Şimdi Ara

DELL Teknik servis hakkında (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
433
Cevap
5
Favori
85.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben bilgisayarımı alalı 3 gün oldu, dell servisi satın aldığım mağazadan aradık orda internet bağlantısı olmadığı için yardımcı olmadılar. benim sabit telefonum yok, bunu söyledim, beni arayacaklarını söylediler ama arayan soran yok. servise ulaşmak için sabit telefonu ve interneti olan bir yer bulmak zorundayım ama yok böyle bir yer bildiğim. bana ne yapacağımı kim söyleyebilir.
    mağaza dell i aramanız lazım diyor, dell sabit hat ve internet bağlantısı istiyor, ben yeni aldığım bilgisayarı kullanamadan, belki ararlar diye bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mattutino

    ben bilgisayarımı alalı 3 gün oldu, dell servisi satın aldığım mağazadan aradık orda internet bağlantısı olmadığı için yardımcı olmadılar. benim sabit telefonum yok, bunu söyledim, beni arayacaklarını söylediler ama arayan soran yok. servise ulaşmak için sabit telefonu ve interneti olan bir yer bulmak zorundayım ama yok böyle bir yer bildiğim. bana ne yapacağımı kim söyleyebilir.
    mağaza dell i aramanız lazım diyor, dell sabit hat ve internet bağlantısı istiyor, ben yeni aldığım bilgisayarı kullanamadan, belki ararlar diye bekliyorum.

    komşudan filan rica et veya hem interneti hemde telekomun telefonları olan bir yer bulmaya çalış
  • evet elbette aramadılar. bende dediğiniz gibi komşudan rica ettim, şimdi 5 ay rı sorun için 5 ayrı fotoğraf ve video çektim yolladım. nasıl sonuçlanacağını merakla bekliyorum gerçekten. 3 gündür tek derdim bu zaten umarım en kısa zamanda bir sonuç alırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mattutino

    evet elbette aramadılar. bende dediğiniz gibi komşudan rica ettim, şimdi 5 ay rı sorun için 5 ayrı fotoğraf ve video çektim yolladım. nasıl sonuçlanacağını merakla bekliyorum gerçekten. 3 gündür tek derdim bu zaten umarım en kısa zamanda bir sonuç alırım.

    sabıt telefondan da aramak ucretsız. ben herhangı bır sıkkıntı yasamadım. ukuslararası numaradan aradıgın takdırde ıkı uc gun ıcınde ulasacaklardır. dusun kars merkeze 40 km uzaklıkta olan bır yere bıle uc gun ıcerısınde gelıyorlarsa baska yerlere anında ulasırlar.
  • cep telefonundan arayabileceğimiz numara yokmu dell i :?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BURKY_

    cep telefonundan arayabileceğimiz numara yokmu dell i :?

    benım hattım vodafone. musterı hızmetlerını aramıstım yardım almadan once. sordugum soruya aldıgım cevap +800 lü numaralar uydu telefonlarına tahsıs edılmıs. bundan dolayı numaralarda karısıklık olmasın dıye cep telefonlarından aranmaları ıptal edlımıs. hattım uluslararası numaralara acık olmasına ragmen arayamadım ben de.
  • 7 kere parça ve yazılımsal işlem yapılan 2 aylık inspiron 5110 laptobumu değiştirmiyor bu adamlar

    merkeze mail at diyor mahkemeye ver diyor utanmadan

    merkeze mail nasıl atarım acaba?
  • Tüketici hakları derneğine başvur. Onlar seni haklı buluduğunda. Derneğin avukatları dava açıyorlar. Sen sadece dilekçe için kullanılan pulun 50 kuruşluk parasını ödüyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BeY_oĞLu

    quote:

    Orijinalden alıntı: BURKY_

    cep telefonundan arayabileceğimiz numara yokmu dell i :?

    benım hattım vodafone. musterı hızmetlerını aramıstım yardım almadan once. sordugum soruya aldıgım cevap +800 lü numaralar uydu telefonlarına tahsıs edılmıs. bundan dolayı numaralarda karısıklık olmasın dıye cep telefonlarından aranmaları ıptal edlımıs. hattım uluslararası numaralara acık olmasına ragmen arayamadım ben de.

    neyseki sabit hat buldum ücretli veya ücretsiz olması önemli değildi sonuçta işimin görülmesi önemliydi ve görüldü :)
  • Arkadaşlar Merhaba

    Bende yaklaşik 1 senedir kullandıgım laptopumda bazı teknik problemler yaşadım.Model Xps L702x.

