Şimdi Ara

(çözüldü) AVEAdan sınırları zorlayan hız (fatura şikayet)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. benim AVEA ile ilgili fatura şikayetim var. Gelen kullanım rakamları inanılmaz. 100mb data kullanımı için 250tl fatura çıkarmışlar. Hadi bunu geçtim kullandığımı iddia ettikleri data miktarlarına adsl değil vdsl ile bile zor ulaşılır.

    Fatura detayında14snlik bağlantıda toplam 63990134 byte indirmişim görünüyor. Bu da yaklaşık 61 mb eder. yani saniyede ortalama 4.35 Mbyte eder. yani ortalama 34.8 Mbit/sn lik bir hıza ulaşmışım demek. Üstelik bunu 3G desteği olmayan telefonumda sadece GPRS altyapısıyla başarmışım.

    İtiraz ettiğim zaman önce bunun hem download hem de upload olduğunu söylediler. Normalde Upload downloadtan çok düşüktür ama yarı yarıya bile olsa hız 17Mbit/sn olur. Bunu söylediğimde de bu data miktarının 14sn toplam download miktarı oluğunu snlik olarak yüksek hızlar olabileceğini söylediler.

    Bu işlerden az biraz anlıyorum ve böyle bir şeyin mümkün olmadığını biliyorum. Ama itirazlarım fayda etmedi. Bunda müşteri hizmetlerindeki teknik altyapısı olmayan personelin de etkisi olduğunu düşünüyorum. Görüşlerinizi bekliyorum.

     (çözüldü) AVEAdan sınırları zorlayan hız (fatura şikayet)


     (çözüldü) AVEAdan sınırları zorlayan hız (fatura şikayet)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Q_mes -- 26 Kasım 2010; 17:32:28 >







  • www.sikayetvar.com
  • Avea dan daha öce 2 kere kazık yedim,bu gibi durumdu.şikayetvar a yazdım sonuçta biz haklıyız dediler ve çözülmüş oldu! internet için AVEA KULLANMAYIN;KULLANDIRTMAYIN!
  • blackberry ile internete girmek biraz zahmetli ve pahalı oluyor galiba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Avea dan daha öce 2 kere kazık yedim,bu gibi durumdu.şikayetvar a yazdım sonuçta biz haklıyız dediler ve çözülmüş oldu! internet için AVEA KULLANMAYIN;KULLANDIRTMAYIN!



    bence hiç kullanmayın
  • bu kaçıncı vaka, btk'nın bir çözümü yokmu.
  • fatura stop olayi aveda yok galiba.
  • An itibarı ile aynı kazığı benim de yemiş bulunduğumu düşünüyorum.Konuyu açan arkadaşın mesajı okuduktan sonra şüphelendim ve kendi hattımı kontrol etme ihtiyacı duydum.Bir kaç aydır ihtiyaç olduğunda SMS ile günlük 100mb data aboneliği başlatıp zaten tamamını kullanmadan bitiriyordum.Her seferinde faturaya 1.5 liralık tutarı yansıyordu.En son bir hafta kadar önce iki defa kullandım bu servisi.Her zaman kullandığım 9495 numaraya GUN şeklinde mesaj atıp paketin başlatıldığına dair cevap mesajını aldıktan sonra kullanmaya başladım.Bundan başka hiç bir uyarı bilgilendirme mesajı gelmedi.

    Yukarıdaki mesajı okuduktan sonra içime kurt düştü.Avea internet sitesinden internet tarifelerinde değişme var mı acaba diye bakayım dedim.Mesaj servis numarasının 5555 olduğunu gördüm.Ulan ne zaman değiştirdiniz bunu.Bu işten midem bulandı.Fatura güncel bilgisi istedim ve şu an itibariyle fatura 218 TL görünüyor.(Kendisi aralık ayında gelecek).Çıldırmak işten değil.Buna kazık falan değil artık düpedüz soygun denir.
    Tahmin ediyorum 9495 in artık kullanılmadığını ve paket dışı internet kullandığımı söyleyecekler.Tabii ki paket dışı internet oldukça pahalı ve yukarıdaki gibi rakamlara sebep oluyor.Ama niye bunu kullanıcıya bildirmiyorlar.Neden uyarmıyorlar.Bu işi biraz kurcalayacağım.Pek ümidim yok ama bakalım artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LokmanHekim -- 14 Kasım 2010; 12:30:36 >




  • Sevgili Lokman Hekim.
    Birebir aynı sorunu yaşadım.

    50 tane müşteri temsilcisiyle görüştüm, 50'si de farklı şey söyledi paket detayları hakkında.
    İlk 20-25 tanesi "böyle günlük 100 mb paket yok, aylıktır o aylık" dedi.
    Ondan sonraki 20-25 temsilci de farklı şeyler söyledi.
    Biri gece 23:59'da biter dedi
    Diğeri ertesi gün 23:59 dedi.
    Biri saat 10:00'da açarsanız ertesi gün saat 10:00'da biter dedi.
    Biri avea.com sitesi üzerinden paketinizin aktif olup olmadığını görürüsünüz dedi...

    Bu en son söylenen mantıklı geldi.
    Sonuçta kendi şiremle giriyorum ve GPRS paketi aktif mi değil mi görüyorum.
    Ama tabi ne oldu? 193 TL fatura geldi :S

    Ödeyeceksin dediler, tam yurtdışına çıkmadan 3-4 gün önceydi, ödedim.
    Ama geldiğimde şikayet üzerinde şikayet ettim, ses kayıtlarını dinlettirdim, tüm hatlarımı kapatmakla tehdit ettim derken parayı iade ettiler.
    Daha doğrusu sonraki faturalarımdan düştüler.

