Şimdi Ara

[ÇOK ÖNEMLİ] Argold Kuyumculuk Bayilerinden telefon alanlar...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
3.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar ;

    Nisan ayında Argold Kuyumculuk Ankara Armada AVM (TİM Şubesi) nden almış olduğum İphone'u bana genpa garantili olarak 2300 TL olarak aldım. (Telefonu satarlarken biz TİM Şubesiyiz zaten kaçak satışa türkcell izin vermez, türkcellin genpalı cihazlarını satıyoruz diye 100lerce kez dinledimiştim), telefon arızalandı ve genpaya götürdüğümde cihazın kendilerine ait olmadığını paralel ithalat olarak geldiğini bildirdiler. Başımdan aşağı kaynar sular dökülerek kendileriyle uzunca süre uğraşmama rağmen , adamlar cahil cesaretiyle ve ukalaca tavırlarıyla biz size genpalı demedik biz satmayız gibi cümleler kurarak çark ettiler.Telefonu uzun araştırmalarım sonucunda intel iletişim adı altında paravan bir şirket ile türkiyeye sokmuşlar, telefonu yaptırın diyince "genpaya veya kvk ya veriyoz zaten başkası bunları birleştiremez geri iphone blackberry ve htc ye özel işlem uyguluyolar.Hangisi erken randevu verise şirketimiz ona yaptırıyor"yalanını bitarafımla gülerek dinledim, arkadaşların diyorlar ki iphoneu ya genpa yada kvk tamir eder başkası beceremez diyerek bide böyle güven telkin ediyorlar. Tabiki cihaza tamir uygulatmadım.Rlimde faturam telefonum kutum herşeyim duruyor.
    Dün itibari ile avukatıma durumu izah edip, Firmayı tüketici mahkemesine şikayet davamla konuyu hukuka taşıdım.
    Ayrıca telefonun satışını yapan şubenin müdürünü dolandırıcılıktan cumhuriyet başsavcılığına , firmayada maddi manevi tazminat davalarımı başlattım. Tüm avukat ve mahkeme masraflarımı içeren rücu davamıda peşinden göndereceğim.

    Sizlere bilgi olsun diyerekten bu firmadan, sadece iphone değil, herhangi bir model cihaz satın aldıysanız, lütfen genpa , kvk , teleses vb neyin garantisi altında sattık diyorlarsa lütfen hemen kontrol edin. Adamlar hakkında, inanılmaz derecede hikaye dinledim , diğer tim şubelerindeki araştırmalarımdanda bunları teyit ettim.Bir kaç açık kapı bulunarak , vatandaş dolandırmanın tezgahını iyi kurmuşlar ama yanlarına kalmayacak. Alnımın terini yedirmeyeceğim bu şahsiyetlere...Hukuk hala var bu ülkede...

    Değerli dh arkadaşlarıma ve çevresindekilere bir nebze faydası dokunursa ne ala... ben yandım siz yanmayın. dileyen arkadaşıma ihtar mesajımı gösterebilirim ,tüm evraklarım noter onaylıdır , sizleride yönlendirebilirim hukuk konusunda...

    Not: Mod veya yönetici arkadaşlarımdan ricam şudur ki bu bir karalama kampanyası değil , bir dolandırma tezgahının aydınlatılmasıdır. Tüm arkadaşlarımada ibret olması açısından yazılmış bir yazıdır ve hatta mümkünse konu sabitlensin, belki birkaç kişi daha kurtarır malını,parasını...

    *#06# tuşlayarak İMEİ numaranızı öğrenip;
    Genpa için ;http://www.genpa.com.tr/_imei_sorgu
    KVK için;http://www.kvk.com.tr/imeinosorgulama.asp

    veya söylenen servisten arayarakta sorgulama yapabilirsiniz. İmla hatalarımı gerginliğime bağışlayın lütfen...


    Saygılar
    T.C Vatandaşı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chrom -- 6 Eylül 2011; 17:49:48 >







  • Geçmiş olsun. Hakkınızı aramanız çok güzel. Ayrıca hatırlatmak isterim tim olmak gerçekten zor bir süreç turkcell her önüne geleni tim yapmıyor ve özellikle timlerle ilgili şikayetlere çok önem veriyor turkcell, bu yüzden turkcellede gerekli şikayetleri yaparsanız tim yetkilerinin alınmasıyla çok çok büyük zarara uğratmış olursunuz bu dolandırıcıları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    Geçmiş olsun. Hakkınızı aramanız çok güzel. Ayrıca hatırlatmak isterim tim olmak gerçekten zor bir süreç turkcell her önüne geleni tim yapmıyor ve özellikle timlerle ilgili şikayetlere çok önem veriyor turkcell, bu yüzden turkcellede gerekli şikayetleri yaparsanız tim yetkilerinin alınmasıyla çok çok büyük zarara uğratmış olursunuz bu dolandırıcıları.
    teşekkürler donandımcı123;

    Türkcell'e ve iphone uzmanlarına ayrıca TİM Ankara bölge müdürüne konu iletildi. Ayrıca çektiğim ihtarnamede muhatab türkcell de var. Alışmışlardır vatandaş gelir 10 gün kafa ütüler 11.gün defolur gider. Ama bu kez yanlarına kalmayacak!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chrom -- 6 Eylül 2011; 18:39:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chrom

    teşekkürler donandımcı123;

    Türkcell'e ve iphone uzmanlarına ayrıca TİM Ankara bölge müdürüne konu iletildi. Ayrıca çektiğim ihtarnamede muhatab türkcell de var. Alışmışlardır vatandaş gelir 10 gün kafa ütüler 11.gün defolur gider. Ama bu kez yanlarına kalmayacak!!!

    Alıntıları Göster
    inşallah hakkınızı alırsınız.
    yalnız garanti durumunu telefonla arayıp sormak daha iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: azizerkan07

    inşallah hakkınızı alırsınız.
    yalnız garanti durumunu telefonla arayıp sormak daha iyi.

    Alıntıları Göster
    Hakkınızı aramanız güzel bu konuda sonuna kadar destekçinim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: y n s c n

    Hakkınızı aramanız güzel bu konuda sonuna kadar destekçinim.

    Alıntıları Göster
    Sonuna kadar arkanızdayım, hakkınızı aramanız çok güzel. Umarım sizin gibi alan kişiler varsa onlarda sizden görüp dava ederler, zaten bir tanesi kazansa diğerleri emsalden kazanır gene. Mağazaya bir arkadaşınızı gizli kamerayla yollarsanız oda güzel olur aslında, bi o girer önce sorar garanti firmasını vs. alıcı gibi, 30 dk sonra siz girer aynı elemana durumunuzu hatırlatırsınız buda güzelce kanıt olur ikiyüzlülüklerinin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

    Sonuna kadar arkanızdayım, hakkınızı aramanız çok güzel. Umarım sizin gibi alan kişiler varsa onlarda sizden görüp dava ederler, zaten bir tanesi kazansa diğerleri emsalden kazanır gene. Mağazaya bir arkadaşınızı gizli kamerayla yollarsanız oda güzel olur aslında, bi o girer önce sorar garanti firmasını vs. alıcı gibi, 30 dk sonra siz girer aynı elemana durumunuzu hatırlatırsınız buda güzelce kanıt olur ikiyüzlülüklerinin.

