Şimdi Ara

Değişim cihazınız ve değişim süreniz? (40. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.007
Cevap
8
Favori
15.645
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hepsi manyak bunların

    Hocam farklı model isteğiniz ile ilgili görüşme yaptınız mı?

    sadece sordum. baska bir model oneremiyor musunuz diye. dedi ki telefonun aynisi stokta varsa onu teklif ediyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan CK


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tunai

    quote:

    Orijinalden alıntı: yunusemresa

    15.02.2016 tarihinde verdiğim cihaz 1320 hala geri gelmedi, değişim kararı çıkmıştı. Ne yapayım arkadaşlar yardımcı olur musunuz?

    Benim attığım mesajlara bak ya da 13 sayfayı okuyabilirsin.

    quote:


    arkadaşlar aradim bana lumia 535'ime karsilik lumia 535 onerdiler. dusuneyim dedim. tamam ayni telefon ama bu telefonda rutin problemler var. ne yapmamj onerirsiniz? lumia 640 falan alamaz miyiz?


    Olması gereken bu aslında bence fazla zorlamayın çünkü ellerinde telefon var, yasa gereği ve hakkı da budur.

    quote:

    Microsoft mı önerdi hocam? Benim gönderdiğim cihaz da lumia 535 aynısını önermeleri kötü olur. Siz bir sıkıştırın 550 ya da 640 için. Modelden soğudum falan deyin.

    quote:


    aradim iste az once. dedim 30 gun doldu, hala bana bilgi vermediniz. faturaya bakmaliyim dedi. ki faturada cihaz bedeli 1150 gozukuyor, turkcell kontratiyla aldigimiz için. 850 lira telefon bedeli, 300 lira da tablet bedeliydi. neyse dediler ki, size lumia 535 yollayabiliriz kapali kutu olarak. dedim ki, o telefon zaten rutin problemleri olan bir telefon. baska bir model yok mu? dedi ki, üretimde olan bir model bu ve stoklarimizda da var, baska bir model oneremiyoruz. dedim, o zaman ben bir dusuneyim. ve kapadim. yani burada lumia 520 ye bile 640 verilirken, bize neden hala aynısı öneriliyor anlamadim. telefon sorunsuz olsa neyse alayim da, bunu da garanti etmiyor ki. kaldi ki kontratli bedelini de karşılamiyor lumia 535.


    Bi kere şu para üzerinden telefon eşitleme işini aklınızdan çıkarın arkadaşlar, yani ben gidip x modeli piyasa fiyatı + 1000 liraya alsam, telefon arızalansa burda servise veya üreticiye düşen görev aynısı veya yoksa bir üst model ile değiştirmek, burda servise gidip ben buna x + 1000 verdim sizin şimdi x+1000 olan modeliniz şu demek doğru değil ? Kanunen bu adamların yapması gereken cihaz değişimini yapmak ellerinde aynı cihaz yoksa 1 üst modelini vermek. 535 yoksa bu 630 oluyor sanırım, o da yoksa 640 şimdi burda birkaç kişiye 640 verildi diye MS'yi zora sokmanın alemi yok.

    Eğer hiç istemiyorsanız ve 20 gün geçtiyse bence direk tüketici mahkemesine gidip paranızı alın bu sizin için en çıkar yol gibi.

    Yarın ben de 830 için aynı görüşmeyi yapacağım bakalım ne önerecekler, iki üst modeli var 930 ve 950 piyasada olan tek model 950 şu an. 830'da olmadığını varsayarsak MS bana yarın ya 650 ya da 950 önerecek diye düşünüyorum, bakalım.

    Sonuçları buraya yazarım.

    hocam oyle de lumia 535 rutin problemleri olan bir telefon. herkeste de ayni sorunlar var. o acidan istemiyorum. bana ne pahali telefon versinler ne de dusuk model. sadece ayni ayarda olan baska sorunsuz bir model istiyorum. nasil olacak bilemiyorum.

    Ben de onu diyorum zaten en iyi çözüm sizin için 20 günü geçtiyse para iadesi almak, adamların elinde sizin telefon varken yüksek model vermelerini beklemek biraz hayalci olur.




