Şimdi Ara

Çorum Giray Otomotiv Opel Bayii kepazeliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. 27.11.2015 tarihinde 2010 model opel astra h aracımı , kalorifer yönlendirmesinde problem olduğundan dolayı Çorum Giray Otomotiv Yetkili Servisine götürdüm. Servis bölümündeki kişi aracı içeriye aldı. Bu arada herhangi bir servis kaydı açılmadı. Bir saatlik bir süre sonunda aracın hazır olduğunu belirttiler. Aracı teslim aldığımda aracın ekranının çalışmadığını farkettim. Durumu servis elemanına bildirdim. Ancak kendilerinin ekrana herhangi bir işlem yapmadıklarını belirttiler. Bunun üzerine kendilerine , servise gelirken çalışan ekranın neden şu anda çalışmadığını sorunca , bana hiçbir açıklama yapmadılar. Bir süre sonra aracın uzaktan kumandasının , klimanın , direksiyon üzerindeki tuşların da çalışmadığını farkettim. İşlem yapılan 27 Kasım günü bana hiçbir servis fişi ya da fatura vermediler. Ben bir öğretmenim. O saatte ersim olduğunda dolayı servisten ayrıldım. Ertesi gün tekrar servise gittim. Aracımın eski haline döndürülmesini talep ettim. Aracı incelediler. Önce beyin bozuk dediler. Sonra ekranın arızalı olduğunu ve değişmesi gerektiğini söylediler. Ben araç servise gelmeden önce sorunsuzken şimdi neden böyle bir durumun olduğunu söyleyince , bunun bir tesadüf olduğunu , her an araçta bir arıza olabileceğini , bu arızanın da tesadüfen serviste meydana geldiğini söylediler. Ben de faturamı istedim. İlk gittiği gün , vergiyle falan uğraşmayalım diyerek vermedikleri faturayı ben ısrarla isteyince vermek durumunda kaldılar. Aracın kapıları kilitlenmiyor , ve klima çalışmıyordu. Bir hafta kadar bu şekilde kullandım. Bu arada Opel Türkiyeyi aradım. Her nasılsa Opel Türkiye ,yapabilecekleri birşey olmadığını söyledi. Bunun üzerine 09.11.2015 tarihinde Samsun Reis Oto Yetkili servisine gittim. Sorunumu anlattım. İnceleme sonunda ekranın değişmesi gerektiğini söylediler. Sonuçta ekran değişti.. Araç eski haline döndü. Tüm bunların sonunda ben maddi ve manevi olarak zarara uğradım. Servis kaydı açmayan ve yapılan işlemlere fatura bile kesmeyen ÇORUM GİRAY OTOMOTİV den şikayetçiyim. Ekran değişiminden doğan 1875 TL tutarındaki zararımın kendileri tarafından karşılanmasını istiyorum.







  • Geçmiş olsun, umarım yardımcı olurlar.
    GM Türkiye'yi aradınız mı?
  • Opel turkiyeyi aradım. .yardimci olamayacaklarini soylediler. .ben de elimden geleni yapacagim..tuketici hakem heyetine basvuracagim..internette de konuyu yayacagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel Türkiye hiçbir şey yapmıyor. 15 gün önce ben de sorun yaşadım servisle. Bir yetkili servisin 6000 TL masraf çıkardığı arızayı diğer yetkili servisleri 100 Liraya halletti. Şikayet ettim Opel Türkiye özür bile dilemedi. Bir daha Opel araba almayacağım. Servislerin bu şekilde davranmasının sorumlusu Opel Türkiye'dir. Belki de politikaları bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet.maalesef..arabami seviyorum..ancak bir daha opel almicam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.