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler arkadaşlar, tek amacım birileri görür, veya çevresindekilere anlatır olayıda inşallah yardımı dokunur... Bunların hepsi bitecek paramı iade de alacağım ama , bende kalacak iphone bulantısı sürüp gidecek....

    Okuyan arkadaşlarım çevresini aydınlatsın lütfen...




  • Konu açmış ve birçok kişi için de yararlı bir bilgilendirme yaptığınız için teşekkür ederim. Inşallah davayı kazanırsınız da o sütü bozuk haysiyetsizler cezalarını bulmuş olurlar.
  • Merhaba Arkadaşlar;

    Ben Argold firmasının Hem ortağı hemde Genel Müdürüyüm. Bulunduğunuz Form sitesinide önemle takip ediyorum. Ankarada aylık 400 000 Kişiye hizmet veren ve yaklaşık 120 kişi çalıştığı ankarada 14 yıllık bir firmayız. Beni üzen 1 deli 1 kuyu 40 akıllı muhabbeti döner iken hiç bir arkadaşımın konu hakkında gerçekten bilgi sahibi olmadan Kötü niyetli bir müşterinin oyununa geliyor olmanızdır. Sizler gibi mantık ağı kurmuş olan arkadaşlara tek tavsiyem güzel işler çıkartılan bu formlarda yanlış yonlendirme ve karalama organizasyonlarında yer almamanızdır.

    olayın gerçeği şudurki müşterimiz bu ürünü alırken ve 2300 tl gibi bir değeri öder iken neden neden ıphone emei ni genpa nın sitesinden sorgulatmadan arızalana kadar beklemiş olması size de de süphe uyandırmaz mı .? gerçek şu dur ki bu ürünü müşteri ithalci garantili alması ve arızalandığında müşteri memnuniyeti adı altında çıkar sağlamasıdır.

    Örnek ; bu tarz ürünler güncel IPHONE 4S gibi şu anda zincir marketlerde bile kendi italatı ile turkiye ye getirilip satılmaktadır.

    Bu maili yazan ve bu propagandayı yapan arkadaşlar hakkında ise bu güne kadar özellikle bekledim . Sorumlu kişi hakkında 50 000 tl diğer organizede yer alan arkadaşlar hakkında ise 10 000 tl tazminat davası açacağımı buradan duyuruyorum.


    Mustafa GÜLCAN
    mustafa.gulcan@argold.com.tr
    0 312 310 21 32




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wg

    Merhaba Arkadaşlar;

    Ben Argold firmasının Hem ortağı hemde Genel Müdürüyüm. Bulunduğunuz Form sitesinide önemle takip ediyorum. Ankarada aylık 400 000 Kişiye hizmet veren ve yaklaşık 120 kişi çalıştığı ankarada 14 yıllık bir firmayız. Beni üzen 1 deli 1 kuyu 40 akıllı muhabbeti döner iken hiç bir arkadaşımın konu hakkında gerçekten bilgi sahibi olmadan Kötü niyetli bir müşterinin oyununa geliyor olmanızdır. Sizler gibi mantık ağı kurmuş olan arkadaşlara tek tavsiyem güzel işler çıkartılan bu formlarda yanlış yonlendirme ve karalama organizasyonlarında yer almamanızdır.

    olayın gerçeği şudurki müşterimiz bu ürünü alırken ve 2300 tl gibi bir değeri öder iken neden neden ıphone emei ni genpa nın sitesinden sorgulatmadan arızalana kadar beklemiş olması size de de süphe uyandırmaz mı .? gerçek şu dur ki bu ürünü müşteri ithalci garantili alması ve arızalandığında müşteri memnuniyeti adı altında çıkar sağlamasıdır.

    Örnek ; bu tarz ürünler güncel IPHONE 4S gibi şu anda zincir marketlerde bile kendi italatı ile turkiye ye getirilip satılmaktadır.

    Bu maili yazan ve bu propagandayı yapan arkadaşlar hakkında ise bu güne kadar özellikle bekledim . Sorumlu kişi hakkında 50 000 tl diğer organizede yer alan arkadaşlar hakkında ise 10 000 tl tazminat davası açacağımı buradan duyuruyorum.


    Mustafa GÜLCAN
    mustafa.gulcan@argold.com.tr
    0 312 310 21 32

    Olayın detayını bilmiyorum, burada yazılanlar çerçevesinde bakarsak bir çalışanınız (Tabi bu ürünü sizden satın almış şahsın bunu kanıtlaması oldukça zor maalesef.) bu ürünü satarken garantisinin hangi firma tarafından verildiği hususunda doğru bilgi vermemiş ise bu hileli satıştır. Zincir market ve ya değil ürün özellikleri ve garanti hususu hakkında açıkça bilgilendirme yapmak satıcının zorunluluğudur. O bahsettiğiniz mağazalar hakkında benzer nedenlerle çok veryansın var. Ha ürünü satın aldıktan sonra (Ürünü satın almadan IMEI sini verip de kontrol ettirmeyeceğiniz aşikar.) o arkadaş gelip firmanıza bu paralel ithalat dediğinde bedel iadesi yapacak mıydınız mesala? Elbette Türkiye şartlarında müşterilerin, satıcıların sözlerini kati kabul etmeyip kendilerinin de araştırması gerekiyor maalesef. Elbette bahsedilen ithalatçı firma cihazın onarımı ve ya değişimini yapacağını söylüyorsa yani taahhütlerinden kaçınmıyorsa evvela o yolu denemekte fayda varmış bana kalırsa. Çünkü yukarıda da yazdığım gibi tek bir satış temsilcisinin sözel olarak (Aslında bağlayıcıdır lakin burası Türkiye) taahhüdü kanıtlanması sıkıntılı olduğundan problemli bir durum oluyor.

    Dava açma olayına gelirsek, yukarıdaki bazı hakaretler ve dolandırıcılık ithamı gibi nedenlerle tabi ki hukuk yolu açıktır. Ancak onun dışında bu tip forumlarda açılan konu altında fikir beyan edenleri -umarım paranızı alırsınız, hakkınızı arayın gibi mesajları kastediyorum, bir önceki cümlemde belirttiğim ithamları ya da hakaretleri değil.- bir kumpas yapmakla suçlamak da koskoca bir firma için pek de etik değil. (Zira forum denilen oluşumun mantığı budur.) Ha tabi burada yazılanların dışında bir organizasyon olduğu ile ilgili bir belge ve kayıt varsa o konuda haklısınız. Ancak salt burada yazan arkadaşları kastediyorsanız işiniz zor. (Hukuki açıdan) Bir de şu gerçekten etik değil, şu kadar lira tazminat davası açacağım demek yani. Tek bir cümle ile "Burada dolandırıcılık ithamı ve yazılan hakaretler için hukuk yoluna başvuracağım" demek kafi. Aksi takdirde biraz aba altından sopa göstermek oluyor Mustafa Bey.