  • Anladım. Yeni üretim ise sıkıntı olmaz dokunmatikte büyük ihtimal. Eski seriler sıkıntı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunai

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan CK


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tunai

    quote:

    Orijinalden alıntı: yunusemresa

    15.02.2016 tarihinde verdiğim cihaz 1320 hala geri gelmedi, değişim kararı çıkmıştı. Ne yapayım arkadaşlar yardımcı olur musunuz?

    Benim attığım mesajlara bak ya da 13 sayfayı okuyabilirsin.

    quote:


    arkadaşlar aradim bana lumia 535'ime karsilik lumia 535 onerdiler. dusuneyim dedim. tamam ayni telefon ama bu telefonda rutin problemler var. ne yapmamj onerirsiniz? lumia 640 falan alamaz miyiz?


    Olması gereken bu aslında bence fazla zorlamayın çünkü ellerinde telefon var, yasa gereği ve hakkı da budur.

    quote:

    Microsoft mı önerdi hocam? Benim gönderdiğim cihaz da lumia 535 aynısını önermeleri kötü olur. Siz bir sıkıştırın 550 ya da 640 için. Modelden soğudum falan deyin.

    quote:


    aradim iste az once. dedim 30 gun doldu, hala bana bilgi vermediniz. faturaya bakmaliyim dedi. ki faturada cihaz bedeli 1150 gozukuyor, turkcell kontratiyla aldigimiz için. 850 lira telefon bedeli, 300 lira da tablet bedeliydi. neyse dediler ki, size lumia 535 yollayabiliriz kapali kutu olarak. dedim ki, o telefon zaten rutin problemleri olan bir telefon. baska bir model yok mu? dedi ki, üretimde olan bir model bu ve stoklarimizda da var, baska bir model oneremiyoruz. dedim, o zaman ben bir dusuneyim. ve kapadim. yani burada lumia 520 ye bile 640 verilirken, bize neden hala aynısı öneriliyor anlamadim. telefon sorunsuz olsa neyse alayim da, bunu da garanti etmiyor ki. kaldi ki kontratli bedelini de karşılamiyor lumia 535.


    Bi kere şu para üzerinden telefon eşitleme işini aklınızdan çıkarın arkadaşlar, yani ben gidip x modeli piyasa fiyatı + 1000 liraya alsam, telefon arızalansa burda servise veya üreticiye düşen görev aynısı veya yoksa bir üst model ile değiştirmek, burda servise gidip ben buna x + 1000 verdim sizin şimdi x+1000 olan modeliniz şu demek doğru değil ? Kanunen bu adamların yapması gereken cihaz değişimini yapmak ellerinde aynı cihaz yoksa 1 üst modelini vermek. 535 yoksa bu 630 oluyor sanırım, o da yoksa 640 şimdi burda birkaç kişiye 640 verildi diye MS'yi zora sokmanın alemi yok.

    Eğer hiç istemiyorsanız ve 20 gün geçtiyse bence direk tüketici mahkemesine gidip paranızı alın bu sizin için en çıkar yol gibi.

    Yarın ben de 830 için aynı görüşmeyi yapacağım bakalım ne önerecekler, iki üst modeli var 930 ve 950 piyasada olan tek model 950 şu an. 830'da olmadığını varsayarsak MS bana yarın ya 650 ya da 950 önerecek diye düşünüyorum, bakalım.

    Sonuçları buraya yazarım.

    hocam oyle de lumia 535 rutin problemleri olan bir telefon. herkeste de ayni sorunlar var. o acidan istemiyorum. bana ne pahali telefon versinler ne de dusuk model. sadece ayni ayarda olan baska sorunsuz bir model istiyorum. nasil olacak bilemiyorum.

