< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Cls350 nin ardından Audi a5 40tdi izlenimlerim
-
-
paylaşım için teşekk
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Paylaşım için teşekkürler,
Ancak CLS gibi özel bir araçtan A5 e geçiş zaten üzecektir..CLS çok güzel bir makina…
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vag grubunun en alt seviye arabalarından birini kullansam da Quattro gibi bir yol tutuş şaheseri varken Golf , Leon gibi araçlarında o mqb platformu ve torsiyon çubuğu ile nasıl böyle kötü yol tutuş ve sürüş hissi oluyor ilginç. Hiç mi bir şeyler kopyalamadiniz ?
Keşke CLS ile sorun yasamasaydiniz. Öyle özel bir araçtan inip A5 kullanmak durumunda olmasaydınız. Tabi a5 bir çoğumuz için zaten hayal ama en azından sizin durum farklı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayırlı olsun hocam, keyifli sürüşler dilerim.
Biraz kullanım pratikliğinden bahsedebilir misiniz? CLS bence çok şık bir otomobil ancak arka yapısı ve uzunluğu şehir içi kullanımda özellikle park ve dar yollarda ciddi rahatsız ediyordur diye tahmin ediyorum.
Ses sistemine değinmeniz beni çok mutlu etti, genellikle kimsenin umurunda değil.
Bir de koltuk döşemelerini merak ediyorum. Umarım A4 B9'daki o güzel görünen ancak iğrenç sentetik derilerden kullanmamışlardır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 22 Ekim 2022; 13:13:3 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
ben arabanın sıradan göründüğüne inanmıyorum gayet güzel duruyor. direksiyonu nanovipdesign türü firmalara kaplatırsanız kalınlık sorununuz ortadan kalkar. hayırlı olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Galiba sizin ilanı gördüm 2.5 milyon. Ciddi para her ne kadar araç müthiş olsa da 2.5 yılına göre çok ciddi para. Ekledim favorilere bakalım satılıyor mu meraktayım.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Linki koysana bakayim bi.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Keyifli sürüşler dilerim.
İç mekanda c200d ile A5 kalite kıyaslamasına katılamadığımı belirteyim. w205lerin evet dekor ve dizayn olarak içi çok şık ve pahalı görünüyor ama elleyene kadar sağı solu. bol bol çatırtı çuturtu, bızırtı, çoğu trimde ucuz bir his.. belki son çıkan w205ler daha iyidir. ancak ilk 200d'leri hiç beğenmem. entegrasyon ve tokluk olarak w204ün açık biçimde gerisinde.
A5 ve A4'lerde de trim sesi olabiliyor. ama trim işçiliği, dokular, halılar gibi detaylar mercedesin önünde.
en en basitinden bagajı açınca taşıyıcı kolların girdiği yerlerden, c200d'de açık bırakın üst yan saclardan, ışıklandırma ve kaplamadan bariz farkı anlıyorsunuz. c200d'de kolların girdiği yer maket bıçağı ile kesilmiş gibi.
-
alacan mı?
-
Merak ettim nasi biseymis
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-2015-cls350-bluetech-67,500km-sahibinden-1058323912/detay
Buyrun ilan bu
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Cls nin o iri cüssesinden hiç sıkıntı çekmemiştim aslında, manevra kabiliyeti çok yüksek, direksiyon turu müthişti, üç nokta manevraları çok rahattı, görüş açıları, kamera açıları (360 vardı) ve netliği, dikiz aynalarının açıları ve büyüklüğü sayesinde hiç zorlanmadım, a5 çok derli toplu ama yanaynalar sıkıntılı, geri görüş kamerasının çözünürlüğü iyi değil.
Ses sistemi benim için çok önemli, cls de harman-kardondan daha iyi verim almak için ntg5 i orjinal comand üniteyle değişmiştim (çok fark etmişti) , a5 siparişi verirkende bang&olufseni özellikle istemiştim. İkisini kıyaslamak gerekirse harmanın basları daha tok ve kuvvetli, bang ise çok daha berrak…
Koltuk derileri evet a4 ün derileri gibi suni deriyim diye bas bas bağırıyor, cls nin 7 yıllık derileri çok daha kaliteli duruyor, yedi yıl sonra a5 in derilerinin bu şekilde kalacağını hiç sanmıyorum….
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Cevabınız için teşekkür ederim hocam.
Ses sistemine düşkünseniz Mk3 makyajlı kasa bir Mondeo bulursanız kesinlikle deneyimleyin derim. Ben de F10'da Harman Kardon kullanıyorum ama o Mondeo'daki Sony bambaşkaydı. Hatta Mk5 Mondeo'daki Sony bile o tadı veremedi. Şiddetle tavsiye ederim deneyimlemenizi.
Hocam Ntg5 nedir, hiç duymamıştım?
Bence araçta deri koltuk olacaksa Nappa olmalı, hadi en kötü dakota tarzı da olur ama bunlar olmayacaksa kumaş olsun daha iyi.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
mondeo dehşet bir araba,bizim Almanya'daki şoförlerin birinde var.her bindiğimde b6 yi satıp almaya niyetleniyorum,sonra burası Türkiye ford tr ye araba bırakılmaz
mondeo sanayiye sokulmaz deyip vazgeçiyorum
deri işi kolay bu arada,parayı koy cebine ferrari kalitesi bile yaptirirsin arabaya
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hangi kasası hocam? Ben Mk3 ve Mk5'i deneyimledim. İkisi de çok güzel araçlar.
