Şimdi Ara

((deneyimliler)) en iyi kırkayak hangi marka-model??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
1
Favori
30.398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bir kamyon meraklısı olarak kafama takılan bir soru var.yolda görünce hangi kamyon için yolların kralı demek mantıklı??? performans-kalite ( maliyeti de koysak olur ) en iyi kırkayak yani 4 akslı kamyon hangi markanın hangi kamyonu?

    2524 CARGO kullanan bir tanıdığım R kabinli ve 420 BG lik bir SCANIA nın alınabilecek en iyi kırkayak kamyon olabileceğini söylüyor. param olsa alırım diyor ya bakalım. durumlar şu an müsait değil anlaşılan.


    acaba bilgili arkadaşlar ne derler bu soruya ???????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efe yaren -- 4 Kasım 2010; 23:38:13 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    En İyi Kırkayak Kamyon Marka ve Modelleri

    Kırkayak kamyonlar, hafriyat ve inşaat sektörlerinde sıklıkla kullanılan çok yönlü araçlardır. Piyasada çok sayıda farklı kırkayak kamyon markası ve modeli bulunmaktadır, bu da en iyi seçimi yapmak için araştırma yapmayı zorunlu hale getirmektedir.

    En İyi Kırkayak Kamyon Hangisi?

    En iyi kırkayak kamyon, ihtiyaçlarınıza ve bütçenize bağlı olarak değişir. Bazı önemli faktörler şunlardır:

    • Taşıma kapasitesi
    • Motor gücü
    • Yakıt verimliliği
    • Dayanıklılık
    • Bakım maliyetleri

    En Az Yakan Kırkayak Kamyon

    Yakıt verimliliği önemli bir husustur, özellikle de yakıt fiyatlarının yüksek olduğu zamanlarda. Piyasadaki en az yakan kırkayak kamyonlardan bazıları şunlardır:

    • MAN TGX EfficientLine
    • Volvo FH Serisi I-Save
    • Mercedes-Benz Actros L

    Popüler Kırkayak Kamyon Markaları

    En iyi kırkayak kamyon markalarından bazıları şunlardır:

    • MAN
    • Volvo
    • Mercedes-Benz
    • Scania
    • BMC

    Önerilen Kırkayak Kamyon Modelleri

    İşte bazı önerilen kırkayak kamyon modelleri:

    • BMC Pro 940: Yüksek taşıma kapasitesi ve dayanıklılığıyla bilinir.
    • 3232 Cargo: Yakıt verimliliği ve düşük bakım maliyetleriyle öne çıkar.
    • Scania 310: Güçlü motoru ve sağlam yapısıyla zorlu koşullara uygundur.

    Sonuç

    En iyi kırkayak kamyonu, özel ihtiyaçlarınıza ve tercihlerinize bağlıdır. Uygun bir seçim yapmak için araştırmanızı iyice yapın ve farklı markaları ve modelleri karşılaştırın. Yukarıda sıralanan faktörleri göz önünde bulundurarak, işiniz için en uygun kırkayak kamyonu bulabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • scania kırkayak en iyi araç olması lazım ama gerçekten çekiyor ve konforlu bir araç scania ondan sonra kırkayakta eğer çekiş gücü istersen pro eğer rahatlık istersen axor yanlız axor'lar rampada bayılıyor beyinde bir şey var rampaya geldimi mazotu kısıyor ve rampada ölü rampalara bak hep axor kaynıyor. Cargo prodan rahat ama çekiş ve fren açısından öyle diyemiyeceğim kabini daha toplu ve güzel cargo'nun.
    Ama alınabilecek en iyi kırkayaklar
    1.Scania
    2.Axor

    bunlardan şaşmayacaksın şöförü hayatta yormaz bu araçlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 80.S.5.5

    scania kırkayak en iyi araç olması lazım ama gerçekten çekiyor ve konforlu bir araç scania ondan sonra kırkayakta eğer çekiş gücü istersen pro eğer rahatlık istersen axor yanlız axor'lar rampada bayılıyor beyinde bir şey var rampaya geldimi mazotu kısıyor ve rampada ölü rampalara bak hep axor kaynıyor. Cargo prodan rahat ama çekiş ve fren açısından öyle diyemiyeceğim kabini daha toplu ve güzel cargo'nun.
    Ama alınabilecek en iyi kırkayaklar
    1.Scania
    2.Axor

    bunlardan şaşmayacaksın şöförü hayatta yormaz bu araçlar.


    peki PRO lar daha iyi çekişli diyorsunuz. bana şaşırtıcı geldi. çünkü gerçek olması muhtemel verilere göre konuşursak
    scania 12 litre, 420 BG, 2100 NM torku var.
    pro 940 9 litre 400 BG 1700 NM
    axor 12 litre 400 BG 2000 NM
    pro 1144 (kaç litre bilmiyorum) 440 litre ( torkunu da bilemiyorum )

    genelde dizel araçlar tork kuvvetlerine göre giderler. proları övüyorlar. merak ederim neden bu kadar överler çekişi diye ????




