Şimdi Ara

Değişecek olan parçayı çıkma orjinal parça ile değiştirme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
22.279
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sahtekarlıkta ileri düzey bir yöntem. Sol kapıdan darbe alan bir arabaya orjinal aynı renkte çıkma parça takıldığına şahit oldum. Hele ki bu suriyelilerin giriş çıkışları ile bu olaylar daha da arttı. Dikkat edin arkadaşlar !



  • Pertci diye bir meslek var bu ulkede suriyeliler ne ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt
    yani şimdi adam orjinal çıkma bir parçayı taksa anlamak imkansız ki. bunu nasıl anlarız ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    Sahtekarlıkta ileri düzey bir yöntem. Sol kapıdan darbe alan bir arabaya orjinal aynı renkte çıkma parça takıldığına şahit oldum. Hele ki bu suriyelilerin giriş çıkışları ile bu olaylar daha da arttı. Dikkat edin arkadaşlar !

    Çıkma parça kullanmak ne zamandan beri sahtekarlık ?

    Bu aralar forumda her şey çok abartılır oldu.
  • ya arkadaş bir aracın kapısı değişmiş olunca ne farkediyor örnek veriyorum doblo aracın kapısını söküpte puntonun kapısını takmıyorlar ya kapı hasarlı adamlar sıfır parçayı boyayıp takıyor bunu sorun yapan insanlara da böyle bir taktik uyguluyorlar

    aynı renk başka bir aracın kapısı takılınca yinede araç sizin gözünüzde kazalı olmamış oluyor sonuçta araçta serviste sonradan boyanmış kapı takmamışlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    yani şimdi adam orjinal çıkma bir parçayı taksa anlamak imkansız ki. bunu nasıl anlarız ?

    pertçilik nedir ?

    bir araba aldık 50 milyara 0 km. oyle düşünün. çıkma arka çamurluk bagaj kapağı tampon arka aks vs cıkma alıyoruz 1-2 binliraya. hepsi çıkma olacak. sonra pertçiye para veriyorsunuz. pertçi de hareket halinde bu parçalarını değiştirdiğimiz araca arkadan vuruyor ve aracı pert ediyor.
    kaskodan 50 bin tl arac bedelini alıyoruz. bizim 0 km araçtan sökülen orjinal parçalar evde duruyor. sonra kasko ihale açıyor araba için. 20-30 milyara ihaleye çıkıyor. tabi orjinal parçalar bizde oldugu için 30 milyara arabamızı ihaleden geri alıyoruz. elimizde kalıyor 20 milyar. sonra orjinal parçalarımızı hasarlı çıkma parçalarla değiştiriyoruz. hava yastıklarını kapaıp iptal ediyoruz. aracın pert kaydı internete düşmeden acil satılık yazıp 45 e satıyoruz.
    kontrole gelen ustalar bakıyor ki araçta parça boya yok tüm parçalar orjinal az km yapmış. oh orjinal araç diyip koşa koşa alıyorlar. biz de satıyoruz. 20 milyar karımız vardı . 5 de zarar . 5 de parça alım satımına desek kılçıksız 10 bin tl kar oluyor. millet de boyasız araba aldıgını sanıyor, mutlu mesut biniyor.

    yani boyle bunu meslek haline getirmiş adamlar var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    yani şimdi adam orjinal çıkma bir parçayı taksa anlamak imkansız ki. bunu nasıl anlarız ?

    pertçilik nedir ?

