Şimdi Ara

Citroen C4 Motor ömrü, Benzinli-Dizel-LPG... ve bir uyarı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
31.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Benim SX 1.6i BVA 2005 model otomatik vites C4 üm var. Ama işin doğrusu bazı konular hakkında pek fazla bilgim yok. Eğer aşağıdaki konular hakkında bilgisi olan arkadaşlar bildiklerini paylaşırlarsa çok sevinirim.

    Merak ettiklerim şunlar :

    1- Bakımları düzgün yapıldığı ve LPG vs kullanılmadığı takdirde motor ömrü kaç km.dir? (ben 300.000 diye duydum.)

    2- 1.6 motor LPG, Benzinli, Dizel C4'lerin şehir içinde ve dışındaki km'de kaç ytl yaktıkları?

    3- Türkiye'de bu kadar çok kaçak mazot işi varken veya yakıtta hileler yapılırken yani bizim arabamıza da denk gelme olasılığı çok yüksekken Dizel Araçlarda meydana gelebilecek olan sorunları ve ne kadara mal olacağı? ( duyduğuma göre kötü mazot kullanımı yüzünden arızalanan bir parça varmış ve yenisi 4000 YTL civarındaymış...)

    4- Aracımın değeri 26000 YTL. Ben buna sıralı sistem LPG taktırmayı düşünüyorum; çünkü çok yakıyor. Taktırma ve ruhsat işlemleri yaklaşık 2000 YTL tutuyor. Yaptığım bir incelemede aracımla aynı özellikte ve modelde dizel c4'lerin 2. eli de 28000-28500 YTL civarında. LPG mi taktırmamı tavsiye edersiniz yoksa aracı satıp elimdeki parayı da üstüne ekleyip dizel modelini mi almayı?

    5- Yeni italyan sıralı sistem LPG'ler de motor ömrünü kısaltıyor mu? Evetse, yaklaşık veya tahmini %?

    6- sıralı sistem LPG kullananlar varsa yakıt tasarrufu ve performans değişimi hakkında neler söyleyebilirler (özellikle c4 olursa sevinirim) ?

    7- %20'lere varan Yakıt tasarrufu sağladığı iddia edilen ve motora takılan parça gerçekten işe yarıyor mu?

    Bu arada bir forumda okuduğum ve hayretler içinde kaldığım bir olayı da paylaşmak istiyorum. Bazı benzinliklerde akşam saatlerinden itibaren satılan yakıta seyreltici maddeler katılıyormuş. Böylece bize, zararlı ve daha az miktarda yakıt satarlarken kendileri karlarını 2-3'e katlıyorlarmış. Bu yüzden, konu hakkında yorum yapanlar tanıdıkları yerlerden benzin almayı tercih ettiklerini söylüyorlar. "Abi sen gel sana bu pompadan verelim. " şeklinde uyarıldıklarından bahsediliyorlar. Tüm Bunların sebebi de denetimlerin akşamdan sonra yapılmamasıymış. Bu arada, bir söylenti patlatmaya çalışmıyorum; isteyen olursa haberi okuduğum linki verebilirim. Bu, Dikkatli olmanız bakımından bir uyarıydı. Keyifli, Kazasız sürüşler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi epicL2 -- 20 Aralık 2007; 8:59:21 >







  • Dizel C4 benzinliye göre çok daha az yakıyo. performansıda daha iyi. LPG Yerine eğer durumunuz varsa satıp Dizele çevirin derim. Bende benzinli otomatik C4 düşünüyodum yakıtı yüzünden vaz geçtim. Çok yakmasa Ama Benzinli otomatiğin kullanımı çok zevkli
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin

    Dizel C4 benzinliye göre çok daha az yakıyo. performansıda daha iyi. LPG Yerine eğer durumunuz varsa satıp Dizele çevirin derim. Bende benzinli otomatik C4 düşünüyodum yakıtı yüzünden vaz geçtim. Çok yakmasa Ama Benzinli otomatiğin kullanımı çok zevkli


    Hay Allah razı olsun senden. Hiç yanıt gelmiycek diye üzülmeye başlamıştım artık. Herhalde Bayrama denk geldi millet giremedi foruma diye kendimi avutmaya başlamıştım.

