|
Bildirim
|
Silindir sayısı ve motor hacminin doğrudan uzun ömür ile alakası vardır. Aynı güçteki işi 3 kişi ile yapmak var bir de 5 kişi ile yapmak var. V12 motoru zaten bakımını düzgün yap öldürme şansın yok, aracın kullanım ömrü biter motor bitmez. Daha örneğin 3.8 lt Amerikan motorunu açmak nasip olmayan usta biliyorum vs vs. Zaten fındık ve 3 silindirli çoğu motorun rektefiyesi bile doğru düzgün olmuyor yani tavsiye edilmiyor emisyon değerlerini düşürmek için bu tür motorlara girişildi son yıllarda,yoksa elle tutulur bir uzun ömür ve dayanıklılıkları mevcut değil,özellikle sıkıştırır ve/veya yazılım attırırsanız geçmiş olsun,sanayi ile içli dışlı olursunuz.
1.2lt kronik bir sorunu yok,bakımlarına dikkat edilir çok sıkıştırılmaz ise tahminen 500 bin km civarında gider,tüketim TSİ'lar kadar düşük değil ama 6-7 lt civarını çok sıkışık olmayan normal trafikte yine de tutturursunuz. Basınca 10 lt civarına kadar çıkıyor. CVT ile uyumu oldukça iyi,1.6 lt atmosferik motorun biraz gerisinde ama yine de performansı yeterli,gerçi çoğu kişi atmosferik motoru kullanmasını beceremediği için büyük ihtimalle size de turbolu olan daha performanslı gibi gelecektir. MTV dilimi en alta olduğu için daha az vergi ödeniyor,böyle bir artısı da mevcut. |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alembizim -- 4 Ağustos 2020; 23:2:55 > |
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alembizim -- 5 Ağustos 2020; 18:33:37 > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alembizim -- 5 Ağustos 2020; 23:41:54 > |