    bir araba aldık 50 milyara 0 km. oyle düşünün. çıkma arka çamurluk bagaj kapağı tampon arka aks vs cıkma alıyoruz 1-2 binliraya. hepsi çıkma olacak. sonra pertçiye para veriyorsunuz. pertçi de hareket halinde bu parçalarını değiştirdiğimiz araca arkadan vuruyor ve aracı pert ediyor.
    kaskodan 50 bin tl arac bedelini alıyoruz. bizim 0 km araçtan sökülen orjinal parçalar evde duruyor. sonra kasko ihale açıyor araba için. 20-30 milyara ihaleye çıkıyor. tabi orjinal parçalar bizde oldugu için 30 milyara arabamızı ihaleden geri alıyoruz. elimizde kalıyor 20 milyar. sonra orjinal parçalarımızı hasarlı çıkma parçalarla değiştiriyoruz. hava yastıklarını kapaıp iptal ediyoruz. aracın pert kaydı internete düşmeden acil satılık yazıp 45 e satıyoruz.
    kontrole gelen ustalar bakıyor ki araçta parça boya yok tüm parçalar orjinal az km yapmış. oh orjinal araç diyip koşa koşa alıyorlar. biz de satıyoruz. 20 milyar karımız vardı . 5 de zarar . 5 de parça alım satımına desek kılçıksız 10 bin tl kar oluyor. millet de boyasız araba aldıgını sanıyor, mutlu mesut biniyor.

    yani boyle bunu meslek haline getirmiş adamlar var.

    Yav valla okurken yoruldum.millet bir de bunlari yapiyorsa helal olsun diyesim var.
    Sahtekarlik muhendisligi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • orjinalse sıkıntı yok zaten neyin kafasındasın arkadaş :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K0rkunc

    orjinalse sıkıntı yok zaten neyin kafasındasın arkadaş :)

    bu dürüstlük mü oluyor şimdi ? adam kandırma değil mi ?
  • 10 yıldır, belki de daha uzun süredir yapılan bir iş.

    Kapı değişince bmw'ye şahin kapısı mı takıyorlar ki, bu kadar takılıyorsunuz.
    Aynı fabrikada üretilen kapıdan takıyorlar, yan sanayi falan da değil.
    Kapı işte. 2 menteşe, 8 tane civata.
    Sadece kapı değişikliği ile hasar bitiyorsa, zaten küçük bir kazadır.
    Yeter ki şaside bir sorun olmasın. Şaside sorun olacak kadar büyük bir kaza da sanayide işinin ehli bir usta tarafından rahatlıkla anlaşılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bal974 -- 18 Aralık 2013; 23:25:33 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çıkma parça kullanmayı kapi değiştirmeyi normal karşılayan arkadaslar var burada, tamam normal ama asıl mevzu 3-5 kuruş para icin seni beni kandırıp değişme kaza bela yok diyen sahtekarların olması iste. Yoksa kapı değişmiş sök vidaları tak yenisini de iste belki o kapı orta konsola kadar girdi çıktı nerden bileceğiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    10 yıldır, belki de daha uzun süredir yapılan bir iş.

    Kapı değişince bmw'ye şahin kapısı mı takıyorlar ki, bu kadar takılıyorsunuz.
    Aynı fabrikada üretilen kapıdan takıyorlar, yan sanayi falan da değil.
    Kapı işte. 2 menteşe, 8 tane civata.
    Sadece kapı değişikliği ile hasar bitiyorsa, zaten küçük bir kazadır.
    Yeter ki şaside bir sorun olmasın. Şaside sorun olacak kadar büyük bir kaza da sanayide işinin ehli bir usta tarafından rahatlıkla anlaşılır.

    2013 model honda civic 1.6 elegance 2 bin km de boyasız 52.000 lira
    2013 model honda civic 1.6 elegance 2 bin km de kapısı değişik 52.000 lira.

    hangisini seçerdin ? farketmez miydi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    10 yıldır, belki de daha uzun süredir yapılan bir iş.

    Kapı değişince bmw'ye şahin kapısı mı takıyorlar ki, bu kadar takılıyorsunuz.
    Aynı fabrikada üretilen kapıdan takıyorlar, yan sanayi falan da değil.
    Kapı işte. 2 menteşe, 8 tane civata.
    Sadece kapı değişikliği ile hasar bitiyorsa, zaten küçük bir kazadır.
    Yeter ki şaside bir sorun olmasın. Şaside sorun olacak kadar büyük bir kaza da sanayide işinin ehli bir usta tarafından rahatlıkla anlaşılır.

