Ekim ayında Gaziantep Mercedes Koluman'dan e serisi bir araç sipariş verdim. Araç kasım sonu geldi. Tescil işlemlerine başlamadan önce kendi bünyelerinde kaplama, cam filmi, ekran koruyucu ve koltuk bakımı vb. işlemlerin yapıldığından bahsedildi. Mercedes güvencesiyle yapılacağı için kabul ettim. Pazartesi kaplama işlemleri ve tescil işlemleri başlandı. Çarşamba 16:30'da aracın teslim edileceği iletildi. Çarşamba günü 16:00'da mercedes'ten telefon geldi. Aracın sağ kapı filminde sıkıntı olduğu ve teslim edilemeyeceği iletildi. Şehir dışından geldiğimi ve aracımız geç saatte olsa almak istediğimi belirttim. Tamam 18:30'a kadar teslim edelim denildi. 17'e doğru 2. Telefonu aldım. Sağ kapıda, arka çamurlukta ve bağaj kapağında kaplamada da sorun olduğu teslimatın uzun sürecini belirttiler. Bende aracımı almak istiyorum. Onları sonra yapın dedim. Tamam dediler. (Ancak bir tuhaflık olduğu belirliydi) 17:30'da 3. Arama geldi. Araçta bagaj kapağında avuç içi büyüklüğünde boya kalkması olduğunu ve gelip incelememi istediler. Gittiğimde aracın bagaj kapağında boyaya zarar verildiğini gördüm. Çok sinirliydim ve hızlıca ne yapılabiliriz konuştuk. Seçenekleri aldım. Yarın konuşalım dedim. Durumu avukatımla görüşmek istedim. Bugün de detaylı görüşmeye davet ettiler. Aracı sorunsuz teslim edilmesini ve bu şekilde kabul etmeyeceğimi ilettim. Şu an sıfır araç olmadığını yeni gelecek araçların yeni yılda ötv zammı ile geleceği düşündüklerini bu sebeple veremeyeceklerini belirttiler. Kısacası bunu bu şekilde almak zorunda olduğumu ama zararımı karşılayabilmek için yaklaşık %2 ödeme yapabileceklerini belirttiler. Bende bu hasarın ve sorunlu teslimatın karşılığı %2 olmayacağını yeni araç verilmiyorsa sürece yargıya taşıyacağımı belirttim. Aracıma hasar verdiğinize dair bir yazı istiyorum dedim. Mercedes topu kaplamaya yapan alt firmaya attı. Kendileri yazı vermeyeceklerini söylediler. Israrım üzerine merkeze sorduk. Onlardan haber bekliyoruz diyip 2:30 saat oyaladılar. Alt firma 3-4 satır bir dilekçeden uzak kimin, kime, ne için, ne sebeple yazdığı, kimin imzaladığı belli olmayan, sadece kaşeli ve ekleri olmayan bir yazı getirdiler. Haliyle düzgün bir yazı istedim. Yarın verebileceklerini söyleyip ne aracımı ne de yazıyı verdiler. Aracımı istediğimde kaplamaları söküyoruz şu an veremeyiz bir kaç saat daha bekleyin ya da yarın alın dediler. Sıfır km araç almak için milyonlar ödediğim mercedes ayıplı mal vermesi ve süreç içerisinde zamanımı ve paramı alarak beni mağdur etmesinden dolayı şikayetçiyim. Bu durumla ilgili tavsiyelerinize ve desteğinize ihtiyacım var. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
MERCEDES GAZİANTEP KOLUMAN AYIPLI ARAÇ TESLİMATI
-
-
Hocam geçmiş olsun yerinizde olsam direk almanya ile iletişime geçerdim. Milyonlarca para verip dert sahibi oluyoruz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Durumu türkçe, ingilizce ve almanca olarak linkedin üzerinden paylaşın ve tabi ki doğrudan daimler ag ile mail üzerinden iletişim kurun
gelecek ötv zammı sizi ilgilendirmez mağdur edilen sizsiniz. oluşacak zararı kendileri bahsettiğiniz alt firmadan tahsil etsinler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Mercedes'in eski kalitesi yok derlerdi anlaşılan eski hizmet kaliteside yok . Hakkınızı aramaktan vazgeçmeyin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öncelikle geçmiş olsun can sıkıcı bir durum.
Keşke fotoğraf paylassaydiniz daha net değerlendirme yapabilirdik ama kaplama dediğiniz için çizik olduğunu tahmin ettiğim bir hasar vardır diye düşünüyorum.