    Diğer arkadaşlar; forumun bir çok başlığı altında şu yazacaklarımın benzerlerine bolca değinmiştim. Özellikle de sorunlu alışverişler kısmında. Derdinizi anlatırken de o derde ortak olup fikirlerinizi söylerken de kesinleşmiş yargı kararı olmadan ithamlarda(Dolandırıcıdır, hırsızdır vb.) bulunmayın ve hakaretamiz cümleler sarfetmeyin.

    Umarım aradaki problem tatlıya bağlanır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GullyFoyle

    quote:

    Orijinalden alıntı: Wg

    Merhaba Arkadaşlar;

    Ben Argold firmasının Hem ortağı hemde Genel Müdürüyüm. Bulunduğunuz Form sitesinide önemle takip ediyorum. Ankarada aylık 400 000 Kişiye hizmet veren ve yaklaşık 120 kişi çalıştığı ankarada 14 yıllık bir firmayız. Beni üzen 1 deli 1 kuyu 40 akıllı muhabbeti döner iken hiç bir arkadaşımın konu hakkında gerçekten bilgi sahibi olmadan Kötü niyetli bir müşterinin oyununa geliyor olmanızdır. Sizler gibi mantık ağı kurmuş olan arkadaşlara tek tavsiyem güzel işler çıkartılan bu formlarda yanlış yonlendirme ve karalama organizasyonlarında yer almamanızdır.

    olayın gerçeği şudurki müşterimiz bu ürünü alırken ve 2300 tl gibi bir değeri öder iken neden neden ıphone emei ni genpa nın sitesinden sorgulatmadan arızalana kadar beklemiş olması size de de süphe uyandırmaz mı .? gerçek şu dur ki bu ürünü müşteri ithalci garantili alması ve arızalandığında müşteri memnuniyeti adı altında çıkar sağlamasıdır.

    Örnek ; bu tarz ürünler güncel IPHONE 4S gibi şu anda zincir marketlerde bile kendi italatı ile turkiye ye getirilip satılmaktadır.

    Bu maili yazan ve bu propagandayı yapan arkadaşlar hakkında ise bu güne kadar özellikle bekledim . Sorumlu kişi hakkında 50 000 tl diğer organizede yer alan arkadaşlar hakkında ise 10 000 tl tazminat davası açacağımı buradan duyuruyorum.


    Mustafa GÜLCAN
    mustafa.gulcan@argold.com.tr
    0 312 310 21 32

    Olayın detayını bilmiyorum, burada yazılanlar çerçevesinde bakarsak bir çalışanınız (Tabi bu ürünü sizden satın almış şahsın bunu kanıtlaması oldukça zor maalesef.) bu ürünü satarken garantisinin hangi firma tarafından verildiği hususunda doğru bilgi vermemiş ise bu hileli satıştır. Zincir market ve ya değil ürün özellikleri ve garanti hususu hakkında açıkça bilgilendirme yapmak satıcının zorunluluğudur. O bahsettiğiniz mağazalar hakkında benzer nedenlerle çok veryansın var. Ha ürünü satın aldıktan sonra (Ürünü satın almadan IMEI sini verip de kontrol ettirmeyeceğiniz aşikar.) o arkadaş gelip firmanıza bu paralel ithalat dediğinde bedel iadesi yapacak mıydınız mesala? Elbette Türkiye şartlarında müşterilerin, satıcıların sözlerini kati kabul etmeyip kendilerinin de araştırması gerekiyor maalesef. Elbette bahsedilen ithalatçı firma cihazın onarımı ve ya değişimini yapacağını söylüyorsa yani taahhütlerinden kaçınmıyorsa evvela o yolu denemekte fayda varmış bana kalırsa. Çünkü yukarıda da yazdığım gibi tek bir satış temsilcisinin sözel olarak (Aslında bağlayıcıdır lakin burası Türkiye) taahhüdü kanıtlanması sıkıntılı olduğundan problemli bir durum oluyor.

    Dava açma olayına gelirsek, yukarıdaki bazı hakaretler ve dolandırıcılık ithamı gibi nedenlerle tabi ki hukuk yolu açıktır. Ancak onun dışında bu tip forumlarda açılan konu altında fikir beyan edenleri -umarım paranızı alırsınız, hakkınızı arayın gibi mesajları kastediyorum, bir önceki cümlemde belirttiğim ithamları ya da hakaretleri değil.- bir kumpas yapmakla suçlamak da koskoca bir firma için pek de etik değil. (Zira forum denilen oluşumun mantığı budur.) Ha tabi burada yazılanların dışında bir organizasyon olduğu ile ilgili bir belge ve kayıt varsa o konuda haklısınız. Ancak salt burada yazan arkadaşları kastediyorsanız işiniz zor. (Hukuki açıdan) Bir de şu gerçekten etik değil, şu kadar lira tazminat davası açacağım demek yani. Tek bir cümle ile "Burada dolandırıcılık ithamı ve yazılan hakaretler için hukuk yoluna başvuracağım" demek kafi. Aksi takdirde biraz aba altından sopa göstermek oluyor Mustafa Bey.


    Diğer arkadaşlar; forumun bir çok başlığı altında şu yazacaklarımın benzerlerine bolca değinmiştim. Özellikle de sorunlu alışverişler kısmında. Derdinizi anlatırken de o derde ortak olup fikirlerinizi söylerken de kesinleşmiş yargı kararı olmadan ithamlarda(Dolandırıcıdır, hırsızdır vb.) bulunmayın ve hakaretamiz cümleler sarfetmeyin.

    Umarım aradaki problem tatlıya bağlanır.

    Alıntıları Göster
    Tekrar merhaba;

    nick : abdülcanbaz belirteçlerin süper. Haklı olduğun konular var Ama üstüne bastırarak söylüyorum Her şikayet emin olun Gerçek şikayet değildir. Senin De Firmana , Şahsına "
    sugar_klavyeci Tarih 9 Eylül 2011; 16:33:13
    Konu açmış ve birçok kişi için de yararlı bir bilgilendirme yaptığınız için teşekkür ederim. Inşallah davayı kazanırsınız da o sütü bozuk haysiyetsizler cezalarını bulmuş olurlar. ........kanıt olur ikiyüzlülüklerinin. " denilse nasıl hissedersin!!!!!!! Firmamızın hatası olan ve geliştirilmesi gereken her eleştiri ve yapıya tabiki bizlerinde ihtiyacı var.!! ve bu tarz konuları memnuniyetle karşılarım.

