Şimdi Ara

Değişim cihazınız ve değişim süreniz? (38. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.007
Cevap
8
Favori
15.645
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cihazım Microsoft tarafından Lumia 640 ile değişim onayına sunuldu. Kabul Ettim.

    Satılık Sıfır Kutulu Siyah Lumia 640 :D
  • D2K kullanıcısına yanıt
    Hocam hayırlı olsun hangi model göndermiştiniz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • microsoft müşteri hizmetleri numarasi nedir arkadaslar? sitelerindeki numarayi aradim ama lumia ile alakali bir secenek yok. bilen varsa yazarsa iyi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • neyse gerek kalmadi buldum aradim. benim tamir surem dun doldu. adam dedi ki degisim icin 30 is gunu suresi var o dolmadi henuz. cihazim lumia 535'di arkadaslar. aslinda benim icin beklemenin sakincasi yok da pek. bu süreci hızlandırabilir miyim? siz neler yaptiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 02123755252

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hepsi manyak bunların

    Hocam hayırlı olsun hangi model göndermiştiniz?



    1320 göndermiştim, yalnız fatura tutarım çok düşük olduğundan dolayı 640 önerildi. Bende asıl telefonum olmadığı için hatta geldiği gibi satacağım için hiç umursamadım peki dedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan CK

    neyse gerek kalmadi buldum aradim. benim tamir surem dun doldu. adam dedi ki degisim icin 30 is gunu suresi var o dolmadi henuz. cihazim lumia 535'di arkadaslar. aslinda benim icin beklemenin sakincasi yok da pek. bu süreci hızlandırabilir miyim? siz neler yaptiniz?

    Bunu kim diyor? Bu bilgi doğru değil, cihaz servis süresi 20 iş günüdür, cumartesileri dahil olmak üzere. Değişim süresi 30 gündür diye hiç bi yerde yazmıyor.
  • Tunai T kullanıcısına yanıt
    Hocam Lumia Destek Hattı ile ben de görüştüm. Adam diyor ki, teknik servis size 30 gün içerisinde yeni cihaz yollamazsa devreye biz gireriz. Bizi o zaman arayın dedi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hepsi manyak bunların

    Hocam Lumia Destek Hattı ile ben de görüştüm. Adam diyor ki, teknik servis size 30 gün içerisinde yeni cihaz yollamazsa devreye biz gireriz. Bizi o zaman arayın dedi.

    Biraz önce tekrar kanunu okudum, kanunda 30 gün diye belirtilmiş fakat sonunda ürün için özel eke bakınız diye yazmış(kanun sonunda ek yok). Resmi gazetede bu ek var ve 20 gün.

    Benim yarın 21. gün oluyor, şu an tüketici mahkemesine başvuru yollarını çözmeye çalışıyorum mümkünse internetten yapacağım.
  • Tunai T kullanıcısına yanıt
    doğrudan telefonun kullanım kılavuzunda bile 20 iş günü yazıyor. ama işte sorun şurada; değişim cihazı veya ücret iadesi gibi işlemler için kanunda bir sınır konmamış. yani değişim kararı çıkmış olsa bile istedikleri kadar bekletebiliyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer_Erz

    doğrudan telefonun kullanım kılavuzunda bile 20 iş günü yazıyor. ama işte sorun şurada; değişim cihazı veya ücret iadesi gibi işlemler için kanunda bir sınır konmamış. yani değişim kararı çıkmış olsa bile istedikleri kadar bekletebiliyorlar.

    Servis süresi 20 gün diyor. 20 günü geçerse benim diğer haklarımı kullanma şansım doğuyor, sözleşmeden dönme maddesi altında. Yani ben cihazı değişim servise veriyorum, servisin tamir etme yenisiyle değiştirme ve para iadesi hakları verdiğim 1. günden itibaren başlıyor. Tamir etmiyolar burda bir çok kişinin başına geldiği gibi, değişim kararı çıkıyor ve cihazım hala serviste.

    Yani kanunda özellikle değişim ve iade için sınır konmasına gerek yok.

    Ayrıca tüketici mahkemesi için başvurular internete dönmüş sanırım fakat sistem sabahtan beri yoktu. Hala yok.

    http://tuketicisikayeti.tuketici.gov.tr/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lubnatsimehc

    Yolladık 925i bakalim. 800 lira faturası var. Değişimde sorunsuz 830 gelirse kabul ederim. Çünkü telefon 1.5 yıllık, fatura bedeli de dusuk. İade alsalar 800 liraya telefon yok. En iyisi alıp kullanmak.