    Dediğiniz gibi ben de her ne kadar çok yaksa ve amortisörleri sert olsa da bayılıyorum c4'üme. Ama artık yakıt parası ağır gelmeye başladı. Halen araştırıyorum. Genelde 2. el dizel alma deniyor. Sıralı sistem İtalyan LPG'ler içinse çok övgüler duyuyorum. Önümüzdeki 1-2 haftaya kadar para elime geçecek İnşallah ve kararı verip uygulayacağım ama şu an için LPG'ye daha yakınım gibi görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi epicL2 -- 22 Aralık 2007; 21:00:30 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: epicL2

    quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin

    Dizel C4 benzinliye göre çok daha az yakıyo. performansıda daha iyi. LPG Yerine eğer durumunuz varsa satıp Dizele çevirin derim. Bende benzinli otomatik C4 düşünüyodum yakıtı yüzünden vaz geçtim. Çok yakmasa Ama Benzinli otomatiğin kullanımı çok zevkli


    Hay Allah razı olsun senden. Hiç yanıt gelmiycek diye üzülmeye başlamıştım artık. Herhalde Bayrama denk geldi millet giremedi foruma diye kendimi avutmaya başlamıştım.

    Dediğiniz gibi ben de her ne kadar çok yaksa ve amortisörleri sert olsa da bayılıyorum c4'üme. Ama artık yakıt parası ağır gelmeye başladı. Halen araştırıyorum. Genelde 2. el dizel alma deniyor. Sıralı sistem İtalyan LPG'ler içinse çok övgüler duyuyorum. Önümüzdeki 1-2 haftaya kadar para elime geçecek İnşallah ve kararı verip uygulayacağım ama şu an için LPG'ye daha yakınım gibi görünüyor.



    Hocam ozaman LPG yi iyice araştırın. Sorunsuz olsun Otomatiğin zevki bambaşka bence kim nerse desi Tam olarak yakıt tüketimi nedir? şehir içi şehir dışı? birazda bilgi verirmisiniz? şanzıman hakkında? mesela manuel modda devir gelince kendi vites değiştiriyomu? otomatik modda kickdown ( roketlemesi) nasıl? araç ileri atılıyomu?

    amma çok sordum değilmi




  • yok yok est. tabii ki söyleyeyim. Şehirlerarası otomatik viteslere göre baya tutumlu. Tam emin olmamakla beraber 20 Ykr yakıyor. Şehir içinde bu rakam 30 Ykr'u geçiyor. Otomatik modda (D) yani ekonomi modunda düşük devirlerde hemen vites atıyor ve motor sesinden eser yok. Çok keyifli bir sürüş oluyor. Manuel modda ise eğer siz vites atmayı unutup devir göstergesini zorlarsanız, kendi vites atıyor . Otomatik modda, diyelim 4. viteste ağır ağır gidiyorsunuz. Yandan biri geçiyor ve sizi gaza getiriyor. Siz de benim gibi gaza geliyorsunuz ve o anda gazı köklüyorsunuz . Hemen vites 3'e yetmedi 2'ye küçülüyor ve araba roketliyor. klima kapalıysa 2. viteste 100'e çıkıyor (Klima açıksa 95 ). 3. viteste ise 140'ı görüyorsunuz. Sonrası zaten malum 4. vites... Otomatik modda iken S (Spor moduna) alırsanız, araba devirli kullanılmaya başlanıyor. Gaza basışınıza göre vitesler erken veya max. devirde arttırılıyor.

