< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Cupra Formentor ANA KONU (95. sayfa)
-
-
Kesinlikle katılıyorum, Mercedes CLS'den falan geçti sanırım herkes ondan bu kadar şikayetçi
-
G30 um oldu a5 im oldu g20 düz lci oldu evet ama ne beats de nede yol sesinde abartılıcak sorun görmüyorum eski araçlarım cidden güzel yalıtıma sahip olmasına rağmen Formentor da gayet kaliteli sürüş keyfi sunuyor 208 Gt 1400 dedikleri yerde bu araç gayet fiyatını hakediyor. Makyajda daha güzel olmuştur 👍🏿
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2014 Leon Fr dan geçtim. Formentorda bridgestone ve 19 lastik olmasına rağmen 18 jant Michelin lastikli leondan daha az yol sesi alıyor.
Ayrıca konforu ve yol tutuşu leondan daha iyi. Kuru sertlik yok. Gayet tok.
Aynalardan rüzgar sesi leona göre bi tık fazla.
Ve aracın aerodinamisi leona göre kötü. Yokuş aşağı falan salınca leon kendi kendine hızlanırdı bu boş viteste bile yavaşlıyor :)
Leona göre yaklaşık 1 lt fazla yakıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Herkese merhaba formentor aracım 3000 km de ve yolda giderken gaz pedalında ve tabanda titreme sıkıntısı yaşayan var mı varsa çözüm bulabildiniz mi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Cam fiilmi yaptıranlardan destek rica ediyorum. Sorduğum çoğu yer içerdeki cam fitilini sökerek yapıyor. Döşemeyi kanırtarak fitili çıkarma yoluna gidiyorlar. Bence zararlı bir haraket. Leonda yapmışlardı ve cam o günden sonra oynamaya başlamıştı.
İşlemin detayını bilen veya söktürmeden yapan yer bilen var mıdır?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Süspansiyon sıkıntısı arkada oturunca ortaya çıkıyor, biz bu aracı 1 sene kullandık çok keyif aldık ama çocuk oldu arada arkaya geçtim aman Allahım o neymiş 😂 arka koltukta çok seyahat ediliyorsa sıkıntı yoksa tam sürücü arabası muazzam bir araç
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam merhaba aynı dert bende de var çözüm bulabildiniz mi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba 4500,5000 kmye kadar bende de vardı. Daha sonra geçti. Şuan 6500 km deyim. Gaz pedalındaki titreşim neredeyse yok seviyesinde. Tabandaki titreşim çok net şekilde bitti.
Ayrıca düşük hızlarda (<20 kmh) frene hafif dokunarak yapılan dönüşlerde çok sert bir metal -metal sürtme sesi de geliyordu. O da tamamen kesildi.
İki sorunun da balatadan kaynaklandığını düşünüyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi canerbasol -- 31 Temmuz 2024; 18:17:49 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben 4000 km deyim şu an ama malesef artarak devam ediyor sürtmeden çıkan uğultu sesi ayrı bi dert zaten cuma günü İzmir mbu dan servis randevusu aldım umarım bir çözüm bulurlar sizin bu dertten kurtulmanıza sevindim insan arabadan soğuyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ender2924 -- 31 Temmuz 2024; 18:21:17 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Haklısınız hocam. İlk aldığımda ben de çok kafaya takmıştım ve servise göstermiştim. Servis de 5000 6000 km ye kadar kullanın demişti.
Umarım çözülür sizin sorununuz da.
Ben bu arada fren sıvısını çok az azaltmıştım, maks seviyesinin üstündeydi. Ayrıca "brake bedding" denilen özetle arka arkaya birkaç defa hafif - orta - sert fren yapılan olayı uygulamıştım. Ama bunların faydasının olduğunu düşünmüyorum.
İngiliz forumlarında da frenle ilgili bolca şikayet bulmuştum ama buna benzemiyorlardı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bakalım bana servis ne diyecek servis çözemezse yaptığınız işlemler için sizden yardım isteyeceğim:)Çok teşekkür ederim ilginiz için
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
bugün altur ile makyajlı kasa için görüşmem oldu.
8 ağustos'da lansman varmış. fiyat ve arabalar belli olacakmış. bekliyorum
-
Makyaj hoşuma gitti bi fiyat açıklansın bakalim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2.2 milyon civarı olur herhalde.