    Ben de onu diyorum zaten en iyi çözüm sizin için 20 günü geçtiyse para iadesi almak, adamların elinde sizin telefon varken yüksek model vermelerini beklemek biraz hayalci olur.

    bu telefon kontratli taksiti hala devam ediyor. kontrati yapan babam. babamin ustune yani. nasil olacak? babamin basvurmasi lazim sanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hepsi manyak bunların

    Anladım. Yeni üretim ise sıkıntı olmaz dokunmatikte büyük ihtimal. Eski seriler sıkıntı...

    valla telefon ciktiginda yeni seri doye guvenerek almistik. o da uc ay sonra internetteki sıkıntıların aynisini verdi. bilemiyorum valla. simdilik bir sey yapmayayim. onlar arasin. belki baska bir teklif verirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet tam tahmin ettiğim gibi bugün MS'u aradım, bana 830 için değişim olarak 640XL önerdiler, dedim aynı cihaz değil, o zaman 640 - 640XL - 650 var seçebileceğiniz dediler, aynı cihazlar değil, bunları istemiyorum deyip sonra dönüş yapmak üzere kapattım.

    Biraz önce durumu açıklayıcı bir mail attım. Bakalım nasıl dönüş yapacaklar göreceğiz. Yaparlarsa tabi.

    Bu arada hakkını yemeyelim faturamı ilettikten sonra yarım saat içinde geri dönüş oldu.
  • Tunai T kullanıcısına yanıt
    Hocam benim telefonun orijinal faturası serviste, kopyası falan da yok. Bu adamlar benden isterse faturayı ne yapmam gerekir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hepsi manyak bunların

    Hocam benim telefonun orijinal faturası serviste, kopyası falan da yok. Bu adamlar benden isterse faturayı ne yapmam gerekir?

    Servisten hemen şu an bir kopyasını iste, maille gönderirler.
  • Tunai T kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam sağ olun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu bir üst modelle değişim olayını bazı arkadaşlar yanlış anlamış sanırım, kanunen telefon 20 iş gününde tamir edilemediyse MS ya telefonun yenisini veya üst modelini gönderir veya müşteri para iadesi isteyebilir.
    Microsoft'un elinde olmayan bir cihazın üst modeli sizin fatura tutarınızdan fazlaya mal oluyorsa neden göndersin ki? Müşteriye fatura tutarını iade eder kurtulur. 500 liraya lumia 925 aldınız, bozuldu ve iade kararı çıktı diyelim, ellerindeki örn. lumia 930'u niye versinler ki?
    500 liranızı iade ederler olur biter. Faturanız diyelim 2500 lira, aldığınız telefon nokia 3310 bile olsa size para iadesi yapmamak için piyasa fiyatı 2500 civarı olup kendilerine daha aza mâl olan modeli vermeye çalışırlar.
    Bir de garanti süresi var, özellikle yeni modeller tamir yerine değişim yapılarak onarıldığı için eğer cihazın kalan garanti süresi uzunsa muhtemelen bir ya da birkaç kez daha değişim gerekebileceği için yeni telefon değil para iadesiyle kurtulmaya çalışabilirler. Bu da müşteriden kurtulma çabası olduğu için işin daha karanlık, acıklı tarafı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer_Erz

    Bu bir üst modelle değişim olayını bazı arkadaşlar yanlış anlamış sanırım, kanunen telefon 20 iş gününde tamir edilemediyse MS ya telefonun yenisini veya üst modelini gönderir veya müşteri para iadesi isteyebilir.
    Microsoft'un elinde olmayan bir cihazın üst modeli sizin fatura tutarınızdan fazlaya mal oluyorsa neden göndersin ki? Müşteriye fatura tutarını iade eder kurtulur. 500 liraya lumia 925 aldınız, bozuldu ve iade kararı çıktı diyelim, ellerindeki örn. lumia 930'u niye versinler ki?
    500 liranızı iade ederler olur biter. Faturanız diyelim 2500 lira, aldığınız telefon nokia 3310 bile olsa size para iadesi yapmamak için piyasa fiyatı 2500 civarı olup kendilerine daha aza mâl olan modeli vermeye çalışırlar.
    Bir de garanti süresi var, özellikle yeni modeller tamir yerine değişim yapılarak onarıldığı için eğer cihazın kalan garanti süresi uzunsa muhtemelen bir ya da birkaç kez daha değişim gerekebileceği için yeni telefon değil para iadesiyle kurtulmaya çalışabilirler. Bu da müşteriden kurtulma çabası olduğu için işin daha karanlık, acıklı tarafı.