    "Ürünü satın almadan IMEI sini verip de kontrol ettirmeyeceğiniz aşikar" ifadesi yanlıştır. imei kutuda yazar ve internet tüm firmalarda mevcuttur. Siz kontrol edeceğim dediğinizde tüm satıcılar yardımcı olur. hatta benim 10 mağazam da bu uygulama vardır.!!

    Bakın Arkadaşlar bu konuda son yazışım ama 120 kişi eve ekmek götürürken (X 3 aile bireyi olsa ) zan altında bırakıyor. OLAYIN benim dediğim gibi gerçekleştiğini düşünürsen ki gerçek budur; BU YAZILANLARIN VEBALİ KİME? Bu yazan arkadaşın ne yargı ne de farklı bir KARARI yok elinde!!!!!!!

    Emin olun satılan her ürünün menşei ve durumu hakkında bilgi veriliyor. Yoksa 14 sene bu sektörde nasıl kalırsın. !!! Tazminat tutarı gerçektir ve gerçekleştiğini sizde tecrübe edeceksiniz. 2 sene önce Bir form dada malesef buna benzer bir konuda tecrübem oldu. Sorun şu Formlar bilinçli insanların yönettiği ve yönetildiği ortamlardır. Bir firma ismi tabelaya yazmakla olmuyor. arkasında Seneler ve emekler var.


    Sizinle fikir olduğum çok konu mevcut ama bir olayı yorumlarken lütfen ya farklı ise diye bir an düşünün. Türkiye nin buna ihtiyacı var.

    ilgin ve önerin için teşekkürler......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wg

    Tekrar merhaba;

    nick : abdülcanbaz belirteçlerin süper. Haklı olduğun konular var Ama üstüne bastırarak söylüyorum Her şikayet emin olun Gerçek şikayet değildir. Senin De Firmana , Şahsına "
    sugar_klavyeci Tarih 9 Eylül 2011; 16:33:13
    Konu açmış ve birçok kişi için de yararlı bir bilgilendirme yaptığınız için teşekkür ederim. Inşallah davayı kazanırsınız da o sütü bozuk haysiyetsizler cezalarını bulmuş olurlar. ........kanıt olur ikiyüzlülüklerinin. " denilse nasıl hissedersin!!!!!!! Firmamızın hatası olan ve geliştirilmesi gereken her eleştiri ve yapıya tabiki bizlerinde ihtiyacı var.!! ve bu tarz konuları memnuniyetle karşılarım.

    "Ürünü satın almadan IMEI sini verip de kontrol ettirmeyeceğiniz aşikar" ifadesi yanlıştır. imei kutuda yazar ve internet tüm firmalarda mevcuttur. Siz kontrol edeceğim dediğinizde tüm satıcılar yardımcı olur. hatta benim 10 mağazam da bu uygulama vardır.!!

    Bakın Arkadaşlar bu konuda son yazışım ama 120 kişi eve ekmek götürürken (X 3 aile bireyi olsa ) zan altında bırakıyor. OLAYIN benim dediğim gibi gerçekleştiğini düşünürsen ki gerçek budur; BU YAZILANLARIN VEBALİ KİME? Bu yazan arkadaşın ne yargı ne de farklı bir KARARI yok elinde!!!!!!!

    Emin olun satılan her ürünün menşei ve durumu hakkında bilgi veriliyor. Yoksa 14 sene bu sektörde nasıl kalırsın. !!! Tazminat tutarı gerçektir ve gerçekleştiğini sizde tecrübe edeceksiniz. 2 sene önce Bir form dada malesef buna benzer bir konuda tecrübem oldu. Sorun şu Formlar bilinçli insanların yönettiği ve yönetildiği ortamlardır. Bir firma ismi tabelaya yazmakla olmuyor. arkasında Seneler ve emekler var.


    Sizinle fikir olduğum çok konu mevcut ama bir olayı yorumlarken lütfen ya farklı ise diye bir an düşünün. Türkiye nin buna ihtiyacı var.

    ilgin ve önerin için teşekkürler......

    Alıntıları Göster
    iphoneye o kadar para vermişsiniz sorun yok öyle mi?

    hey allahım yaa bide konu açmış güler misin ağlar mısın....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wg

    Tekrar merhaba;

    nick : abdülcanbaz belirteçlerin süper. Haklı olduğun konular var Ama üstüne bastırarak söylüyorum Her şikayet emin olun Gerçek şikayet değildir. Senin De Firmana , Şahsına "
    sugar_klavyeci Tarih 9 Eylül 2011; 16:33:13
    Konu açmış ve birçok kişi için de yararlı bir bilgilendirme yaptığınız için teşekkür ederim. Inşallah davayı kazanırsınız da o sütü bozuk haysiyetsizler cezalarını bulmuş olurlar. ........kanıt olur ikiyüzlülüklerinin. " denilse nasıl hissedersin!!!!!!! Firmamızın hatası olan ve geliştirilmesi gereken her eleştiri ve yapıya tabiki bizlerinde ihtiyacı var.!! ve bu tarz konuları memnuniyetle karşılarım.

    "Ürünü satın almadan IMEI sini verip de kontrol ettirmeyeceğiniz aşikar" ifadesi yanlıştır. imei kutuda yazar ve internet tüm firmalarda mevcuttur. Siz kontrol edeceğim dediğinizde tüm satıcılar yardımcı olur. hatta benim 10 mağazam da bu uygulama vardır.!!

    Bakın Arkadaşlar bu konuda son yazışım ama 120 kişi eve ekmek götürürken (X 3 aile bireyi olsa ) zan altında bırakıyor. OLAYIN benim dediğim gibi gerçekleştiğini düşünürsen ki gerçek budur; BU YAZILANLARIN VEBALİ KİME? Bu yazan arkadaşın ne yargı ne de farklı bir KARARI yok elinde!!!!!!!

    Emin olun satılan her ürünün menşei ve durumu hakkında bilgi veriliyor. Yoksa 14 sene bu sektörde nasıl kalırsın. !!! Tazminat tutarı gerçektir ve gerçekleştiğini sizde tecrübe edeceksiniz. 2 sene önce Bir form dada malesef buna benzer bir konuda tecrübem oldu. Sorun şu Formlar bilinçli insanların yönettiği ve yönetildiği ortamlardır. Bir firma ismi tabelaya yazmakla olmuyor. arkasında Seneler ve emekler var.


    Sizinle fikir olduğum çok konu mevcut ama bir olayı yorumlarken lütfen ya farklı ise diye bir an düşünün. Türkiye nin buna ihtiyacı var.

    ilgin ve önerin için teşekkürler......






