Şimdi Ara

d segmenti yol tutuş mondeo- 508 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
2
Favori
3.142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SuperSantorelli kullanıcısına yanıt
    bende zaten senin verdiğin cevabı dikkate aldım canıım
  • mondeo süper yol tutuyor zaten fordun tüma araçları çok iyi yol tutuyor ben mondeo d sınıfında en iyi yoltutan en iddialı araç
  • http://www.dailymotion.com/video/xjyds_ford-mondeo-20i-vs-others_auto

    Mondeo'nun eski kasası bile yol tutuşta BMW-3, Mercedes-C'ye toz yutturmuş bir araçtır.

    Mondeo'nun yol tutuşunu hafife almayın derim. Şu anki kasasının yol tutuşu BMW-3'le falan çok rahat kapışır diye tahmin ediyorum.

    508'in de yol tutuşu fena değil diye biliyorum ama Latitude yol tutuşu biraz zayıf. Virajlarda insanı tedirgin edecek şekilde yana yatıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    http://www.dailymotion.com/video/xjyds_ford-mondeo-20i-vs-others_auto

    Mondeo'nun eski kasası bile yol tutuşta BMW-3, Mercedes-C'ye toz yutturmuş bir araçtır.

    Mondeo'nun yol tutuşunu hafife almayın derim. Şu anki kasasının yol tutuşu BMW-3'le falan çok rahat kapışır diye tahmin ediyorum.

    508'in de yol tutuşu fena değil diye biliyorum ama Latitude yol tutuşu biraz zayıf. Virajlarda insanı tedirgin edecek şekilde yana yatıyor.



    2010 model Mondeo'yu kaydırmayı becermiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İlk mesajı 3 kere okumak zorunda kaldım. En azından virgülü boşverde noktayı bari koyaydında kelimeler birbirine girmeyeydi.
  • HondatugraL kullanıcısına yanıt
    özür dilerim.
    arabayı kaydıran arkadaş nasıl becerdin ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gofret23

    özür dilerim.
    arabayı kaydıran arkadaş nasıl becerdin ?

    yok estafurlah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    http://www.dailymotion.com/video/xjyds_ford-mondeo-20i-vs-others_auto

    Mondeo'nun eski kasası bile yol tutuşta BMW-3, Mercedes-C'ye toz yutturmuş bir araçtır.

    Mondeo'nun yol tutuşunu hafife almayın derim. Şu anki kasasının yol tutuşu BMW-3'le falan çok rahat kapışır diye tahmin ediyorum.

    508'in de yol tutuşu fena değil diye biliyorum ama Latitude yol tutuşu biraz zayıf. Virajlarda insanı tedirgin edecek şekilde yana yatıyor.



    c220 cdi'ye yutturduğu tozun, yazılı basından belgesi var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zero-Hour

    sürüş keyfi aranıyorsa yanlış markadasınız )

    BMW'ye bakınız

    Evet bakıyoruz..





    Ve ford bakıyoruz.




















    Bmw yi izledim gözlerim kapalı...




  • yol tutus testlerindeki skidpad yarı capları her testte aynı degildir... radius a bakmak lazım...

    birde şunu ekliyim... b - c- d segmenti araçlarda 0.05-0.10 arasında bir fark vardır... oda virajda en fazla 5km farkettirir...

    diablo 911 yada ne bileyim 512tr gibi bir araç kullanmıyorsanız çok bişey beklemeyin

    arabanıza guvenipte atıyorum baska arabayla 80 le girdiginiz viraja benim arabam çok iyi yol tutuyor diyip 90 la girerseniz dikkat edin bi taraftan arabanızın parcalarını toplamasınlar...

    eklemek isterim yol tutus 4wd fwd rwd diye gider... arkadan itiş araç arabanın motor gücü önden çekişliden çok daha fazla olmalıdırki yol tutsun ... oda tutuş degilde yan verme diyelim... lastikler 100 le gider ama sen 80 le gidersin... bakmışsınki 85 le kaymayan önden çekiş araç toz olup gitmiş...
    *
    bide az mantık çalıştıranda anlar... karda hiç yol tutmayan düz bile gidemeyen arkadan çekiş araba virajda nasıl yol tutacak ?




  • Çok fazla otomobile bindim, Mondeo'da aldığım güveni hiçbir araçta almadım desem yeridir.Sanki 200 ile girseniz virajdan sorunsuz çıkacak gibi hissettiriyor.Değer olarak aynı ayarda bir iki otomobil olabilir ancak his konusunda rakipsiz araçlardan Mondeo.Ki bir önceki kasası bile muazzamdır.Yenisi de öyle, yeni gelecek kasada muhtemelen öyle olacaktır.
  • Lastik çapı, yanak kalınlığı bile önemli bu konuda, örneğin 508 allure versiyonu 18" jant var, daha iyi yol tutar, Active versiyonda 17" jant, Access versiyonda ise 16". Jant büyüdükçe yanak daralır, yol tutuş artar ancak yolu daha çok hissedersiniz. 508 1.6 ve 2.0 dizel için önde mcpherson, arkada çok kollu süspansiyona sahip. Daha yüksek motor gücünde yani en üst versiyon olan GT serisinde 2.2 dizel motorda çift salıncaklı bağımsız ön süspansiyon vardır. Bu süspansiyonun özelliği yüksek yük taşıyabilme kapasitesidir ve bu kadar yüksek tork için virajlarda daha iyidir. Basitçe arkadaşlar bu iş bir mühendislik işidir ve sallama bilgiyle olmaz. Daha öncede bir iki kere yazdım. Çok yüksek yol tutuşu istiyorsanız konfordan taviziniz yüksek olur. 508 versiyonları bu iki verinin gayet iyi ayarlanmış hali. Access ve active'de daha çok konfor ve ekonomi odaklı(+ jant büyüdükçe lastik fiyatları da %50-60 artıyor, örneğin 17" michelin 508 lastiğini 350TL gibi alırken 18" michelin 508 lastiği 500TL'nin üzerinde), allure versiyonda ise 18" jant ile görsellik+daha iyi yol tutuşu, biraz konfordan taviz. Ancak yine de yol tutuşu C180 fascination gibi değil, ama C180 fascination ile yoldaki tüm pürüzleri kütür kütür hissedebilirsiniz, tam bir 0 asfalt aracı. Bu bilgileri bir 508 ve C180 fascination kullanıcısı olarak veriyorum.