Eğer ufak tefek bir çizik varsa aracın bedelinin %2 si de en az 100.000 TL edeceğinden ben olsam hiç uğraşmam. Bir iki bakım vesaire gibi hediye isteyin. 100.000 lirada yolda bulmus gibi düşünün ve aracın keyfini çıkarın. Olan olmuş artık.
Yarın arabaya bir AVM de andavalin birisi kapıyı çarpacak yine çizilecek, ve siz o andavaldan hicbirsey alamayacaksınız.o nedenle eğer hasar çok büyük birşey değilse bence canınızı sıktığiniza ugrastiginiza değmez.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 13 Aralık 2024; 3:45:22 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
geçmiş olsun kaplama yaparken nasıl boya kaldırmışlar inanılır gibi değil ya
-
geçmiş olsun hocam. çok can sıkıcı bir durum. arkadaşların dediği gibi olayı Almanya'ya aktarın. hatta Almanca bilen birisi varsa direkt telefon edin.
-
Hocam geçmiş olsun. Bu konuyu dün ekşide de görmüştüm. Umarım sorununuz en kısa sürede çözülür ve aracınıza kavuşursunuz. Eğer dert etmeyecek kadar büyük değilse orta yolu buluşup anlaşın. Mahkeme yoluna düşerseniz de biliyorsunuz uzun yıllar sonuç alamayıp, bu süreye kadar stres sıkıntıdan kendinizde sağlık sorunları oluşabilir.
-
Yok dostum çizik değil. Bildiğin boyayı kazmışlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güne yine bir zenginin derdi ile uyandık. Geçmiş olsun.
Bişey olmaz oradan. PPF yapmak için yazıyı çıkartırken boyaya zazar vermişler. Bunun fotosunu çekerek satılacağı zaman değer kaybını minimuma indirmeye çalışın. Aracın değerine göre %2 güzel para yapıyor ( bana göre ) Siz rakamı %5 seviyesine çekerseniz harika olur. Ayrıca min 3 adet bakım hediye isteyin. Bastırabildiğiniz kadar bastırın. Boyası zarar gören bölge için özelde mikron boya atan yerler var. Orası ile konuşun ve masrafı bayi üzerine yıkın. Yeni aracınız hayırlı olsun.
-
%2'yi cebinize koyun, koparabilirseniz bir tane de bakım alın.
Dava felan hiç girmeyin derim, iş uzun bir süre çözülmez, siz de malınızla kötü olursunuz.
-
Bu ne saçma bir yorum yahu? Burası sadece fakirlerin forumu mu? Fakir zengin ayrımı varsa bilelim ona göre yazalım...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
ne kadar haklı da olsanız hakkınızı yargı yolu ile alamayacağınızı kabul ederek devam edin derim.
koparabildiğinizi koparın bayiden ve alt firmadan.
insan sıfır araç alınca hatasız teslim edilip gönül rahatlığı ile binmek istiyor ancak ne yazık ki böyle insanlar yüzünden hevesiniz kaçıyor.
-
Geçmiş olsun hocam. Yargı yolunda olay don lastiği gibi uzar durur… %2 güzel oran biraz daha yukarı çekilirse tadından yenmez.
Pasta atarken astara inmiş sığırcık! Avuç içi kadar lokal yâda mikron boya aşırı değer kaybı yaratmaz.
Yıpratmayın kendinizi. Hayırlı olsun yeni aracınız
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Geçmiş olsun. Bayilerde bu tip işlemleri yaptırmayın diye sürekli yazıyoruz çünkü bayi de dışarıdan elemana yaptırıyor. Hiçbir bayi bünyesinde dahili böyle bir hizmet yok.
Hakkınız olan adaleti arama sürecine girerseniz muhakkak yıpratıcı olacaktır. Aracın değerine göre %2 ödeme fena değil, bunu arttırma yolu veya bedava bakım isteme işine girişebilirsiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
"Mercedes güvencesiyle yapılacağı için kabul ettim."
