Şimdi Ara

D-SMART MODÜL KULLANICILARI KULÜBÜ [DMK] (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.577
Cevap
56
Favori
191.726
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ikula

    D-smart modül aboneliği alsam bu modülün içindeki kartı bendeki mevcut "D-Smart Pace DS830NDS" cihaza takarak kullanabilirmiyim? Müşteri hizmetleri cihaza yeni kartı tanımlar mı? Konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?

    Her halükarda bunu müşteri hizmetlerine danışın yoksa kart kilitlenir uğraşırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: attila24

    Devamlı güncelleme kontrolü yapıyor ama bulamıyor sizde de durum aynimi?

    evet dsmartın kendi kanalına gelince arıyor .. cam güncelleniyor diyo ama bulunamadı diyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ikula

    D-smart modül aboneliği alsam bu modülün içindeki kartı bendeki mevcut "D-Smart Pace DS830NDS" cihaza takarak kullanabilirmiyim? Müşteri hizmetleri cihaza yeni kartı tanımlar mı? Konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?

    hayır dediğin gibi olmaz modül ve kart birbirine tanımlı sadece birbiriyle çalışıyo
  • longingxm L kullanıcısına yanıt
    Uydu alıcı ile kartın yada modül ile kartın birbirine tanımlı olduğunu biliyorum. Müşteri hizmetlerini aradım sordum verilen cevap kısa ve net OLMAZ. Uydu alıcısında sadece bir adet kendisi ile verilen kart tanımlı başka kart kullanamazsın. Ben de diyorum ki mesela benim kartım kırıldı kullanılamıyor nasıl olacak. Servis size yeni kart verecek uydu alıcınız ile o kart eşleştirilecek kullanacaksınız. Ben de aynı şeyi söylüyorum elimde modülde kullanılan kart var bu kartı cihaza tanımlayın olmaz diyorlar. Servisle görüşün dedi. Hafta sonu servis ile görüşeceğim bakalım ne olacak!
  • Hocam dsmart müşteri hizmetlerinin olmaz demesine bakmayın siz.Konuyla ilgili bir şey diyemem ama başka bir konuyla ilgili 5 farklı müşteri temsilcisiyle görüşmemde kesinlikle olmaz öyle bir uygulamamız yok bayiyle görüşün dediler sonra ısrarla daha bilgili birisini bağlamalarını istedim.Bağlanan departmandaki kişi 2 sn de işimi halletti.Maalesef dsmartın müşteri hizmetlerinde çok fazla bilgisiz kişi çalışıyor.Israrcı olmanızda fayda var.Umarım çözersiniz sorununuzu.
  • birde arkadaşlar dsmart'ın kendi müzik kanalarındaki görüntünün 2 sn de bir gidip gelmesi sorununu çözen var mı
  • hiremco turbo hd-2 uydu alıcısında CI+ (PLUS) modül çalışıyor mu arkadaşlar..
    Bilgisi olan yanıtlarsa sevinirim..

    not: CI modül sorunsuz çalışıyor ama CI+ modülün çalışıp çalışmadığını öğrenmek istiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Subat

    hiremco turbo hd-2 uydu alıcısında CI+ (PLUS) modül çalışıyor mu arkadaşlar..
    Bilgisi olan yanıtlarsa sevinirim..

    not: CI modül sorunsuz çalışıyor ama CI+ modülün çalışıp çalışmadığını öğrenmek istiyorum.

    elimizde bu ikili olmadığından ve teknik detaylarda cı+ ibaresi belirtilmediğinden %100 cevap vermek mümkün değil. Benim 4 yıllık tvim ve 3 yıllık uydu alıcım bu desteği belirtmese de cı+ ile sorunsuz çalıştı.
    hepsidijital elinizdeki uydu alıcıdan ve cı+ modül satıyor onlara bir telefon açıp sorarsanız deneyip yardımcı olacaklarını sanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trakianboy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Subat

    hiremco turbo hd-2 uydu alıcısında CI+ (PLUS) modül çalışıyor mu arkadaşlar..
    Bilgisi olan yanıtlarsa sevinirim..

    not: CI modül sorunsuz çalışıyor ama CI+ modülün çalışıp çalışmadığını öğrenmek istiyorum.

    elimizde bu ikili olmadığından ve teknik detaylarda cı+ ibaresi belirtilmediğinden %100 cevap vermek mümkün değil. Benim 4 yıllık tvim ve 3 yıllık uydu alıcım bu desteği belirtmese de cı+ ile sorunsuz çalıştı.
    hepsidijital elinizdeki uydu alıcıdan ve cı+ modül satıyor onlara bir telefon açıp sorarsanız deneyip yardımcı olacaklarını sanıyorum.

    sordum ama test edilmedi diye yanıt aldım onlardan malesef.




  • Başlangıç 25.12.2014 - nextburada.com 'dan aldım.
    CI+ Dizi - 24 ay - 250TL - LG 47lm660s
    Modül 5 farklı tv'de sorunsuz çalışıyor, bunlardan biri de LG 42lm620s. Kendi tvmde çok can sıkıcı bir teknik sorun yaşıyorum, reset, yazılım güncelleme hiçbirşey sorunu gidermedi.

