülürse alacagim lezzet artacaktir. Son 3 saat :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kilavuzdan anladigim kadariyla, cocuk kilidi aracin ici den yapilamiyor, kapi icinden manuel olarak yapiliyor. Bu iyi olmamis... digeri de arac sanirim 20.000km de bir bakima gidiyor. Dedimya Fransiz ekolu :) agir balima kadar olan bakim maliyetlerini de alacam...
    Scenic agir bakim 80.000de dir... bunda kac? Yada baska deyisle, triger zincirli mi degil mi ?ç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Philpo

    Arkadaşlar
    Bir ara AKÜ konusunda bir yazı okumuştum. ama nerede, ve bütün bir formu tekrar taramak istemiyorum.
    Picasso ların aküsü çok pahalı imiş. Jell akü olduğu için falan. Aküden yana şansım yoktur.
    Picasso su olan arkadaşlar bilgi verebilir mi . Akü garantiye de girmiyor.
    Ne kadar dayanıyor.

    GP kullanıcısıyım. 6.5 yıldır aynı aküyü kullanıyorum ve aracım 78.500 km de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    Aksine arac oldukca hafif... benim eski fluence agirliginda yada mevcut astra hb... bu onemli bi fark. Mevcut scenic'imin 1520kg ve 1.5motorda 240nm oldugu düşünülürse alacagim lezzet artacaktir. Son 3 saat :)

    Merakla msaltik'in test yorumunu bekliyorum. Ben Scenic ile Picasso arasında kalmıştım ve şans işte benim aklımda olan araçlardan birini belli bir dönemdir kullanan biri benzer mantıkla deneme yapacak... Umarım biraz geniş tutar gözlemlerini... Selamlar
  • Acaba garanti uzatma var mı citroende?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anchowy61

    Acaba garanti uzatma var mı citroende?

    http://www.citroen.com.tr/servis/arti-garanti/#/servis/arti-garanti/
  • sarppy kullanıcısına yanıt
    Teşekürler. Garanti şöyle 6 yıl olsa çok daha güzel olur bence
  • arkadaşlar merhaba, bi baktım herkes beklenti içindeymiş, eve gelir gelmez üstümü değişmeden yazıyorum hemen...

    Denediğim araç ETG6 C4 Picasso'ydu öncelikle Grand modeli değil. Kırmızı renkte, ve full donanım.

    - Zafira'da gördükten sonra endişe ettiğim ama endişe ettiğim gibi olmayan çift kollu A sütunu bu araçta da hiçbir problem yaratmadı... Görüş hoşuma gitti, ilk hareket anında garipsedim tabi alışkanlıktan dolayı ama hemen alışıverdim.

    - Görüş iyi başladık ama hemen dakka 1 gol 1. araç 1'den 2 ye geçerken yumuldu. Hemde gaza çok hafif basmışken. Ana yola çıktım yarım gazdan biraz daha fazla basarak kalkış yaptım yine yumuldu. 3'ten sonra etkisi giderek azalıyor. Ama özellikle 1den 2ye geçiş amatör bir düz vites kullanıcısı ayarında. Yalnız bakın baştan söyleyeyim benim playstation dışında otomatik tecrübem yok denecek kadar az. Bu aracın otomatik yapısı da sonuçta robotik. Belki alışmayla giderilebilir bu, aracın huyusuna suyuna alışınca. Her ne kadar aynı ekolden de gelseler farklı teknolojiyi kullanan markalar Citroen ve Renault... ilk deneyimden sonra kenara yanaştım M moda aldım, bir de bu şekilde denedim. yine o yumulmayı yaptı. A modunda kalkış yaptım F1 vites ile kendim attım onu beklemeden yine yaptı... 4. seferde kendi sürüş tarzıma uygun şekilde usul sürüş tarzı denedim yine yaptı ama çok da rahatsız etmedi. Ama kesinlikle vardı yine. Çok emin değilim ama biraz tecrübe sonunda buna kullanıcı çözüm bulabilir. bu 15-20km test sürüşü ile anlaşılabilecek bi durum değil.