    Tabi ki her şikayet gerçek olmayabilir. O nedenle zaten burada yazılan çerçevesinde yazdım. Ve yine bu çerçevede hakaretlerin ve yargı kararı olmadan belli isnatların son derede hatalı olduğunu söyledim. Yani nasıl hissedersinin muhattabı ben değilim.

    IMEI mevzusuna gelirsek, ben hiç denk gelmediğim hatta genelde de sorduğumda red cevabını aldığımdan kişisel deneyimime göre yazdım. Ancak siz bu opsiyonu tanıyorsanız tebrik etmekten başka bir şey de yapmam elbette. Oldukça güzel bir yaklaşım.

    Konuyu açan arkadaşa hak verebileceğim tek nokta satış temsilcisinin bilerek yanlış bilgilendirmiş olabileceği hususudur. Bunu da zaten kanıtlamanın imkansıza yakın olduğunu keza belirttim. Yalnız konumunuz gereği maalesef çok emin konuşmamalısınız. Zira oldukça fazla karşılaştığım bir durum. (Hukuken de pazarlama yöntemi açısından da vs.) Bunların dışında teknik servis hizmeti taahhüdünü veren firma ile ilgili yollar tüketildikten sonra zaten iş hukuki mecraya taşındığında siz de herhalukarda sorumlu olacaktınız doğal olarak. Yoksa bu ülkede sektörde hizmet verme süresiyle müşteri memnuniyeti arasında pozitif bir kolerasyonun olmadığını hepimiz biliyoruz yine ve elbette maalesef.

    Tazminat tutarına gelirsek, dava konusu olduğunda tutar talep edilen miktar olacaktır gerçekliği ancak davanın sonuçlanması ile söz konusu olabilir.Önceden bu meblağlarla açtığınız ve kesinleşmiş hüküm var ise de bu konulardaki her ayrı davanın farklı sonuçları olacaktır. Keza tazminat miktarladır da. Benim naçizane önerim halen güncel. Hakaret ve sebepsiz isnatlar vb. durumlar karşısında meblağları dillendirerek hukuk yoluna gidileceğini söylemek bana doğru gelmiyor. Tek cümlelik hukuk yolunun açık olduğunu ve orada hak aranacağını belirtmek kafidir.

    Mevcut olayı yorumlarken "farklı ise" diye düşünmeseydim sanırım yukarıdaki arkadaşlar gibi yazardım değil mi? Merak etmeyin aldığım eğitim nedeniyle hukuki konulara refleksim tiz vurula kellesi değil. Zaten tekrar okursanız oldukça dengeli yaklaştım iki tarafa da. Ve yine hatta farkındaysanız eğer TİM iseniz ve Turkcell in TİM lerde paralel ithalat ürünlerininin satılıp satılamayacağı hususunda bir şey söylemedim. Bu mevzu muğlak bir durum olduğundan.

    Rica ederim. Dediğim gibi umarım tatlıya bağlanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GullyFoyle -- 9 Kasım 2011; 2:27:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GullyFoyle

    quote:

    Orijinalden alıntı: Wg

    Tekrar merhaba;

    nick : abdülcanbaz belirteçlerin süper. Haklı olduğun konular var Ama üstüne bastırarak söylüyorum Her şikayet emin olun Gerçek şikayet değildir. Senin De Firmana , Şahsına "
    sugar_klavyeci Tarih 9 Eylül 2011; 16:33:13
    Konu açmış ve birçok kişi için de yararlı bir bilgilendirme yaptığınız için teşekkür ederim. Inşallah davayı kazanırsınız da o sütü bozuk haysiyetsizler cezalarını bulmuş olurlar. ........kanıt olur ikiyüzlülüklerinin. " denilse nasıl hissedersin!!!!!!! Firmamızın hatası olan ve geliştirilmesi gereken her eleştiri ve yapıya tabiki bizlerinde ihtiyacı var.!! ve bu tarz konuları memnuniyetle karşılarım.

    "Ürünü satın almadan IMEI sini verip de kontrol ettirmeyeceğiniz aşikar" ifadesi yanlıştır. imei kutuda yazar ve internet tüm firmalarda mevcuttur. Siz kontrol edeceğim dediğinizde tüm satıcılar yardımcı olur. hatta benim 10 mağazam da bu uygulama vardır.!!

    Bakın Arkadaşlar bu konuda son yazışım ama 120 kişi eve ekmek götürürken (X 3 aile bireyi olsa ) zan altında bırakıyor. OLAYIN benim dediğim gibi gerçekleştiğini düşünürsen ki gerçek budur; BU YAZILANLARIN VEBALİ KİME? Bu yazan arkadaşın ne yargı ne de farklı bir KARARI yok elinde!!!!!!!

    Emin olun satılan her ürünün menşei ve durumu hakkında bilgi veriliyor. Yoksa 14 sene bu sektörde nasıl kalırsın. !!! Tazminat tutarı gerçektir ve gerçekleştiğini sizde tecrübe edeceksiniz. 2 sene önce Bir form dada malesef buna benzer bir konuda tecrübem oldu. Sorun şu Formlar bilinçli insanların yönettiği ve yönetildiği ortamlardır. Bir firma ismi tabelaya yazmakla olmuyor. arkasında Seneler ve emekler var.


    Sizinle fikir olduğum çok konu mevcut ama bir olayı yorumlarken lütfen ya farklı ise diye bir an düşünün. Türkiye nin buna ihtiyacı var.

    ilgin ve önerin için teşekkürler......






    Tabi ki her şikayet gerçek olmayabilir. O nedenle zaten burada yazılan çerçevesinde yazdım. Ve yine bu çerçevede hakaretlerin ve yargı kararı olmadan belli isnatların son derede hatalı olduğunu söyledim. Yani nasıl hissedersinin muhattabı ben değilim.

    IMEI mevzusuna gelirsek, ben hiç denk gelmediğim hatta genelde de sorduğumda red cevabını aldığımdan kişisel deneyimime göre yazdım. Ancak siz bu opsiyonu tanıyorsanız tebrik etmekten başka bir şey de yapmam elbette. Oldukça güzel bir yaklaşım.

    Konuyu açan arkadaşa hak verebileceğim tek nokta satış temsilcisinin bilerek yanlış bilgilendirmiş olabileceği hususudur. Bunu da zaten kanıtlamanın imkansıza yakın olduğunu keza belirttim. Yalnız konumunuz gereği maalesef çok emin konuşmamalısınız. Zira oldukça fazla karşılaştığım bir durum. (Hukuken de pazarlama yöntemi açısından da vs.) Bunların dışında teknik servis hizmeti taahhüdünü veren firma ile ilgili yollar tüketildikten sonra zaten iş hukuki mecraya taşındığında siz de herhalukarda sorumlu olacaktınız doğal olarak. Yoksa bu ülkede sektörde hizmet verme süresiyle müşteri memnuniyeti arasında pozitif bir kolerasyonun olmadığını hepimiz biliyoruz yine ve elbette maalesef.