    Hiç bir şirket para iadesi yolunu seçmez, stoklarında telefon varken kimse kasasından para çıkarmaz ki bunun muhasebesel olarak da zorlukları vardır. Birebir satışını gerçekleştirmediği bir ürünün kasadan nası çıkışını yapacak? Bu şekilde sürekli zarar gösterir.

    500 lirada olsa 300 lirada olsa 925'in değişimi 925 ve üstü telefonlarla olur, 500 lira diye 925'e değişim olarak düşük model fiyatta pahalı telefon öneremez.

    Özetle para iadesi durumunu çok ekstrem durumlar dışında düşünmeyin.




  • Tunai T kullanıcısına yanıt
    Doğrudur, zaten mahkeme, tüketici hakem heyeti vb. yolları olmadan para iadesine geçilmiyor sanırım o yüzden. Ama tam da bu yüzden telefon modeli ne olursa olsun fatura tutarı üzerinden değişim cihazı teklif ediyorlar. Ben Lumia 920 gönderdim, faturam 650 lira. Lumia 640 önerecekler değişim gerekirse. En fazla 650 lira iade edeceği bir durum için gidip bana Lumia 950 vermesini beklemek saçma diyorum o yüzden. Müşteri memnuniyeti açısından ellerinde olan bir üst modeli vermesi tabi ki mantıklı olan, ama Microsoft Türkiye şu anda böyle bir politika gütmüyor bildiğimiz üzere. Bu çağda 20 iş günü (1 ay) içerisinde basit bir elektronik tamirin yapılamaması asıl problem, ip orada kopuyor aslında. Yasaların vatandaşı koruması gerekiyor. 10 iş günü geçtikten sonra geçici telefon verilen var mı mesela?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer_Erz

    Doğrudur, zaten mahkeme, tüketici hakem heyeti vb. yolları olmadan para iadesine geçilmiyor sanırım o yüzden. Ama tam da bu yüzden telefon modeli ne olursa olsun fatura tutarı üzerinden değişim cihazı teklif ediyorlar. Ben Lumia 920 gönderdim, faturam 650 lira. Lumia 640 önerecekler değişim gerekirse. En fazla 650 lira iade edeceği bir durum için gidip bana Lumia 950 vermesini beklemek saçma diyorum o yüzden. Müşteri memnuniyeti açısından ellerinde olan bir üst modeli vermesi tabi ki mantıklı olan, ama Microsoft Türkiye şu anda böyle bir politika gütmüyor bildiğimiz üzere. Bu çağda 20 iş günü (1 ay) içerisinde basit bir elektronik tamirin yapılamaması asıl problem, ip orada kopuyor aslında. Yasaların vatandaşı koruması gerekiyor. 10 iş günü geçtikten sonra geçici telefon verilen var mı mesela?

    10 gün olayı hepimizin hakkı tabi, fakat bununla uğraşmak isterseniz alırsınız yasaya böyle bir madde koyulmuş fakat uygulanabilinirliği düşünülmemiş.

    Çıkacak para MS Türkiye'den direk çıkmaz, MS Türkiye burda aslında araya girip çözüm sağlamaya çalışıyor. Ayrıca 920'yi ilk çıktığında da almış olabilirdiniz ki 1500-1600 lira civarındaydı, kur üzerinden baksan 700 USD civarı yapıyor ki 950 fiyatına denk gelir. Ama o zaman da zaten 2 senelik garanti çoktan bitmiş olurdu. Ayrıca üst model meselesinde 920'nin bir çok üst modeli var, kasa anlamında olmasa da 640 işlemci olarak daha iyi bir cihaz 920'den.

    Bana önerilen 830 - 650 değişimi ise şu an biraz muallakta kaldım, çünkü işlemciler aynı gpu 830'un daha iyi, geri kalan tüm özelliklerde ise 830 daha iyi(kamera kasa vs.) açıkcası şu kasa zaten başka telefonda yok.

    Neyse bakalım, başka çözüm yollarına bakıyorum.




