Şimdi Ara

Değişim cihazınız ve değişim süreniz? (39. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.007
Cevap
8
Favori
15.645
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: j&j

    Sakin ol hocam,resmi bişey değil zaten 30 işgünü bekletmeleri,adamlar burada sadece insiyatif kullanıp tüketiciye yardımcı oluyor. Normalde 20gunde tamir suresi dolunca tüketiciye yeni cihaz vermeleri gerekiyor ve teleservice'e yurtdışından microsoftun cihaz göndermesi ohooooo.. Ms TR de 20 gün yasal sürenin üstüne 10 gün de bekleme suresi belirliyor yurtdışından cihaz gelirse diye,gelmezse biz senin mağduriyetini giderelim diyor. Adamlara telefon açtığınızda fln çemkirmeyin,onlar sizin için uğraşıyor. Onlar araya girmese siz teleservice ile kaç ay uğraşırdınız bi araştırın.. Yasal yönden bakarsanız sizin muhatabınız servis,hakem heyetine şikayete gittiğinizde de servisi ilgili kılan dilekçe yazdırıyorlar size

    Biliyorum mesajlarımı okuduysanız görebilirsiniz bu konuda daha önce görüştüm zaten.

    Yarın arama sebebim bana ne cihazı verebileceklerini öğrenmek açıkcası. 830 930 950 kabul edebilirim bunun dışında cihazların hiç birini kabul etmem. Açık açık bunu söyleyeceğim eğer hala düzgün bir açıklama yoksa teleservice'i tüketici hakem heyetine havale edeceğim.




  • Valla ben günümün dolmasını bekliyorum. Daha sonra direk Microsoft ile görüşüp bir cihaz ile anlaşıp bu işten sıyrılmak istiyorum. Uğraşılacak iş değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 28 gun doldu benin ve hala guncelleme yok. ne microsoft aradi ne de teleservis. ben ikisini de aradim, teleservis topu microsofta atti. microsoft da 30 gun dedi ama ben bu 30 gunu anlamadım. verdigim tarihten itibaren mi kastediliyor yoksa degisim karari ciktiktan sonra mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunai

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tunai

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tunai

    Ben de 29 Mart'tan beri aranızdayım arkadaşlar. Konudan anladığım kadarıyla değişim cihazları parti parti geliyor ve yeni partiden ne çıkacağı belli olmuyor. Partiden çıkan telefonları bütün değişim bekleyen cihazlara gönderiyolar.

    Şimdi burada iki handikap var 1. si bekleme süresi, yani yeni gelecek partinin gelmesine yakın mı yoksa yeni sipariş de telefonunuza değişim kararı çıktığı. Gelmesine yakınsa yırttınız telefon çabuk elinize geçiyor, öteki türlü ise 2-3 bekleme durumumuz var.
    2. handikapta yeni gelen parti telefonun modelinin ne olacağı. Elinizdeki model düşük model ise elinize yüksek ihtimalle iyi cihaz geçiyor. Yüksek model ise de sizinkinden daha sonra çıkmış yeni model bir cihaz gönderilebiliyor. Burda bedel meselesi açıkcası önemli değil, fatura tutarınızla yeni gelecek cihazın bir alakası yok. Anladığım kadarıyla mantık x30 > x20 serisi ki bi yere kadar doğru. Bedel üzerinden bakarsanız da 830 ilk çıktığında 1400 lira idi(çıkar çıkmaz aldığım için biliyorum, en ucuzu buydu,hepsiburada da). Doğru olmadığı kısımlar da cihazınızın spesifik özellikleri daha geniş ekran daha iyi kamera gibi, burda sizin tercihleriniz öne geçiyor. Cihazı almama hakkınız tabi ki var.

