Şimdi Ara

DELL STUDIO 1557 KULLANANLAR KULÜBÜ (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
545
Cevap
0
Favori
40.833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ne gıcırtısı hocam?
  • arkadaşlar aşağıdaki uyarıya benzer bir hata alan var mı?

    "görüntü bağdaştırıcısı yanıt vermeyi kesti ve bu problemden kurtuldu."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe

    beyler sizde şu videodaki durumu yaşayan varmı? bende dell m5010 var bu sorun yüzünden alalı 25 gün falan oldu bugün değişim raporu aldım dell den.şimdi studio modelinide düşünüyordum ama ondada gıcırtı sorunu olmuş..




    Ben aldım çok şükür öyle bi sorunum yokk?? Paşşalar gibi kullanıyorum :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hopelephant

    arkadaşlar aşağıdaki uyarıya benzer bir hata alan var mı?

    "görüntü bağdaştırıcısı yanıt vermeyi kesti ve bu problemden kurtuldu."


    evet bende almıştım, güncelleştirmelerden sonra gitti. . .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trustem


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe

    beyler sizde şu videodaki durumu yaşayan varmı? bende dell m5010 var bu sorun yüzünden alalı 25 gün falan oldu bugün değişim raporu aldım dell den.şimdi studio modelinide düşünüyordum ama ondada gıcırtı sorunu olmuş..




    Ben aldım çok şükür öyle bi sorunum yokk?? Paşşalar gibi kullanıyorum :D

    bu sorun hemen olmuyor..bi süre kullandıktan sonra oluyor mesela bendeki dell m5010 da 20 gün kullandıktan sonra oldu.siz ne kadar zamandır kullanıyorsunuz?




  • yaklaşık 8 aydır kullanıyorum, güncelleme yaptım ama nadir de olsa bu hatayla karşılaşıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe


    quote:

    Orijinalden alıntı: trustem


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe

    beyler sizde şu videodaki durumu yaşayan varmı? bende dell m5010 var bu sorun yüzünden alalı 25 gün falan oldu bugün değişim raporu aldım dell den.şimdi studio modelinide düşünüyordum ama ondada gıcırtı sorunu olmuş..




    Ben aldım çok şükür öyle bi sorunum yokk?? Paşşalar gibi kullanıyorum :D

    bu sorun hemen olmuyor..bi süre kullandıktan sonra oluyor mesela bendeki dell m5010 da 20 gün kullandıktan sonra oldu.siz ne kadar zamandır kullanıyorsunuz?



    ben yaklaşık 4 aydır kullanıyorum :)




  • hatlar karıştı

    ben görüntü bağdaştırıcısı yanıt vermeyi kesti, bu hatan kurtuldu diye bir hata alıyorum.

    ortada bir de gıcırtı sorunu diye dönen bir sorun var ama anlamadım, almadım heralde böyle bir hata
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trustem


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe


    quote:

    Orijinalden alıntı: trustem


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe

    beyler sizde şu videodaki durumu yaşayan varmı? bende dell m5010 var bu sorun yüzünden alalı 25 gün falan oldu bugün değişim raporu aldım dell den.şimdi studio modelinide düşünüyordum ama ondada gıcırtı sorunu olmuş..




    Ben aldım çok şükür öyle bi sorunum yokk?? Paşşalar gibi kullanıyorum :D

    bu sorun hemen olmuyor..bi süre kullandıktan sonra oluyor mesela bendeki dell m5010 da 20 gün kullandıktan sonra oldu.siz ne kadar zamandır kullanıyorsunuz?



    ben yaklaşık 4 aydır kullanıyorum :)
    demekki herkeste olmuyor..bendeki bilgisayardan da arkadaşımda var ondada bu sorun olmamış..ama bende oldu.inş studio alırsak ondada olmaz o zaman kafayı yerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe


    quote:

    Orijinalden alıntı: trustem


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe


    quote:

    Orijinalden alıntı: trustem


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe

    beyler sizde şu videodaki durumu yaşayan varmı? bende dell m5010 var bu sorun yüzünden alalı 25 gün falan oldu bugün değişim raporu aldım dell den.şimdi studio modelinide düşünüyordum ama ondada gıcırtı sorunu olmuş..