-
Merhaba 2023 model cupra formentor sahibiyim. Dokunmatik panel arızasından dolayı çok uzun uğraşlar sonucu panel değişimini gerçekleştirdiler serviste. Yeni problem ise direksiyonda titreşim problemi. Resmen bisiklet kullanıyor gibi hissettiriyor. Özellikle yokuş çıkarken daha fazla olduğunu düşünüyorum. Ama zaman zaman değişiyor hangi hallerde titrediği. Böyle bir sorun yaşayan var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Makyajla beraber en büyük beklentim görünmeyen yerlerde premium klasmana uygun değişimler yapılmış olması. Süspansiyon, konfor, dokunmatik, trim sesleri vs vs. Aracım 2022 model 30 binde satsam 1600 anca eder (çoğumuz üç aşağı 5 yukarı benzer durumdayız). Üste 600 bün ekleme yapmak için görünmeyen yerlerdeki bir çok problemin çözülmüş olması lazım üste verilen paraya değmesi bağbında. Yoksa 600 bin b segment 5 yaşında bir araba parası sadece tampon değişimine çok fazla. Sanayide değişim 100 bine halledilir :) hatta makyajsızın görünümünü makyajlıdan fazla beğenen çok fazla kişi var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam ben aracı alalı 3 gün oldu. Abi makyajlısı gelecek bekle zaten tescil sorunu yüzünden 1 ay bekledin, makyaj iyidir şurda bir hafta sonra yenisini al diyenler oldu.
Son gelen formentorların opsiyon paketleri tatmin edici. Premium paket aracı 200 bin faizsiz kredi ile 1980 e aldım. Yeni gelecek araçlar ne kadar dolu olacak ne kadar opsiyon fiyatı isteyecekler belli değil. 2m üzerinde olacağından kredi işi de sıkıntıya girer. En boşları belki cazip olabilir.
Ayrıca dediğiniz gibi bence makyajlı model eskisi kadar hoş görünmüyor. Ayrıca yeni renk bilmem ne olaylarına bayılanlar var ama mat renk araç almak büyük zorluk bence. O yönden de cezbetmiyor. Yen tampon ve küçük ızgara arabayı c crossover havasından b suv moduna soktu. Troc taigoya yakşaştı.
Arka logo ışıklı olmuş... Orta konsolun ora deri kaplanmış. Kablosuz şarja soğutma gelmiş ıvır zıvır vs vs.
600 bin tl az para değil. Faizi arabanın masrafını karşılar. Beni tescil olmuyor diye 25 gün beklettiler. O arada günlük faizdeb kasko sigorta ppf ve lastik parasını çıkardık :)
Bundan 5 sene önce golf 7 ile 7.5 arasındaki farka değer gibi geliyordu. Şimdi bakınca hiç bi önemi yok bence.
Makyajlı kasada tek hoşuma giden şey sislerin yuvarlak yerine üçgen olması... E tsi olması bile cezbetmiyor. 3 sene sonra batarya masrafı çıkaracak vs vs
Her araba inceleyen media ekranının altında neden aydınlatma yok diyor. Bir hafta sür alışıyorsun zaten.
Bence Türkiye piyasasında alınmış alınmıştır. Aynı arabanın makyajlısına geçmeye değmez.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Az bir süre kalmışken sıfır olarak alınacaksa makyajlısını almak daha mantıklıdır ama devreye bütçe ve güncel kasayı beğenme durumu giriyorsa o zaman alınmış alınmıştır. Tabiki bana göre de mevcut kasa sahibi bu şartlar altında makyajlıya geçmemeli. Benim en büyük pişmanlığım makyajlıyı beklemeyip mevcut kasayı almak oldu. Söylediklerinizin çoğuna katılıyorum ama en basit haliyle multimedya sistemi belirli bir süre sonra yavaş hissettirecek. 2020 teknolojisine sahip bir araç almış olduk. Üstüne 2 kere cupra marka araç kullanıp mevcut aracımda yaşadığım sorun dışında servisin aracımın içine onlarca kozmetik zarar vermesi benim için bir daha asla seat/cupra marka araç tercih etmeme sebep olacak. İşte burada benim için devreye giren makyajlı kasayı alsaydım bir çok trim ve elektrik arıza sorunlarının giderilecek olmasından dolayı ne beni ne de bir çok hem sorun yaşamış hem de yeni almış insanı markadan soğutmayacaklardı. Şikayet sitelerine bakın ne dediğimi anlarsınız. Bu arada ikinci tercih etme sebebim tamamıyla bütçe ve önceki araçla kaza yapmış olmaktan kaynaklı aracı tam deneyimleyemedim hissi başka hiçbir sebebi yok. İlk tercih etme sebebim de görünüşü ve donanıma göre fiyatıydı. Geri kalan her şeyi biliyordum ama premium diye geçinen bir markaya göre daha fazla kalite beklerdim beni şaşırtmıştı açıkçası onu da makyajla bir nebze çözmüşler. Size hayırlı olsun umarım en ufak bir sorun bile yaşamazsınız. Kazasız belasız sürüşler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X