    Ben 29 Mart'ta İzmir'den cihazı elden teslim ettim, 30 Mart'ta İstanbul'a vardı, 31 Mart'ta değişim kararı çıktı hala beklemedeyiz. Bu süre zarfında hem MS'yi hem teleservice'i bir kaç defa aradım e-posta ile de ulaştım. Öncelikle teleservice yeni cihazın ne zaman geleceğini bilmiyor, ki bana sorarsanız bu rezilliktir, süreç takip edememektir(eğer parti parti sipariş ediyorlar ise bu bilgiler onlarda olmalı "yurt dışından geliyor bilemiyoruz" demek bahanedir, ben yurt dışından çöp alsam takipli kargo ile takip ediyorum ki aşağı yukarı ne zaman türkiye'de olacağını biliyorum, sen seni ticari anlamda ilgilendiren ürünleri takip edemiyor olabilir misin, mümkün mü bu? kaldı ki işim de uluslararası nakliye, kapıdan kapıya bir sürü işimiz oluyor takip ettiğimiz, yurt dışından geliyor bilemiyoruz büyük bahane), eğer bana bu bilgileri verebiliyor olsalar para iadesi almayı açıkcası düşünmem, ama veremedikleri için ciddi ciddi 21. gün olduğu an para iadesi talep etmeyi düşünüyorum. MS e-posta ve aramalarımda değişim için onay bekleyen cihazlara müdahil olamadıklarını kısacası beklemem gerektiğini söylediler, fakat en azından kendi cihazlarının durumlarını bilip size bu konuda bilgi verebiliyolar ki bu da bişeydir, ki haklılar da süreci teleservice takip etmeli ve bilgi vermeli MS değil.

    Anladığım kadarıyla değişim cihazı geldiğinde teleservice sayfasında değişim seri numarası yazacak o zaman işin rengini öğreneceğiz.

    Bakalım süreç ne olacak.

    Cuma günü servis raporunu isteyip, durumu hepsiburadaya bildirdim, hepsiburada cuma cumartesi 2 gündür raporu inceleyecek. Geri dönüş yapacağız diye bilgilendirme yaptılar en son, tahminim teleservice ile görüşüyolar ya da oradan bilgi bekliyolar. Henüz 20 gün olmadı bu hafta çarşamba günü olacak.

    Hala beklemedeyiz, eğer alabilirsem hepsiburada'dan paramı alıp uzaklaşacağım bu işten.

    Gelişmeleri yazarım.

    Bugün itibariyle 22. iş günü. Biraz önce hepsiburada'ya başvurum sonuçlanmadı tekrar microsoft ile görüştüm. Gelişmeleri aktarayım.

    Hepsiburada'ya geçen hafta ilettiğim başvurum bugün sonlandı inceliyoruz inceliyoruz diye 1 hafta oyalandım, değişimi teleservice yapacak onlarla irtibata geçin gibi abuk bir cevapla geldiler bugün.

    Microsoft'u aradım tekrar önce 4(lumia destek menüsü) sonra 1(imei girme menüsü) tuşladıktan sonra önce ön büro gibi biri sonra da asıl ilgiliye bağlandım(Hüseyin bey).

    Tunai: imei numarasını girdiğim cihazımı bi ay önce servise gönderdim değişim kararı çıktı hala bekliyorum bu konuda ne yapabiliriz?

    Hüseyin bey: Cihazınızın 20 servis günü ve artı olarak 10 gün değişim süresi geçtikten sonra bizi arayın biz faturanızı sizden veya teleservice'ten isteyeceğiz. Ve fatura tutarınız üzerinden yeni cihazınızı göndereceğiz.

    -Burda biraz ağzını aramak için fatura tutarım 1400 ms türkiye'de bir tek 950 var 2000 tl dedim bunla değişim olur mu dedim, biraz geveledi olmaz gibi bir şey çıktı ağzından, sonra da e dedim ondan düşüğü de 640 var, fatura tutarım çok üstünde nası olacak, şimdi varsayımlar üzerinden konuşmayalım 30 gün sonunda işlemlerinizi başlatalım ona göre görüşelim diye bilgi verdi.

    Aslında tüketici mahkemesinin sistemi çalışıyor olsa başvurumu çoktan yapmıştım bu maymunluklarla hiç uğraşmayacaktım fakat sistemi çalışmıyor, başvurumu ordan girdim çıktımı alamıyorum. Şimdilik 1 hafta daha pasif kalıp bekleyeceğim ondan sonra da 640 önerirlerse kabul etmeyip tüketici mahkemesine kesin olarak gideceğim.

    Bakalım bu arada gelişme olursa tekrar bildiririm.

    Tekrar aradım biraz önce MS'i gene Hüseyin bey'e bağlandım, ne zaman servise gönderdiğimi sordu, dedim 29 mart, bugün 28. gün iş günü oluyor. Pazartesi günü de bir gelişme olmassa Salı günü bizi arayın biz yardımcı olacağız fatura bedeliniz üzerinden dedi direk.

