Şimdi Ara

Değişim cihazınız ve değişim süreniz? (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.007
Cevap
8
Favori
15.645
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar lumia 535'imi Ankara teleservice'ye yollamıştım. Cihazı bugün sorguladığımda '' bir üst seviyeye transfer edilmiştir'' durumunu gördüm. Bu ne demektir?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hepsi manyak bunların kullanıcısına yanıt
    Daha bekleyeceksin hocam ya değişim yazacak ya tamir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fenerli1965 F kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün kargo takip numarası ile sistemden takip edebiliyordum bugün servis numarası bulunamadı diyor. Bu nasıl iş

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de 29 Mart'tan beri aranızdayım arkadaşlar. Konudan anladığım kadarıyla değişim cihazları parti parti geliyor ve yeni partiden ne çıkacağı belli olmuyor. Partiden çıkan telefonları bütün değişim bekleyen cihazlara gönderiyolar.

    Şimdi burada iki handikap var 1. si bekleme süresi, yani yeni gelecek partinin gelmesine yakın mı yoksa yeni sipariş de telefonunuza değişim kararı çıktığı. Gelmesine yakınsa yırttınız telefon çabuk elinize geçiyor, öteki türlü ise 2-3 bekleme durumumuz var.
    2. handikapta yeni gelen parti telefonun modelinin ne olacağı. Elinizdeki model düşük model ise elinize yüksek ihtimalle iyi cihaz geçiyor. Yüksek model ise de sizinkinden daha sonra çıkmış yeni model bir cihaz gönderilebiliyor. Burda bedel meselesi açıkcası önemli değil, fatura tutarınızla yeni gelecek cihazın bir alakası yok. Anladığım kadarıyla mantık x30 > x20 serisi ki bi yere kadar doğru. Bedel üzerinden bakarsanız da 830 ilk çıktığında 1400 lira idi(çıkar çıkmaz aldığım için biliyorum, en ucuzu buydu,hepsiburada da). Doğru olmadığı kısımlar da cihazınızın spesifik özellikleri daha geniş ekran daha iyi kamera gibi, burda sizin tercihleriniz öne geçiyor. Cihazı almama hakkınız tabi ki var.

    Ben 29 Mart'ta İzmir'den cihazı elden teslim ettim, 30 Mart'ta İstanbul'a vardı, 31 Mart'ta değişim kararı çıktı hala beklemedeyiz. Bu süre zarfında hem MS'yi hem teleservice'i bir kaç defa aradım e-posta ile de ulaştım. Öncelikle teleservice yeni cihazın ne zaman geleceğini bilmiyor, ki bana sorarsanız bu rezilliktir, süreç takip edememektir(eğer parti parti sipariş ediyorlar ise bu bilgiler onlarda olmalı "yurt dışından geliyor bilemiyoruz" demek bahanedir, ben yurt dışından çöp alsam takipli kargo ile takip ediyorum ki aşağı yukarı ne zaman türkiye'de olacağını biliyorum, sen seni ticari anlamda ilgilendiren ürünleri takip edemiyor olabilir misin, mümkün mü bu? kaldı ki işim de uluslararası nakliye, kapıdan kapıya bir sürü işimiz oluyor takip ettiğimiz, yurt dışından geliyor bilemiyoruz büyük bahane), eğer bana bu bilgileri verebiliyor olsalar para iadesi almayı açıkcası düşünmem, ama veremedikleri için ciddi ciddi 21. gün olduğu an para iadesi talep etmeyi düşünüyorum. MS e-posta ve aramalarımda değişim için onay bekleyen cihazlara müdahil olamadıklarını kısacası beklemem gerektiğini söylediler, fakat en azından kendi cihazlarının durumlarını bilip size bu konuda bilgi verebiliyolar ki bu da bişeydir, ki haklılar da süreci teleservice takip etmeli ve bilgi vermeli MS değil.

    Anladığım kadarıyla değişim cihazı geldiğinde teleservice sayfasında değişim seri numarası yazacak o zaman işin rengini öğreneceğiz.

    Bakalım süreç ne olacak.




  • Tunai T kullanıcısına yanıt
    Hocam bilgiler için teşekkürler. Hangi model gönderdiniz? Arızası neydi?

    Ben de geçen hafta ankara şubesine yollamıştım. İstanbul'a yollamışlar benimkini de. Değişim süreci böyle mi işliyor acaba? Telefonum 535,dokunmatik ekran sorunu vardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hepsi manyak bunların

    Hocam bilgiler için teşekkürler. Hangi model gönderdiniz? Arızası neydi?

    Ben de geçen hafta ankara şubesine yollamıştım. İstanbul'a yollamışlar benimkini de. Değişim süreci böyle mi işliyor acaba? Telefonum 535,dokunmatik ekran sorunu vardı.