  • Tunai T kullanıcısına yanıt
    Lumia 650'nin Türkiye'ye geldiğini hiç duyurmadılar sanırım. Herhalde sadece eski Lumialar gibi firmalarla anlaşıp personele iteleyecekler. Standart iş telefonu yapmışlar, ucuz ve Windows ekosisteminde. Alüminyum olduğu için 950 ailesinden bile şık görünüyormuş ama değil 830, 4 yıllık 920'nin bile muadili olamaz tabi ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer_Erz

    Lumia 650'nin Türkiye'ye geldiğini hiç duyurmadılar sanırım. Herhalde sadece eski Lumialar gibi firmalarla anlaşıp personele iteleyecekler. Standart iş telefonu yapmışlar, ucuz ve Windows ekosisteminde. Alüminyum olduğu için 950 ailesinden bile şık görünüyormuş ama değil 830, 4 yıllık 920'nin bile muadili olamaz tabi ki.

    Hepsiburada'da var 950 liraya satılıyor, evet 950'den şık duruyor orası doğru. Zaten MS Lumia cihazlar ile Nokia Lumia cihazların hiç biri karşılaştırılmaz bence sadece arada bir yerde yol bulmaya çalışıyorum ben de. Şimdi MS Lumia Global'e tweet attım bakalım ne dönecekler hiç bir yerde globalin mail adresi yok olsa oraya yazacağım konuyu.
  • Tunai T kullanıcısına yanıt
    Android telefonlar kategorisine koymuşlar ondan görmemişim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer_Erz

    Android telefonlar kategorisine koymuşlar ondan görmemişim :)

    Evet aynen ben de kategoride ararken görmemiştim, aramadan aratınca çıkıyor.
  • Bu arada, ENT'yi aradım cihaz değişim kararı çıkmış üst seviyedeymiş. 5252'li numarayı verdiler aradım adam ciddi ciddi yasal süresi bekleniyor dedi.. ben de cihazı olduğu gibi almak istiyorum dedim, nasıl olsa garantisi 1,5 yıl daha devam ediyor uygun olduğumda (3 ay telefonsuz takılabileceğim zaman) gönderirim... 500 lira civarında bir telefon arayan arkadaşıma verip üstünü kendim tamamlayıp lumia 830 almayı düşünüyorum. bakalım 920'yi ne kadar zamanda gönderecekler, ne halde gönderecekler ;)
  • Bilgi sahibi olmanız açısından açtığım konuya bakmanızı tavsiye ederim. Değişim cihazlarımızla ilgili bilgiler var

    mağzicep .com/forum/konu/teleservice-degisim-sureci-paylasimlarimiz.968904/

    Güncelleme: 03.05.2016

    Arkadaşlar garanti kapsamında servise gönderdiğim cihazın değişim süreci ile ilgili detayları benim gibi göndermeyi düşünen arkadaşlar için de bilgi amaçlı yardımcı olacağından bu başlığı açtım. Gelişme oldukça konuyu güncelleyeceğim.

    Cihaz : -Lumia 925 (Nokia Shop)
    Sorun : -Cihaz ısınır ısınmaz ekran renklerinin değişmesi ve parlaklığın artıp azalması(Kronik)
    -Kamera video çekiminde ois motorunun farklı açılarda anlık titremesi

    Teleservice:
    -02.02.2016 Tarihinde internetten ön kayıt yapıldı.
    -04.02.2016 Tarihinde yurtiçi kargoya verildi
    -06.02.2016 Tarihinde Teleservice e teslim edildi.
    -08.02.2016 Tarihinde kargo girişi yapıldı.
    -08.02.2016 Tarihinde üst seviyeye transfer edilmiştir.
    -09.02.2016 Cihaz tamire alındı
    -09.02.2016 Değişim cihazı bekleniyor
    -01.03.2016 Tarihinde 20 iş günü doldu. Microsoft ilave 10 gün iş günü hakları daha olduğunu ve bu hakları bitince olayı biz üzerimize alıyoruz dedi
    -10 iş günü daha beklemeye devam..
    -08.03.2016 Tarihinde Microsoftla iletişime geçerek faturanın bir kopyasını Facebook üzerinden gönderdim. Fatura üzerinden bana 640XL önerdiler stokta başka da cihaz yokmuş. Uzatmamak adına kabul ettim. Mailime gönderecekleri evrakları imzalayıp Boran Danışmanlığa kargo ile gönderdikten sonra tarafıma cihazı hemen gönderecekler. Cihaz gelince sorunlu sorunsuz mu testlerimi yapıp burada paylaşacağım. Ayrıca yeni gelecek cihazın garantisi faturada kalan süresince devam edecek bilmeyenler olur diye ekleyeyim.
    -14.03.2016 Tarihinde cihaz ve evraklarım Boran Danışmanlığına ulaştı. Cihazı beklemekteyim
    -17.03.2016 Tarihinde cihaz teslim edilmek üzere kargoya verildi.
    -21.03.2016