    - Araca devam etmeden hemen konuyla ilgili olduğu için EDC'ye geçeyim. tüm testim bittikten sonra Renault'a gittim. Captur 1.2 130bg EDC araç ile aynı parkuru test ettim. Sonuç şu: EDC mükemmel... Gazı tamamen köklediğim halde vites geçişleri o kullanım tarzına göre kabul edilebilir düzeyde. Gaza basabildiğim kadar bastım işte düşünün... Belki benzinli dizel farkı da vardır. Ama bu halde (geçen yazmıştımya hani) araç sanki tek vitesmiş gibi değildi. değişimler hissedildi. Ama ona da yapacak bişey yok artık. 2'den 3'ten sonra kaymak zaten... Amaaa usul sürüş modunda EDC muhteşem olduğunu gösteriyor gerçekten. Harika... Hani bu kişiden kişiye değişecek bişey değil, bazısı onu sevmez bunu sever tarzında değil. Aradaki fark "fanboy" tarzı fanatiklerin bile şapka çıkaracağı düzeyde.

    - Otomatik ile ilgili görüşlerim bunlar. Bu arada bi anlamı var mı bilmiyorum ama 2 aracın da hill holder performansı çok iyiydi.

    - Picasso'nun koltuklarını beğenmedim, şöyleki istediğim paketteki aracın fiyatı 87.000 listede, bu araca yakıştıramadım o koltuk kumaşını ve işçiliğini yakıştıramadım. Hele koltuk yanındaki kolçaklar hepten basit olmuş. Benim mevcut Scenic'imde yarı-deri standart olarak gelirdi. Koltuklar arasında ciddi fark var... C4'te yarı deri için Lounge paketini de almanız lazım 2900TL. Masaj özelliğini önemsemiyorum çünkü Latitude'de de tatmin olmamıştım. Bir de kafalıklar arasında da az da olsa fark var. Scenic önde...

    - Picasso'nun içindeki plastik kullanımı da vasat geldi bana. "yüzük" testi yaptığımda daha çok yerde sert plastik sesi aldım, ancak görsellik falan iyi. Haa bir de direksiyonun hemen arkasında, vites kolunun olduğu kısım çok göz önünde bir parçayken, en azından oranın farklı bir malzeme ile kaplanmış olması görünüme ciddi katkı sağladır. Scenic'in genelinde kullanılan iç malzeme daha kaliteli. Diyelim ki öyle değil, en azından o hissi müthiş şekilde veriyor.

    - Picasso'nun direksiyonu hoşuma gitti, direksiyon simidi daha ince, dönüş kolaylığı benim kullandığım araca göre daha iyi. Daha yumuşak. Ancak yüksek hızda bir problem teşkil etmiyor. Direksiyonu sevdim, kontrollere alışmak lazım

    - 12” lik ekranın değiştireilebilir olması güzel, ben mavi ekrana ayarladım. Eminim zaman içinde internetten çekilip yüklenebilen yeni temalar getirilir. Birçok bilgiyi ekranda aynı anda görmek benim için önemli.

    -7”lik ekranın çözünürlüğü 12”likten uzak ama kötü değil. Ama bütün kontrollerin buradan yapılması ilerde sorun teşkil eder mi bilemiyorum. Umarım buraya özellikle özen göstermişlerdir. Bir problem durumunda bütün sistem kullanılmaz hale gelir

    - Ses sistemleri arasında ciddi bi fark göremedim. Emsal diyebiliriz. Yanıma USB almayı unuttum ama içinde bi yerlerde müzikler vardı. Scenic’i beğeniyodum bu da yeter

    -Çocuk kilidinin aracın içinden yapılmaması bence eksi bir not, sık kullandığım bir özellik. Bizim eski Broadway’deki kullanımın aynısın olmasına üzüldüm. Bu kadar da alışmışken bu özelliğe

    - Cam tavanın kendi perdesinin açılıp kapanması da iyi, cam tavanlı araç gerçektne güzel. Aracın iç döşemesi de açık renk olsa tadından yenmez bence.

    - Gözlük koyma yeri yok sanırım, göremedim, laf geldi üstüne sorum havada kaldı

    -Bakımlar 15.000’de 1 miş… triger değişimi ise 180.000’de. dün size sorduğum şekilde zincir varmış. Scenic’te bakımlar 20.000’de 1, iken ağır bakım 80.000’dedir. Tam fiyatları alamadım ama ilk bakım indirimli 340 civarında dedi. E hemen hemen kafa kafaya demekki. Ancak triger’in 180’de değişmesi büyük avantaj benim için. Çünkü Scenic’in 80.000 bakımı indirimsiz 1500TL idi.

