Şimdi Ara

Daihatsu Sirionla geçen 1 yıl

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar

    Geçen sene 10 haziranda aldıgım Daihatsu Sirion 1.0 12c 69 hp lpgli aracımla tam 1 yılı doldurdum. 1 yıl içerisinde 1 adet ufak kazam olmuştu. Dikiz aynamı göçürmüşlerdi onun dışında Allaha şükür kazam belam olmadı. 1 yılda araçla ilgili izlenimlerimi objektif olarak yazmaya çalışacağım.

    B segmenti olmasına ragmen daha çok küçük bir mpv yi andıran sirion 2005 yılının 2.yarısında ülkemize giriş yaptı. 2. nesil sirion 1.0 12v 69 1.3 16v 88 hp 1.5 16v 105 hp motorlarla ithal edildi. 1.0 12v 69 hplik motor kuzeni toyota yarıs,citroen c1, peugeot 107 ve toyota aygodada kullanılıyor. standart ve sporty olarak 2 donanım seçeneğiyle satışa sunulan sirion otomatik vites sadece 1.3 versiyonunda tüketiciye sunuyor.

    Daihatsu sirionun standart özellikleri 2005 yılına göre bu sınıfa göre gayet yeterli

    Abs+ ebd
    Manuel klima
    4 cam otomatik
    4 hava yastıgı
    Radio-cd çalar ve önde 2 adet hapörlör
    Elektirikli dış dikiz aynaları
    Far yükseklik ayarı
    Kemer takılı değil sesli ikaz
    Farlar açık uyarı sesli
    İçerden açılabilen depo kapagı
    ön koltukların öne uzaması(sınıfında tek)
    2 parça halinde katlanabilen arka koltuklar ve 3 adet koltuk başı

    sporty versiyonunda bunlara ek olarak

    6 hava yastıgı
    15inç Alaşıml jant
    Sis farı
    Sport ön tampon
    Sport rüzgarlık
    Marşpiyel
    Derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon simidi

    Donanım olarak tabi eksiklikleride yok değil

    Yol bilgisayarı
    m3 çalar
    devir saati( 1.0 versiyonunda)
    direksiyondan kumandalı müzik sistemi

    bulunmuyor.

    motor performans son hız

    Kagıt üzerinde 0dan 100e 14.5 snde çıkan otomobil ş.içinde ve kalkışlarda gayet yeterli. uzun yolda ise son hız olarak 155i görebiliyor. daha fazlasına zaten bu sınıf için gerek yok.

    Uzun yol

    Uzun yolda yan rüzgarlardan etkileniyor. özellikle rüzgarlı havalarda ve kamyon ve tırların yanından geçerken dikkatli olmak ve direksiyona hakim olmak gerekiyor. sirionun direksiyonu uzun yolda sertleşmiyor buda uzun yol için handikap.

    ş.içi performans

    ş.çinde kıvrak ve atak bir karaktere sahip sirion dış yapısının ufak olması sebebi dar sokaklara rahatça girip çıkabiliyor. ayrıca yerden yüksek yapısı sayesinde kaldırımlara çıkabiliyor.

    İç mekan

    iç mekanında göüsten tut kapılar ve torpido gözü plastik. bir çok yeri vidalı ve çıkmalı.

    Karoser yapısı

    Dışı ufak ama içi geniş olan küçük dev honda jazz ve mitsubishi colta benziyor. motor kaputu ufak ve bagajı dar olan otomobil. ş.içinde ve ufak aileler için yeterli. euroncaptan 4 yıldız ile çıkan araç geçerli puanı almış.

    Yakıt tüketimi.

    ş.içi 6.1 ş.dışı 4.4 lt olan araç. lpgye tam uyumlu motoru sayesinde lpgdede oldukça cimri. 1 litre lpg ile ş.içinde 14 km yol alabilen otomobilin ş.dışında ise 1 litre ile 16 kmlik menzili etkileyici ve rakipsiz denebilir. Litre bazında ise ş.içi 7.2 ş.dışı 6 lt tüketim segiliyor. buda lpgnin 2 lira oldugu günümüzde ş.içi 15 ş.dışı 13 krş gibi motorsiklet benzeri bir tüketim sunar.

    [simage]
     Daihatsu Sirionla geçen 1 yıl
    [/simage]

    [simage]
     Daihatsu Sirionla geçen 1 yıl
    [/simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dkerem2 -- 14 Haziran 2015; 11:47:12 >







  • Elinize sağlık güzel bir inceleme olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 14 Haziran 2015; 10:48:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Elinize sağlık güzel bir inceleme olmuş
    bizim sokağımızda bir tane mavi sirion var,krom aksesuarlı,küçük ama çok karizma bir araç
    güzel bir değerlendirme olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpha Centauri

    bizim sokağımızda bir tane mavi sirion var,krom aksesuarlı,küçük ama çok karizma bir araç
    güzel bir değerlendirme olmuş

