Şimdi Ara

D-smart müşteri temsilcisi ararsa direk kapatın bence! (Avukat var mı?)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.909
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • D-smart HD TV ve D-smart net aboneliklerim varken D-smart müşterim hizmetleri tarafından arandım. Bana yeni bir kampanyandan bahsedildi. Bende benim aboneliklerim var zaten dedim. Müşteri temsilcisi eski aboneliklerin iptal edileceğini bu kampanyaya katılabileceğimi söyledi. Bende daha uygun fiyata geldiği için kabul ettim. 2 gün içerisinde yeni bir uydu alıcısı gönderdiler sözleşme imzalandı ve yeni aboneliğim başladı. Birkaç gün sonra müşteri hizmetlerini aradım eski TV aboneliğimin iptal edilmediğini söyledim. Müşteri temsilcisi peşin alınan üyeliklerin iptal edilemeyeceğini söyledi. Şikayet kaydı oluşturuldu ses kaydının dinleneceği söylendi. Daha sonra görüştüğümde ses kaydını dinlediklerinin müşteri temsilcisinin eski aboneliğin iptali konusunda bir ifadesinin olmadığını söylediler. Bende bunun mümkün olmadığını oyuna getirildiğimi, benim ikinci bir d-smart aboneliği için talebimin olmadığını, bizzat D-Smart Müşteri Hizmetleri tarafından arandığımı belirttim. Yetkili biriyle görüşmek istedim bağlamadılar. Bilişim Teknolojileri Başkanlığına şikayet yazdım, genel müdürlüğe fax çektim bir sonuç elde edemedim. Şuan benim evimde biri peşin kredi kartından ödenmiş TV, diğeride sözleşme kapsamında aylık ödenen yeni abonelik TV + İnternet aboneliği var. İkisinden birinin iptal edilerek hakkımın geri verilmesi için ne yapmam gereklidir. Elimde kanıt olarak hiçbirşey yok sadece bir ses kaydı var o da onlarda.. Savcılığa suç duyurusunda bulunsam sonuç alır mıyım.?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ersencan -- 3 Şubat 2014; 12:21:09 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersencan

    D-smart HD TV ve D-smart net aboneliklerim varken D-smart müşterim hizmetleri tarafından arandım. Bana yeni bir kampanyandan bahsedildi. Bende benim aboneliklerim var zaten dedim. Müşteri temsilcisi eski aboneliklerin iptal edileceğini bu kampanyaya katılabileceğimi söyledi. Bende daha uygun fiyata geldiği için kabul ettim. 2 gün içerisinde yeni bir uydu alıcısı gönderdiler sözleşme imzalandı ve yeni aboneliğim başladı. Birkaç gün sonra müşteri hizmetlerini aradım eski TV aboneliğimin iptal edilmediğini söyledim. Müşteri temsilcisi peşin alınan üyeliklerin iptal edilemeyeceğini söyledi. Şikayet kaydı oluşturuldu ses kaydının dinleneceği söylendi. Daha sonra görüştüğümde ses kaydını dinlediklerinin müşteri temsilcisinin eski aboneliğin iptali konusunda bir ifadesinin olmadığını söylediler. Bende bunun mümkün olmadığını oyuna getirildiğimi, benim ikinci bir d-smart aboneliği için talebimin olmadığını, bizzat D-Smart Müşteri Hizmetleri tarafından arandığımı belirttim. Yetkili biriyle görüşmek istedim bağlamadılar. Bilişim Teknolojileri Başkanlığına şikayet yazdım, genel müdürlüğe fax çektim bir sonuç elde edemedim. Şuan benim evimde biri peşin kredi kartından ödenmiş TV, diğeride sözleşme kapsamında aylık ödenen yeni abonelik TV + İnternet aboneliği var. İkisinden birinin iptal edilerek hakkımın geri verilmesi için ne yapmam gereklidir. Elimde kanıt olarak hiçbirşey yok sadece bir ses kaydı var o da onlarda.. Savcılığa suç duyurusunda bulunsam sonuç alır mıyım.?

    Savcılığa suç duyurusunda bulunabilrsin bu ücretsizdir suç duyurusunun sonunada kamu davası açılma isteğinde bulunuyorsun savcılık dsmarttan o ses kaydını ister soruşturma kapsamında ses kaydından emin isen ne konuşulduğundan savcılığa gitmeni tavsiye ederim
    Googleda suç duyurusu örneği bulabilirsin avukat olayına girme bence para ister onunda yapacağı şey suç duyurusunda bulunmak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapar abicim bunlar dolandirici olmuş resmen bizde dsmart sd 2008 model arçelik vardı tam 5 sene abone olmadık sürekli aradılar aradılar abone olduk abone olduk ama ne sözleşme imzaladık ne bir şey sadece telefonda taahut etmişsiniz dediler 24 ay biz sona kaldık sözleşme yok bir şey yok malesef musteri hizmetleri vatandaşların memnuniyetini sağlıyacaklari yerde milleti resmen keriz yerine koyuyorlar yazık çok yazık allah sorar bunun hesabını ama dsmart digiturk u almaz inşallah alırsa çok kötü olur kendi kafalarına göre dandik kanal cikarirlar lig tv smart lig tv smart 2 lig tv smart 3 gibi bunlardan hersey beklenir daha bunlar national geo kanallarini alamayan platform Digitürk u rüyasında alır ancak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tip platformlara pesin uye olmak daha iyi. Fatura derdinizolmuyor, aranmiyorsunuz da. 2 yil sonra da soylenene gore indirimle uyelik veeiyormus d smart. Bekleyip gorelim.
    Tavsiyem pesin giris pakedini alin, bolge bayii ilekonusup yukseltme yapin. Hd kanal ven discovery ile animal planet oldugu icin ihtiyacim yok ama uygun fiyat olursa maxiye de gecebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahwet79