    Beklemeye devam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunai

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tunai

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tunai

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tunai

    Ben de 29 Mart'tan beri aranızdayım arkadaşlar. Konudan anladığım kadarıyla değişim cihazları parti parti geliyor ve yeni partiden ne çıkacağı belli olmuyor. Partiden çıkan telefonları bütün değişim bekleyen cihazlara gönderiyolar.

    Şimdi burada iki handikap var 1. si bekleme süresi, yani yeni gelecek partinin gelmesine yakın mı yoksa yeni sipariş de telefonunuza değişim kararı çıktığı. Gelmesine yakınsa yırttınız telefon çabuk elinize geçiyor, öteki türlü ise 2-3 bekleme durumumuz var.
    2. handikapta yeni gelen parti telefonun modelinin ne olacağı. Elinizdeki model düşük model ise elinize yüksek ihtimalle iyi cihaz geçiyor. Yüksek model ise de sizinkinden daha sonra çıkmış yeni model bir cihaz gönderilebiliyor. Burda bedel meselesi açıkcası önemli değil, fatura tutarınızla yeni gelecek cihazın bir alakası yok. Anladığım kadarıyla mantık x30 > x20 serisi ki bi yere kadar doğru. Bedel üzerinden bakarsanız da 830 ilk çıktığında 1400 lira idi(çıkar çıkmaz aldığım için biliyorum, en ucuzu buydu,hepsiburada da). Doğru olmadığı kısımlar da cihazınızın spesifik özellikleri daha geniş ekran daha iyi kamera gibi, burda sizin tercihleriniz öne geçiyor. Cihazı almama hakkınız tabi ki var.

    Ben 29 Mart'ta İzmir'den cihazı elden teslim ettim, 30 Mart'ta İstanbul'a vardı, 31 Mart'ta değişim kararı çıktı hala beklemedeyiz. Bu süre zarfında hem MS'yi hem teleservice'i bir kaç defa aradım e-posta ile de ulaştım. Öncelikle teleservice yeni cihazın ne zaman geleceğini bilmiyor, ki bana sorarsanız bu rezilliktir, süreç takip edememektir(eğer parti parti sipariş ediyorlar ise bu bilgiler onlarda olmalı "yurt dışından geliyor bilemiyoruz" demek bahanedir, ben yurt dışından çöp alsam takipli kargo ile takip ediyorum ki aşağı yukarı ne zaman türkiye'de olacağını biliyorum, sen seni ticari anlamda ilgilendiren ürünleri takip edemiyor olabilir misin, mümkün mü bu? kaldı ki işim de uluslararası nakliye, kapıdan kapıya bir sürü işimiz oluyor takip ettiğimiz, yurt dışından geliyor bilemiyoruz büyük bahane), eğer bana bu bilgileri verebiliyor olsalar para iadesi almayı açıkcası düşünmem, ama veremedikleri için ciddi ciddi 21. gün olduğu an para iadesi talep etmeyi düşünüyorum. MS e-posta ve aramalarımda değişim için onay bekleyen cihazlara müdahil olamadıklarını kısacası beklemem gerektiğini söylediler, fakat en azından kendi cihazlarının durumlarını bilip size bu konuda bilgi verebiliyolar ki bu da bişeydir, ki haklılar da süreci teleservice takip etmeli ve bilgi vermeli MS değil.

    Anladığım kadarıyla değişim cihazı geldiğinde teleservice sayfasında değişim seri numarası yazacak o zaman işin rengini öğreneceğiz.

    Bakalım süreç ne olacak.

    Cuma günü servis raporunu isteyip, durumu hepsiburadaya bildirdim, hepsiburada cuma cumartesi 2 gündür raporu inceleyecek. Geri dönüş yapacağız diye bilgilendirme yaptılar en son, tahminim teleservice ile görüşüyolar ya da oradan bilgi bekliyolar. Henüz 20 gün olmadı bu hafta çarşamba günü olacak.

    Hala beklemedeyiz, eğer alabilirsem hepsiburada'dan paramı alıp uzaklaşacağım bu işten.

    Gelişmeleri yazarım.

    Bugün itibariyle 22. iş günü. Biraz önce hepsiburada'ya başvurum sonuçlanmadı tekrar microsoft ile görüştüm. Gelişmeleri aktarayım.