Bunu bu sekilde soylediler mi gercekten merak ettim.
ayrica ortada ayipli arac yok, 3. kisilerin zarar verdigi bir arac var.
deger kaybindan ve bakimdan baska birsey alamazsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OzzY® -- 13 Aralık 2024; 11:29:55 > -
Evet bu şekilde söylenildi. Zaten yaptırma amacım da buydu. Dışarıya göre x3 fiyat veriyorlar. Firma Gaziantep Koluman içerisinde kendi otoparkında hizmet veriyor. Yani araç dışarı çıkmadan kaplanacak. Satacak olursam izahı kolay olur. Mercedes yapıyor. Ne kadar kötü olabilir diye düşündüm. Ancak keşke yaptırmasaydım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Alıntı
metni:Tescil işlemlerine başlamadan önce kendi bünyelerinde kaplama, cam filmi, ekran koruyucu ve koltuk bakımı vb. işlemlerin yapıldığından bahsedildi Şu karaborsa piyasa zamanında millete az geçirmediler, boya koruma kaplama, cam filmi, basamak bilmemne diye. Üstelik bunlar almaya mecbur tuttular bir de insanları.
Tarcanlar videolarında falan vardı, adam Astra almış mesela, hem liste fiyatı veya onun da üzerinden adama çakmışlar, almak için ekstra rüşvet istemişler, hem de gidip yok boya koruma, yok aracın altına pütür falan diye mecbur tutmuşlar, adam da yaptırmış.
Aracı lifte bi çıkarıyorlar, bilmemne evladı herifler gitmişler güya attık dediği pütürü şöyle bi pıslatmış çamurluk içerisine sadece. O kadar yani düşünün, sprey boya atsan öyle atılmaz. Adi utanmazlar.
O yüzden millet bir şey sanıyor bu bayilerin satıcıların yaptıkları işleri. Ondan sonra böyle üzülünüyor.
Mercedes güvencesi diye bir şey yok, millet niye bunlara aldanıyor hala anlamak mümkün değil.
Benzer şekilde "yetkili" servis diye saçma sapan yerlere gitmeyin, detaylı, ciddi ustalık isteyen işleri yaptırmayın, garanti bitince ustanıza gidin diyoruz.
Hala kimisi diyor ki, işte yok efendim servise götürürsem faturalı olur da, yapılan iş belli olur da, yarın öbür gün hukuki bir durum olursa ispatı olur. Olmasına olur da, uğraş dur, adamların yaklaşımı zaten belli, ülkede doğru düzgün adalet sistemi olmayınca, bunların istedikleri gibi at koşturmasına karışan eden olmayınca, siz elimde faturam var diye aldanmaya devam edebilirsiniz.
Benzeri burada da görüyoruz işte. Sanki "yetkili" denen bakkal boya koruma cam filmi yapmayı biliyor. Gidip sağdan soldan dümbüğün birini bulup sizden istediği fiyatın 1/3'üne yaptırmaya çalışıyor.
Buradan sonra hukuki sürece girmeye çalışsanız ayrı dert, bu iş bilmez "yetkili" bakkallara iş yaptırmaya çalışsanız ayrı dert.
O yüzden lanet edip koparabildiğinizi koparın. %2'yi 5'e çekmeye çalışın, ücretsiz 2-3 bakım isteyin, vesaire vesaire.
Boyama da lazım olacak, kesinlikle onlara yaptırmayın. Dışarıda düzgün boyacı bulup yaptırın. Uğraşır durursunuz yoksa, yarın öbür gün o boya atar eder, düzgün boyamazlar. Tahtaya boya atar gibi yalandan boya atar yollarlar sizi.
Tabi ki normalde güzel bi hukuki süreç ve bir sürü ödeme şunun bunun bunlara rücu edilmesi ile sonuçlanması en büyük temennimiz de... Olmuyor işte, bu ülkede olmuyor. Onlar da bunu iyi biliyor.
Zamanında bir tanıdık, Seat Leon sipariş etti Doğuş'a. Bakın dedi ben kıl adamım, boya kontrolü yaptırırım, şu bu olur, bana ayak yapmaya kalkmayın dedi. Tabi efendim, hiç öyle şey olur mu efendim, biz Doğuş'uz efendim.
Araba bi geldi, taşımada bagaj kapağı hasar almış, boyanmış Eeee şeyyy, bilmemkim bey gelip bir bakar mısınız, böyle böyle bir durum var.
Eminim ki adam başında bunu demese, standart bi müşteri olsa çakıp geçeceklerdi.
Gitmiş bakmış, demişler böyle böyle, tamam demiş bana şu kadar indirim yapıyorsunuz, yazı veriyorsunuz, arabayı alıp gidiyorum.
Tamam demişler. İndirim %3 falan gibi bir şeydi sanıyorum onda da. Taşıma esnasında da şu hasar almış olup bagaj kapağı boyanmıştır diye de yazı almıştı. Sonra bir süre binip öyle sattı arabayı.