    Alıntıları Göster
    güzel araç ama 2.eli yok. alanın elinde kalıyor. keşke daha çok bilinse.
  • Güzel inceleme güzel araçBu arada aracınız 1000cc motorsikletlerden az yakıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi malum siteden ikinci el fiyatlarına baktım 20 küsür civarlarında aklımda acaba alsak mı diye bir fikir oluşmuştu bu fiyatı gördükten sonra vazgeçtim. Bana göre ikinci elinin tutulmamasının sebebi fiyatı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2005 ve 6 hava yastığı B sınıfı bir araç için bence çok güzel bir ayrıntı. şu an bir ton para verdiğin araçlara 6 hava yastığı almak için en üst donanımları zorlanan gerekiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Renault Fluence ile 4 Yıl
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Needfordrive

    Güzel inceleme güzel araçBu arada aracınız 1000cc motorsikletlerden az yakıyor

    1000 cc motosikletler ile kıyaslamayalım hocam onlar tamamen güç için 200bg civarı güç üretenleri var bu arabanın rakibi 125-250 cc arasıdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakıt tüketimi güzelmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TITAN291

    yakıt tüketimi güzelmiş.
    Teşekkürler.

    Bir şey dikkatimi çekti.Şu devir saatini fabrika unuttu da sonradan mı ekledi. :D :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M-A-S

    Teşekkürler.

    Bir şey dikkatimi çekti.Şu devir saatini fabrika unuttu da sonradan mı ekledi. :D :D

    1.0 versiyonunda 2008 ve 2009 modelinde koymuş. 1.3 standart donanımda ise yine 2005 yılında yok. daha sonra koymuş. Aslında bana 1 senedir hiç gerek olmadı. kısa sürede alışılabiliyor. vites atarken devir saatine zaten pek bakmam. 1. vites 0-20 2. vites 20-40 3. vites 40-60 4. vites 60-80 80den sonra 5. vitese atıyorum. bu şekilde zaten 3000 devire gelmeden vites değişimi oluyor ve ekonomik oluyor.
  • servis usta bulunabilirliği yedek parça temini gibi konularda pek detaya girmemişsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadece standart donanımını beğendim.
    tutulmasada kaliteli olduğunu biliyorum japonya ve birçok ülkede en çok tercih edilen bir marka,türkiyede tutulmaması mitsubushi benzeri hatalı pazarlama yöntemleri olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araçla hala hayatta olmanız bizi sevindirdi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devir saatini gecte hararet gostergesi yok mu ? 1.0 yerine 1.3 almak daha mantikli geldi.Vergi dilimi ayni,standart 4 silindir ve yuksek beygir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    servis usta bulunabilirliği yedek parça temini gibi konularda pek detaya girmemişsiniz.

    Daihatsu yetkili servisleri hizmet veriyor. Onun dışında sanayide toyota ustaları bakabiliyor. zaten motor ve şanjıman toyota yarısla aynı. yedek parçası orjinal isterseniz servisten, yan sanayi ise yedek parçacılarda bulunuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratdinc1

    Bu araçla hala hayatta olmanız bizi sevindirdi.

    Neden böyle düşündünüz? euroncaptan 4 yıldızla ayrılmış bir araç sonuçta. ona bakarsan linealarda-paliolarda yaşayan canlı olmaması lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Devir saatini gecte hararet gostergesi yok mu ? 1.0 yerine 1.3 almak daha mantikli geldi.Vergi dilimi ayni,standart 4 silindir ve yuksek beygir.

    Hararet göstergeside maalesef yok. 1.0 yerine 1.3 almak performan açısından mantıklı zaten aynı vergi dilimini kullanıyorlar. 1.0 3 silindir 1.3 4 silindir dogrudur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Devir saatini gecte hararet gostergesi yok mu ? 1.0 yerine 1.3 almak daha mantikli geldi.Vergi dilimi ayni,standart 4 silindir ve yuksek beygir.

    Hararet göstergeside maalesef yok. 1.0 yerine 1.3 almak performan açısından mantıklı zaten aynı vergi dilimini kullanıyorlar. 1.0 3 silindir 1.3 4 silindir dogrudur.

    japonların kullandığı 1.33 değilmi,vergisi nasıl aynı oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Devir saatini gecte hararet gostergesi yok mu ? 1.0 yerine 1.3 almak daha mantikli geldi.Vergi dilimi ayni,standart 4 silindir ve yuksek beygir.

    Hararet göstergeside maalesef yok. 1.0 yerine 1.3 almak performan açısından mantıklı zaten aynı vergi dilimini kullanıyorlar. 1.0 3 silindir 1.3 4 silindir dogrudur.

    japonların kullandığı 1.33 değilmi,vergisi nasıl aynı oluyor.

    2 adet 1.3 motor var.

    1. 2001 2010 arası kullanılan 1.3 motor bunun motor hacmi 1.298cc

    2. 2011de makyajlanan yarıs ve auriste kullanılan 1.33 motor bunun motor hacmi 1332 cc

    sirionlardaki motor 1.3 87 hp 1 seçenekteki 1.3 motor oldugu için alt vergi dilimine giriyor.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.