Şimdi Ara

Çözülemeyen tekleme problemi (çözüldü)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
22.474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2000 model clio symbol 1.4 8v araçta tekleme var.Lpg benzin farketmiyor.Rölantide daha belirgin.Normal devirlerde de tekliyor.Aşağıda yapılanlara rağmen devam ediyor.

    1.Silindir kapağı yapıldı.
    2.Subaplar değişti.
    3.Buji buji kablosu bobin değişti.
    4.Benzin enjektörleri kontrol edildi.
    5.Lpg enjektörü değişti.
    6.Krank sensörü değişti.
    7.Subap ayarı yapıldı.
    8.Yağ yağ filtresi hava filtresi değişti.

    Ayrıca egzos muayenesinden geçemedim. Emisyon değerlerinde sıkıntı var.

    Fikirlerinizi bekliyorum.

    Edit:Sabah Şaşmaz'da Cotech renault özel servise gittim. Bilgisayara bağladı. Ayar yaptı. Lpgciye gittik. Orada da ayar yapıldı. Orhan usta Sağolsun problemim çözüldü. Reno ve dacia için kesinlikle tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serhatcn -- 12 Haziran 2018; 10:10:47 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Çözülemeyen Tekleme Problemi (Çözüldü)

    Renault Clio 1.4 ve diğer modellerde yaygın olarak görülen tekleme sorunu, araç sahipleri için baş ağrısı olabilir. Bu sorun, özellikle Clio 1.4 8v, Symbol 1.2, Clio 2 ve diğer Renault Clio modellerinde kendini gösterir.

    Clio Tekleme Sorunu Belirtileri

    • Motorun düzensiz çalışması veya teklemesi
    • Gaz pedalına basıldığında güç kaybı
    • Rölantide motorun stop etmesi
    • Yakıt tüketiminin artması

    Yaygın Nedenler

    Clio tekleme sorunu çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir, ancak en yaygın olanları şunlardır:

    • Bujilerin arızalı olması
    • Bobinlerin arızalı olması
    • Enjektörlerin tıkanması
    • Yakıt filtresinin kirli olması
    • EGR valfinin arızalı olması
    • Hava akış ölçerinin arızalı olması

    Çözümler

    Clio tekleme sorunu çözümü, sorunun temel nedenine bağlıdır. Yaygın çözümler şunları içerir:

    • Arızalı bujilerin ve bobinlerin değiştirilmesi
    • Tıkanmış enjektörlerin temizlenmesi veya değiştirilmesi
    • Kirli yakıt filtresinin değiştirilmesi
    • Arızalı EGR valfinin değiştirilmesi
    • Hava akış ölçerinin temizlenmesi veya değiştirilmesi

    Araç sahipleri, Clio tekleme sorununu çözmek için yetkili bir servise başvurmalıdır. Servis, sorunun doğru teşhisini koyacak ve uygun onarımları gerçekleştirecektir.

    Önemli Not:

    Clio tekleme sorunu ihmal edilirse, daha ciddi motor problemlerine yol açabilir. Bu nedenle, sorunu fark ettiğinizde en kısa sürede çözmeniz önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • ateşleme bobini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ateşleme bobini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emme manifoltunuda kontrol ettirin. Hava alma varsa bu sıkıntıları yapabilir.
    Bide buji tırnak aralıklarını kontrol ettirin. Bazen ayarı bozuk olabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kasto_37 -- 10 Haziran 2018; 12:49:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boğaz kelebeği rölanti motoru ve kelebek kütüğü contası gözden geçmeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 e 1 aynısını yasadım
    katalıtık konvertorunuz tıkalı
    denemek icin egzosu dibinden ayırın (manifold) deneyin tekleme bitecek
    orjinali iscilik dahil 900 - 1500 arası
    muadili ben matay gibi 1 marka almıstım iscilik dahil 600
    gecmıs olsun o parcaları da iade edin (mil sensoru haric o zaten omru olan 1 parca)
  • katalitik konvertör olabilir ancak kat. semptomları genelde üst devirlerde gösterir, alt devirde tekleme yaptırmaz.

    bobinlerin biri arızalı olabilir. cihaza bağlayıp hangi silindir tekliyor ona bakın, o silindirin bobiniyle bir başkasını değiştirip tekrar kontrol edin, eğer tekleyen silindir değişmişse o bobindir.

    bobin değilse enjektör kabloları sıkıntılı olabilir, kısa süre önce aynı sorunu yaşadım. enjektörlere giden tesisat oksitlendiği için elektriği iyi iletemiyormuş, kablolar kesilip tekrar lehimlenince sorun düzeldi.

    cihaz bağladığınızda ne hatası gösteriyor bence şu an en önemli bilgi bu olacaktır sorunun çözümü için.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arıza kodu vermiyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kompresyon testi yaptirin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tekrar sanayiye gidiyorum bugün.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kompresyonda sorun var yakamadan atıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kat tıkalıysa alt devirlerde de yapabiliyor, ben boşalttım araç düzeldi mesela
  • bir silindir çalışmıyor belkide yada kompresyonu az diğerlerinden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • önce bi egzoscuya git ama çoğu çakaldır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egzostcunun başında durun.
  • Sonuç ne oldu hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motor takozu olmasın? bende de tekleme vardı takozu değiştirdim düzeldi. 8v twingo araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hararet müşürü kontrol ettirin ısıyı sağlıklı ölçmezse hem tekleme yapar hem zengin Veya fakir karışım atar egsoz muaynesinden de kalırsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KöfteSuyu -- 15 Haziran 2018; 4:36:1 >
  • 2001 clio aracımda bende tekleme sorunu yaşıyorum. Aynı motor 1.4 8v ama bende sadece benzinde sıkıntı var. Araç benzinde rölantide tekliyor gaz verincede gaz yemiyor. 2000 devire kadar kendini kasıp 2000den sonra şahlanıyor anlamış değilim sorunu.



    Buji buji kabloları değişti.

    Subap ayarı yapıldı

    Boğaz kelebeği rölanti sensörü temizlendi

    Benzin pompası değişti



    Sorun hala devam ediyor. Lpg de yağ gibi kayan araba benzinde sürekli tekleyip gaz yemiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paco-De Lucia

    Sonuç ne oldu hocam?

    Sabah Şaşmaz'da Cotech renault özel servise gittim. Bilgisayara bağladı. Ayar yaptı. Lpgciye gittik. Orada da ayar yapıldı. Sağolsun problemim çözüldü. Reno ve dacia için kesinlikle tavsiye ederim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.