-
Çok geçmiş olsun yazılan kötü yorumlara takılmayın. Yaptıkları berbat birşey ama sizin bu durumdan çok acil kurtulmanız lazım. Dava falan minimum 3 sene sürer hayattan bezersiniz araba garaja çekilecek dava açılacak bilirkişi gelecek bakacak dava 2-3 defa ertelenecek sonra davayı kazanacaksınız sonra onlar istinafa gidecek sonra yine kazanacaksınız falan filan. Yapılacakları size kendi fikrimce söyleyryim
1. Aracı çok iyi bir biçimde boyasınlar lokal oluyor mu bilmiyorum.
2. Boyadıktan sonra aracın başına gelen ile ilgili mercedesten kağıt alın. Aracın herhangi bir hasar almadığı sıfır bayide iken kaplama yaparken olduğu ile ilgili
3. %2 yi biraz arttırmaya çalıştın
4. 5 bakım hediye isteyin. 5 yılda 100 bin tl ordan kazancınız olur.
Dava ile korkutamazsınız ama sosyal medya ile korkutursunuz hatta büyük bir haber kanalı ile röportaj yapacağınızı bile söyleyin işler çıkmaza girerse.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bana göre de ortada ayıplı mal yok, arkadaşın dediği gibi sonradan 3. kişilerin zarar verdiği araç var. Yargı süreci uzun ve çekişmeli sürebilir. Misal arabada boyalı parça falan çıksa sonuna kadar hakkınızı arayın, geç de olsa çözüme kavuşuyor derdim ama burada yargı sürecini tam kestiremiyorum.
%2 güzel para ancak ilk teklif, bunu artırarak ücretsiz bakım falan talep edin bana kalırsa. Servisten de satışta değer kaybı olmaması için çiziğin çapını, oluştuğu tarihi belgeleyen bir yazı alın mutlaka. İş çözüleceği için onu seve seve verirler.
Bu ne saçma bir yorum yahu? Burası sadece fakirlerin forumu mu? Fakir zengin ayrımı varsa bilelim ona göre yazalım...
|
O değil de siz sonra alayım deseniz muhtemelen oraya lokal boyayı çakacaklardı, haberiniz de olmayacaktı :) |
Öncelikle geçmiş olsun, ancak ortada ayıplı araç yok aksine zarar verilmiş araç var. Konu Başlığı bu nedenle yanlış anlaşılmaya sebep oluyor. Firma araca zarar vermiş sizde sonuna kadar bu şekilde teslim almamakta haklısınız. Teslim aldığınız anda iş biter haberiniz olsun. Bu şekilde teslim almadan Koluman genel merkez ile görüşün. Almanya genel merkeze mesaj yazıp mutlaka bildirin. Ortalık iyice karışsın ki herkes şöyle bir kendine gelsin. Bende aracımı yıllarca Koluman servise götürdüm çokta memnun kaldığım bir yerdir. |
Şu karaborsa piyasa zamanında millete az geçirmediler, boya koruma kaplama, cam filmi, basamak bilmemne diye. Üstelik bunlar almaya mecbur tuttular bir de insanları. Tarcanlar videolarında falan vardı, adam Astra almış mesela, hem liste fiyatı veya onun da üzerinden adama çakmışlar, almak için ekstra rüşvet istemişler, hem de gidip yok boya koruma, yok aracın altına pütür falan diye mecbur tutmuşlar, adam da yaptırmış. Aracı lifte bi çıkarıyorlar, bilmemne evladı herifler gitmişler güya attık dediği pütürü şöyle bi pıslatmış çamurluk içerisine sadece. O kadar yani düşünün, sprey boya atsan öyle atılmaz. Adi utanmazlar. O yüzden millet bir şey sanıyor bu bayilerin satıcıların yaptıkları işleri. Ondan sonra böyle üzülünüyor. Mercedes güvencesi diye bir şey yok, millet niye bunlara aldanıyor hala anlamak mümkün değil. Benzer şekilde "yetkili" servis diye saçma sapan yerlere gitmeyin, detaylı, ciddi ustalık isteyen işleri yaptırmayın, garanti bitince ustanıza gidin diyoruz. Hala kimisi diyor ki, işte yok efendim servise götürürsem faturalı olur da, yapılan iş belli olur da, yarın öbür