  • Scania R 380
  • Scania
    93H 280
    94G 310
    R360
    R380
    R420
    Mercedes
    3240
  • 5 Kasım 2010; 21:25:46

    Seçtiğiniz mesajın linkini aşağıdaki kutudan kopyalayabilirsiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=44265497


    --------------------------------------------------------------------------------


    quote:

    Orijinalden alıntı: 80.S.5.5

    scania kırkayak en iyi araç olması lazım ama gerçekten çekiyor ve konforlu bir araç scania ondan sonra kırkayakta eğer çekiş gücü istersen pro eğer rahatlık istersen axor yanlız axor'lar rampada bayılıyor beyinde bir şey var rampaya geldimi mazotu kısıyor ve rampada ölü rampalara bak hep axor kaynıyor. Cargo prodan rahat ama çekiş ve fren açısından öyle diyemiyeceğim kabini daha toplu ve güzel cargo'nun.
    Ama alınabilecek en iyi kırkayaklar
    1.Scania
    2.Axor

    bunlardan şaşmayacaksın şöförü hayatta yormaz bu araçlar.


    peki PRO lar daha iyi çekişli diyorsunuz. bana şaşırtıcı geldi. çünkü gerçek olması muhtemel verilere göre konuşursak
    scania 12 litre, 420 BG, 2100 NM torku var.
    pro 940 9 litre 400 BG 1700 NM
    axor 12 litre 400 BG 2000 NM
    pro 1144 (kaç litre bilmiyorum) 440 litre ( torkunu da bilemiyorum )

    genelde dizel araçlar tork kuvvetlerine göre giderler. proları övüyorlar. merak ederim neden bu kadar överler çekişi diye ????

    ___________________________

    RAHATLIK OLARAK PEK ÜSTÜN OLMASADA BANA GÖRE tüm koşullar karşılaştırıldığında(fiyat dahil) pro bariz olarak öne çıkar. aşağı yukaru perfomansı scania kadar vardır.




  • En iyi kırkayak ilk 3 listesi oluşturmak gerekirse bu listeye bmc giremez ;) biz türk halkının değişmediği bir zihniyet var araba alıcak abi opel al olmaz parçası pahalı çok yakıyo .. ee ne alcan doğan slx :D :D neden parca ucuz kesinlikle katılmıyorum
    sen opele bir radyatör takarsın 10 yıl gider tofaşa takarsın 2 senede çatlar :D ne anladım ucuzluğundan lafı şuraya getircem
    diyebilirsiniz madem bmc kötü alan adam nie alıo birincisi kesesi ona uygun ikincisi parça ucuz bu ikisini dedinmi bizim millet
    hooop proya koşar ama türkler araç yapamaz ;) bence ;
    1 Scania
    2 Axor
    3 Ford Cargo
    özellikle 3232C ve 3238C çok hoşuma gidiyor
  • scaniar380-mantga390 axor3240 dafcf380 bu araçlar ortalama boş ağırlığı bir cargo yada 3228 axordan 1500kg daha ağır.... bu camiadaherkes evine ekmek götürmek için çalışıyor kim evine daha fazla ekmek götürebiliyorsa işte o kişi doğru kararı doğru zamanda vermiş demektir... şimdi piyasa şartlarında darası en hafif gelen araç piyasada en çok yükü yani parayı kazanan araçtır....
    fakat hafif araçların kendinden daha ağır araçlara oranlada işcilik konfor güvenlik vs gibi konularda eksiklikleri vardır...
    günümüzde birçok araç motorin yerine yağ yakmaktadır buda araç seçimindeki en önemli unsurların başında gelmektedir....

    kişiler araçlarını kendilerine göre belirler fakat bu beğeniyi ticari şartlar sürekli baltalar.....