    quote:

    Orijinalden alıntı: ersencan

    D-smart HD TV ve D-smart net aboneliklerim varken D-smart müşterim hizmetleri tarafından arandım. Bana yeni bir kampanyandan bahsedildi. Bende benim aboneliklerim var zaten dedim. Müşteri temsilcisi eski aboneliklerin iptal edileceğini bu kampanyaya katılabileceğimi söyledi. Bende daha uygun fiyata geldiği için kabul ettim. 2 gün içerisinde yeni bir uydu alıcısı gönderdiler sözleşme imzalandı ve yeni aboneliğim başladı. Birkaç gün sonra müşteri hizmetlerini aradım eski TV aboneliğimin iptal edilmediğini söyledim. Müşteri temsilcisi peşin alınan üyeliklerin iptal edilemeyeceğini söyledi. Şikayet kaydı oluşturuldu ses kaydının dinleneceği söylendi. Daha sonra görüştüğümde ses kaydını dinlediklerinin müşteri temsilcisinin eski aboneliğin iptali konusunda bir ifadesinin olmadığını söylediler. Bende bunun mümkün olmadığını oyuna getirildiğimi, benim ikinci bir d-smart aboneliği için talebimin olmadığını, bizzat D-Smart Müşteri Hizmetleri tarafından arandığımı belirttim. Yetkili biriyle görüşmek istedim bağlamadılar. Bilişim Teknolojileri Başkanlığına şikayet yazdım, genel müdürlüğe fax çektim bir sonuç elde edemedim. Şuan benim evimde biri peşin kredi kartından ödenmiş TV, diğeride sözleşme kapsamında aylık ödenen yeni abonelik TV + İnternet aboneliği var. İkisinden birinin iptal edilerek hakkımın geri verilmesi için ne yapmam gereklidir. Elimde kanıt olarak hiçbirşey yok sadece bir ses kaydı var o da onlarda.. Savcılığa suç duyurusunda bulunsam sonuç alır mıyım.?

    Savcılığa suç duyurusunda bulunabilrsin bu ücretsizdir suç duyurusunun sonunada kamu davası açılma isteğinde bulunuyorsun savcılık dsmarttan o ses kaydını ister soruşturma kapsamında ses kaydından emin isen ne konuşulduğundan savcılığa gitmeni tavsiye ederim
    Googleda suç duyurusu örneği bulabilirsin avukat olayına girme bence para ister onunda yapacağı şey suç duyurusunda bulunmak

    Tüketici hakem heyetine gittim bir avukatla konuştum. Bilgilendirme yükümlülüğünü yerine getirmemişler dedi. Elimde bir kanıt yok bişey elde edebilirmiyim diye sordum. Ses kaydından eminseniz dilekçeyi verin hallolur dedi. Dilekçe hazırladılar imzaladım verdim. Şimdi en az 2-3 ay beklemem gerekecek sanırım. Sonucu buradan paylaşırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightsoldier

    Bu tip platformlara pesin uye olmak daha iyi. Fatura derdinizolmuyor, aranmiyorsunuz da. 2 yil sonra da soylenene gore indirimle uyelik veeiyormus d smart. Bekleyip gorelim.
    Tavsiyem pesin giris pakedini alin, bolge bayii ilekonusup yukseltme yapin. Hd kanal ven discovery ile animal planet oldugu icin ihtiyacim yok ama uygun fiyat olursa maxiye de gecebilirim.

    Önceki üyeliğim peşindi zaten arayıp oyuna getirdi adiler resmen. Bunlar gibi üçkağıtçılar yüzünden insanlar birbirine güvenemiyor. Bundan sonra beni kim ararsa herhangi bir kampanya için direk yüzüne kapatırım.
  • Tüketici hakem heyeti ve BTK ya yaptığım ikinci şikayetten sonra üyeliğin birini karşılıksız iptal ettiler. ne olursa olsun haklıysanız işin peşini bırakmayın.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersencan

    Tüketici hakem heyeti ve BTK ya yaptığım ikinci şikayetten sonra üyeliğin birini karşılıksız iptal ettiler. ne olursa olsun haklıysanız işin peşini bırakmayın.

    Sorununuzun çözülmesine çok sevindim geçmiş olsun dikkatli olun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.