Şimdi Ara

CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ (22. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.652
Cevap
99
Favori
362.880
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    bir soru daha. Aracını almış arkadaşlar daha iyi bilebilirler...

    USB olarak maksimum kapasitemiz nedir? 32GB destekliyor mu acaba?

    Desteklemez çünkü NTFS değil sadece FAT16 yada 32 destekliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    kılavuzun 51-54üncü sayfalarında...

    neyseki kılavuzlar aynı geliyor :)))))))))))))))) karışma ihtimali yok... Digiturk gibi 22 herkesde Show tv :))

    Ha o mu, bak onu da soracaktım, benim ekranda bakıma 28 bin (28.000)kilometre var diyor, inanayım mı
  • senin aracı TR'ye uyarlamamışlar sanırım, safkan Fransız olarak gelmiş... Aracın 2000km'de sanırım... 30'a göre mi hesaplıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    senin aracı TR'ye uyarlamamışlar sanırım, safkan Fransız olarak gelmiş... Aracın 2000km'de sanırım... 30'a göre mi hesaplıyor...

    yok ya, daha 200 km.deyim. Acaba ilk bakım mı 30 binde sonrakiler 15 binde.
  • sanmam öyle olacağını. 15se 15tir... 30sa 30... bu süreyi en çok kullanılan yağ belirliyor. Bizde Elf 5W/40 yağ kullanılıyor ve 20binde 1 giriyoruz.

    belki de 30bine çekmişlerdir bakımı, bayilerdeki satıcı ve servisteki arkadaşlar bilemiyor olabilir... Çünkü 2009'da Clio3'ümü almadan önce bakımlar 10bindeydi, ben almadan bir süre önce 15bine çekilmişti. Ve ilk bakımda niye o kadar geciktiniz demişlerdi :))) halbuki yok, yeni geçiş yapılmıştı ve bilinmiyordu...

    Benzer durumda Clio3'ten Fluence'e geçince de yaşanmıştı, o da 15'ten 20bine çıkarılmıştı.

    Yani bakarsın bakımlar gerçekten 30bine çekilmiştir. Ki firmanın öyle bi riske gireceğini sanmıyorum. eğer 15binse ve sende bir şekilde 30 yazılmışsa bu zor durumda bırakır onları. Teyit ettirmekte fayda var. Citroen Türkiye'ye de yazılabilir, elinde yazışma olur.
  • bu arada 200km nedir hocam... hadi ben günde 170km yol yapıyorumda, sen ahaliyi bi yemeğe falan da mı götürmedin
  • ozcaprica O kullanıcısına yanıt
    Otomatik kararan iç dikiz aynasının olmadığını satış temsilcisi söyledi, aynı zamanda boşürde teknik özelliklerdede yazmıyor.Viraj içi uyarlanabilir aydınlatma varmış evet bugün inceledim.Arka hava menfezlerinde alttaki çevirmeli ayar düğmesi benim arabada yok .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    bu arada 200km nedir hocam... hadi ben günde 170km yol yapıyorumda, sen ahaliyi bi yemeğe falan da mı götürmedin

    İlçede olunca mesafeler metre hesabı bizde, yani kilometreyle pek işim olmuyor Zaten öğle yemeklerine yürüyerek gidiyordum, şimdi arabayla gitsem ayıp olur "arabasını göstermeye gelmiş" derler
  • oguzadal O kullanıcısına yanıt
    Bu aynayı test etmenin yolu nedir? Üzerindeki sensörü (sensör olduğunu düşündüğüm yeri) elimle kapattım ışık almasın diye, birşey olmadı. Focus'ta bu hareketi yaptığımda ayna kararırdı.

    Hakkaten yok mu acaba pikaçuda
  • @ozcaprica

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozcaprica

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarppy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozcaprica

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzadal

    Otomatik kararan iç dikiz aynası (arka camlar karartılmış oldugundan bence gerekte olmuyor),viraj içi aydınlatma, arka hava menfezlerinde ayar düğmesi malesef Türkiyeye gelen modellerde yok.

    Var bunların hepsi size kim yok dedi?

    Araç Türkiye'ye ilk geldiği zaman showroomdaki araçta ve test aracında otomatik kararan iç dikiz aynası yoktu, eğer sizin aracınızda varsa yeni gelenlere bu özellik eklenmiş demektir.

    Onların hiçbiri intensive donanım degildi sanırım o yüzden.