    Tazminat tutarına gelirsek, dava konusu olduğunda tutar talep edilen miktar olacaktır gerçekliği ancak davanın sonuçlanması ile söz konusu olabilir.Önceden bu meblağlarla açtığınız ve kesinleşmiş hüküm var ise de bu konulardaki her ayrı davanın farklı sonuçları olacaktır. Keza tazminat miktarladır da. Benim naçizane önerim halen güncel. Hakaret ve sebepsiz isnatlar vb. durumlar karşısında meblağları dillendirerek hukuk yoluna gidileceğini söylemek bana doğru gelmiyor. Tek cümlelik hukuk yolunun açık olduğunu ve orada hak aranacağını belirtmek kafidir.

    Mevcut olayı yorumlarken "farklı ise" diye düşünmeseydim sanırım yukarıdaki arkadaşlar gibi yazardım değil mi? Merak etmeyin aldığım eğitim nedeniyle hukuki konulara refleksim tiz vurula kellesi değil. Zaten tekrar okursanız oldukça dengeli yaklaştım iki tarafa da. Ve yine hatta farkındaysanız eğer TİM iseniz ve Turkcell in TİM lerde paralel ithalat ürünlerininin satılıp satılamayacağı hususunda bir şey söylemedim. Bu mevzu muğlak bir durum olduğundan.

    Rica ederim. Dediğim gibi umarım tatlıya bağlanır.


    Alıntıları Göster
    uğraş kardeşim bu ülkede zaten kimse uğraşmadığı için bu haldeyiz ya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bcans

    uğraş kardeşim bu ülkede zaten kimse uğraşmadığı için bu haldeyiz ya

    Alıntıları Göster
    Konunun sahibi olarak burada uzun uzun yazardım konuya ilişkin laflarımı ama. Hiç lafı dolandırmıyorum 6 ARALIK 2011 tarihindeki Tüketici Mahkemesi Kararımı taratıp buraya koyacağım Genel Müdür Bey!

    Armada gibi elit bir AVM de Turkcell TİM bayisinden aldığım telefonun bana; "GENPA GARANTİLİ ABİCİM" tezgahtar ağzıyla satılmasına değil Türkcelle TİMe güvendim ben. Siz burda gelip bozuluncaya kadar kontrol etmememin altında benim kötü niyetliliğimi arayın. Benim işim gücüm yok böyle işler peşinde koşturuyorum. Tabi bu forumda yazdıklarınızı aynen kopyalayıp çıktısını alıp hakime ve heyete sunacağım.Hala burada çirkinliklere devam ediliyor.50.000 değil 100.000 TL TAZMİNAT DAVASI AÇ. BENİM ÜLKEMİN ADALETİnin tadına bakacaksınız!
    Ayrıca madem o kadar kallavi firmasınız ; müşteri memnuniyeti için değiştirseydiniz benim telefonumu??Sizler kimbilir kaç kişiyi dolandırdınız böyle.Genel müdür gelip forumlarda bana cevap yazıyor. Bunun altında hangi niyetler varsa anlatırsınız mahkemede!!! Orda bana satarken; bu paralel ithalat bunun garantisini genpa değil biz veriyoruz deseydiniz o telefonu alacak kadar SALAK değildim. Ama salak yerine konuldum. Zaten bütün hukuki davalarım açık şu anda.O dolandıcılık lafları hakaret vb cart curt laflar değildir. Ordaki mağaza müdürünüzede sizede Cumhuriyet Başsavcılığında Dolandırıcılıktan Suç duyurusunda bulundum,yakında karşılaşacaksınız.İlki 6 Aralıkta Tek tek o davaların sonuçlarını taratıp buraya ibreti aleme göstereceğim, o davaların sonuçlarınıda bütün önemli forumlarda şikayetvar.com da heryere ilan edeceğim sizi. Ulusun tezgahtar işini heryere sığdırmışsınız , zaten emin olun ki ARGOLD u herkese analatacağım. Ayrıca Asıl patronunuzun eminim bundan haberi yoktur. ATO daki bağlı bulunduğu komiteye özel ziyarette bulunacağım. Birebir şikayetlerimi o komiteye de bildireceğim. O komitenin adını burada yazıp deşifre etmiyorum.

    Bu "form" sitesini önemle takip ediyormuş genel müdür! Şuradan katılım zamanına bakarsak daha bugün tesadüfen google aramalarından görüp kayıt olduğunuzu anlamayacak kadar salaktık değilmi? Google a argold kuyumculuk yazınca 6.sırada bu şikayetim listeleniyor.Devam edin yalanlara!
    Profil Bilgisi ve Katılım zamanına dikkat :http://forum.donanimhaber.com/showProfile.asp?memid=1190513

    Tek bir cümle : HUKUK BUNU YANINIZA BIRAKMAYACAK!

    @ABDÜLCANBAZ: Değerli yorumlarını okudum.Hukuk kökenli olduğunuzu düşünüyorum.Bende aldığım eğitimler sebebiyle , sıradan bir vatandaş değil HAKKINI ARAYAN VATANDAŞ olduğum içindir yukarıdaki yorumlar. Tatlıya bağlanır demişsin kardeşim , ben bu telefonun probleminden sonra 20 kez ulustaki genel merkezlerini aradım pazarlama müdürleriyle görüştüm bakın , hukuk yoluna gitmek istemiyorum. Bana ganpa garantili bir telefon verin konuyu kapatalım dedim. Genel müdürümle görüşmem gerekli dedi ve ertesi gün bana RED yanıtı geldi. Bunun akabininde Kendilerine ihtarname çektim,avukatlarına iletmişler. Avukatları ilede görüştüm sizler hukuk insanızınız ortadaki mağduriyetimi görmüş olmanızı bekliyorum dedim. Kendilerinin yorumuda firma ile bide biz görüşelim , tekrar size dönelim oldu. Yine RED yanıtı aldılar. Bende bu süreçlerin ardından, DAVALARIMI açtım. Hoş kendi avukatlarının cevaplarını burada yazmayacağım :)

    Unutmadan ; Turkcell İphone uzmanlarından aldığım bilgiye görede;TİM lerin böyle cihazlar satması suç.Bunu hem tucekllden,hemde diğer TİM lerden(en AZ 10 BAYİİ den bilgi aldım).Turkcell Ankara Bölge Müdürüne de konu iletildi zaten.Bakalım neler olacak keyifle bekliyorum.