    830 vardı bende ekranın sağ tarafında sarı bir leke vardı, uzun süreden beri vardı, servise vermek için bekliyordum açıkcası yeni telefon alınca verdim. Nette araştırmama göre normalde değişim gelmesi lazım ama teleservice pek güvenilir olmadığı için kullanıcı hatası deyip işin içinden sıyrılabileceklerini düşünüp yeni telefon almayı bekledim.

    Biraz önce hepsiburada'ya da bir mesaj gönderdim, değişim onayı geldi fakat 20 günde bitmez bu iş deyip durumu anlattım. Para iadesi için hangi evraklar gerekli dedim cevap bekliyorum.

    Bakalım hep bir beklemedeyiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hepsi manyak bunların

    Hocam bilgiler için teşekkürler. Hangi model gönderdiniz? Arızası neydi?

    Ben de geçen hafta ankara şubesine yollamıştım. İstanbul'a yollamışlar benimkini de. Değişim süreci böyle mi işliyor acaba? Telefonum 535,dokunmatik ekran sorunu vardı.

    Değişim süreci konusunu yazmamışım, ben daha önce 820'imi İzmir teleservice bırakmıştım, aynı gün içinde kullanıcı hatası deyip onarım yapılabileceğini söylemişlerdi İstanbul'a göndermeden.

    Sanırım değişim olacak cihazlar İstanbul'a gidip tekrar bi gözden geçiriliyor. Gerçekten değişim mi değil mi diye. (Öte yandan servis sürecinde bir değişiklik olmuş olabilir, belki cihazları İstanbul'a MS istiyodur illa ki) Siz değişim bekliyor yazısı görene kadar emin olmayın, o da zaten İstanbul'a vardıktan sonra 2-3 gün içinde belli oluyor, takip etmeye devam.




  • Tunai T kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam bekleyip göreceğiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yolladık 925i bakalim. 800 lira faturası var. Değişimde sorunsuz 830 gelirse kabul ederim. Çünkü telefon 1.5 yıllık, fatura bedeli de dusuk. İade alsalar 800 liraya telefon yok. En iyisi alıp kullanmak.

    Kargo giriş yapıldı (Maltepe) 15.04.2016
    Üst seviyeye transfer edilmiştir 15.04.2016
    Cihaz tamire alındı 20.04.2016
    Kapatıldı 20.04.2016
    Kargo çıkışı yapıldı 20.04.2016



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lubnatsimehc -- 21 Nisan 2016; 9:44:17 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tunai T kullanıcısına yanıt
    Dediklerinize katılıyorum bende çok çektim ms ama şimdi verdim tüketici haklarına kafam rahat ben değişim cihazını 3ay bekledim 1020 cihazımı karşılık üç ay sonunda adamlar 830 gönderdi daha doğrusu değişim cihazı bekleyen herkese gönderdiler buna cihaz modeli veya fatura tutarı farketmiyor 1520 dahi adamlar onu gönderdi siz düşünün artık bundan bir önceki seride herkese 930 gelmişti bakalım şimdi ne gelecek bekleyenlere bakalım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenerli1965

    Yakın zamanlarda lumia 735 yollayıp cihaz değişim kararı çıkan var mı çıktıysa ne yolladılar cevaplarsanız sevinirim

    sanada bi 830 yollarlar :)

    Tekrardan 735 yolluyorlar hocam demek ki ellerinde varmış.
  • lubnatsimehc kullanıcısına yanıt
    830 gelirse dua et tabi 925 den sonra cok iyi gelecek sana her konuda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fenerli1965 F kullanıcısına yanıt
    735 inde tek elde kullanimi rahat

    525 le basladim seri atlayarak devam ettim 900 lere gececem

    525*625*735*830

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değişim kararı daha çıkmadı beklemeye devam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Süreç gerçekten çok saçma işliyor ya. Tamam şu an benim işime geliyor belki ama aslında değişim kararı çıktığında 925 yoksa en az 930 göndermeleri gerekir. Neyse 640tan iyidir de 930u kacirdik :D
    Simdi de değişimden gelecek telefonun kronik sorunlu olmaması için dua vakti :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lubnatsimehc -- 15 Nisan 2016; 23:38:23 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • lubnatsimehc kullanıcısına yanıt
    830 da ölü pikselden başka bişi yaşamazsın yaşarsanda değiştirirler rahat ol

    930 gelse iyi olurdu önceden gönderseydin alırdın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunai

    Ben de 29 Mart'tan beri aranızdayım arkadaşlar. Konudan anladığım kadarıyla değişim cihazları parti parti geliyor ve yeni partiden ne çıkacağı belli olmuyor. Partiden çıkan telefonları bütün değişim bekleyen cihazlara gönderiyolar.