    Kargo giriş yapıldı (Maltepe) 15.04.2016
    Üst seviyeye transfer edilmiştir 15.04.2016
    Cihaz tamire alındı 20.04.2016
    Kapatıldı 20.04.2016

    Telefonun 8 tane problemi var, bu adamlar neyi tamir etti acaba :D Bir de bu cihazları tamir etmiyorlar sanıyorum. Bu aşamada yapılacak bir şey var mı arkadaşlar? Gelirse muhtemelen sorunların bir kısmı devam ediyor olacak ve geri gönderip zaman kaybı yaşayacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunai

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan CK

    neyse gerek kalmadi buldum aradim. benim tamir surem dun doldu. adam dedi ki degisim icin 30 is gunu suresi var o dolmadi henuz. cihazim lumia 535'di arkadaslar. aslinda benim icin beklemenin sakincasi yok da pek. bu süreci hızlandırabilir miyim? siz neler yaptiniz?

    Bunu kim diyor? Bu bilgi doğru değil, cihaz servis süresi 20 iş günüdür, cumartesileri dahil olmak üzere. Değişim süresi 30 gündür diye hiç bi yerde yazmıyor.

    ben de anlamadım valla. telesrrvice'i aradim, onlar da aciliyet durumunu bildireceklerini soylediler. bakalim ne olacak. mayisa dek gelir umarim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba, L640 XL cihazımın hoparlöründe bazen yüksek seste cızırtı gelioyor, servise vermemi tavsiye eder misiniz? İnternetten almıştım ama garantisi var mı yok mu bilmiyorum nereden kontrol edebilirim acaba? Yardımcı olursanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arapkahvesi

    Arkadaşlar merhaba, L640 XL cihazımın hoparlöründe bazen yüksek seste cızırtı gelioyor, servise vermemi tavsiye eder misiniz? İnternetten almıştım ama garantisi var mı yok mu bilmiyorum nereden kontrol edebilirim acaba? Yardımcı olursanız sevinirim.

    Benim Lumia 830'de de oluyordu, rahatsız oluyorsan ver ama telefonsuz kalacaksın. Fatura tarihinden itibaren 2 yıl garantisi var, servise verirken fatura isteyecekler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunai

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tunai

    Ben de 29 Mart'tan beri aranızdayım arkadaşlar. Konudan anladığım kadarıyla değişim cihazları parti parti geliyor ve yeni partiden ne çıkacağı belli olmuyor. Partiden çıkan telefonları bütün değişim bekleyen cihazlara gönderiyolar.

    Şimdi burada iki handikap var 1. si bekleme süresi, yani yeni gelecek partinin gelmesine yakın mı yoksa yeni sipariş de telefonunuza değişim kararı çıktığı. Gelmesine yakınsa yırttınız telefon çabuk elinize geçiyor, öteki türlü ise 2-3 bekleme durumumuz var.
    2. handikapta yeni gelen parti telefonun modelinin ne olacağı. Elinizdeki model düşük model ise elinize yüksek ihtimalle iyi cihaz geçiyor. Yüksek model ise de sizinkinden daha sonra çıkmış yeni model bir cihaz gönderilebiliyor. Burda bedel meselesi açıkcası önemli değil, fatura tutarınızla yeni gelecek cihazın bir alakası yok. Anladığım kadarıyla mantık x30 > x20 serisi ki bi yere kadar doğru. Bedel üzerinden bakarsanız da 830 ilk çıktığında 1400 lira idi(çıkar çıkmaz aldığım için biliyorum, en ucuzu buydu,hepsiburada da). Doğru olmadığı kısımlar da cihazınızın spesifik özellikleri daha geniş ekran daha iyi kamera gibi, burda sizin tercihleriniz öne geçiyor. Cihazı almama hakkınız tabi ki var.

    Ben 29 Mart'ta İzmir'den cihazı elden teslim ettim, 30 Mart'ta İstanbul'a vardı, 31 Mart'ta değişim kararı çıktı hala beklemedeyiz. Bu süre zarfında hem MS'yi hem teleservice'i bir kaç defa aradım e-posta ile de ulaştım. Öncelikle teleservice yeni cihazın ne zaman geleceğini bilmiyor, ki bana sorarsanız bu rezilliktir, süreç takip edememektir(eğer parti parti sipariş ediyorlar ise bu bilgiler onlarda olmalı "yurt dışından geliyor bilemiyoruz" demek bahanedir, ben yurt dışından çöp alsam takipli kargo ile takip ediyorum ki aşağı yukarı ne zaman türkiye'de olacağını biliyorum, sen seni ticari anlamda ilgilendiren ürünleri takip edemiyor olabilir misin, mümkün mü bu? kaldı ki işim de uluslararası nakliye, kapıdan kapıya bir sürü işimiz oluyor takip ettiğimiz, yurt dışından geliyor bilemiyoruz büyük bahane), eğer bana bu bilgileri verebiliyor olsalar para iadesi almayı açıkcası düşünmem, ama veremedikleri için ciddi ciddi 21. gün olduğu an para iadesi talep etmeyi düşünüyorum. MS e-posta ve aramalarımda değişim için onay bekleyen cihazlara müdahil olamadıklarını kısacası beklemem gerektiğini söylediler, fakat en azından kendi cihazlarının durumlarını bilip size bu konuda bilgi verebiliyolar ki bu da bişeydir, ki haklılar da süreci teleservice takip etmeli ve bilgi vermeli MS değil.