    Anakart ve klavye değişti.Bilgisayarı amerikadan aldım.Garantisi Usa olarak gozukuyordu.Bu 3. dell bilgisayarım diger 2 side hala calısıyor ve eskıdı baya.Fakat onların yerinde garantisi yktu.Ben bu olayı aldıktan sonra ogrendım yanı Türkiyede bu garantinin gececigini bile bilmiyordum.Ben hic Türkiyedeki teknik ekiple muhattap olmadım cunku onlar zaten ayrı birer şirket koç sistem ornek olarak verebılırım.Baya bir şirket oldugundan dell yerine hizmet veren firmaların kaliteside farklılık gostermekte.

    Dell amerika 2 kere bnm ıcın yedek parca gonderdı Dell turkıyeye bana ulaşılamadıgı ıcın gerı gonderılmıstır.Onlıne chat servısı var + maıl atıyorlar.Ve onlıne chat servısı cok ılgılı musterı temsılcısı ıle gorustukten sonra takım lıderlerı memnun kaldınız mı hizmetimizden diyerek ona baglanıp konusuyorsun.Seni memnun etmek için ellerinden geleni sonuna kadar yapıyorlar.Ben sorunu anlattım usa dan aldım fakat turkuyede yasıyorum napcam garantım gecıyor mu dedım bana bır lınk attı ve formu doldurttu sonra garantım UK oldu.Şaşırdım sonradan ogrendıgıme gore avrupa merkezi ordaymış.Turkyede garantımın gorulebılmesı ıcın oraya kaydolmam gerekıyormuş.
    Ben hayran kaldım verdıklerı hızmete hızlı kesın cozum ve mukemmel.30 gun bekleme falan hikaye yani keşke tum firmalar sunsa bize boyle hızmetler.Hayatımda bırdaha dell den başka bilgisayar almamak ıcın super neden verdıler bana.

    Sunuda belırteyım teknik servisler ile muhattap olmayın olacaksınızda dell türkiye ile olun garantiye dell türkiye bakmıyor sadece yonlendırıyor.Bulundugunuz illere gore bu fırma elemanlarıda yıne farklı kalitede hızmet verebılır.
    Benım bılgısayarı Koç Sistem halletti.Pek bir sorun yasamadım sadece teknıker youtube dan ızleyıp oyle soktu pc yı cunku turkıyede olmadıgı ıcın bilmiyordu onuda dert etmedım.

    Size tavsiyem Dell global e mail atın yada durumu Dell türkiyeye bildirin.2 ayda 8 kere bozulan bılgısayarı her şirket değiştirir.Bence siz heralde hep aynı yerde yaptırıyorsunuz.Dell türkiyenin haberi olsa kendileri geri çağirir bilgisayarı sanırım.Gerçekten mukemmel hızmet verıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi curufperlit -- 7 Mayıs 2012; 4:51:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BURKY_

    quote:

    Orijinalden alıntı: BeY_oĞLu

    quote:

    Orijinalden alıntı: BURKY_

    cep telefonundan arayabileceğimiz numara yokmu dell i :?

    benım hattım vodafone. musterı hızmetlerını aramıstım yardım almadan once. sordugum soruya aldıgım cevap +800 lü numaralar uydu telefonlarına tahsıs edılmıs. bundan dolayı numaralarda karısıklık olmasın dıye cep telefonlarından aranmaları ıptal edlımıs. hattım uluslararası numaralara acık olmasına ragmen arayamadım ben de.

    neyseki sabit hat buldum ücretli veya ücretsiz olması önemli değildi sonuçta işimin görülmesi önemliydi ve görüldü :)

    hayırlı olsun o zaman :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: curufperlit

    Arkadaşlar Merhaba

    Bende yaklaşik 1 senedir kullandıgım laptopumda bazı teknik problemler yaşadım.Model Xps L702x.