    Şimdi burada iki handikap var 1. si bekleme süresi, yani yeni gelecek partinin gelmesine yakın mı yoksa yeni sipariş de telefonunuza değişim kararı çıktığı. Gelmesine yakınsa yırttınız telefon çabuk elinize geçiyor, öteki türlü ise 2-3 bekleme durumumuz var.
    2. handikapta yeni gelen parti telefonun modelinin ne olacağı. Elinizdeki model düşük model ise elinize yüksek ihtimalle iyi cihaz geçiyor. Yüksek model ise de sizinkinden daha sonra çıkmış yeni model bir cihaz gönderilebiliyor. Burda bedel meselesi açıkcası önemli değil, fatura tutarınızla yeni gelecek cihazın bir alakası yok. Anladığım kadarıyla mantık x30 > x20 serisi ki bi yere kadar doğru. Bedel üzerinden bakarsanız da 830 ilk çıktığında 1400 lira idi(çıkar çıkmaz aldığım için biliyorum, en ucuzu buydu,hepsiburada da). Doğru olmadığı kısımlar da cihazınızın spesifik özellikleri daha geniş ekran daha iyi kamera gibi, burda sizin tercihleriniz öne geçiyor. Cihazı almama hakkınız tabi ki var.

    Ben 29 Mart'ta İzmir'den cihazı elden teslim ettim, 30 Mart'ta İstanbul'a vardı, 31 Mart'ta değişim kararı çıktı hala beklemedeyiz. Bu süre zarfında hem MS'yi hem teleservice'i bir kaç defa aradım e-posta ile de ulaştım. Öncelikle teleservice yeni cihazın ne zaman geleceğini bilmiyor, ki bana sorarsanız bu rezilliktir, süreç takip edememektir(eğer parti parti sipariş ediyorlar ise bu bilgiler onlarda olmalı "yurt dışından geliyor bilemiyoruz" demek bahanedir, ben yurt dışından çöp alsam takipli kargo ile takip ediyorum ki aşağı yukarı ne zaman türkiye'de olacağını biliyorum, sen seni ticari anlamda ilgilendiren ürünleri takip edemiyor olabilir misin, mümkün mü bu? kaldı ki işim de uluslararası nakliye, kapıdan kapıya bir sürü işimiz oluyor takip ettiğimiz, yurt dışından geliyor bilemiyoruz büyük bahane), eğer bana bu bilgileri verebiliyor olsalar para iadesi almayı açıkcası düşünmem, ama veremedikleri için ciddi ciddi 21. gün olduğu an para iadesi talep etmeyi düşünüyorum. MS e-posta ve aramalarımda değişim için onay bekleyen cihazlara müdahil olamadıklarını kısacası beklemem gerektiğini söylediler, fakat en azından kendi cihazlarının durumlarını bilip size bu konuda bilgi verebiliyolar ki bu da bişeydir, ki haklılar da süreci teleservice takip etmeli ve bilgi vermeli MS değil.

    Anladığım kadarıyla değişim cihazı geldiğinde teleservice sayfasında değişim seri numarası yazacak o zaman işin rengini öğreneceğiz.

    Bakalım süreç ne olacak.

    Cuma günü servis raporunu isteyip, durumu hepsiburadaya bildirdim, hepsiburada cuma cumartesi 2 gündür raporu inceleyecek. Geri dönüş yapacağız diye bilgilendirme yaptılar en son, tahminim teleservice ile görüşüyolar ya da oradan bilgi bekliyolar. Henüz 20 gün olmadı bu hafta çarşamba günü olacak.

    Hala beklemedeyiz, eğer alabilirsem hepsiburada'dan paramı alıp uzaklaşacağım bu işten.

    Gelişmeleri yazarım.




  • 650 TL faturalı Lumia 920'yi gönderdim 14.04 tarihinde, ölü piksel nedeniyle.
    Şuanda ENT serviste bugün itibarıyla RT ONARIM İŞLEMLERİ DEVAM EDİYOR yazıyor, sanırım bir üst seviyeye gönderildi.
    920 için birebir değişim yapacaklarını sanmıyorum ve cihaz garanti dahili (22/12/17'ye kadar) başka bir modelle değişim yapılır mı dersiniz?
    İşin doğrusu, Lumia 830'a anında tav olurum :) Olmadı, değişim kararı çıktıktan sonra doğrudan para iadesi isteyebiliyor muyum (fatura benim adıma) ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerfbingol -- 18 Nisan 2016; 20:41:56 >
  • Bugün bana da bir mail geldi Ne zaman yenisi gönderilir acaba?


    Bu mesaja eklenen görseller:


    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.