    Bahsettiğim her iki araç da Intensive donanım seviyesindeydi.



    @barsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: barsoy

    Bu aynayı test etmenin yolu nedir? Üzerindeki sensörü (sensör olduğunu düşündüğüm yeri) elimle kapattım ışık almasın diye, birşey olmadı. Focus'ta bu hareketi yaptığımda ayna kararırdı.

    Hakkaten yok mu acaba pikaçuda

    Telefonunuzun kamerasında flaş varsa eğer sensörün üstüne tutarsanız aynanın karardığını görebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barsoy

    Bu aynayı test etmenin yolu nedir? Üzerindeki sensörü (sensör olduğunu düşündüğüm yeri) elimle kapattım ışık almasın diye, birşey olmadı. Focus'ta bu hareketi yaptığımda ayna kararırdı.

    Hakkaten yok mu acaba pikaçuda

    sarppy'nin dediği gibi yapmanız lazım.

    yaw bu Ford'un herşeyi mi ters, yanlış :D aynaya fazla ışık gelince kararması lazım. Esprisi de nedir? arkamızdan gelen öküz uzunlarını bize dayayınca gözümüzü rahatsız etmesin
  • Broşürde yazdığına göre telefondaki kişilerin fotoğraflarını da görebiliyorduk, benimki olmadı, inşallah sadece Iphone'a özgü değildir bu özellik.
  • belki rehberi taşıyınca oluyodur... yada belli orandaki fotoları okuyodur. Aslında artık kılavuzlarda bu tarz detayların da verilmesi gerekir.
  • bi dakka bi dakka...

    araçtan inip ayrılacağım zaman kapıların kitlenmesi için kol üstündeki düğmeye basmam mı gerekiyor? sadece araçtan uzaklaşınca kapılar otomatik kitlenmiyor mu ???
  • msaltik kullanıcısına yanıt
    Evet basmanız gerekiyor .Yada bagaj kapısındaki düğmeye basmanız gerekiyor.Otomatik kilitlenme yok diye biliyorum .
  • haydaaa, e ne anladık o işten...

    bizde elini tutamacın içine sokarsın kapı açılır. araçla işin bitince uzaklaşırsın dı-dıt yapar kitlenir... o düğmeye 2 kere basarsan süper kilit yapar...


    Bana şey de saçma geldi... sis farları...

    diyorki halkayı öne doğru çevirince ön sisler yanar, bi daha çevirince arka sisler... tersini yapınca arkalar söner, bi daha yapınca önler söner. Yani sadece arkayı yakamıyoruz demek oluyor bu. Çok gereksiz bi sistem.

    bizde aynı halkayı öne çevirirsin ön yanar, bi daha çevirirsen söner... halkayı geri çevirirsen arka sis yanar, bi daha çevirirsen söner. Gayet pratik, niye öyle yapmışlar çözemedim
  • msaltik kullanıcısına yanıt
    O dokunmatik kilit işi saçma olmuş evet; ama yazılımla düzeltilebilir gibi görünüyor. Aslında citroen niye bunu tercih etmemiş merak ettim.

    Ön sisleri yakmadan arkaları niye yakasınız ki? Yani arka sisler sis ağırlaşınca yakılmıyor muydu zaten?

    Bir de yeni farkettim: 1-gündüz farları ile park lambaları aynı şey değilmiş.
    2-Bizde olan ve benim her araçta standart zannettiğim otoyol sinyali Corolla ve Micra'da yokmuş.
  • 1- yani hem fluence hem de scenic'te 4 senedir kullandığım için eller serbest sistemini, picasso'dakine anlam veremedim...
    2- Sadece arka yaktığım durumlar oluyor trafikte... Yada şöyle düşünelim madem, diyelimki önlerle birlikte yanıyor... e o zaman niye 2 hamle :D halkayı bi kere çevirince ikisini de yak... Sonuçta Renault'daki sistem pratiklik sunuyor ve çeşitlilik sağlıyor. Ben yine buna da anlam veremedim
    3- Park lambaları dediği eski tabirle "kediler"
    4- otoyol sinyali çok az araçta vardır. Astra, zafira bunlarda da yok. mesela Cordoba'da var... yada benim mevcut scenic'te yok, makyajlıda var...
  • bu başlık da biraz yavaş mı ilerliyor?

    yada aracı alan sayısı mı az?
  • msaltik kullanıcısına yanıt
    Gerçekten satış rakamları nasıl acaba??
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.