    Hepsiburada'ya geçen hafta ilettiğim başvurum bugün sonlandı inceliyoruz inceliyoruz diye 1 hafta oyalandım, değişimi teleservice yapacak onlarla irtibata geçin gibi abuk bir cevapla geldiler bugün.

    Microsoft'u aradım tekrar önce 4(lumia destek menüsü) sonra 1(imei girme menüsü) tuşladıktan sonra önce ön büro gibi biri sonra da asıl ilgiliye bağlandım(Hüseyin bey).

    Tunai: imei numarasını girdiğim cihazımı bi ay önce servise gönderdim değişim kararı çıktı hala bekliyorum bu konuda ne yapabiliriz?

    Hüseyin bey: Cihazınızın 20 servis günü ve artı olarak 10 gün değişim süresi geçtikten sonra bizi arayın biz faturanızı sizden veya teleservice'ten isteyeceğiz. Ve fatura tutarınız üzerinden yeni cihazınızı göndereceğiz.

    -Burda biraz ağzını aramak için fatura tutarım 1400 ms türkiye'de bir tek 950 var 2000 tl dedim bunla değişim olur mu dedim, biraz geveledi olmaz gibi bir şey çıktı ağzından, sonra da e dedim ondan düşüğü de 640 var, fatura tutarım çok üstünde nası olacak, şimdi varsayımlar üzerinden konuşmayalım 30 gün sonunda işlemlerinizi başlatalım ona göre görüşelim diye bilgi verdi.

    Aslında tüketici mahkemesinin sistemi çalışıyor olsa başvurumu çoktan yapmıştım bu maymunluklarla hiç uğraşmayacaktım fakat sistemi çalışmıyor, başvurumu ordan girdim çıktımı alamıyorum. Şimdilik 1 hafta daha pasif kalıp bekleyeceğim ondan sonra da 640 önerirlerse kabul etmeyip tüketici mahkemesine kesin olarak gideceğim.

    Bakalım bu arada gelişme olursa tekrar bildiririm.

    Tekrar aradım biraz önce MS'i gene Hüseyin bey'e bağlandım, ne zaman servise gönderdiğimi sordu, dedim 29 mart, bugün 28. gün iş günü oluyor. Pazartesi günü de bir gelişme olmassa Salı günü bizi arayın biz yardımcı olacağız fatura bedeliniz üzerinden dedi direk.

    Beklemeye devam.

    Benim 1800 küsür faturalı 1520 cihazıma direk hiç sormadan 830 yolladılar 10 gün içerisinde siz şanslıymışsınız hocam.




  • cumartesi günleri iş günü olarak sayılıyor mu? ben 1 nisan cuma günü gönderdim 4 nisanda girişi yapıldı cihazın. Cumartesi günleri sayılmıyorsa 20 iş günü oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NaChAkAl

    cumartesi günleri iş günü olarak sayılıyor mu? ben 1 nisan cuma günü gönderdim 4 nisanda girişi yapıldı cihazın. Cumartesi günleri sayılmıyorsa 20 iş günü oldu

    Sayılıyor.
  • Yarın ile birlikte 20 iş günü dolmuş olacak. Sonra bir on gün daha bekleyişin ardından muradıma ereceğim galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 15.02.2016 tarihinde verdiğim cihaz 1320 hala geri gelmedi, değişim kararı çıkmıştı. Ne yapayım arkadaşlar yardımcı olur musunuz?
  • arkadaşlar aradim bana lumia 535'ime karsilik lumia 535 onerdiler. dusuneyim dedim. tamam ayni telefon ama bu telefonda rutin problemler var. ne yapmamj onerirsiniz? lumia 640 falan alamaz miyiz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ratsorizzo -- 2 Mayıs 2016; 14:00:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Microsoft mı önerdi hocam? Benim gönderdiğim cihaz da lumia 535 aynısını önermeleri kötü olur. Siz bir sıkıştırın 550 ya da 640 için. Modelden soğudum falan deyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hepsi manyak bunların

    Microsoft mı önerdi hocam? Benim gönderdiğim cihaz da lumia 535 aynısını önermeleri kötü olur. Siz bir sıkıştırın 550 ya da 640 için. Modelden soğudum falan deyin.