    Ben aldım çok şükür öyle bi sorunum yokk?? Paşşalar gibi kullanıyorum :D

    bu sorun hemen olmuyor..bi süre kullandıktan sonra oluyor mesela bendeki dell m5010 da 20 gün kullandıktan sonra oldu.siz ne kadar zamandır kullanıyorsunuz?



    ben yaklaşık 4 aydır kullanıyorum :)
    demekki herkeste olmuyor..bendeki bilgisayardan da arkadaşımda var ondada bu sorun olmamış..ama bende oldu.inş studio alırsak ondada olmaz o zaman kafayı yerim.

    bahsettiğin hata tam olarak nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hopelephant


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe


    quote:

    Orijinalden alıntı: trustem


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe


    quote:

    Orijinalden alıntı: trustem


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe

    beyler sizde şu videodaki durumu yaşayan varmı? bende dell m5010 var bu sorun yüzünden alalı 25 gün falan oldu bugün değişim raporu aldım dell den.şimdi studio modelinide düşünüyordum ama ondada gıcırtı sorunu olmuş..




    Ben aldım çok şükür öyle bi sorunum yokk?? Paşşalar gibi kullanıyorum :D

    bu sorun hemen olmuyor..bi süre kullandıktan sonra oluyor mesela bendeki dell m5010 da 20 gün kullandıktan sonra oldu.siz ne kadar zamandır kullanıyorsunuz?



    ben yaklaşık 4 aydır kullanıyorum :)
    demekki herkeste olmuyor..bendeki bilgisayardan da arkadaşımda var ondada bu sorun olmamış..ama bende oldu.inş studio alırsak ondada olmaz o zaman kafayı yerim.

    bahsettiğin hata tam olarak nedir?

    videoda izleyemedinizmi hocam? gıcırtı oluyor kasanın alt kısmında..alt dediğim touch pad hizası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GeCCe -- 26 Ağustos 2010; 14:11:04 >




  • dostum o ufak bi şanssızlıktır :D mesela 10 alet geliyorsa birinde vardır, sen de ona düşmüşsündür... Ama dell in servisi için herkes harika diyor, ben henüz eve çağırma seviyesine gelmedim, Allah düşürmesin ama telefonla görüştük, ben çok memnun kaldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trustem

    dostum o ufak bi şanssızlıktır :D mesela 10 alet geliyorsa birinde vardır, sen de ona düşmüşsündür... Ama dell in servisi için herkes harika diyor, ben henüz eve çağırma seviyesine gelmedim, Allah düşürmesin ama telefonla görüştük, ben çok memnun kaldım.

    servisten bende çok memnun kaldım..aradım bu durumu izah ettim 3-4 gün içinde değişim formunu eve getirdiler..servisine sözüm yok.
    neyse şimdi bişey daha sorucam size ben bugün baya bi mağaza gezdim sizin bu kasayı inceledim lakin internetten izlediğim videolarda dokunmatik tuşlar vardı hoparlörlerin altında ama bugün baktığım kasaların hiçbirinde yoktu o tuşlar..sizinkilerde varmı dokunmatikler?
  • buradan da bakabilirsiniz.
  • şu dokunmatik tuş soruma bi bakıp yanıtlayan olursa çok sevinicem arkadaşlar..hemen hoparlör hizasının altında oluyorya hani..benim almayı düşündüğüm model şu:
    http://www.eksenbilgisayar.com/?urun-detay_30745_DELL_Studio_1558_B35P43__Core_i3-350M__4GB__320GB__HD4570__15_6inc__Win7_Premium.html

    ama şu dokunmatik tuşlar varmı yokmu öğrenmem lazım.you tube da izledim onlarda var.ama dün biton yer gezdim baktığım bu kasaların hiçbirinde yoktu.gerçi i7 lisi ve p8700 işlemcili kasalarına baktım benim almak istediğim model pek yok ortalıkta.




  • Dokunmatik tuş yok ne yazık ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veterinarius

    Dokunmatik tuş yok ne yazık ki.

    hmm demekki yurt dışındakilerde var..inanırmısınız alttan aydınlatmalı klavyesi bile var bu studionun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe


    quote:

    Orijinalden alıntı: veterinarius

    Dokunmatik tuş yok ne yazık ki.

    hmm demekki yurt dışındakilerde var..inanırmısınız alttan aydınlatmalı klavyesi bile var bu studionun.

    aydınlatmalı klavye lazım oluyor aslında süper olurmuş
  • ben fazla önem vermiyorum görünüme, performansına hastayım :D seviyorum işte :S
  • beyler benim grafik puanı 5 oyun grafikleride 6.1 sizinki nasıl 5.2 ye 6.3 oldu dell sitesindeki driver ı mı yüklüyorsunuz?
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.