gün hukuki bir durum olursa ispatı olur. Olmasına olur da, uğraş dur, adamların yaklaşımı zaten belli, ülkede doğru düzgün adalet sistemi olmayınca, bunların istedikleri gibi at koşturmasına karışan eden olmayınca, siz elimde faturam var diye aldanmaya devam edebilirsiniz. Benzeri burada da görüyoruz işte. Sanki "yetkili" denen bakkal boya koruma cam filmi yapmayı biliyor. Gidip sağdan soldan dümbüğün birini bulup sizden istediği fiyatın 1/3'üne yaptırmaya çalışıyor. Buradan sonra hukuki sürece girmeye çalışsanız ayrı dert, bu iş bilmez "yetkili" bakkallara iş yaptırmaya çalışsanız ayrı dert. O yüzden lanet edip koparabildiğinizi koparın. %2'yi 5'e çekmeye çalışın, ücretsiz 2-3 bakım isteyin, vesaire vesaire. Boyama da lazım olacak, kesinlikle onlara yaptırmayın. Dışarıda düzgün boyacı bulup yaptırın. Uğraşır durursunuz yoksa, yarın öbür gün o boya atar eder, düzgün boyamazlar. Tahtaya boya atar gibi yalandan boya atar yollarlar sizi. Tabi ki normalde güzel bi hukuki süreç ve bir sürü ödeme şunun bunun bunlara rücu edilmesi ile sonuçlanması en büyük temennimiz de... Olmuyor işte, bu ülkede olmuyor. Onlar da bunu iyi biliyor. Zamanında bir tanıdık, Seat Leon sipariş etti Doğuş'a. Bakın dedi ben kıl adamım, boya kontrolü yaptırırım, şu bu olur, bana ayak yapmaya kalkmayın dedi. Tabi efendim, hiç öyle şey olur mu efendim, biz Doğuş'uz efendim. Araba bi geldi, taşımada bagaj kapağı hasar almış, boyanmış Eeee şeyyy, bilmemkim bey gelip bir bakar mısınız, böyle böyle bir durum var. Eminim ki adam başında bunu demese, standart bi müşteri olsa çakıp geçeceklerdi. Gitmiş bakmış, demişler böyle böyle, tamam demiş bana şu kadar indirim yapıyorsunuz, yazı veriyorsunuz, arabayı alıp gidiyorum. Tamam demişler. İndirim %3 falan gibi bir şeydi sanıyorum onda da. Taşıma esnasında da şu hasar almış olup bagaj kapağı boyanmıştır diye de yazı almıştı. Sonra bir süre binip öyle sattı arabayı. |
Tamam, e klass alınca haber ederim de sen şimdi fazla toz kaldırmadan ikile...blok!
|
Mercedes'in eski kalitesi yok derlerdi anlaşılan eski hizmet kaliteside yok . Hakkınızı aramaktan vazgeçmeyin
|
GRAM yardımcı olmazlar. Mercedes'in uluslararası ve bu ülkedeki yargıya tezahür etmiş olan lobi gücü efsanedir. Ama dilerim ki konu sahibi hakkını alır, zararını tazmin eder. İl Ticaret Müdürlüğü'nden kınama cezası aldıran bir adam vardı böyle bir ayıplı teslimat için. Mahkeme uzun yıllar sonuçlanana denk bu tarz ufak girişimlerle firmayı darlayabilir arkadaş. Umarım çözülür, aracın resmen içinden geçmiş kasaplar.
|
Avukat ile bayiye gidin. Iki firmadan da neden araci teslim alinmadigina dair kaşe ve yetkili imzalı olarak belgeleri alin. Araci teslim almayin. Teslim aldiginiz an kabul etmis olursunuz durumu.
Allah sabir versin. Trde yasamamak lazim bu olaylari. |
"Mercedes güvencesiyle yapılacağı için kabul ettim." Bunu bu sekilde soylediler mi gercekten merak ettim. ayrica ortada ayipli arac yok, 3. kisilerin zarar verdigi bir arac var. deger kaybindan ve bakimdan baska birsey alamazsiniz. |
Benzer içerikler
- emniyet kemeri kilitlendi nasıl açılır
- src sınavı zor mu
- benzinli araca dizel konması ne kadar masraf
- kış lastiği buzda kayar mı
- araç koltuk süngeri yenileme
- taigo bagaj hacmi
- skoda fiyat listesi 2024
- phev araçlar
- duster hibrit
- 2022 model toyota corolla
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X