    Zaten hız sınırlayıcı ve hız sabitleyicinin keyfini söylememe gerek yok diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi epicL2 -- 23 Aralık 2007; 10:46:44 >




  • Çok saol hocam Evet hız sabiteleyici gerçekten güzel bizim C4 tede var. Citroen'in bu şanzımanı porsche ile geliştirildi porsche şanzıman yani. peugeot 307 dede aynı. çok sorunsuz. Hala aklımda otomatik C4 var.ama dizelinde ekonomisi acayip. Yakıt açısından Bora resmen ABD musclecar gibi geliyo c4 ün yanında. Otomatik araba alacağım Allah izin verirse. Ama az yakan otomatik olmasını istediğim için ya Honda modellerine, yada Focus dizel CVT bakacağım artık
  • quote:

    Orjinalden alıntı: epicL2

    Merhaba arkadaşlar,

    Benim SX 1.6i BVA 2005 model otomatik vites C4 üm var. Ama işin doğrusu bazı konular hakkında pek fazla bilgim yok. Eğer aşağıdaki konular hakkında bilgisi olan arkadaşlar bildiklerini paylaşırlarsa çok sevinirim.

    Merak ettiklerim şunlar :

    1- Bakımları düzgün yapıldığı ve LPG vs kullanılmadığı takdirde motor ömrü kaç km.dir? (ben 300.000 diye duydum.)

    2- 1.6 motor LPG, Benzinli, Dizel C4'lerin şehir içinde ve dışındaki km'de kaç ytl yaktıkları?

    3- Türkiye'de bu kadar çok kaçak mazot işi varken veya yakıtta hileler yapılırken yani bizim arabamıza da denk gelme olasılığı çok yüksekken Dizel Araçlarda meydana gelebilecek olan sorunları ve ne kadara mal olacağı? ( duyduğuma göre kötü mazot kullanımı yüzünden arızalanan bir parça varmış ve yenisi 4000 YTL civarındaymış...)

    4- Aracımın değeri 26000 YTL. Ben buna sıralı sistem LPG taktırmayı düşünüyorum; çünkü çok yakıyor. Taktırma ve ruhsat işlemleri yaklaşık 2000 YTL tutuyor. Yaptığım bir incelemede aracımla aynı özellikte ve modelde dizel c4'lerin 2. eli de 28000-28500 YTL civarında. LPG mi taktırmamı tavsiye edersiniz yoksa aracı satıp elimdeki parayı da üstüne ekleyip dizel modelini mi almayı?

    5- Yeni italyan sıralı sistem LPG'ler de motor ömrünü kısaltıyor mu? Evetse, yaklaşık veya tahmini %?

    6- sıralı sistem LPG kullananlar varsa yakıt tasarrufu ve performans değişimi hakkında neler söyleyebilirler (özellikle c4 olursa sevinirim) ?

    7- %20'lere varan Yakıt tasarrufu sağladığı iddia edilen ve motora takılan parça gerçekten işe yarıyor mu?

    Bu arada bir forumda okuduğum ve hayretler içinde kaldığım bir olayı da paylaşmak istiyorum. Bazı benzinliklerde akşam saatlerinden itibaren satılan yakıta seyreltici maddeler katılıyormuş. Böylece bize, zararlı ve daha az miktarda yakıt satarlarken kendileri karlarını 2-3'e katlıyorlarmış. Bu yüzden, konu hakkında yorum yapanlar tanıdıkları yerlerden benzin almayı tercih ettiklerini söylüyorlar. "Abi sen gel sana bu pompadan verelim. " şeklinde uyarıldıklarından bahsediliyorlar. Tüm Bunların sebebi de denetimlerin akşamdan sonra yapılmamasıymış. Bu arada, bir söylenti patlatmaya çalışmıyorum; isteyen olursa haberi okuduğum linki verebilirim. Bu, Dikkatli olmanız bakımından bir uyarıydı. Keyifli, Kazasız sürüşler...