    aradim iste az once. dedim 30 gun doldu, hala bana bilgi vermediniz. faturaya bakmaliyim dedi. ki faturada cihaz bedeli 1150 gozukuyor, turkcell kontratiyla aldigimiz için. 850 lira telefon bedeli, 300 lira da tablet bedeliydi. neyse dediler ki, size lumia 535 yollayabiliriz kapali kutu olarak. dedim ki, o telefon zaten rutin problemleri olan bir telefon. baska bir model yok mu? dedi ki, üretimde olan bir model bu ve stoklarimizda da var, baska bir model oneremiyoruz. dedim, o zaman ben bir dusuneyim. ve kapadim. yani burada lumia 520 ye bile 640 verilirken, bize neden hala aynısı öneriliyor anlamadim. telefon sorunsuz olsa neyse alayim da, bunu da garanti etmiyor ki. kaldi ki kontratli bedelini de karşılamiyor lumia 535.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunusemresa

    15.02.2016 tarihinde verdiğim cihaz 1320 hala geri gelmedi, değişim kararı çıkmıştı. Ne yapayım arkadaşlar yardımcı olur musunuz?

    Benim attığım mesajlara bak ya da 13 sayfayı okuyabilirsin.

    quote:


    arkadaşlar aradim bana lumia 535'ime karsilik lumia 535 onerdiler. dusuneyim dedim. tamam ayni telefon ama bu telefonda rutin problemler var. ne yapmamj onerirsiniz? lumia 640 falan alamaz miyiz?


    Olması gereken bu aslında bence fazla zorlamayın çünkü ellerinde telefon var, yasa gereği ve hakkı da budur.

    quote:

    Microsoft mı önerdi hocam? Benim gönderdiğim cihaz da lumia 535 aynısını önermeleri kötü olur. Siz bir sıkıştırın 550 ya da 640 için. Modelden soğudum falan deyin.

    quote:


    aradim iste az once. dedim 30 gun doldu, hala bana bilgi vermediniz. faturaya bakmaliyim dedi. ki faturada cihaz bedeli 1150 gozukuyor, turkcell kontratiyla aldigimiz için. 850 lira telefon bedeli, 300 lira da tablet bedeliydi. neyse dediler ki, size lumia 535 yollayabiliriz kapali kutu olarak. dedim ki, o telefon zaten rutin problemleri olan bir telefon. baska bir model yok mu? dedi ki, üretimde olan bir model bu ve stoklarimizda da var, baska bir model oneremiyoruz. dedim, o zaman ben bir dusuneyim. ve kapadim. yani burada lumia 520 ye bile 640 verilirken, bize neden hala aynısı öneriliyor anlamadim. telefon sorunsuz olsa neyse alayim da, bunu da garanti etmiyor ki. kaldi ki kontratli bedelini de karşılamiyor lumia 535.


    Bi kere şu para üzerinden telefon eşitleme işini aklınızdan çıkarın arkadaşlar, yani ben gidip x modeli piyasa fiyatı + 1000 liraya alsam, telefon arızalansa burda servise veya üreticiye düşen görev aynısı veya yoksa bir üst model ile değiştirmek, burda servise gidip ben buna x + 1000 verdim sizin şimdi x+1000 olan modeliniz şu demek doğru değil ? Kanunen bu adamların yapması gereken cihaz değişimini yapmak ellerinde aynı cihaz yoksa 1 üst modelini vermek. 535 yoksa bu 630 oluyor sanırım, o da yoksa 640 şimdi burda birkaç kişiye 640 verildi diye MS'yi zora sokmanın alemi yok.

    Eğer hiç istemiyorsanız ve 20 gün geçtiyse bence direk tüketici mahkemesine gidip paranızı alın bu sizin için en çıkar yol gibi.

    Yarın ben de 830 için aynı görüşmeyi yapacağım bakalım ne önerecekler, iki üst modeli var 930 ve 950 piyasada olan tek model 950 şu an. 830'da olmadığını varsayarsak MS bana yarın ya 650 ya da 950 önerecek diye düşünüyorum, bakalım.

