|
Citroen C5 Aircross'un hafif hibrit versiyonu Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
-
-
herşey güzelde 1.2 puretech 100 binden sonra sıkıntı. 60 binde 3008 1.2 puretech araç 1400 km yol yaptık ve yolculuk sonunda 1 damla yağ kalmamıştı, kullanıcı kaynaklıda olabilir diyende çıkacaktı ama 1.2 tsi 1.0 tsi, 1.2 puretech hepsini deneyimledim, küçük hacimli turbo motorlardan uzak durun arkadaşlar marka model bağımsız. Küçük hacim çabuk deforme oluyor, özellikle sızdırmazlık elemanları görece büyük hacimlere oranla 2-3 kat hızlı yıpranıyor, turbo konusuna hiç girmiyorum, düzenli bakım masrafları ve parça maliyetleri nedeniyle hiçbir zaman tercihim olmayacak.
Japon arabalarının uzun solulu sorun çıkarmama nedenlerinin başında turbosuz motor kullanmasının büyük katkısı var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi curufperlit -- 22 Ocak 2024; 12:56:51 >
-
Valla ben çok kullanıcı kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. Bende de Qashqai 1.2 vardı 22.000'de yağ eksiltme problemi başladı motor söküldü yeniden yapıldı firma ile davalık olduk vs. Her servise gittiğimde abi bir an evvel çıkar elinden bu arabayı başına iş açacak diyordu usta. En sonunda dayanamadım 75 binde sattım arabayı. Şimdi 2008 1.2 var, bilmiyorum onda da aynı şeyi yaşayacak mıyım. İnşallah yaşamam. Bu yağ eksiltme problemi Renault 1.2 motorlarda da var. Kısacası dediğiniz gibi bu tip küçük motorlar kaldırmıyor ve çabuk yıpranıyor. Az yakıyor, vergisi az diye alıyoruz ama uzak durmak lazım aslında. Az yakacağım diye cebinden çıkacak motor revizyon parasını düşününce varsın çok yaksın japon vb. olsun diyor insan.
-
Japonların turbosuz motor kullanmasından bahsediyorsun ama;
Hondanın turbo motorları gayet sağlam. Suzukinin 1.4 turbosu yine sağlamlardan
Toyotanın hibritleri ayrı ayrı benzinli motor ve elektrikli motorun toplamından daha komplike ve daha çok bileşeni olan bir sistem
Yani olay turbo falan değil :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Siz siz olun PSA nın benzinli motorlarından uzak durun. Adamlar dizel moturu ne denli sorunsuz ise benzinlileri o denli berbat. Gürültülü çalışır sarsıntılı çalışır ve kesinlikle yağ yakar. Benim yakmıyor diyenler eli kulağındadır yakacak. Ve çözümü olmuyor rektefiye de yapsan yakıyor. Hele hele 3 silindirliden kaçın.
Benzli küçük hacimde japon ve kore araçları harici düşünmeyin.
-
İlk çıkan 3 silindir benzinli motorlar sıkıntılıydı.Sonrasında problemleri giderdiler.Hybrit motorda 40% parça yenilenmiş.Tüm benzinli motorlar sıkıntılı demek hata olur,1.6 puretech motor gayet sıkıntısız.Japon dan şaşmayalım da atmosferik motorda bir zahmet sıkıntı olmasın.
Bu arada Honda’nın 182 hp lik turbo motorunda ne gibi sorunlar var şikayet sitelerinden bilgi alabilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nıghtman -- 22 Ocak 2024; 15:59:54 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bütün araç alt yapısı poe 48 volt ile çalışmalı 12 volt geri teknoloji ve yetmiyor
-
Çinliler iyice yayıldıktan sonra tüm bu marka modellere yazık olacak.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
çok hakim olmaya, daha doğrusu bizim insanımız yönelmeye başladı. hayırlısı artık
-
1.2 Puretech ilk geldiğinden beri sorunluydu.
1.5 BlueHDi al geç.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
herşey güzelde 1.2 puretech 100 binden sonra sıkıntı. 60 binde 3008 1.2 puretech araç 1400 km yol yaptık ve yolculuk sonunda 1 damla yağ kalmamıştı, kullanıcı kaynaklıda olabilir diyende çıkacaktı ama 1.2 tsi 1.0 tsi, 1.2 puretech hepsini deneyimledim, küçük hacimli turbo motorlardan uzak durun arkadaşlar marka model bağımsız. Küçük hacim çabuk deforme oluyor, özellikle sızdırmazlık elemanları görece büyük hacimlere oranla 2-3 kat hızlı yıpranıyor, turbo konusuna hiç girmiyorum, düzenli bakım masrafları ve parça maliyetleri nedeniyle hiçbir zaman tercihim olmayacak.
Japon arabalarının uzun solulu sorun çıkarmama nedenlerinin başında turbosuz motor kullanmasının büyük katkısı var. |
İlk çıkan 3 silindir benzinli motorlar sıkıntılıydı.Sonrasında problemleri giderdiler.Hybrit motorda 40% parça yenilenmiş.Tüm benzinli motorlar sıkıntılı demek hata olur,1.6 puretech motor gayet sıkıntısız.Japon dan şaşmayalım da atmosferik motorda bir zahmet sıkıntı olmasın. Bu arada Honda’nın 182 hp lik turbo motorunda ne gibi sorunlar var şikayet sitelerinden bilgi alabilirsiniz. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X