    Cihazla ilgili gelişmeleri yazmaya devam edeceğim.

    Aynı ekran sorunundan dolayı @oktayceylan26 arkadaşımızda 16.02.2016 tarihinde göndermiş bulunuyor.
    Arkadaşımızın cihazı ile ilgili gelişmeleri aşağıdadır.

    Cihaz : Lumia 925
    Sorun : Isınınca ekran renklerinin değişmesi ve parlaklığın artıp azalması (Kronik)

    Teleservice :
    16.02.2016 : Ön kayıt alındı
    17.02.2016 : Kargoya verildi
    17.02.2016 : Kargo giriş yapıldı (Maltepe)
    18.02.2016 : Üst seviyeye transfer edilmiştir
    18.02.2016 : Kayıt alındı
    20.02.2016 : Kargoya verildi (Rezilliği görün)
    Tamir açıklaması olarak:
    Genel ayarlar düzenlendi
    Batarya testi yapıldı
    Stres testi yapıldı
    Arama testi yapıldı yazmışlar.
    Birde cihaz ısınıyor-
    Kusurlu aydınlatma-bazen yazmışlar.
    23.02.2016 : Cihaz bu tarihte arkadaşın eline ulaştı. Cihaza hiç bir şey yapmamışlar aynı sorun devam ediyor. Teleservice yine her zamanki gibi muhteşem hizmetiyle karşımızda!
    24.02.2016 : Cihaz tekrar servise göndermek üzere paketlendi
    26.02.2016 : Yeniden sisteme giriş yapıldı.
    29.02.2016 : Üst seviyeye transfer edildi.
    04.03.2016 : Sonunda değişim cihazı bekleniyor.
    12.03.2016 : Cihaz tekrardan tamire alınmış İmei sorgulamasında 830 gözüküyor sanırsak 830 ile değişimini yaptılar cihazın
    17.03.2016: Cihaz teslim edilmek üzere kargolandı
    18.03.2016: Cihaz arkadaşımızın eline ulaştı ancak ekranın üst tarafı kalkıyor tam yapışmıyormuş sinir bozucu bir sorunla yine karşılaştık
    21.03.2016: Değişimden gelen cihaz yeniden Teleservice e gönderildi.
    22.03.2016: Kargo girişi yapıldı
    24.03.2016: Kayıt alındı ve üst seviyeye transfer edildi
    Hata Bilgileri:
    Dokunmatik ekran kusurlu
    Ekranda bozukluk var
    Tamir Bilgileri:
    Uretici garanti suresi disinda (Değişim cihazı garantide gözükmüyor mallık kapsamında değerlendirme)

    Güncelleme 03.05.2016 : Garanti kapsamında tekrar değişime giren cihaz hala beklemede

    BEKLEMEDE..

    Not: 14.03.2016 Tarihinde edindiğimiz bilgiye göre Teleservice e 830 geldi. Bu seferde Teleservice 1520 930 1020 dahil olmak üzere değişimde bekleyen herkesin telefonunun karşılığı 830 görünüyor. 1520 930 1020 gibi telefonlar için bu kabul edilemez bir durum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erhanercan -- 3 Mayıs 2016; 19:48:59 >




  • Tunai T kullanıcısına yanıt
    ellerinde ozamn 830 kalmamış üst telefon gönderenlere 830 göndermezler artık yada yeni tel gelene kadar bekletirler .

    oda 830 olur heralde
  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.