    Anladığım kadarıyla değişim cihazı geldiğinde teleservice sayfasında değişim seri numarası yazacak o zaman işin rengini öğreneceğiz.

    Bakalım süreç ne olacak.

    Cuma günü servis raporunu isteyip, durumu hepsiburadaya bildirdim, hepsiburada cuma cumartesi 2 gündür raporu inceleyecek. Geri dönüş yapacağız diye bilgilendirme yaptılar en son, tahminim teleservice ile görüşüyolar ya da oradan bilgi bekliyolar. Henüz 20 gün olmadı bu hafta çarşamba günü olacak.

    Hala beklemedeyiz, eğer alabilirsem hepsiburada'dan paramı alıp uzaklaşacağım bu işten.

    Gelişmeleri yazarım.

    Bugün itibariyle 22. iş günü. Biraz önce hepsiburada'ya başvurum sonuçlanmadı tekrar microsoft ile görüştüm. Gelişmeleri aktarayım.

    Hepsiburada'ya geçen hafta ilettiğim başvurum bugün sonlandı inceliyoruz inceliyoruz diye 1 hafta oyalandım, değişimi teleservice yapacak onlarla irtibata geçin gibi abuk bir cevapla geldiler bugün.

    Microsoft'u aradım tekrar önce 4(lumia destek menüsü) sonra 1(imei girme menüsü) tuşladıktan sonra önce ön büro gibi biri sonra da asıl ilgiliye bağlandım(Hüseyin bey).

    Tunai: imei numarasını girdiğim cihazımı bi ay önce servise gönderdim değişim kararı çıktı hala bekliyorum bu konuda ne yapabiliriz?

    Hüseyin bey: Cihazınızın 20 servis günü ve artı olarak 10 gün değişim süresi geçtikten sonra bizi arayın biz faturanızı sizden veya teleservice'ten isteyeceğiz. Ve fatura tutarınız üzerinden yeni cihazınızı göndereceğiz.

    -Burda biraz ağzını aramak için fatura tutarım 1400 ms türkiye'de bir tek 950 var 2000 tl dedim bunla değişim olur mu dedim, biraz geveledi olmaz gibi bir şey çıktı ağzından, sonra da e dedim ondan düşüğü de 640 var, fatura tutarım çok üstünde nası olacak, şimdi varsayımlar üzerinden konuşmayalım 30 gün sonunda işlemlerinizi başlatalım ona göre görüşelim diye bilgi verdi.

    Aslında tüketici mahkemesinin sistemi çalışıyor olsa başvurumu çoktan yapmıştım bu maymunluklarla hiç uğraşmayacaktım fakat sistemi çalışmıyor, başvurumu ordan girdim çıktımı alamıyorum. Şimdilik 1 hafta daha pasif kalıp bekleyeceğim ondan sonra da 640 önerirlerse kabul etmeyip tüketici mahkemesine kesin olarak gideceğim.

    Bakalım bu arada gelişme olursa tekrar bildiririm.




  • Arkadaşlar stoklardaki değişim cihazlarıyla ilgisi bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazı gönderilen var mı? Beklemeye devam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lubnatsimehc

    Arkadaşlar stoklardaki değişim cihazlarıyla ilgisi bilgisi olan var mı?
    Hala beklemeye devam stoklarda cihaz yok gibi. 20 günü geçen MS ile iletişime geçsin. Ben yarın tekrar bi arayacağım yarın 27. gün.
  • Tunai T kullanıcısına yanıt
    Sakin ol hocam,resmi bişey değil zaten 30 işgünü bekletmeleri,adamlar burada sadece insiyatif kullanıp tüketiciye yardımcı oluyor. Normalde 20gunde tamir suresi dolunca tüketiciye yeni cihaz vermeleri gerekiyor ve teleservice'e yurtdışından microsoftun cihaz göndermesi ohooooo.. Ms TR de 20 gün yasal sürenin üstüne 10 gün de bekleme suresi belirliyor yurtdışından cihaz gelirse diye,gelmezse biz senin mağduriyetini giderelim diyor. Adamlara telefon açtığınızda fln çemkirmeyin,onlar sizin için uğraşıyor. Onlar araya girmese siz teleservice ile kaç ay uğraşırdınız bi araştırın.. Yasal yönden bakarsanız sizin muhatabınız servis,hakem heyetine şikayete gittiğinizde de servisi ilgili kılan dilekçe yazdırıyorlar size

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.