    Arkadaşım bende c4 üm için lpg araştırdım lpg ile ilgili forumlardaki şikayetleri görünce bir de garantisi devam ettiği için şimdilik vazgeçtim. Ama montajı yapan usta çok önemli, işini sağlama almak isteyenler 500 km mesafeden ankara ya veya istanbul a gelip lpg taktırıyorlar. Forumlara bir göz at, ben tartariniyi öneririm, teleflex ve prins (yanlış yazmış olabilirim) en iyileri galiba..




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: epicL2

    yok yok est. tabii ki söyleyeyim. Şehirlerarası otomatik viteslere göre baya tutumlu. Tam emin olmamakla beraber 20 Ykr yakıyor. Şehir içinde bu rakam 30 Ykr'u geçiyor. Otomatik modda (D) yani ekonomi modunda düşük devirlerde hemen vites atıyor ve motor sesinden eser yok. Çok keyifli bir sürüş oluyor. Manuel modda ise eğer siz vites atmayı unutup devir göstergesini zorlarsanız, kendi vites atıyor . Otomatik modda, diyelim 4. viteste ağır ağır gidiyorsunuz. Yandan biri geçiyor ve sizi gaza getiriyor. Siz de benim gibi gaza geliyorsunuz ve o anda gazı köklüyorsunuz . Hemen vites 3'e yetmedi 2'ye küçülüyor ve araba roketliyor. klima kapalıysa 2. viteste 100'e çıkıyor (Klima açıksa 95 ). 3. viteste ise 140'ı görüyorsunuz. Sonrası zaten malum 4. vites... Otomatik modda iken S (Spor moduna) alırsanız, araba devirli kullanılmaya başlanıyor. Gaza basışınıza göre vitesler erken veya max. devirde arttırılıyor.

    Zaten hız sınırlayıcı ve hız sabitleyicinin keyfini söylememe gerek yok diye düşünüyorum.

    dostum cevabım klasik olacak ama,
    eğer ki çok fazla km yapmıyorsanız boş verin alternatif aramayı ve aracınızın keyfini sürün,
    yok eğer çok fazla km yapıyorsanız dizele geçin,ama oda arıza ve bakım-parça giderleriyle dengeleyecektir zaten,
    lpg ye oldum olası ısınamadım,aracınıza yazık,ben lpg severim diyorsanız alın broadway yada doğan ,ama kıymayın şu güzelim araca...




  • Ya aslında öyle çok fazla gezdiğim yok ancak oturduğum yer tepede bir yer. Şöyle söylim yaklaşık olarak 7 km tırmanıyorum eve giderken. İşte bu noktada arabayı az kullanmama rağmen benzine yetişemez oldum .

    Aslında ben de bu arabaya kıymak istemiyorum tüp taktırıp ama şu an için başka çıkış yolu da pek görünmüyor. Ben de Tartarini markasının çok methini duydum. Burada 2 abimizde VW Bora (2005) var ve onlar taktırmış, acayip memnunlar. Hatta dedikleri şu :"Taktırmak için neden beklemişim, keşke çok daha önceden taktırsaydım.". Onlar da Kocaeli'de oturmalarına rağmen Adapazarı'na gidip Tartarini taktırmışlar. Yani uzun lafın kısası bu şekilde kullanmak artık bana zor geliyor. Eğer dedikleri gibi motorun ömrü 300.000km ise varsın tüp taktırdıktan sonra düşsün 200.000'e... ki bu da bana yaklaşık gidilecek 150.000 km yol kalıyor demektir ki fazla fazla yeter gibime geliyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: epicL2

    Ya aslında öyle çok fazla gezdiğim yok ancak oturduğum yer tepede bir yer. Şöyle söylim yaklaşık olarak 7 km tırmanıyorum eve giderken. İşte bu noktada arabayı az kullanmama rağmen benzine yetişemez oldum .

