Şimdi Ara

Corsa Cdti Cosmo Eastronik arıyorum

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.131
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2004 1.3 cdti corsa essentia eastronik aracım var ve cok ciddi bir müşterisi var iyi fiyata satıcam fakat alacak araba bulamıyorum tercihen gene corsa 1.3 cdti cosmo eastronik almak istiyorum.İnternetten araştırdım fajat bir çoğunda sunroof yok fakat bende özellikle sunroof için istiyorum cosmo paketi makul fiyatlıl bir corsa cosmo east. goren duyan bilen varsa gozune takılan olursa yazarsa sevinirim.Teşekkurler.



  • size bir sorum olacak..
    kullanan biri olarak sizce aracın şanzımanı nasıl?Bu şanzıman için yokuşta çok geri kaydırır,yavaş çalışır vs.
    gibi şeyler söylüyolar.bunlar ne derece doğru????
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orkuty

    size bir sorum olacak..
    kullanan biri olarak sizce aracın şanzımanı nasıl?Bu şanzıman için yokuşta çok geri kaydırır,yavaş çalışır vs.
    gibi şeyler söylüyolar.bunlar ne derece doğru????

    bir faydası olurmu bilmiyorum ama bende çok insandan duydum baya baya kaçırıyomuş yokuşlarda. Herhelde az da olsa bu kadar insanın görüşü tesadüf diyildir siz de duymuşsunuz
  • Araç yokuşta gercekten çok geri kayıyor.Hani acemi arabası derlerya otomatikler için bu arçlar hiç öyle değil gercekten uzmanlasmak yada baya alışmak gerek kullanım için fakat ben genede zorlanmıyorum ve çok menunun arcımdan ve gene eastronic bir araç alacağım.performansında yada yavaş çalışması ile ilgli soylenenler dogru degil dogrusu manuel olsa vites bukadar seri değiştiremessiniz belki vitsi bu yonuyle çok başarılı.
  • biraz sakin olalım manuel olsa bu kadar hızlı deiştiremezmişiz??? araba vites değiştirirken nerdeyse durcak oluyo. boğuluyo gibi oluyor hele hele yokuşlarda bazen vites 1 den 2 ye geçiceği zaman duruyo ve kalıyor. ama rahat bi arabadır orası kesin. tüketim değerleri ilginçtir easytronic benzinlide az dizelde fazla dır manuele göre
    quote:

    Orjinalden alıntı: steadyvswolwerine

    Araç yokuşta gercekten çok geri kayıyor.Hani acemi arabası derlerya otomatikler için bu arçlar hiç öyle değil gercekten uzmanlasmak yada baya alışmak gerek kullanım için fakat ben genede zorlanmıyorum ve çok menunun arcımdan ve gene eastronic bir araç alacağım.performansında yada yavaş çalışması ile ilgli soylenenler dogru degil dogrusu manuel olsa vites bukadar seri değiştiremessiniz belki vitsi bu yonuyle çok başarılı.




  • Bu arabadan bizde de var. Doğru kaydırıyor. Ama o kaydırma mesafesini azaltmak senin ustalığına kalmış. İster kaydırmaması için el freni kullanırsın istersen ayak frenini. Bunları yapmak çok zor değil. Sonuçta araçta olan bir düz şanzıman sadece kavramayı sen değil elektronik bir cihaz gerçekleştiriyor. Kaydırması bu açıdan normal. Gelelim vites geçişlerine ytavaşlıktan kastınız nedir? En fazla 1-2 sn daha fazla sürer vites geçişleri sizce çok önemli bir süre mi? Yarış mı yapacaksınız araçla? Doğru manuel vitesten daha hızlı değişltirir. Düz vites arabayla yokuşta vites büyültsen boğulmayacak mı o araba?
  • bence sen eastronic bir araç kullanmamısın yada kullandıgın araçta sorun var.Ben daha önce 1.7 dti manuel sanzuman corsa dti kullanıyordum onu satıp bunu aldım bana sorarsan vites geçişleri çok başarılı bir 307 206 triptoniğe bin sonrada öyle yorum yap bence (307,206,fiesta aracımı alırken hepsini testettim birkaç araç sahibiyle görüştüm corsa 1.3 cdti eastronik kesinlikle hem düz viteslerden hem otomatik viteslerden hemden triptonik viteslerde birkaç gömlek üstte tecrübeyle sabittir hala idda ediyorum vites geçişleri gecikme yok.Tek sorundan bahsedilebilir oda yokuşta geri kayma olayı gerçekten yokuş dikse ve yeterince gaza basmassanız araç ivmeli birşekilde geriye kayıyor.Kitapçıkta yazan böyle dik yokuşlarda elfreninden yardım almak gerektiği şahsen ben ihtiyaç duymuyorum alıştım ama alışamayan ve araç kullanmayı bilen birisi elfreninden yardım alabilir.)
    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    biraz sakin olalım manuel olsa bu kadar hızlı deiştiremezmişiz??? araba vites değiştirirken nerdeyse durcak oluyo. boğuluyo gibi oluyor hele hele yokuşlarda bazen vites 1 den 2 ye geçiceği zaman duruyo ve kalıyor. ama rahat bi arabadır orası kesin. tüketim değerleri ilginçtir easytronic benzinlide az dizelde fazla dır manuele göre
    quote:

    Orjinalden alıntı: steadyvswolwerine

    Araç yokuşta gercekten çok geri kayıyor.Hani acemi arabası derlerya otomatikler için bu arçlar hiç öyle değil gercekten uzmanlasmak yada baya alışmak gerek kullanım için fakat ben genede zorlanmıyorum ve çok menunun arcımdan ve gene eastronic bir araç alacağım.performansında yada yavaş çalışması ile ilgli soylenenler dogru degil dogrusu manuel olsa vites bukadar seri değiştiremessiniz belki vitsi bu yonuyle çok başarılı.






