Comnet 12 ay peşin ödediğim 9 ay kalan hizmeti tek taraflı sonlandırdı Ben de kredi kartımdan harcama itirazında bulunarak ücretin tamamının iadesini sağladım. Kullanmış olduğum 3 aya yakın sürenin ücretini ödemek istediğimi WhatsApp ve e-mail yoluyla bildirdim ancak bana geri dönüş yapılmadı. Bana geri dönüş yapılmasını ve IBAN üzerinden kullandığım tutarı ödeyebilmemi rica ediyorum. sebep benden kaynaklı olmayan telekomun gelip direkten düzelttiği işlemi hatalı işlemi bildirim adı altında 400 tl ücret isteyip ödememen telekoma sordum böyle bir durumda ilgili firmanız ile görüşüp telekoma bildirim yapsınlar incelemeye alınsın bildirim yaptıklarını da sanmıyorum bana gerçek fatura bile düzenlemediler hatalı işlemi bildirim diye pdf çıkardılar bunu öde ne detayı var ne telekoma ait bir işlem numarası var hiç bir şey yok. kalan hizmet günümden düşün dedim yapmadılar lanet olsun turknete geçeyim dedim geçişe müsaade etmediler kendinizi insan yerine koymayan böyle kurumsal gibi görünen insanlarla alay eder gibi cevaplar veren davranan firmalardan hizmet almayın. 12 aylık faturada bile 12 aylık internet hizmeti bile yazmıyor 100Mbps VDSL yazıyor sadece her şey kendilerine lehine < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rocky_balbao -- 30 Mayıs 2024; 11:40:4 > |
Comnet gel para verecem
-
-
Geçmiş olsun. Geçiş ve iptalde iade yoktur diye sözleşmede yazdığı için geri iade zor gibi. Yalnız firma iptal işlemini yasal olarak neye dayandırdığını delillendirmeli. Keyfi durumsa geri iade yapılmalı. Altyapı kaynaklı arıza nasıl tüketici kaynaklı oluyor; hatalı işlem bildirimi adı altında 400 TL fatura ediliyor. Bu da yeni moda oldu. Geçiş işlemini onaylamayıp; iptal edip port kaybı ve yeniden kur+ akt. ücreti ödemek zorunda bırakmak pek iyi niyetli bir tavır değil gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bu kadar şikayet konusuna bu kadar uyarıya rağmen kullanmaya devam etmeniz büyük hata. bu kadar pisliğe rağmen şikayet konuları hariç bu forumda barındırılmaması gereken bir firma halen referans konusu bile duruyor.
-
O kadar haklısınız ki comnet konuları kilitlenmeli ve yeni konu acımına izin verilmemeli şikayet hariç
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Geçmiş olsun yeni abone olacak arkadaşlar uzak durun bu firmadan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sizde bu duruma şaşırdınız mı? Bu kadar ucuz olmasının bir sebebi ya da neticesi olabilir mi acaba?
-
Sevgili dostum öncelikle geçmiş olsun. Açıkçası bu hataya nasıl düştün anlamadım. Şu piyasada %100 güvenmeyeceğim iki firma Comnet ve Millenicom, hiç almadım almam da.
İade alabilmek için Türkiye şartlarında çok uzun uğraş vermen gerektiğini sanıyorum. @XpressMusic34 in dilekçe ve başvuru örneklerine bir bak istersen.
-
teşekkür ederim uğraşmaya değmez haklı olsan da haksız çıkıyon halktan yana olan kalmadı hep sermaye yanlısı oldular
-
Adamların İstanbul'da data servies packeti var dayıı tabikide tek seferde sonlandıracak adamlar tekel(!)🗿
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türk telekoma geçtim bende
-
Maalesef arka planda başka işler dönüyor. Bir servis sağlayıcıda çalışıyorum. comnet ya da 3 büyüklerde değil.
Aynı olayı şu an biz de yaşıyoruz. Bir müşterimize direk üzerindeki ankastre arızasından dolayı kayıt açtım tt gidip yaptı ancak hatalı bildirim olarak kapatıp faturayı kesecek. Ben itirazımı yaptım ama bu işle bireysel olarak ilgilenip üzerine gitmezsem tt asla bunu iptal etmeyecek.
Yani comnetteki kişinin özel olarak ilgilenmesi lazım, bu da çok mümkün değil. bu faturayı sana veremezler çünkü comnete tt tarafından kesiliyor toptan hizmet olarak. Bir de şu var ki tt ekipleri ciddi anlamda düşük zeka seviyesi ürünü cevaplar veriyor. bir süre sonra uğraşmaktan insanın siniri bozuluyor. Nihayetinde hatalı arıza olarak kapatan tt 300-400 tl sini alıp kenara çekiliyor.
Ek olarak: o arızayı gelip yapan ekibi gördüysen onların da büyük işgüzarlığı var. Prim mi alıyorlar anlamıyorum ama sana 400 tl gireceğini bile bile direk üzerindeki arızayı ya hatalı kapatıyor ya da göz yumuyor. çünkü ben tt tarafına sorduğumda onlar saha ile iletişime geçip bilgi alıyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kısır Hamide -- 11 Nisan 2024; 13:37:25 >
-
bedava verse yine geçmem bu firmaya derim hep ve yine haklı çıktım :D
-
comnet ile alakası yok bunun. bildirimi yanlış yapan tt yüzünden tamamen.
benim başıma da geldi. itirazı comnete değil, bizzat tt binasına giderek kendim yaptım. o parayı da ödemedim bu arada.
-
bu firmadan uzak durulması gerekir kafalarına göre tek taraflı fesih kullanılıyorlar bagırmican tamam efendim haklısınız benim Allah ..elamı versin diyeceksin sagda solda yalakaları halen var kod vermeye çalışan
-
Forumda millet menfaati için hâlâ kod dağıtıyor yazıklar olsun.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de kredi kartımdan harcama itirazında bulunarak ücretin tamamının iadesini sağladım. Kullanmış olduğum 3 aya yakın sürenin ücretini ödemek istediğimi WhatsApp ve e-mail yoluyla bildirdim ancak bana geri dönüş yapılmadı. şaka gibi şirket
-
Ne için bu kadar olaydan sonra iadenin ilk 3 ayını geri ödemeye çalışıyorsunuz ki? Bu şirket hak ediyor mu böyle bir inceliği? Almışsın iadeni ne güzel, durduk yere kaşınıyorsunuz gibi. Bırak ne hali varsa görsün comnet.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boyzof -- 30 Mayıs 2024; 20:24:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
iyi kötü 3 aya yakın kullandım bana hizmet verdiler ücretini öderim kimsenin hakkı kalmasın bende
-
Konuyu hiç üsteleme bu merdiven altı firma olayı büyütebilir. Zaten 3 aylık ücret de keyfi kapattıkları port ve aktivasyon ücretine denk. Yani her şey nötr durumda.
Bunları fazla dürtersen konuyu büyütüp icraya falan verebilirler, uyarayım. Zaten firma parayı geri aldığının farkında, çünkü sen harcama itirazı yaptığında banka firmadan fatura istiyor "hani kardeşim aldığın paranın faturası nerede? ne hizmet verdin" diyor. Firma fatura sunamadığında da pos askıya alınmasın diye ücreti iade edip "biz hizmet sağlamadık, kullanıcı malı almaktan vazgeçti -iade" diyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
bu kadar şikayet konusuna bu kadar uyarıya rağmen kullanmaya devam etmeniz büyük hata. bu kadar pisliğe rağmen şikayet konuları hariç bu forumda barındırılmaması gereken bir firma halen referans konusu bile duruyor. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X