Şimdi Ara

Cls350 nin ardından Audi a5 40tdi izlenimlerim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
3
Favori
7.425
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • leigh_hunt L kullanıcısına yanıt
    O araca conti wintercontact ts serisi lastik güzel olur kanımca…olmadı goodyear ultragrip bakardım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    En önemli kriter sessizlik ve konfor bence…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • leigh_hunt L kullanıcısına yanıt
    Şu linki inceleyin bence.
    https://tiresvote.com/articles/auto-bild-winter-tire-test-r18/

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    404 file not found diyor…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • leigh_hunt L kullanıcısına yanıt
    Genelde michelin, bridgestone ve contimental teste göre değişmekle beraber başı çekiyorlar. Ama sanki continin yol sesi daha az gibi. Aşağıya doğru sizin ebatın test sonuçları var.

    www.thetirelab.com
    245/40 R18 - Best winter tyres 2022 - market overview, tests, reviews | TheTireLab.com
    https://www.thetirelab.com/245-40-R18/winter/#!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • leigh_hunt L kullanıcısına yanıt
    245 45 18 olarak insignia grand hankook kullandım geçen kış
    1 aya kadar takarım tekrar
    İlk kez hankook kullandım ve çok memnun kaldım
    Gerçekten başarılı
    ( winter i cept evo3 , gkore üretim yeri )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 23 Ekim 2022; 21:18:23 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt

    Testi incelemedim ama bu tarz testlere güvenmiyorum pek.


    Bazı üreticiler yumuşak hamur üretiyor. Falken, nokian vs. Testlerde ya da etiket değerlerinde güzel karşılıklar alıyor. Aradan 1 sene geçince bakıyorsunuz, lastiğin o yeni, yumuşak halinden eser kalmamış. Ucuz lastiklerden bile kötü kıvama gelmiş. Lassanın bir lastiği vardı, etiket değerleri çok iyiydi. Aldık, çok hoşumuza gitmişti. 1 sene sonra çok sertleşmişti.


    Lastik kıyaslaması yapmak çok zor. Yapılıyorsa da benzer araçta, benzer km de uzun vadeli kıyaslama yapılmalı ya da kullanıcı deneyimlerine bakılmalı. Orada da bizde herkes en doğru seçimi yaptığı için objektif yorum bulmak zor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: leigh_hunt

    Cls nin o iri cüssesinden hiç sıkıntı çekmemiştim aslında, manevra kabiliyeti çok yüksek, direksiyon turu müthişti, üç nokta manevraları çok rahattı, görüş açıları, kamera açıları (360 vardı) ve netliği, dikiz aynalarının açıları ve büyüklüğü sayesinde hiç zorlanmadım, a5 çok derli toplu ama yanaynalar sıkıntılı, geri görüş kamerasının çözünürlüğü iyi değil.

    Ses sistemi benim için çok önemli, cls de harman-kardondan daha iyi verim almak için ntg5 i orjinal comand üniteyle değişmiştim (çok fark etmişti) , a5 siparişi verirkende bang&olufseni özellikle istemiştim. İkisini kıyaslamak gerekirse harmanın basları daha tok ve kuvvetli, bang ise çok daha berrak…

    Koltuk derileri evet a4 ün derileri gibi suni deriyim diye bas bas bağırıyor, cls nin 7 yıllık derileri çok daha kaliteli duruyor, yedi yıl sonra a5 in derilerinin bu şekilde kalacağını hiç sanmıyorum….

    ntg zaten command ünite olmasılazım. yıllardır model ve teknoloji değiştikçe ntg sürüm atlar. bende makyajlı w204 araçta ntg4.5 bulunuyor. mercedes araçlarda NTG veya command olmadan hi-fi siparişi vermemek gerekir. çünkü standart ünite bu sistemi besleyemiyor.


    benzer sorunu w205 araçta yaşanmış. burmester var ancak command yoksa zayıf kalıyor.