    Dsmart'a ait bir kanal açtığımda "şifreli kanal" uyarısı alıyorum, aynı frekansta başka bi kanala geçince açılıyor. Sonra farklı bir frekansta yayın yapan bir dsmart kanalına geçince yine aynı problem.
    Örneğin KANAL D HD(12245Mhz) açınca "şifreli kanal" uyarısı veriyor, KANAL D HD izlemenin tek yolu aynı frekanstaki TV2 HD veya BBC HD(12245Mhz) gibi bir kanalı açıp sonra tekrar dönmek. Sonra Discovery Science HD (10970Mhz) açtık yine "şifreli kanal" uyarısı veriyor, Max Premium HD'e(10970Mhz) geçiyorum açılıyor, Discovery Science HD'e geçiyorum öyle açılıyor. Tekrar KANAL D HD geçince yine aynı problem.
    Fox Life HD'ye geçtik açılmıyor, NG Türkiye HD açılıyor sonra Fox Life HD açılıyor, tersi de aynı yani NG Türkiye HD'ye geçtik açılmıyor, Fox Life HD açılıyor sonra NG Türkiye HD açılıyor,
    Sinir bozucu bir problem, kanal listesini istediğim gibi yapamıyorum. Aynı frekanstaki kanalları alt alta dizersem işim biraz daha kolaylaşıyor.
    Anlatması zor bir problem kaydedip paylaşabilirim.




  • bu aralar takılma ve sinyal sorunları bendede var.
    ci+ modul.
  • Bende de 2-3 gündür görüntüde kısa süreli kırılma ve 1-2 saniye kadar donma oluyor. 120-130 dakikalık bir filmde 5-6 kere başıma geldi. Çanaktan mı yoksa yayından mı kaynaklanıyor anlamadım?
  • Dün gece premium HD de 2 defa takılma yaşadım. Ilk defa Başıma geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trakianboy

    Dün gece premium HD de 2 defa takılma yaşadım. Ilk defa Başıma geldi.

    "Melekler ve Şeytanlar" filminde miydi?
  • Hava şartlarından ötürü kırılmaların olması normal.Rüzgar etkiliyor ister istemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    quote:

    Orijinalden alıntı: trakianboy

    Dün gece premium HD de 2 defa takılma yaşadım. Ilk defa Başıma geldi.

    "Melekler ve Şeytanlar" filminde miydi?


    Hayır o filmde değildi. Bilgisayarda işim vardı gece sessizliğinde salonda ses olsun diye TV'yi açmıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trakianboy


    quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    quote:

    Orijinalden alıntı: trakianboy

    Dün gece premium HD de 2 defa takılma yaşadım. Ilk defa Başıma geldi.

    "Melekler ve Şeytanlar" filminde miydi?


    Hayır o filmde değildi. Bilgisayarda işim vardı gece sessizliğinde salonda ses olsun diye TV'yi açmıştım.

    Benim 15 yaşında bir oğlum var. Eşimle seyretmiş olsak bile oğlumun seyretmesi gereken bu tip filmler olduğunda çağırıp birlikte tekrar aynı filmi seyrediyoruz. O gün ne filmler var diye bakarken "Melekler ve Şeytanlar" ı gördüm. O yaşlarda evladı olanlar bilir; tam ergenlik zamanı olduğu için ebeveynlerinin yanında pek vakit geçirmek istemiyorlar. Neyse ki ortak bir nokta bulduk. Selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    Bende de 2-3 gündür görüntüde kısa süreli kırılma ve 1-2 saniye kadar donma oluyor. 120-130 dakikalık bir filmde 5-6 kere başıma geldi. Çanaktan mı yoksa yayından mı kaynaklanıyor anlamadım?

    Aynı sorun son birkaç gündür bende de oluyor. Film izlerken bir kaç kere, peşpeşe değil ama bir kaç kez takılma oluyor. Acaba yayından mı yoksa modülden mi?

    CI Modül kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazymecheng

    quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    Bende de 2-3 gündür görüntüde kısa süreli kırılma ve 1-2 saniye kadar donma oluyor. 120-130 dakikalık bir filmde 5-6 kere başıma geldi. Çanaktan mı yoksa yayından mı kaynaklanıyor anlamadım?

    Aynı sorun son birkaç gündür bende de oluyor. Film izlerken bir kaç kere, peşpeşe değil ama bir kaç kez takılma oluyor. Acaba yayından mı yoksa modülden mi?

    CI Modül kullanıyorum.

    Bahsettiğim sorun cumartesi gecesi başıma geldi.
    Açıkçası dün ne seyrettiğime dikkat etmedim. DT veya DS seyrettim ama bilgisayarda iş yaptığımdan ne seyrettiğimin farkında değilim. Akşama unutmazsam tekrar kontrol ederim




  • Modul kullanımı guzelde altyazı seceneği felaket :( kullandığım tv den mi yoksa modulden mi bilmiyorum ama altyazı okunmayacak derece bulanık. Siz de böyle bir sıkıntı var mı arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuzeydebiryer -- 16 Mart 2015; 22:36:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.