    Mondeo konusunda hiçbir fikrim yok, aracı dıştan ve görmek için içten bir kere binmek dışında tanımam, bu yüzden yorum yapmam ters olur. Benim gibi bir kullanıcı kıyaslama yaparsa açıklayıcı olacaktır.

    Ancak yol tutuşu konusunda PSA (Peugeot Citroen) konusunda size şöyle bir bilgi aktarayım ;
    2000 senesinden beridir yapılan dünya ralli şampiyonalarında markalarda 13 senede 11 1.lik sahibidir(diğer 2 adet birincilik ford'a ait),
    2000 senesinden beridir yapılan dünya ralli şampiyonalarında şahislarda 9 kez citroen aracı ile Sébastien Loeb, 2 kez Peugeot aracı ile Marcus Grönholm, diğer ikiside Subaru
    Ayrıca kıtalararası Le Mans Kupasının da 2011 şampiyonu Audinin önünde Peugeot olmuştur.

    Bu durumda sizce peugeot yol tutuşu konusunda zayıf olabilir mi? Yoksa Türkiye'de algılar farklı mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 23 Ekim 2013; 1:30:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 508 ile mondeo arasinda kiyas yapamam ama yeni malatyadan gelen biri olarak( mondeo sahibiyim bu arada) viraja hangi hizla girersen o hizla cikiyorsun.arabada ne bir esneme ne kayma ne savrulma muthis bir yol tutus var.Diyebilirsiniz neye gore bmw 320d 2013 modelde kullandim fark yok inan buna..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bir mondeo sahibiyim kardes.Araba gercekten yol tutusu bunun yanı sıra özellikle konforuyla acık ara önde bir arac.motor gücü zaten tadından yenmez.Sana şu örnegi vermek istiyorum.Cumhurbaskanlıgı korumalarının altlarında genellikle %95 mondeo vardır.Sence neden ?

    @gofret23
  • Ayrıca 508 ve Mondeo iç hacimleri büyük araçlardır ve Mercedes E ve BMW 5 serisi hacimlerine sahiptir. Bu sebeble C ve 3 serisi ile kıyaslamanın pek doğru olduğunu düşünmüyorum. Her ne kadar C ve 3 serisi D segmenti araçlar olarak anılsa da iç hacimleri küçük araçlardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2004 2007 yılları arasında elektronik destek olmadan en iyi yol tutuşa sahip araç seçilmiş sanırım mondeo...
  • Uzun mesafeler mondeo kullanmış biri olarak yol tutuşunun iyi olduğunu söyleyebilirim. Yalnız bagaj girişi dar olduğu için geniş olan bagajı pek kullanışlı olmuyor. Biraz da fazla yakıyor.
  • Yol tutuş bakımından Premium markalar hariç d segmentinde referans araç MONDEO'dur..keza c sevmentinde de FOCUS...

    Makam aracı eskortları neden genellikle mondeo?hiç düşündünüz mü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plateau

    Yol tutuş bakımından Premium markalar hariç d segmentinde referans araç MONDEO'dur..keza c sevmentinde de FOCUS...

    Makam aracı eskortları neden genellikle mondeo?hiç düşündünüz mü?

    Düşünmeye çok gerek yok, zamanında forumda konusu açılmıştı :

    http://forum.donanimhaber.com/m_27509641/mpage_2/tm.htm

    Cevap da şu şekilde verilmişti :

    quote:

    Başbakanlık korumalarının neden mondeo kullandıklarını bizzat ben kendilerine sormuştum.

    Mondeoların diğer araçlar gibi kırılgan olmadıklarını,çabuk arıza yapmadıklarını,yol tutuşlarının çok iyi olduğunu(zira çok yüksek hızlarda seyretmek zorunda kalıyorlarmış),ileri sürüş

    teknikleri hocalarının kendilerine yıllardan beri özellikle mondeo tavsiye ettiğini söylemişlerdi.Söylediklerimin hiçbirinde abartı veya yanıltma yoktur.Başbakanlık koruma müdürü en

    yakın arkadaşımdır çünkü....
    Paylaş




  • öyle çok aman aman farklar yok arkadaşlar.
    Ayrıca o kadar çok opsiyon alınıyor ki artık her şey değişiyor lastiğine , jantına , motoruna göre.

    Şahsen en net hissettiğim durum özellikle yüksek hızlarda ani şerit değişimi ve aracın stabilitesi ki bu konuda bmw mercedesin bir adım önde olduğunu düşünüyorum.
    Eski modelleri olsa dahi uzun yolda yüksek hızlarda çok daha stabil. Hızlandıkça yere basan , korku vermeyen kullanımları var. Belkide F segment E segment tecrübelerinin payı vardır bu durumda.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.