    Anakart ve klavye değişti.Bilgisayarı amerikadan aldım.Garantisi Usa olarak gozukuyordu.Bu 3. dell bilgisayarım diger 2 side hala calısıyor ve eskıdı baya.Fakat onların yerinde garantisi yktu.Ben bu olayı aldıktan sonra ogrendım yanı Türkiyede bu garantinin gececigini bile bilmiyordum.Ben hic Türkiyedeki teknik ekiple muhattap olmadım cunku onlar zaten ayrı birer şirket koç sistem ornek olarak verebılırım.Baya bir şirket oldugundan dell yerine hizmet veren firmaların kaliteside farklılık gostermekte.

    Dell amerika 2 kere bnm ıcın yedek parca gonderdı Dell turkıyeye bana ulaşılamadıgı ıcın gerı gonderılmıstır.Onlıne chat servısı var + maıl atıyorlar.Ve onlıne chat servısı cok ılgılı musterı temsılcısı ıle gorustukten sonra takım lıderlerı memnun kaldınız mı hizmetimizden diyerek ona baglanıp konusuyorsun.Seni memnun etmek için ellerinden geleni sonuna kadar yapıyorlar.Ben sorunu anlattım usa dan aldım fakat turkuyede yasıyorum napcam garantım gecıyor mu dedım bana bır lınk attı ve formu doldurttu sonra garantım UK oldu.Şaşırdım sonradan ogrendıgıme gore avrupa merkezi ordaymış.Turkyede garantımın gorulebılmesı ıcın oraya kaydolmam gerekıyormuş.
    Ben hayran kaldım verdıklerı hızmete hızlı kesın cozum ve mukemmel.30 gun bekleme falan hikaye yani keşke tum firmalar sunsa bize boyle hızmetler.Hayatımda bırdaha dell den başka bilgisayar almamak ıcın super neden verdıler bana.

    Sunuda belırteyım teknik servisler ile muhattap olmayın olacaksınızda dell türkiye ile olun garantiye dell türkiye bakmıyor sadece yonlendırıyor.Bulundugunuz illere gore bu fırma elemanlarıda yıne farklı kalitede hızmet verebılır.
    Benım bılgısayarı Koç Sistem halletti.Pek bir sorun yasamadım sadece teknıker youtube dan ızleyıp oyle soktu pc yı cunku turkıyede olmadıgı ıcın bilmiyordu onuda dert etmedım.

    Size tavsiyem Dell global e mail atın yada durumu Dell türkiyeye bildirin.2 ayda 8 kere bozulan bılgısayarı her şirket değiştirir.Bence siz heralde hep aynı yerde yaptırıyorsunuz.Dell türkiyenin haberi olsa kendileri geri çağirir bilgisayarı sanırım.Gerçekten mukemmel hızmet verıyorlar

    hocam cok dogru soyluyorsun. ne yazsan ınanırım. urun reklamcısı falan fılan durumlarına gırmem. pazartesı dell uluslararasını aradım. kars merkeze 40 km uzaklıkta bır yere erzurumdan cuma gunu geldı hem de gelen kısı koç sistemde gorevlı. yarım saat ıcerısınde parca degısıklıgını yaptı, kontrol maksatlı testını de yaptı gıttı. bence servıs yardımı konusunda sıkıntı yasadıklarını belırtenler yanlıs yerlerle muhattap oluyorlar. kapının onunde kı magaza bıle bır ay tamır suresı verırken boyle olaganustu sayılacak durumları gormek ınanılmaz gelıyor ama gercek.




  • Az önce yaklaşık 8-9 aydır kullandığım b41h45 serisinde pil algılanmadı sorunu yaşadım bunun için servisi aradığım zaman yeni pilmi göndericekler tam olarak nasıl müdahale ederler birde hangi hattın arıycam servisi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SmallScreaM

    Az önce yaklaşık 8-9 aydır kullandığım b41h45 serisinde pil algılanmadı sorunu yaşadım bunun için servisi aradığım zaman yeni pilmi göndericekler tam olarak nasıl müdahale ederler birde hangi hattın arıycam servisi?