    - USB bluetooth, eller serbest denemedim onlar zaten var bende hemen hemen aynıdır. Valla merak edip navigasyona bile bakmadım. Nesine bakayım, o kendi içinde bambaşka bir yazılım. Ve IGO olmadıkça beni tatmin etmeyecektir.

    - Şerit ihlali başarılı çalışıyor, ben sonradan uyandım  ama emniyet kemeri titreşim yapıyor. Güzel… Kör noktayı deneyemedim tabi.

    - Park asistanını kullandım, 2 araç arasına dikey giriş yaptım. Önce araçların arkasından geçtim, 2. Aracı geçince uygundur mesajı verdi, talimatlara uydum, direksiyon sağa dönmeye başladı :D kafasını karıştırayım diye ileri vitese aldım, sola kırarak ileri gitti, geri aldım sağa kırdı geri geldi. Tam not aldı. Paralel park deneyemedim ama notunu verdim

    - Unutmadan benim için en önemli konu… 7 kişi… içerde hazırda Uzay gri renkteki Grand’ın önüne oturdum, koltuğu rahat oturak şekilde ayarladım, bi arkaya geçtim, koltukları en öne kadar aldım, diz mesafesi olarak boşluk kaldı, demekki en ön koltuğu 1-2 diş daha geri alabilirmişim. Neyse en arkaya geçmek için koltuğu katladım. Geçtim ve dizlerim değmedi ön koltuğa… boyum 1.82’dir… Diz mesafelerinin tümünün Scenic’ten rahat olduğunu söyleyebilirim. Ancak Scenic’in 2. Sıra koltuğu katlama mantığı daha pratik ve hızlı. Picasso’dakine alışmak lazım çok dert değil… Hem Zafira’nınkinden hem de 5008’inkinden daha geniş bir aralık sunuyor. Yani buradan da tam not aldı. 3. Sıra koltuklar açılmıştı, kendim denemedim ama videolardan seyrettiğim kadarıyla Scenic’in açılışı yine daha pratik ve hızlı. Ama bu da çok dert değil

    - Geri vitese takınca aynaların hafızadaki değere gelmesi bence mantıklı ve güzel bir özellik… Geri kamera da güzel… Aracın plaka ve tampoununu görebiliyorsunuz. Bu da hatayı azaltır. Beğendim. Ama ne yalan söyliyim ilk defa kullandığım bi özellikti. Sanki hayatımda ilk defa geri geri gidiyomuş gibi hissettim :) Hani ehliyet sınavlarında başımıza gelmiştirya, aynen öyle :D

    -Hız sabitleyicinin teker teker artmasını sevmedim. Gereksiz bi durum. Zaman kaybettiriyor… Bu arada bir rampayı çıkarken 94’e ayarladığım değerden 82’ye kadar düştü. Ben mi o arada yanlışlık devreden çıkardım anlamadım. Sırf bu yüzden geri döndüm bi daha geçtim aynı yerde bu sefer yapmadı… Hız sabitleyici ile hoşuma gitmeyen bir durum da şu oldu. Ben mesela 94’e sabitlemişsem va tekrar geri çağırırsam araç o hıza gelmek için yüklenir… diyelim 96’ya çıkar sonra 94’e düşer… bi daha kolayına değişmez, hele bu hızlarda hiç değişmez. Ama Picasso’da sabitlediğim değere çok yavaş gelmeye çalıştı, 94 seçiliyken bi süre 93’le gitti, sonra bi şekilde ayarladı sonunda. Bu biraz aklımı karıştırdı doğrusu…

    - Vites kolunun yeri hoşuma gitti, Scenic’teki biraz kaba duruyor ve yer kaplıyor… Ayrıca Picasso’da hangi viteste olduğunun görülmesi güzel, EDC’de bu yok. Manuel’e geçmeniz lazım. Bu arada dediğim gibi F1 vites hoşuma gitti, oyunlardan sonra gerçekte kullanmak zevkli. Ama keşke şu geçişler de iyi olabilseydi.