    Peki doğrusu nasıl mıymış? Ne zaman mı iptal oluyormuş 100 mb'lık paket?
    Onu hala bilmiyoruz vallahi.

    Sevgiler...




  • Size de geçmiş olsun fatihsicakyuz.
    Bu sabah,müşteri hizmetlerini aradım.Güncel fatura sorgulamasında karşılaştığım durumu anlattım.6 yıldır ihtiyaç oldukça GPRS kullandığımı,data paketlerinin ne olduğunu nasıl kullanıldığını çok iyi bildiğimi söyledim.Hatta günlük 100mb lık data paketi servisini ayda bir iki defa olmak üzere nerdeyse bir yıldan bu yana kullandığımı belirttim.Her paket için şimdiye kadar 1.5 liralık fiyat gelirdi.

    Görüştüğüm ilk görevli,mesajla istenen güncel fatura bilgisinin bazı tarifelerde doğru bilgi vermediğini indirimlerin v.s. durumların yansıtılmadığı için yanıltıcı olabileceğini söyledi ve konuyla ilgili başka bir görevliye aktardı.

    Görüştüğüm ikinci görevli,günlük 100mb paketi için 5555 yanısıra 9495 inde halen kullanımda olduğunu bunda bir hata bulunmadığını söyledi.Zaten ben de 9495e günlük 100mb talebim üzerine onay mesajı geldikten sonra kullanmaya başladığımı,bunun dışında serbest yani paket harici GPRS kullanımının çok pahalı olduğunu zaten bildiğimi ve işte bu bu noktada farklı bir servis numarası nedeniyle bir hata yapılmış olabileceğinden şüphelendiğimi anlattım.

    Durumun incelenip 48 saat içinde bana dönüleceğini söylediler.Biraz içim serinler gibi olduysa da sonucu merakla bekliyorum.Bakalım işin sonu nereye varacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LokmanHekim -- 14 Kasım 2010; 12:29:30 >




  • Sırf bu tür mubabbetlerle karsilasmamak için avea aylık 8 tl 100 mb paketine uye oldum. 100 mb i geçirmiyorum. Blackbrrry için böyle yapamaz mısınız?
  • merhaba arkadaşlar,
    sikayetvar.com a yazmıştım onun cevabını beklediğim için burada yorum yapmadım.
    sonuç olarak tekrar aradılar. kullanım değerlerinin doğru olduğunu ama müşteri memnuniyeti adına ücreti iade edeceklerini açıkladılar.
    Nette benzer olaylarla karşılaşıldığını gördüm. Diğer arkadaşlara da geçmiş olsun. ilginize teşekkürler.
  • Turkcelden faturalı hattımı avea ya taşıdım..Sağolsunlar hiçbir ek fatura vs gelmemişti..Avea nın ayda 39tl ile her yöne 500dk tarifesine üye oldum..İlk aylarda çok güzeldi..İlerleyen aylarda aşım ücretleri vs lerle en az fazuram 80tl civarı olmaya başladı..Bende bunun üzerine hattımı vodafone taşımaya karar verdim ama burnumdan getireceğini nerden bilebilirdim aveanın..Hattım taşındı..Son faturam kesilmiş aveadan o da ne tam 239tl..Müşteri hizmetlerini aradım..Neymiş 42tl kampanya iptal ücreti vede sıkı durum tam tamına 150tl gprs kullanım ücreti..Şok oldum..Telefon ile bu kadar internet kullanmam imkansız..Daha önceki dönemlerde ne kullanıysam o kadar kullandım..O faturalar ortalama 80tl civarı geldi..Kaldıkı 3g görüntülü görüşmede yapmıştım eski dönemlerde..Bunda oda yok..Müşteri hizmetleri detay çıkması 3 günü bulur sonra itiraz yapın diyor...Ben bunun ne itirazını yapacam..Güpegündüz soygun bu..Kendileri beni internet paket kampanyası için aradıklarında tarifelerin çok pahalı olduğunu ve hattımı taşıyacağımı söylemiştim..İyi bir şekilde veriyorlar cezamı..Lanet olsun..Diğer faturalı hattımıda taşıcam..Bir daha aveamı..Aman allaha yakın olsun bana uzak..Bu konuda yardım bekliyorum..




  • Buradaki birkac mesajda yasanan durum benim de basima geldi , o yuzden yeni konu acmadan buradan sorayim...

    Yine bir baska forumda da okudum benzer sikayetleri; En Buyuk Dolandirici : AVEA !.

    Aynen oradaki faturayi aktariyorum buraya;

     (çözüldü) AVEAdan sınırları zorlayan hız (fatura şikayet)


    Durum ayni, sinirsiz GPRS aboneligi mevcut fakat Yurtici GPRS diye kafalarina gore birsey uydurup bindirmisler ucreti...

    Ne yapilabilir Tuketici Hakem heyeti disinda?.. Daha once bu durumu yasayip herhangi bir sonuca ulasan oldu mu ?..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keyn -- 17 Eylül 2011; 20:09:02 >




  • sikayetvar.com bu gibi durumlarda çözüm yolu olabiliyor. denemekte fayda var
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.