  • leigh_hunt L kullanıcısına yanıt

    goodyear ultragrip performance gen2

    bridgestone lm005 blizzak yeni seri müthiş bir lastik

    conti winter contact zaten tercih listesinde ancak çok pahalı

    michelin pilot alpin bu ölçüye uyar kardeşimin e320 4matic sport paket aracında var. alpin6 sizin aracın lastiklere uymaz.


    quattro zaten iyi yol tutuyor. size soğuk ve karlı havada zeminde kaymayacak bir lastik lazım. bir de kuru havalarda sert olmayan bir sürüşü olmalı.



    www.tyrereviews.com
    2022 Tyre Reviews Winter Tyre Test - Tyre Reviews and Tests
    https://www.tyrereviews.com/Article/2022-Tyre-Reviews-Winter-Tyre-Test.htm


    www.tyrereviews.com
    2022 Sports Car UHP Winter Tyre Test - Tyre Reviews and Tests
    https://www.tyrereviews.com/Article/2022-Sports-Car-UHP-Winter-Tyre-Test.htm


    www.tyrereviews.com
    2022 Auto Bild Winter Tyre Test - Tyre Reviews and Tests
    https://www.tyrereviews.com/Article/2022-Auto-Bild-Winter-Tyre-Test.htm




  • Bu tür arabalar ve dizel ikilisi çok komik.


    Yalıtım konusunda hassassınız, traktör gibi ses çıkaran TDI'dan rahatsız olmuyor musunuz?


    Audi kendi motorlarını üretmediği sürece alacağım en son araba.


    Skoda Fabia'daki olan motor A5'te, böyle premiumluk olmaz.

  • Öncelikle güle güle kullanın


    A5 gerçekten çok tatlı bir araba. Güzel de bir seçim. Bir tanıdığa A7'yi sat A5 al diye ısrar ediyorum o kadar özel bir araç benim için. Ancak bir kaç noktaya takıldım;




    Mercedesin sorunsuzluğu ile kıyaslayınca Audi aynı başarıyı gösterir mi bilemiyorum. Özellikle şanzuman sorunları gibi problemler var mı o konuda emin değilim.

  • Lady GarGara kullanıcısına yanıt
    O traktör sesi içerde yok ki niye rahatsız olayım?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Lady GarGara kullanıcısına yanıt

    Neresinden katılmayayım bilemedim efenim.

    Bu araçlarda gargara gibi bir dizel sesi yok içeride. turbo ıslığı ve yumuşak bir sesle çekiveriyorlar kasayı.

    yüksek hızda zaten ses yok. hele ki 3.0 dizeller efsane. 600nm'yi aşan torklarla müthiş bir çekiş gücü, yumuşak 6 silindir motorlar ve gayet makul tüketim.

    Bu araçların benzinlileri felaket yakar. 15-16 litreler işten bile değil, küçük araçlardaki benzin-dizel farkına benzemez..

    dizel motorlar bu tip ağırca ve 4 çeker premium araçların yükünü sırtlamak için biçilmiş kaftan.

    Ayrıca,

    VAG grupta Büyük motorları Audi AG üretir, 2.0-3.0 dizellerin tamamı ve bu motorların üstü Audi motorları. küçük Tsı'ları VW üretiyor.

    fabia'daki bir motor da A5'te A4te yoktur. 1.4 Tsı vardı bir ara emisyonlar için, onu da kaldırdılar.

    kaldı ki aynı motorları kullansanlar bile bir şey değişmez. bu motorlar baştan beraber kullanılsın diye yapılıyor zaten. iki markada da yüksek başarım gösterirler merak etmeyin.





  • urugakhina U kullanıcısına yanıt
    Mercedesin sorunsuzluğu da biraz şehir efsanesi artık, ben şu tecrübeyi edindim, eski fakat üst düzey araba almaktansa param kadar 0 araç alırım artık, bi yaştan sonra sinirler yıpranıyor, kaldırmıyor, cls ye binerim istesem ama sıtkım sıyrılmış bir kere, hiç binesim gelmiyor…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Michelin pilot alpin5 aldım, kasım sonu taktıracağım, parasını şimdiden verdim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • leigh_hunt L kullanıcısına yanıt
    Eski kasalardan birini çok sağlam yapmışlar. Yedek parça satışı çok az olunca biz bunu çok sağlam yapmışız deyip sonraki nesilleri daha hatalı yapmışlar

    Şehir efsanesi olsa da mercedesin son yıllardaki hali ortada. Bir tanıdığımızda e250 var W212. Bir araba peşpeşe 3 defa radyatör hortumu deler mi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Valilerimize güzel makam aracı olur mu sizce?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • moustapha129 M kullanıcısına yanıt

    e serisi mercedesler genelde usta veya önceki sahip kurbani olur.w213 tam rezalet de,öncekiler gayet iyiydi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.