    - 12” lik ekranda sadece foto gösterimi olmasaydı, video da oynatılabilseydi iyi olurdu.

    ilaveleri yapalım...

    stop&start'ı unuttuk, gayet güzel çalışıyor, sarsıntı yok bişey yok. frene basınca duruyor, çekince yürüyor. bana ne kadar faydası olur bilemiyorum ama kar, kardır sonuçta

    Valla dostlar benim aklıma gelenler bunlar… Siz de aklınıza gelenleri sorun, belki aklımdan çıkmıştır. Aklıma gelirse ilave ederim.
    Bu kadarlık kısımlar sonuç yorumumu yazayım, aracın genelinden memnun kaldım, sadece şu vites olayı aklımda, Scenic zaten 2 yıldır kullandığım ve bildiğim bir araç, memnunum. Şimdi her 2 araç içined fiyat gelecek, hem de kendi aracım için fiyat gelecek, ona göre bir değerlendirme yapacağım. Ama kesin Picasso alacam, yada Yine Scenic alacağım diyemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msaltik -- 30 Kasım 2013; 20:19:45 >




  • msaltik kullanıcısına yanıt
    Allah Gönlüne göre versin. Ne alacağına karar verdiğinden buraya yaz
  • :)
    teşekkür ederim, yazarım tabiki
  • benim stop&start sorumun cevabını kılavuzda vermişler zaten

    "Isıtma ve klima sistemleri yalnızca
    motor çalışırken kullanılabilir. Sürücü
    mahallinde istediğiniz sıcaklık
    konforunu muhafaza etmek amacıyla
    Stop & Start işlevini geçici olarak
    devre dışı bırakabilirsiniz"
  • @msaltik

    Maalesef ETG, MCP gibi yarı otomatik şanzımanlarda özellikle 1. ve 2. vites geçişleri hissedilmekte ancak aracı kullandıkça buna alışıyorsunuz. Eğer C4 Picasso seçeneğini ciddi olarak düşünmeye başlarsanız ve aklınızda sadece vites geçişleri soru işareti olarak kalırsa tekrar test sürüşüne çıkın ve bu sefer vites değişimleri esnasında ayağınızı gazdan çekmeyi deneyin. Araçta Spor mod olsaydı onu da deneyin diyecektim diyecektim çünkü Auto6R şanzımanda Spor moda aldığınızda vites geçişleri normal moda göre daha hızlı yapılmakta ancak elimizdeki imkanları kullanacağız şimdilik...

    Hill holder konusuna gelecek olursak yokuşta sistem kesinlikle başarılı bir şekilde işlemekte ancak çok hafif eğimli bir yolda benim gibi freni yumuşak kullanarak duruyorsanız alışma döneminde sorun yaşayabilirsiniz çünkü çok hafif eğimli bir yolda frene iyice basmadan durduğunuzda kalkış esnasında araç geriye kaçırmakta, C4 Picasso test sürüşü esnasında bu durum ışıklarda birkaç kez başıma geldi.

    Aracın direksiyonu benim de hoşuma gitmişti. Test sürüşüne çıkmadan önce aracın iç mekanına ait fotoğrafları ilk gördüğümde direksiyonun çok kaba ve sert olacağını düşünüyordum ancak aksine oldukça yumuşakmış. 3008'in direksiyonu elektrikli olmadığı için C4 Picasso'nun direksiyonunda rahat etmiştim.

    Gösterge panelinin ortada olmasına ve özellikle dijital göstergeye yıllardır alışamadım ve sevemedim ancak C4 Picasso'da göstergeyi analog tarzında gösterme seçeneği de sunulmuş ve bu biraz da olsa benim gibi takıntılı olanlar için iyi olmuş.

    Tüm ayarların 7"lik ekran üzerinden yapılmasını açıkçası ben garipsedim. Klima ayarını bile klima menüsüne gelip dokunmatik ekrandan yapmak gerekiyor. C4 Picasso gibi EMP2 platformuna sahip olan yeni 308'de de durum aynı bu şekilde olacak ve açıkçası bu durum beni PSA grubu araçlardan biraz uzaklaştırmakta...