    Tekrar teşekkürler abdulcanbaz ve diğer arkadaşlar. Bu konu ibret alınacak bir konu olacaktır. Herkese , canı yanan , kandırılan ,alın terini hiçe sayan insanların nasıl cezalandırıldığına güzel bir örnek teşkil edip, diğer insanlara yol gösterici olacağından eminim!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chrom -- 9 Kasım 2011; 14:25:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chrom

    Konunun sahibi olarak burada uzun uzun yazardım konuya ilişkin laflarımı ama. Hiç lafı dolandırmıyorum 6 ARALIK 2011 tarihindeki Tüketici Mahkemesi Kararımı taratıp buraya koyacağım Genel Müdür Bey!

    Armada gibi elit bir AVM de Turkcell TİM bayisinden aldığım telefonun bana; "GENPA GARANTİLİ ABİCİM" tezgahtar ağzıyla satılmasına değil Türkcelle TİMe güvendim ben. Siz burda gelip bozuluncaya kadar kontrol etmememin altında benim kötü niyetliliğimi arayın. Benim işim gücüm yok böyle işler peşinde koşturuyorum. Tabi bu forumda yazdıklarınızı aynen kopyalayıp çıktısını alıp hakime ve heyete sunacağım.Hala burada çirkinliklere devam ediliyor.50.000 değil 100.000 TL TAZMİNAT DAVASI AÇ. BENİM ÜLKEMİN ADALETİnin tadına bakacaksınız!
    Ayrıca madem o kadar kallavi firmasınız ; müşteri memnuniyeti için değiştirseydiniz benim telefonumu??Sizler kimbilir kaç kişiyi dolandırdınız böyle.Genel müdür gelip forumlarda bana cevap yazıyor. Bunun altında hangi niyetler varsa anlatırsınız mahkemede!!! Orda bana satarken; bu paralel ithalat bunun garantisini genpa değil biz veriyoruz deseydiniz o telefonu alacak kadar SALAK değildim. Ama salak yerine konuldum. Zaten bütün hukuki davalarım açık şu anda.O dolandıcılık lafları hakaret vb cart curt laflar değildir. Ordaki mağaza müdürünüzede sizede Cumhuriyet Başsavcılığında Dolandırıcılıktan Suç duyurusunda bulundum,yakında karşılaşacaksınız.İlki 6 Aralıkta Tek tek o davaların sonuçlarını taratıp buraya ibreti aleme göstereceğim, o davaların sonuçlarınıda bütün önemli forumlarda şikayetvar.com da heryere ilan edeceğim sizi. Ulusun tezgahtar işini heryere sığdırmışsınız , zaten emin olun ki ARGOLD u herkese analatacağım. Ayrıca Asıl patronunuzun eminim bundan haberi yoktur. ATO daki bağlı bulunduğu komiteye özel ziyarette bulunacağım. Birebir şikayetlerimi o komiteye de bildireceğim. O komitenin adını burada yazıp deşifre etmiyorum.

    Bu "form" sitesini önemle takip ediyormuş genel müdür! Şuradan katılım zamanına bakarsak daha bugün tesadüfen google aramalarından görüp kayıt olduğunuzu anlamayacak kadar salaktık değilmi? Google a argold kuyumculuk yazınca 6.sırada bu şikayetim listeleniyor.Devam edin yalanlara!
    Profil Bilgisi ve Katılım zamanına dikkat :http://forum.donanimhaber.com/showProfile.asp?memid=1190513

    Tek bir cümle : HUKUK BUNU YANINIZA BIRAKMAYACAK!

    @ABDÜLCANBAZ: Değerli yorumlarını okudum.Hukuk kökenli olduğunuzu düşünüyorum.Bende aldığım eğitimler sebebiyle , sıradan bir vatandaş değil HAKKINI ARAYAN VATANDAŞ olduğum içindir yukarıdaki yorumlar. Tatlıya bağlanır demişsin kardeşim , ben bu telefonun probleminden sonra 20 kez ulustaki genel merkezlerini aradım pazarlama müdürleriyle görüştüm bakın , hukuk yoluna gitmek istemiyorum. Bana ganpa garantili bir telefon verin konuyu kapatalım dedim. Genel müdürümle görüşmem gerekli dedi ve ertesi gün bana RED yanıtı geldi. Bunun akabininde Kendilerine ihtarname çektim,avukatlarına iletmişler. Avukatları ilede görüştüm sizler hukuk insanızınız ortadaki mağduriyetimi görmüş olmanızı bekliyorum dedim. Kendilerinin yorumuda firma ile bide biz görüşelim , tekrar size dönelim oldu. Yine RED yanıtı aldılar. Bende bu süreçlerin ardından, DAVALARIMI açtım. Hoş kendi avukatlarının cevaplarını burada yazmayacağım :)

    Unutmadan ; Turkcell İphone uzmanlarından aldığım bilgiye görede;TİM lerin böyle cihazlar satması suç.Bunu hem tucekllden,hemde diğer TİM lerden(en AZ 10 BAYİİ den bilgi aldım).Turkcell Ankara Bölge Müdürüne de konu iletildi zaten.Bakalım neler olacak keyifle bekliyorum.

    Tekrar teşekkürler abdulcanbaz ve diğer arkadaşlar. Bu konu ibret alınacak bir konu olacaktır. Herkese , canı yanan , kandırılan ,alın terini hiçe sayan insanların nasıl cezalandırıldığına güzel bir örnek teşkil edip, diğer insanlara yol gösterici olacağından eminim!

    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun ne yazık ki ülkemizin sıkıntısı bu. 100 lira eksik vereyim benim olsun 100 lira fazlaya satayım. İnsanlar cahil zaten şu an ki durumumuz da bile herşey anlaşılabilir halde. Çok geçmiş olsun umarım sıkıntılarınızı çözersiniz.