    Aslında ben de bu arabaya kıymak istemiyorum tüp taktırıp ama şu an için başka çıkış yolu da pek görünmüyor. Ben de Tartarini markasının çok methini duydum. Burada 2 abimizde VW Bora (2005) var ve onlar taktırmış, acayip memnunlar. Hatta dedikleri şu :"Taktırmak için neden beklemişim, keşke çok daha önceden taktırsaydım.". Onlar da Kocaeli'de oturmalarına rağmen Adapazarı'na gidip Tartarini taktırmışlar. Yani uzun lafın kısası bu şekilde kullanmak artık bana zor geliyor. Eğer dedikleri gibi motorun ömrü 300.000km ise varsın tüp taktırdıktan sonra düşsün 200.000'e... ki bu da bana yaklaşık gidilecek 150.000 km yol kalıyor demektir ki fazla fazla yeter gibime geliyor.



    Tamda sormak istediğim soru hocam yeri gelmişken sorayım. Yokuşta nasıl C4 Otomatik? manuel moddamı yoksa "D" modundamı çıkıyosunuz? yani araç bayılmıyo yokuşta değilmi? Dik yokuşlarda aracın performansı hakkında biraz bilgi rica ediyorum Buarda Borayı verip Dizel CVT focus'a doğru niyetlenmiş durumdayım




  • Bizim burası tam bi yokuş deryası.

    Eski yolumuz çok virajlı ancak biraz daha az eğimli. Yeni yolumuz ise çok daha düz ancak başındaki kısım tam bir YOKUŞ!!! Ben genelde "D" modunda kullanıyorum arabayı. Ancak çok dik olmayan bayırlarda bazen manuel'e geçiyorum. Bahsettiğim çok dik olan bayırda ise otomatik modda iken hız sabitleyiciyi devreye sokuyorum ve hızı 45 km olarak belirliyorum. Araç, aheste aheste 40 km ile bayırı rahat bir şekilde çıkıyor (daha hızlı çıkmamamın nedeni malum : yakıt). Ha yok yakıtla ilgili bir sorunum yok derseniz manuel veya otomatik modda yüklenin gaza. Bayır mayır dinlemezsiniz zaten. Yarış arabası kıvamında ( motor sesi ) aşar gidersiniz bayırı.




  • Bende otomatik vites c4 sahibiyim.
    Araç ın kullanımı inanılmaz keyifli, siyah renk olsun diye otomatik almıştım ama çok da iyi yapmışım .
    bu araçta keyif kaçıran tek şey ise yakıt tüketimi (oturdugum yerden işyerine ya da bir yere giderken 40 km yi gecemiyorsunuz 9-10 kez de durmak zorunda kalıyorsunuz bu haliylede 12.4 litre yakıt tüketiyor.).
    Aracı degiştirmeye kalktıgınızda yada satarken inanılmaz deger kaybediyor , biraz daha bekleyip tüp taktırmayı bende istiyorum. yoksa bu benzin fiyatlarıyla başedilecek gibi degil. Dizel de süratle benzine yetişti valla.
    Dizel mi lpg mi derseniz ,lpg daha mantıklı gibi .
    1. az yakıyor
    2.dizel araç gürültülü oluyor ,(yani o da benzinli nin keyfini vermiyor), lpg de ise egzos tan gaz kokusu çıkıyor.
    3. lpg de olsa dizel de olsa yokuşa gelince çekişten düşüyorlar.
    4. dizelde arabanın motorunu değiştirmek gerekmiyor. tek avantajı fabrikadan o şekilde çıkması.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: max_mustafa