    şimdi ülkemizde parça ve işciliği bir kenara bırakalım bütün araçları eşitliyelim
    motorin fiyatı 1.5tl olsa tonaj kırk ayaklar için yere basar 40 ton olsa bu ülkede birtane bmc cargo hino kalmaz bütün millet gider paşa paşa g420 scania ya biner man tga390 biner daf cf ye biner axor 3240 a biner...
    fakat motorin pahalı şöför kardeşim yağ yakıyor scania man daf bu araçlarda yağ yakarsan pahalıya patlar işcilik servis pahalı araba darası ağır kış aylarında önden dingilliler dezavantaj buzda durdunmu kalkmaz....vs vs...

    inanın bu ülkede herkes scania ya binmek ister ama ticari koşullar buna imkan vermez ben kendi açımdan axor 3228 aldım kendim kullanıyorum yakıtı gayet güzel darası hafif 12150 kg tanker ratarderi yok bildiğim kadarıyla enjektör vs yakıt sistemi bakımı en ucuz olan kamyon aslında tonaj ve yakıtı düşünmeseydim axor 3240 retarderli alırdım kışın greyder gibi makina rahatlık scaniakadar yok ama ticari anlamda artıları çok....

    türkiyede yukarıdada söylediğim gibi servis ve yedek parçayı eşitleyin kimse yerli araca binmez sadece şirketler ve filolar ve şantiyeler hariç????




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teddy.03

    En iyi kırkayak ilk 3 listesi oluşturmak gerekirse bu listeye bmc giremez ;) biz türk halkının değişmediği bir zihniyet var araba alıcak abi opel al olmaz parçası pahalı çok yakıyo .. ee ne alcan doğan slx :D :D neden parca ucuz kesinlikle katılmıyorum
    sen opele bir radyatör takarsın 10 yıl gider tofaşa takarsın 2 senede çatlar :D ne anladım ucuzluğundan lafı şuraya getircem
    diyebilirsiniz madem bmc kötü alan adam nie alıo birincisi kesesi ona uygun ikincisi parça ucuz bu ikisini dedinmi bizim millet
    hooop proya koşar ama türkler araç yapamaz ;) bence ;
    1 Scania
    2 Axor
    3 Ford Cargo
    özellikle 3232C ve 3238C çok hoşuma gidiyor

    Kardeş, sen PRO'yu DOĞAN'a benzetmişsin ama listende 3. sırada olan FORD CARGO da bir BROADWAY, bunun da farkında ol.

    PRO ve CARGO'da kullanılan yürüyen aksam parçalarının(şanzıman, defransiyel, direksiyon kutusu vs. vs.) çoğu aynı.

    PRO'da 450.000 km'de motor yaptırıyorsan, CARGO'da 500.000 km'de yaptırıyorsun.

    "TÜRKLER araç yapamaz" diyorsun da, o beğendiğin CARGO'nun tasarımı, motoru OTOSAN'a ait.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827


    quote:

    Orijinalden alıntı: teddy.03

    En iyi kırkayak ilk 3 listesi oluşturmak gerekirse bu listeye bmc giremez ;) biz türk halkının değişmediği bir zihniyet var araba alıcak abi opel al olmaz parçası pahalı çok yakıyo .. ee ne alcan doğan slx :D :D neden parca ucuz kesinlikle katılmıyorum
    sen opele bir radyatör takarsın 10 yıl gider tofaşa takarsın 2 senede çatlar :D ne anladım ucuzluğundan lafı şuraya getircem
    diyebilirsiniz madem bmc kötü alan adam nie alıo birincisi kesesi ona uygun ikincisi parça ucuz bu ikisini dedinmi bizim millet
    hooop proya koşar ama türkler araç yapamaz ;) bence ;
    1 Scania
    2 Axor
    3 Ford Cargo
    özellikle 3232C ve 3238C çok hoşuma gidiyor

    Kardeş, sen PRO'yu DOĞAN'a benzetmişsin ama listende 3. sırada olan FORD CARGO da bir BROADWAY, bunun da farkında ol.

    PRO ve CARGO'da kullanılan yürüyen aksam parçalarının(şanzıman, defransiyel, direksiyon kutusu vs. vs.) çoğu aynı.

    PRO'da 450.000 km'de motor yaptırıyorsan, CARGO'da 500.000 km'de yaptırıyorsun.

    "TÜRKLER araç yapamaz" diyorsun da, o beğendiğin CARGO'nun tasarımı, motoru OTOSAN'a ait.

    pro ile cargo çoğu parcası aynı... dersen bende şöyle derim şahin s ile tempra sxak aynı ama dağlar kadar fark var kırayak olarak cargo özelliklede belirttim 3232C 3238C bunların hiç birinin pro ile ortak yani yok ford otosan yerli sayılırı bununda farkındayım ;) benim görüşüm bu ben kaç pro süren kişiye sorduysam memnun değil çoğu şirket şöförü gerçi ama yinede memnun değil öte yandan kendi kamyonu olanda yakıt ve parçadan aldım dior konfor sağlamlık uzun ömür demiyor ama cargolara diyen adam cok duydum konfor parasına görede sağlam diyenleri ;)




  • slmlar arkadaşlar hangi marka alalım tecrübeleri konuşturalım sizce hangisi
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.