    normal gsm lerden aranamıyor. sabıt hat bulman gereklı. 0811 288 0001 numarasını aradıktan ıngılızce konusan telesekreter cıkıyor. sonra 888 578 54 46 kodunu cevır. turkıye servısıne baglanıyor. bır kac tane bılgısayar ıle ılgılı soru sorulduktan sonra operatore baglanıyor bunlar ortalama bes altı dakıka suruyor. daha sonra operatore baglıyor telefon ıle cozume ulasılamazsa servıs gonderılıyor ve ıkı uc gun ıcerısınde servıs evıne gelıyor. mudahale tam teşekkul, super yanı. adam evıne gelıyor yerınde tamır yapıp gıdıyor ama, senın pılınde sıkıntı oldugu ıcın servıs gelmez kargo ıle adresıne gonderırler muhtemelen. cunku servısı bu sekılde de saglıyorlar. eger kullanıcının kendı mudahalesıyle yapılacak bırseyse yetkılı gondermıyor. dell sırketının bılgısayar ve dıger parcaları servısının %70 ını kullanıcıya gosterılen yolla cozume ulasıldıgı bılınıyor.




  • Bizde 3 adet SAS HDD almıştık 3 ayda bozuldular. Distribütör firma açıldığı için beni ilgilendirmez diyor. Dell'i arıyoruz harddisk bölümü sadece ingilizce destek veriyor. Bilgisayar bölümüne bağlandığımızda bizim alanımız değil diyorlar, diğer tarafın ingilizce destek verdiğini söylüyoruz biz bişey yapamayız diyorlar.
    Bu Dell'i iyi bir firma zannederdim fakat bu olanlardan sonra yuh diyorum kendilerine ancak. 2 yıl garantili HDD alıyoruz ama garantiyle ilgilenecek bir adam yok Türkiye'de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adigecale55

    Merhabalar.Arkadaşlar Dell marka garantili pc veya notebooklarınızdaki sorunları dile getirirseniz yardımcı olmaya çalışırım.hayırlı akşamlar.

    selam arkadaşım bende ttnet tenaldığım dell 1545 ınspıron var benim sikayetim adaptorum yandı akadaşımın yansanayii adatorünü taktım ama oda sarj etmiyor batarya dolmuyor (prıze takılı dolmuyor )diyor birde buyüzden format attırmak zorunda kalmıştım ama buseferde touch pad görünmüyor harici mausla kullanıyorum yardımcı olursan sevinirim servis tag 5S9K5N1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dive77 -- 22 Haziran 2012; 11:50:58 >
  • arkadaşlar garantimizin ne kadar kaldığına hangi siteden bakıyorduk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: waybe

    arkadaşlar garantimizin ne kadar kaldığına hangi siteden bakıyorduk

    http://www.dell.com/support/troubleshooting/us/en/19/ProductSelector

    buradan bılgısayarında bulunan service tag numarasıyla garantı suresını sorgulayabılırsın. service tag numarası laptop bılgısayarının altında yazılı etıketlerde bulunuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BeY_oĞLu

    quote:

    Orijinalden alıntı: waybe

    arkadaşlar garantimizin ne kadar kaldığına hangi siteden bakıyorduk

    http://www.dell.com/support/troubleshooting/us/en/19/ProductSelector

    buradan bılgısayarında bulunan service tag numarasıyla garantı suresını sorgulayabılırsın. service tag numarası laptop bılgısayarının altında yazılı etıketlerde bulunuyor.



    teşekkürler üyelik açmaya filan gerek yok dimi, service tagı giriyorum submit diyorum donuyo gibi oluyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: waybe

    quote:

    Orijinalden alıntı: BeY_oĞLu

    quote:

    Orijinalden alıntı: waybe

    arkadaşlar garantimizin ne kadar kaldığına hangi siteden bakıyorduk

    http://www.dell.com/support/troubleshooting/us/en/19/ProductSelector

    buradan bılgısayarında bulunan service tag numarasıyla garantı suresını sorgulayabılırsın. service tag numarası laptop bılgısayarının altında yazılı etıketlerde bulunuyor.



    teşekkürler üyelik açmaya filan gerek yok dimi, service tagı giriyorum submit diyorum donuyo gibi oluyo

    yok hocam üyelik istemiyor. submit linkini tıkladıktan sonra karşına garanti süresinin ne zaman başladığı, ne zaman sona ereceği ve ne kadar garanti sürenin kaldığını gösteriyor. bilgisayarı aldığınızda fatura tarihine göre oluyor garanti başlama süresi genelde. benim laptopun garantisinin başlama tarihi fatura tarihim.




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.