    Bende otomatik vites c4 sahibiyim.
    Araç ın kullanımı inanılmaz keyifli, siyah renk olsun diye otomatik almıştım ama çok da iyi yapmışım .
    bu araçta keyif kaçıran tek şey ise yakıt tüketimi (oturdugum yerden işyerine ya da bir yere giderken 40 km yi gecemiyorsunuz 9-10 kez de durmak zorunda kalıyorsunuz bu haliylede 12.4 litre yakıt tüketiyor.).
    Aracı degiştirmeye kalktıgınızda yada satarken inanılmaz deger kaybediyor , biraz daha bekleyip tüp taktırmayı bende istiyorum. yoksa bu benzin fiyatlarıyla başedilecek gibi degil. Dizel de süratle benzine yetişti valla.
    Dizel mi lpg mi derseniz ,lpg daha mantıklı gibi .
    1. az yakıyor
    2.dizel araç gürültülü oluyor ,(yani o da benzinli nin keyfini vermiyor), lpg de ise egzos tan gaz kokusu çıkıyor.
    3. lpg de olsa dizel de olsa yokuşa gelince çekişten düşüyorlar.
    4. dizelde arabanın motorunu değiştirmek gerekmiyor. tek avantajı fabrikadan o şekilde çıkması.


    Bilgiler için çok teşekkürler. Buarada Araçlarınızın resimlerini bekleriz. Yakında bende ekleyeceğim bir başlık açıp. Hocam Benim C4 dizel olduğundan söylemiyorum yokuşta hiç performans kaybı yok emin olun. Canavar gibi tırmanıyo yokuşu. Bunu 240 nm lik tork sağlıyor tabiki




  • E
    quote:

    Orjinalden alıntı: max_mustafa

    Bende otomatik vites c4 sahibiyim.
    Araç ın kullanımı inanılmaz keyifli, siyah renk olsun diye otomatik almıştım ama çok da iyi yapmışım .
    bu araçta keyif kaçıran tek şey ise yakıt tüketimi (oturdugum yerden işyerine ya da bir yere giderken 40 km yi gecemiyorsunuz 9-10 kez de durmak zorunda kalıyorsunuz bu haliylede 12.4 litre yakıt tüketiyor.).
    Aracı degiştirmeye kalktıgınızda yada satarken inanılmaz deger kaybediyor , biraz daha bekleyip tüp taktırmayı bende istiyorum. yoksa bu benzin fiyatlarıyla başedilecek gibi degil. Dizel de süratle benzine yetişti valla.
    Dizel mi lpg mi derseniz ,lpg daha mantıklı gibi .
    1. az yakıyor
    2.dizel araç gürültülü oluyor ,(yani o da benzinli nin keyfini vermiyor), lpg de ise egzos tan gaz kokusu çıkıyor.
    3. lpg de olsa dizel de olsa yokuşa gelince çekişten düşüyorlar.
    4. dizelde arabanın motorunu değiştirmek gerekmiyor. tek avantajı fabrikadan o şekilde çıkması.


    Araba piyasası böyle aslında değer kaybetmek sadece C4'te meydana gelen birşey değil. Türkiye, citroene daha yeni ısınıyor düşüncesindeyim ve bir ısındı mı ki bunu fazlasıyla hak ediyor, o zaman işler değişecektir. Citroen, birçok lüx sınıf otomobildeki, neredeyse o günki tüm teknolojiyi arabalarında sürücünün kullanımına sunuyor. Henüz incelememiş olanlar için C4 Grand Picasso'yu mutlaka ama MUTLAKA bir bayiye gidip incelemelerini tavsiye ederim. Özellikle cam tavan olanını. Yeni hayalim diyebilirim o araba için. (Spor araba sevenler pek beğenmeyeceklerdir şimdiden söyleyeyim çünkü tam bir aile arabası.). Arka koltukta gökyüzünü seyretmenin keyfi, 5-6 CD kapasiteli MP3 Playerı, Ön koltuk arkalarına yerleştirilmiş arkadaki yolcular için hava üfleme yerleri ve bunların fan şiddeti ayarları - her iki taraf için de, El freni YOK - modlar arası geçiş direksiyondan yapılıyor, vites yok - formula 1 arabalarındaki gibi direksiyon sağında ve solundaki 2 kulakçık sayesinde vites arttırma ve azaltma, sürücü önündeki bölüm ekstra bir torpido olarak değerlendirilmiş, koltuk arkası açılır servis tepsileri ve fileler, güneşlik olarak camın iç kısmında aşağıdan yukarı doğru çıkan güneşlikler, büyük bir bagaj ve bagaj zemininden çıkan ekstra 2 adet koltuk ile araç 7 kişilik oluyor... vs vs yani kısaca KOMFOR...