  • şimdi benim kafama takılan bi nokta var..bu kayma küçük bi miktar manuel viteste de oluyor..eastroniclerde olan bu kayma manuel viteslilerden daha mı fazla ki bu kadar lafı ediliyor?? yoksa otomatik viteslilerde hiç olmadığı için aynı performans mı bekleniyor??inşallah anlatabilmişimdir..
  • Ya düz viteste sen kavrama olana kadar kayar. Bu da öyle. Sadece kavrama senin insiyatifinde değil. Başka bir cihaz yapıyor. Çünkü araçta manuel şanzıman var tek fark debriyaj yok. Ya sol ayağınla frene basarsın gaza yüklendikçe ayağını frenden çekersin araç kaymaz ya da el freni kullanırsın. Ama çok büyütülüyor. Sanki araç metrelerce geriye kayıyor da arkadaki araca çarpıyor.
  • Şimdi olay şu araç otomatik olduğu için yarım debriyaj olayını yapammıyorsun. gaza az basarsan yokuşta dikse (başıma gelmiştir) ve arkam onum doluysa cidden biraz beceri istiyor olay,cunku manuel vitesteki gibi yarım debriyaj yapıp aracı dengeleyemiyorsun.Gaza az basarsan geri ivmeli birşekilde kayıyor ,biraz fazla basarsanda busefer öndeki araca toslama riski oluşuyor.Ama alışıınca herkes kullanabilir.burada konu olan genelde acemi yada araçkullanmakta biraz daha yetersiz olan bayan şöförler özellikle yokuşlarada geriye kaydırmadan kalkış için otomatik vitesli araçlar tercih ederler.burada ise otomatik vitesin yokuşta kolay kalkma avantajını pek kullanamıyorusun.Benim aracım eastronik ve bariz bi şekilde eğer ayarlayamassan geriye kayıyor.Ha diceksiniz ki diger türibin sistemli otomatik araçlar kaymıyormu ?onlarda kayıyot tabi bir miktar ama bukadar degil.
  • Bu arada diyorum benim meseleye dönsek bicosma araç lasım bana şöe en eastroniğinden en gmüşünden veya şmşek grisinden veya siyahından sunrooflusundan :) yok mu bilen gören duyan satılık makulfiyatlısından.
  • Kaç milyara kadar bakıyorsun en üst limitin ne? Spor paket Cosmo'ya dahil oluyor mu?
  • easytronic 0-100 km hızlanmada 1 sn kaybettiriyo bu 1 sn de tamamen vites geçişlerinden kaynaklanıyor. ayrıca benzinli 1.4 twinport easytronic kullandım bir kaç gün gayet sarsıntılı vites geçişleri olan bir vites kutusu. ha bu fiyata daha iyisi var mı elbette yok. ama manuel kadar başarılı bir performans ve konfor beklemeyin.
    quote:

    Orjinalden alıntı: steadyvswolwerine

    bence sen eastronic bir araç kullanmamısın yada kullandıgın araçta sorun var.Ben daha önce 1.7 dti manuel sanzuman corsa dti kullanıyordum onu satıp bunu aldım bana sorarsan vites geçişleri çok başarılı bir 307 206 triptoniğe bin sonrada öyle yorum yap bence (307,206,fiesta aracımı alırken hepsini testettim birkaç araç sahibiyle görüştüm corsa 1.3 cdti eastronik kesinlikle hem düz viteslerden hem otomatik viteslerden hemden triptonik viteslerde birkaç gömlek üstte tecrübeyle sabittir hala idda ediyorum vites geçişleri gecikme yok.Tek sorundan bahsedilebilir oda yokuşta geri kayma olayı gerçekten yokuş dikse ve yeterince gaza basmassanız araç ivmeli birşekilde geriye kayıyor.Kitapçıkta yazan böyle dik yokuşlarda elfreninden yardım almak gerektiği şahsen ben ihtiyaç duymuyorum alıştım ama alışamayan ve araç kullanmayı bilen birisi elfreninden yardım alabilir.)
    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    biraz sakin olalım manuel olsa bu kadar hızlı deiştiremezmişiz??? araba vites değiştirirken nerdeyse durcak oluyo. boğuluyo gibi oluyor hele hele yokuşlarda bazen vites 1 den 2 ye geçiceği zaman duruyo ve kalıyor. ama rahat bi arabadır orası kesin. tüketim değerleri ilginçtir easytronic benzinlide az dizelde fazla dır manuele göre
    quote:

    Orjinalden alıntı: steadyvswolwerine

    Araç yokuşta gercekten çok geri kayıyor.Hani acemi arabası derlerya otomatikler için bu arçlar hiç öyle değil gercekten uzmanlasmak yada baya alışmak gerek kullanım için fakat ben genede zorlanmıyorum ve çok menunun arcımdan ve gene eastronic bir araç alacağım.performansında yada yavaş çalışması ile ilgli soylenenler dogru degil dogrusu manuel olsa vites bukadar seri değiştiremessiniz belki vitsi bu yonuyle çok başarılı.








  • Otomobil Genel de Alım Satım ilanları olarak üst konu var oraya da ilan bırakırsanız belki yardımcı olan çıkabilir.
  • tesekkurler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.