    Sonuçları buraya yazarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tunai -- 2 Mayıs 2016; 15:09:25 >




  • Z3 11 nisanda gonderdim degisim karari cikti ne zaman gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim lumia 1320 2defa ekran sararmasından 1 kere ghostscreen muhabbetinden yolladım.
    değişimi yapılan son ekran nedense göz atma ekranın izi kalıyordu ekranda :D
    istanbul maltepe teleservise değişim istedim sanırım değişimi olur 3 kez ekrandan sorun verdi yani.
    şuan üst seviyeye transfer edilmiş direk bakalım ne olacak. buradan paylaşırım :)
  • 830 da da oluyor diyorlar ama ben rastlamadım hayalete

    En kısa surede almak iyi oluyor 830 kullanmanın faydaları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    830 da da oluyor diyorlar ama ben rastlamadım hayalete

    En kısa surede almak iyi oluyor 830 kullanmanın faydaları

    3 kere ekran sorun verdi değişim çıkar umarım 2 kez ekran sarardı son taktıkları ekran ghostscreen vardı göz atma ekranın izleri :D
    fatura 500 tl zaten xD bakalım hayırlısı
  • Yeni gelen 830 da ölü pikselden ekran değişti .değiştikten sonra beyazda ölü piksel oldu.
    Sonra gönderdim yenisini geldi

    Değişmesi lazım bence kesinlikle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunai

    quote:

    Orijinalden alıntı: yunusemresa

    15.02.2016 tarihinde verdiğim cihaz 1320 hala geri gelmedi, değişim kararı çıkmıştı. Ne yapayım arkadaşlar yardımcı olur musunuz?

    Benim attığım mesajlara bak ya da 13 sayfayı okuyabilirsin.

    quote:


    arkadaşlar aradim bana lumia 535'ime karsilik lumia 535 onerdiler. dusuneyim dedim. tamam ayni telefon ama bu telefonda rutin problemler var. ne yapmamj onerirsiniz? lumia 640 falan alamaz miyiz?


    Olması gereken bu aslında bence fazla zorlamayın çünkü ellerinde telefon var, yasa gereği ve hakkı da budur.

    quote:

    Microsoft mı önerdi hocam? Benim gönderdiğim cihaz da lumia 535 aynısını önermeleri kötü olur. Siz bir sıkıştırın 550 ya da 640 için. Modelden soğudum falan deyin.

    quote:


    aradim iste az once. dedim 30 gun doldu, hala bana bilgi vermediniz. faturaya bakmaliyim dedi. ki faturada cihaz bedeli 1150 gozukuyor, turkcell kontratiyla aldigimiz için. 850 lira telefon bedeli, 300 lira da tablet bedeliydi. neyse dediler ki, size lumia 535 yollayabiliriz kapali kutu olarak. dedim ki, o telefon zaten rutin problemleri olan bir telefon. baska bir model yok mu? dedi ki, üretimde olan bir model bu ve stoklarimizda da var, baska bir model oneremiyoruz. dedim, o zaman ben bir dusuneyim. ve kapadim. yani burada lumia 520 ye bile 640 verilirken, bize neden hala aynısı öneriliyor anlamadim. telefon sorunsuz olsa neyse alayim da, bunu da garanti etmiyor ki. kaldi ki kontratli bedelini de karşılamiyor lumia 535.


    Bi kere şu para üzerinden telefon eşitleme işini aklınızdan çıkarın arkadaşlar, yani ben gidip x modeli piyasa fiyatı + 1000 liraya alsam, telefon arızalansa burda servise veya üreticiye düşen görev aynısı veya yoksa bir üst model ile değiştirmek, burda servise gidip ben buna x + 1000 verdim sizin şimdi x+1000 olan modeliniz şu demek doğru değil ? Kanunen bu adamların yapması gereken cihaz değişimini yapmak ellerinde aynı cihaz yoksa 1 üst modelini vermek. 535 yoksa bu 630 oluyor sanırım, o da yoksa 640 şimdi burda birkaç kişiye 640 verildi diye MS'yi zora sokmanın alemi yok.

    Eğer hiç istemiyorsanız ve 20 gün geçtiyse bence direk tüketici mahkemesine gidip paranızı alın bu sizin için en çıkar yol gibi.

    Yarın ben de 830 için aynı görüşmeyi yapacağım bakalım ne önerecekler, iki üst modeli var 930 ve 950 piyasada olan tek model 950 şu an. 830'da olmadığını varsayarsak MS bana yarın ya 650 ya da 950 önerecek diye düşünüyorum, bakalım.

    Sonuçları buraya yazarım.

    hocam oyle de lumia 535 rutin problemleri olan bir telefon. herkeste de ayni sorunlar var. o acidan istemiyorum. bana ne pahali telefon versinler ne de dusuk model. sadece ayni ayarda olan baska sorunsuz bir model istiyorum. nasil olacak bilemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam farklı model isteğiniz ile ilgili görüşme yaptınız mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.