    Bu arada dün yeni C4 sedan modeline bir gözattım serviste. Gözüme çarpan ilk farklılık sürücü için koyulan kolçak oldu. Kolçağın arka tarafında ise iki adet hava üfleme yeri ve bir adet fan hız ayarı konulmuş. Yani artık arkadakiler de ısınacak . Ayrıca kapılarda kullanılan döşemelerin de kalitesi artmış gibime geldi. Benim C+'ün ufak bagajından sonra sedanın bagajı devasa geldi. En büyük LPG haznesini de taktırsanız benim C4'ünkindan çok daha büyük bagaj kalır.

    Neyse konunun iyice dışına çıktım . Ben de yavaş yavaş LPG'ye iyice ısındım gibi. Şimdi marka araştırmasına giricem. Tartarini, Prince bi de BMC mi GMC mi bişiydi unuttum .

    Ayrıca şu fikrimi de paylaşmadan geçemeyeceğim; otomatik vites arabanın hele de C4'ün keyfini tattıktan sonra düz vitesli arabalar artık hiç tat vermiyor. Düz vitesli arabaların tek özlediğim yanı vitesi boşa alma ( acayip yakıt tasarrufu sağlıyordu; gerçi vitese tekrar geçirirken motora fazla yüklenmeye neden olduğu durumlarda motor ömründen yediğini de sağlam bir kaynaktan duymuştum. Bilginize... )




  • Ben otomatik hastası bi adamım Bütün arkadaşlar ya delimisin düz vites gibi varmı desede otomatik başka arkadaş. keyfi bambaşka. Ör: Dürüm yiyerek otomatik araba kullanabilirsiniz
  • Katılıyor ve ekliyorum ;

    Mecbur kaldığınızda bir kolunuzda bebek uyurken onu hiç rahatsız etmeden araba kullanabilirsiniz.

    Otomatik vites Numero Uno!!!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: epicL2

    Katılıyor ve ekliyorum ;

    Mecbur kaldığınızda bir kolunuzda bebek uyurken onu hiç rahatsız etmeden araba kullanabilirsiniz.

    Otomatik vites Numero Uno!!!

    Sanatçı ÇELİK trafikte kucagında bebek otomatik C4 kullanıyodu. Proğramı hazırlayanlar kınamıştı




  • otomatik C4 ten bahsediyoken biraz resim ekleyelim Avrupada bu şanzımana sahip (MCP DEĞİL) 2.0 HDİ 138 Hp 'lik C4 ve 307 ler satılıyor alttaki araç 2.0 HDİ Otomatik C4

     Citroen C4 Motor ömrü, Benzinli-Dizel-LPG... ve bir uyarı


     Citroen C4 Motor ömrü, Benzinli-Dizel-LPG... ve bir uyarı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kickboxmuaythai -- 26 Aralık 2007; 3:44:15 >






  •  Citroen C4 Motor ömrü, Benzinli-Dizel-LPG... ve bir uyarı




    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=i1su2hb2mgn

    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bbb24yu3owey&asrc=fa

     Citroen C4 Motor ömrü, Benzinli-Dizel-LPG... ve bir uyarı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kickboxmuaythai -- 26 Aralık 2007; 3:49:33 >




  • nihayet eski yazımı buldum. yazım tarihi eski olduğundan herhalde arşivdeki raflara kaldırmışlar.

    Aracı ilk aldığımda yazdığım başlık : (Baya resim var)
    donanımhaber forum
    2005 Citroen C4 Hakkında Biraz Bilgi... » Sayfa 1 - 1
    http://forum.donanimhaber.com/m_9203536/mpage_1/key_citroen//tm.htm#9203536




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.