  • konuyu takip edeceğim buraya her 2 taraftanda yazan olmus. Daha onceden duydugum bır fırmaydı. Sonuca gore onlem almak gerekebılır. Boyle belgeli ıslerde konunun uzayacağını zannetmıyorum cok cabuk sonuc alınır. Geçmis olsun kardes.
  • BEN DE ŞİKAYETİ BULUNAN ARKADAŞ GİBİ ARGOLD KUYUMCULUĞA BAĞLI KIZILAYDAKİ TİMDEN NOTE 2 ALDIM. KVK YADA GENPALI OLUP OLMADIĞINI SORDUĞUMDA TEKNOEKSPER DİYE BİR FİRMADAN OLDUĞUNU SÖYLEDİ ŞUBELERİNİN MÜDÜRÜ VE HEP ORAYLA ÇALIŞTIKLARINI VE GAYET MEMNUN OLDUKLARINI HATTA DİĞER KVK GENPA VE TELPANIN HİZMETLERİNİN ARTIK ESKİSİ GİBİ OLMADIĞINI VE BU ŞİRKETE HER TÜRLÜ GÜVENEBİLECEĞİMİ SÖYLEDİLER. CİHAZIM BİR ANDA NULL DİYE BİR UYARI VERDİ VE SERVİS İÇİN GÖTÜRDÜĞÜMDE YAZILIM ATILIP 3-4 GÜNDE TESLİM EDECEKLERİNİ SÖYLEDİLER. GÜNÜ GELDİĞİNDE YAZILIM DENİYORUZ ŞİMDİLİK OLMADI DERKEN 25 GÜN GİBİ BİR SÜRE GEÇTİ BENİ ARADILAR VE CİHAZ KULLANICI HATASI SİZE BU ŞEKİLDE İADE EDECEĞİZ DEDİLER. DEDİM Kİ NEYMİŞ HATAM. CİHAZI BİLGİSAYARA BAĞLAYIP GÜNCELLEME YAPMIŞIM. BEN DE BUNU İSPATA DAVET ETTİM Kİ CİHAZIMA USB BİLE TAKMAMIŞTIM. TEKRAR BAKILMASINI GEREKİRSE DEĞİŞTİRİLMESİNİ SÖYLEDİM. YİNE DEĞİŞTİREMEYECEKLERİNİ BELİRTTİLER. SAMSUNGA GİTTİM BU CİHAZ PARARLEL İTHALAT DEDİLER VE HİÇBİR İŞLEM YAPAMAYIZ DEDİLER Kİ O GÜNE KADAR BİLMİYORDUM VE ÇOK SİNİRLENDİM. TURKCELLE SORDUĞUMDA TURKCELL DE SADECE GENPA SATILIR DEDİLER. İŞİ TAMAMEN insan kandırmaya VURMUŞ BU arkadaşlara HUKUK YOLUNU BEN DE AÇTIM Kİ ÖNCE TÜKETİCİ hakem heyetine bir başvurdum ama ben de arkasından gideceğim. HAKKINIZI ARAYIN VE BU MAĞAZADAN ALIŞ VERİŞ FİLAN YAPMAYIN. ADAMLARIN YALANCILIK İŞLERİNE İŞLEMİŞ ARTIK.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s1y000 -- 5 Nisan 2013; 1:20:06 >




  • Tam da argolda gidip note 2 almayı düşünüyordum... Allah razı olsun sizden... Kaliteli hizmet verdiklerini düşünürdüm hep ama bundan sonra kapısının önünden geçmem argold bayilerinin...
  • 29.10.2012 tarihinde Ankara Mamak İlçesinde Akşemsettin Mah.Doğukent Cad. 2308.sok.No:1 adresindeki Nata Vega AVM içesinde Samsung Mobil Plaza Satış Noktası olan Argold Kuyumculuk Telek.San. ve Tic.Ltd.Şti. (Kızılbey V.D. 0740062347) firmasından 29.10.2012 tarihinde A-073177 Faturalı 1.725,00 TL+KDV tutarında Samsung I9300 (S3) telefon satın aldım. ( IMEI 353976050527427) Telefonu satın aldıktan 2013 yılında sonra tarafınızdan çıkarılan yazılım güncellemelerini Telefondan veya Kies üzerinden bir türlü gerçekleştiremedim. Buna istinaden Samsung Mobil Plaza Satış Noktası olan Argold Kuyumculuğa telefonumun sorununu anlattım ve kendileri servise göndereceklerini belirterek kutusu ile bilrikte telefonumu güncellemek üzere aldılar ve daha sonra güncelleme işlemi gerçekleştikten sonra da tarafıma teslim ettiler. 2014 yılı içerisinde yine tarafınızdan çıkarılan yazılım güncellemelerini Telefondan veya Kies üzerinden bir türlü gerçekleştiremedim ve aynı şekilde satın almış olduğum Samsung Mobil Plaza Satış Noktası olan Argold Kuyumculuğa gittim. Telefonu aynı şekilde güncelleyecekleri belirtti. Ben daha kısa sürmesi için nasıl yapalım dediğimde de Ankara Kolej semtindeki Yetkili Servis olan Bulut Bilişime yönlendirdiler. Bulut Bilişime gittiğimde telefonun imei numarasından telefonun yurtdışından ithal yani paralel ithalat yapılmış bir telefon olduğu yani garanti kapsamında olmadığını bildirdiler. Bende bundan dolayı firmayı aradım ama firma servis yanlış yönlendiriyor telefonunuz garantili diye belirtti. Daha sonra başka bir Samsung Yetkili Servis olan Etlik semtindeki Simge Elektroniği Canan hanımı aradım ve imei numaramdan kontrol edilmesini istediğimde Fransada üretilmiş olan ithal bir ürün olduğu ve garanti kapsamında olmadığı belirtti. Samsung Mobil Plaza Satış Noktası olan Argold Kuyumculuğa aradığımda ve durumu anlattığımda ise ürünün muadlini değiştireceklerini belirttiler fakat ben Samsung Mobil Plazadan aldığım ürünün neden Garanti kapsamında olmayan bir herhangi bir sokaktaki dükkanda olan ithal edilmiş bir ürün olduğunu sorduğumda ise Mağaza Sorumlularından Murat Bey cevap veremediler. Tüketici olarak sahte bir ürün satış yaptıklarını ve garantisiz bir ürün satışı yaptıkları için fatura bedeli olan tutarın tarafıma ödenmesini istediğimde ise ödeme yapamayacaklarını ve Tüketici Mahkemesine gitmemi istediler. Buna istinaden Sorumluluğunuzda olan bir Samsung Mobil Plaza Satış Noktası bu firmanın tüketiciyi kandırarak haksız bir kazanç elde etmesi ve garantisiz ürün satışı yaptıkları için firma olarak adınızı lekelemekte olup Samsung firmasına olan güvenleri sarsmaktadır. Şüphesiz bilginiz dışında gelişen bu olayda mağru olan şahsımın haklarını koruyarak Tüketici olarak hakkım olan fatura bedelindeki 1725,00 TL+KDV tutarının tarafınızdan veya Samsung Mobil Plaza Satış Noktası olan Argold Kuyumculuk tarafından en kısa zamanda tarafıma ödenmesini rica ederim. Samsung Mobil Plaza Satış Noktası olan Argold Kuyumculuk firması orjinal Samsung Garantili ürün satışı yapıyorum diyerek garantisiz kendi ithal ettiği ya da başka bir firmanın ithal ettiği ürünleri satış yaparak hem sizi hem de türketiciler olarak beni kandırmış bulunmaktadır. Bu firmaya gerekli olan cezayı vereceğinizi umuyorum. Şayet bu firmanın yaptıkları kendisinin yanına kar kalmayacak olup sizin müdahaleniz olmadığı takdirde ve sorunu çözmediğiniz takdirde ise Samsung olarak sizi ve Samsung Mobil Plaza Satış Noktası olan Argold Kuyumculuğu Tüketici Mahkemesine vereceğimi ve maddi ve manevi olan tüm yasal haklarımı kullanacağımı yazılı olarak beyan ederim.

    tolgaerdogan06@gmail.com




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.