    2013 model honda civic 1.6 elegance 2 bin km de boyasız 52.000 lira
    2013 model honda civic 1.6 elegance 2 bin km de kapısı değişik 52.000 lira.

    hangisini seçerdin ? farketmez miydi ?

    İnanmayacaksın ama, eğer büyük bir kaza değilse gerçekten farketmez.

    Zaten yapılan işlem anlaşılabilir bir işlem. Dediğim gibi işinin ehli bir kaporta ustası kapının menteşelerinin civatalarının söküldüğünü zaten anlayacaktır. Sebebini araştırınca da aldığı hasarın boyutu anlaşılır. Sadece kapı mı hasar almış, yoksa direkler, şasi de hasar almış mı anlaşılır.

    Ayrıca arabayı binmek için alırım, satmak için değil. Eğer araç içime sinerse, değişen kapıyı gerçekten sorun etmem.

    Eğer farkına varmadan alırsam, birtek alırken satıcının söylememiş olması ve incelerken anlayamamış olmak beni üzer.

    Selamlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Parcanın degistigi nasıl anlasılmıyor? Yada soyle sorayım serviste degisen parca nasıl aniasılıyor da cıkma parca anlasılmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan G.

    Parcanın degistigi nasıl anlasılmıyor? Yada soyle sorayım serviste degisen parca nasıl aniasılıyor da cıkma parca anlasılmıyor

    Kontrolü yapan kişi sadece eline boya ölçüm cihazını alıp boya kalınlıklarını kontrol etmekle yetinirse anlamayabilir.
    Serviste boyanan parça ile orjinal boyanın kalınlığı aynı olmadığı için, boyanmış olduğunu anlayınca detayına bakmaya başlıyor.
    Ayrıca yetkili serviste değiştiyse servis kayıtlarında da görünür.

    Tecrübeli usta sadece boya ölçüm cihazını yeterli görmeyip, detaylıca incelerse değişeni bulabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan G.

    Parcanın degistigi nasıl anlasılmıyor? Yada soyle sorayım serviste degisen parca nasıl aniasılıyor da cıkma parca anlasılmıyor

    Kontrolü yapan kişi sadece eline boya ölçüm cihazını alıp boya kalınlıklarını kontrol etmekle yetinirse anlamayabilir.
    Serviste boyanan parça ile orjinal boyanın kalınlığı aynı olmadığı için, boyanmış olduğunu anlayınca detayına bakmaya başlıyor.
    Ayrıca yetkili serviste değiştiyse servis kayıtlarında da görünür.

    Tecrübeli usta sadece boya ölçüm cihazını yeterli görmeyip, detaylıca incelerse değişeni bulabilir.

    Yani önce boyaya bakıyor.Boya orjinalse degisip degismedigine bile bakmıyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan G.


    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan G.

    Parcanın degistigi nasıl anlasılmıyor? Yada soyle sorayım serviste degisen parca nasıl aniasılıyor da cıkma parca anlasılmıyor

    Kontrolü yapan kişi sadece eline boya ölçüm cihazını alıp boya kalınlıklarını kontrol etmekle yetinirse anlamayabilir.
    Serviste boyanan parça ile orjinal boyanın kalınlığı aynı olmadığı için, boyanmış olduğunu anlayınca detayına bakmaya başlıyor.
    Ayrıca yetkili serviste değiştiyse servis kayıtlarında da görünür.

    Tecrübeli usta sadece boya ölçüm cihazını yeterli görmeyip, detaylıca incelerse değişeni bulabilir.

    Yani önce boyaya bakıyor.Boya orjinalse degisip degismedigine bile bakmıyo

    Ne yazık ki bazıları böyle.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir yeri yamulur, kaynakla düzeltilir, o problemdir.. Orijinal parça yerine yan sanayi takılır, o problemdir..

    Bu konudaki durum, dürüstlük bakımından biraz mide bulandırıcı olsa da, teknik açıdan bir problem göremiyorum açıkçası..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.