    Panoromik cam tavan ve beraberinde gelen kabin içi ferahlık konusunda araç kesinlikle başarılı, C3'ün Zenith opsiyonlu modelini de aynı bu sebepten ötürü oldukça beğenirim. Aracı kullanırken kendinizi özgür ve rahat hissetmenizi sağlıyor.

    Navigasyon konusunda size kesinlikle katılıyorum, kendi aracımda da içerisinde iGo Primo yazılımı ve Başarsoft Türkiye haritası olan bir navigasyon cihazı kullanmaktayım.

    Aracın park asistanı ile dikey olarak da park edilebildiğini ilk gördüğümde ağzım açık olarak şu videoyu izlemiştim.



    Hız sabitleyicide yaşadığınız olaya şaşırdım açıkçası. Bu bahsettiğiniz durumu benim araçta denediğimde araç birden ok gibi fırlamakta, araçta uyuyan varsa onu uyandıracak derece olabiliyor hatta bazen. Aynı motor ve şanzımana sahip oldukları için benzer bir tepki beklerdim. Teker teker artması durumu bana göre güzel bir özellik, 5'er 5'er arttırmak ya da azaltmak isterseniz de düğmeye basılı tutuyorsunuz.

    Dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ancak araç ile düşük bir hızda süzülerek yavaşlıyorsanız eğer hızınız 8km/saatin altına indiğinde araç tam olarak durmadan motor stop moduna geçiyor, sıkışık bir trafikte ilerliyorsanız bu durum bir yerden sonra sinir bozucu olmakta ve sistemi devre dışı bırakmanıza sebep oluyor.

    Tüm bunların haricinde benim test ettiğim araçta her ne kadar satış temsilcisi var dese de otomatik kararan iç dikiz aynası bulunmamaktaydı. Otomatik kararan iç dikiz aynası standart aynalara göre daha kalın çerçeveli olur ve aynanın içerisinde ışık sensörü bulunur ancak showroomdaki araçta ve test aracında standart bir iç dikiz aynası bulunmaktaydı.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • msaltik kullanıcısına yanıt
    test sürüşünü hangi ilde ve bayide yaptınız acaba?
  • Ben de bugün ikinci defa test ettim Picasso'yu. Yine kafamda soru işaretleri kaldı . Hanıma da beğendiremedik . Teknolojiyle aram çok iyi olmasına rağmen, dokunmatik ekranı gereksiz karmaşık ve kullanımı zor buldum. Bu noktada basitlik ve pratiklik daha önemli bence. Yukarıda 12 inçlik bir dev ekran varken aşağıdaki ekran biraz Fransız şımarıklığı gibi geldi bana. Belki bugüne kadar Alman ve Japon kullandığım için böyle düşünüyor olabilirim. Tam otomatik kullanan birisi olarak vites geçişlerinde önemli bir problem yok bence. Yalnız araç sabitken ani hareket etmek gerektiğinde sıkıntılı bir gecikme yaşanıyor. Manevralarda biraz ağır kalıyor gibi. Sonuç olarak msaltik gibi ben de kararsız kaldım. Bir kez daha Scenic'e bakacağız herhalde .




  • az önce C4 HB kullanan bi arkadaşımla karşılaştım. iyi denk geldi. Aracı bi kaldırsana dedim, şu yığılmayı merak ediyrum. Dedi ben ne bakacam gel kullan :)) oturdum ve yine benzer yığılmayı yaptım. ama daha azdı, tabi usul da kullandım. Sonra arkadaş oturdu, ikimiz arasında bariz fark vardı. Herkesten aldığım ve artık benim için kemikleşen "gazdan hafif çek" tavsiyesini yaptı. Kafamdaki bu sorun çözülmüş oldu bi nebze. ALışmaya bağlı olduğuna iyice kanaat getirdiğim bu durumu ben yakın zamanda EDC lezzetine dönüştürürüm kesin :)

    Belki aracın ham olmasını da az da olsa etkisi vardır. Bakalım


    sonuçta Kafam rahatlamış bi şekilde döndüm. haftaya bi test daha yaparım olmadı. Bu hafta benim durumlar netleşir zaten.

    Umarım doğru kararı veririm, 2006'dan beri 4 adet sıfır araç aldığım ve tamamen güvendiğim Renault ailesini bırakma düşüncesi ne kadar zor tahmin edemezsiniz.




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.