Mk3'ün kendine has bir havası var tam Ford geni taşıyor ama o dönem Ford'larının ortak noksanı olarak yalıtımı biraz zayıf muadillerine göre. Bir de dizeli PSA'nın DV10'u yerine Ford'un Puma motorunu kullanıyor (Transit motoru), performansı yerinde 130 bg/330 n/m tork, daha sonraki kasalarda kullanılan DV10 140 bg/320 n/m torklu. (daha sonra 163bg, 180bg ve 210bg çift turbo versiyonları da kullanıldı Mk4 ve Mk5 kasada) lakin bu Puma'nın sıkıntısı çok gürültülü olması özellikle motor soğukken. Onun haricinde Mk3 Mondeo, tam olarak Ford ruhunu yansıtan sapına kadar bir otomobil.
Mk5 kasayı ise tanımlamak benim için çok kolay. Ford logolu bir F10 Tam olarak F10'a çok çok yakın bir otomobil. Güncel D'lerden Passat B8 ve Talisman'ı biraz eskilerden Avensis (T27) deneyimlemişliğim var aralarında da değil açık ara F10'a en yakın araba Mk5 Mondeo. Hatta laf aramızda motor sesini es geçersek Mk5 Mondeo, F10'dan daha sessiz, binenler bilir ki F10 da kütüphane gibi araçtır. Ayrıca deneyimlediklerimden birisi hayatımda tecrübe ettiğim en iyi koltuklara sahipti. Opsiyondu koltuklar masaj var ama öyle koftiden değil, omuzlara kadar detaylı bir masaj. Isıtma ve soğutma var zaten ama en önemlisi nappa deri idi koltuklar. Çok çok iyiydi. Almak nasip olmadı maalesef.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
karşılaştırmanız beklediğim gibi genel anlamda. sadece w205in a5ten kaliteli hissettiryor olmasına şaşırdım, bence tam tersi.
bu arada a4/a5te bazı kısımlar sentetik deri, özetle yanlar sentetik ortalar gerçek. Detaylı olarak:
Standart ve spor ön koltuklar için:
Ön koltukların orta bölümleri,
arka yan koltuklar ile
sürücü giriş alanındaki yan yükseltileri deri;
koltuk yan yükseltileri,
koltuk başlıkları,
kapı kaplamaları,
ön orta kol dayama ve
arka orta koltuk sentetik deridir.
Koltuk havalandırmalı spor koltuklar için:
Ön koltukların orta bölümleri,
koltuk havalandırması bulunmayan arka yan koltukların yanı sıra
sürücü giriş alanındaki yan yükseltileri perfore deri;
koltuk yan yükseltileri,
koltuk başlıkları,
arka orta koltuk,
kapı kaplamaları ve
ön orta kol dayanağı sentetik deridir.
-
mk5 alırım alırsam da,Türkiye de en son buluşacağım araba mondeo diyebilirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dostlarım a5 için kışlık lastik tavsiyeniz ne olur?
Ölçüler 245/40/18 …
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Paylaşım için teşekkürler,
Ancak CLS gibi özel bir araçtan A5 e geçiş zaten üzecektir..CLS çok güzel bir makina… |
Neresinden katılmayayım bilemedim efenim. Bu araçlarda gargara gibi bir dizel sesi yok içeride. turbo ıslığı ve yumuşak bir sesle çekiveriyorlar kasayı. yüksek hızda zaten ses yok. hele ki 3.0 dizeller efsane. 600nm'yi aşan torklarla müthiş bir çekiş gücü, yumuşak 6 silindir motorlar ve gayet makul tüketim. Bu araçların benzinlileri felaket yakar. 15-16 litreler işten bile değil, küçük araçlardaki benzin-dizel farkına benzemez.. dizel motorlar bu tip ağırca ve 4 çeker premium araçların yükünü sırtlamak için biçilmiş kaftan.
Ayrıca, VAG grupta Büyük motorları Audi AG üretir, 2.0-3.0 dizellerin tamamı ve bu motorların üstü Audi motorları. küçük Tsı'ları VW üretiyor. fabia'daki bir motor da A5'te A4te yoktur. 1.4 Tsı vardı bir ara emisyonlar için, onu da kaldırdılar. kaldı ki aynı motorları kullansanlar bile bir şey değişmez. bu motorlar baştan beraber kullanılsın diye yapılıyor zaten. iki markada da yüksek başarım gösterirler merak etmeyin. |
Ben teşekkür ederim dostum.
Bunları paylaşmaktaki amacım belki birilerinin işine yarar, ben hep deneme-yanılma yoluyla çözerken sorunlarımı benden sonrakiler kestirmeden gitsin diye… |
Benzer içerikler
- debriyaja basmadan vites atmak
- hyundai ix35 neden tutulmadı
- egea hibrit yorum
- hyundai tucson kavrama sorunu
- ankara en iyi fiat ustası
- renault megane e-tech türkiye fiyatı
- yeni cla
- volkswagen fiyat listesi 2024
- bmw m4 csl
- uçan araba fiyatları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X