Şimdi Ara

DİGİTÜRK İADE İŞLEMİ SORUNU ACİL YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
2.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhaba digitürk ile başım dertte o yüzden nasıl bir yol izlemeliyim ?

    geçen aylarda bimeksten sunny axen bir adet tv aldım yanındada 1 yıllık hd veya turksat kurulumu içeren bir paket hediye edilidi eve getirip tv kurmak istediğim hüsrana uğradım nedeni ise tv nin çalışması için

    içinden çıkması gereken hd uydu alıcılı modül çıkmadı hafta sonuna denk geldiği için servis ile görüşemedim pazartesi servisi aradım hem digitürk kurulumu için hemde kutu temini için onlarda normalde kutu olsa 48

    saat içinde kurulum yapılacaktı fakat bana 72 saat içinde kurulum yapıldı neyse işte servis geldi modülü taktı ve digitürkü kurdu fakat tv 3 saat sonra kendini kitledi bende sunny servisini arayıp tv nin iadesini

    istedim 2 gün sonra servis geldi ve iade işlemini onayladı ondan sonra bende sunny servisini aradım dedim modülü kime vereceğim onlarda dediki tv ile beraber aldığınız mağazaya teslim edin dendi bende tamam

    dedim sonra digitürkü arayıp durumu anlatıp üyeliğimi iptal ettim sonra işte iade için kartı kurulum yapan şubeye götürüp bırakın dendi bende en yakın şubeye teslim etsem olur mu dedim onlarda olur dedi ve ty yi

    25.10.2014 tarihinde iade ettim kutu ile birlikte ve 03.11.2014 tarihinde bana yakın olan bayiye gidip digitürk kartını iptal etmek için bana yakın olan bayiye gittim bayi ilk önce almak istemedi ama ben ısrar edince

    almak zorunda kaldı fakat sistemde bana yani tv ye ait olan kutuyuda kiralik olarak göstermişler ben zaten orda şok oldum bayi sahibi ile biraz tartıştım oda yapabileceği bir şey olmadığını söyledi bende kartı iade

    edip çıktım 12.11.2014 tarihinde telefonuma mesaj geldi kartı ve kutuyu iade etmez iseniz yasal işlem başlatacağız diye bende hemen o şubeye gittim kartı sistemden düşmemiş neyse onu hallettik ama halen modül

    iade bekliyordu kendisininde daha önce böyle sorun yaşadığını söyledi ayrıca böyle bir digitürk kutusu olmadığını söyledi ve tv nin bir parçası olduğunu söyledi bende aynı fikirdeyim ama bir türlü digitürke

    anlatamadım sorunu geçenlerde işlem için kayıt açtılar arayacaklardı fakat aramadılar ben bugün aradım gene derdimi anlattım ama anlayan olmadı artık dil dökmekten bıkıtım fakat onlar halen anlamamakta

    ısrar ediyor kutuyu en başında bana deseydi ki kesinlikle bize iade edeceksiniz ben zaten iade ederdim onlara zaten ben kutuyu kayıt altına aldıklarını bilmiyordum fakat onlar neden ise almış şimdi ise kutuyu

    bana 200 liraya fatura edileceği söyleniyor fakat ben bu bedeli ödemek istemiyorum nedeni ise kutu dedikleri sunny markasınını at-5105 modeli bu model piyasada satılan hd uydu alıcı ayrıca sunny tv lerin

    çalışmasını sağlayan bir modül tv arkasında eski ide bağlantı soketi var oraya bağlanıyor hiç bir elektrik bağlantısı yok ayrıca 2 adet hdmi girişi var dt nin kendi kutularından değil ama bunu onlara bir türlü

    anlatamadım bugün yarın ararlar ben ısrarla teknik servis veya bu işlerden anlayan biri ile görüşmek istediğimi söyledim ama bağlamadılar biz sizi arayacağız dendi bende en kısa sürede çözerek işi bitirmek

    istiyorum

    konu uzun oldu farkındayım fakat anlaşılması için bu şekilde yazdım ben kendimi sonuna kadar haklı olarak görüyorum nasıl bir yol izleyeyim ? önerileriniz neler ?







  • Btk ya şikayet kaydı oluşturun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lene kullanıcısına yanıt
    merhaba hocam cevap için teşekkür ederim fakat nasıl yapacağım ? daha önce böyle bir olay başıma gelmediği için ne yapmam gerektiğini tam olarak bilmiyorum ayrıca dün gene görüştüm ama onlar biz sizi arayacağız diye söylediler halen bekliyorum ben bu işlerden anlayan biri ile görüşebilsem sorunu çözerim diye düşünüyorum ama bir türlü görüşemedim
  • yardım edecek yok mu ?
  • Bu digitürk vb ye elinizi verseniz kolunuzu kaptırırsınız. Bende bir ara sizin aldığınız cihazı incelemiştim. Açıklamalarda tv sadece panel olarak geçiyor, gerekli modül ve kart digiturk tarafından sağlanacaktır diyordu. Yani siz tv yi iade ederken modülü söküp verecektiniz. Şimdi ne olur bilemiyorum. Zamanında üyeliği bitmiş kart kaybolduğu için iade edemeyip yaklaşık 200tl ödemek zorunda kalanları biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uguroz76 U kullanıcısına yanıt
    merhaba hocam haklısınız tv panel olarak geçiyor doğru fakat forumda alan arkadaşların kutularından modül çıkmış ayrıca ben iade etmeden hem servisi hemde digitürkü aradım servis aldığınız mağazaya iade edin dedi mağazada aynı şekilde kontrol edip ürünü aldı bana ilk başta digitürk deseydi ben zaten vermezdim birde olayın şu yönü var kutu dedikleri piyasada satılan basit bir ürün kendi kutularımızı sadece biz satıyoruz diyor nasıl oluyorda piyasada satılıyor ben bunu çözemedim birde tv yi iade etmeseydim 1 yıl kullanıp digitürk aboneliğim bitse idi bende devam etmeseydim kutuyu onlarda verse idim ben tv izlemeyecek miyim o zaman sadece monitör oluyor ürün ne anladım bu işten işte alırken dikkat etmedim başıma gelmeyen olaylar geldi digitürkü 1 gün kullanmadım 200 lira az para değil umarım istediğim şekilde çözerim olayı cevap için teşekkür ederim
  • Saygı ve selamlar arkadaşlar, Burada önemli olan sözleşmede ne yazdığı ve neye imza atıldığı. Burada bir çakallık olabilir, deforma mal altında 1 yıllık DT üyeliği planlanmış olabilir. Bu tarz olaylarda TV yi iade durumunda DT ne olacak diye kesin sözleşmeye eklemişlerdir ki tahminim fatura bile yansıtabililerdi. Çünkü hediye ürünün iadesi olamayacağından ve bu hediye sözleşme içeren bir malzeme ise ona bakmak gerekir.
    Yine sözleşme imzalandı ise DT iptal şartları şöyledir, kimlik ön arka fotokopisi DT ye fax çekilir, 1-2 hafta içinde sms ile kart/kutu nereye teslim edileceği yazılır ve teslim edilirken kart iade formu düzenlenir.
    Hediye ürün kahve makinası olsaydı durum çok başka olurdu. Siz sözleşme içeriğini net bi yazın, sözleşmede aksi durum yoksa bu adamların hakkından şikayet sitesi ve tüketici mahkemesi gelir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ayrıca eskiden gözümde çok saygın bir yeri olan DT nin neredeyse sokakta pazarda bile satışı ayrıca seviyesiz bir durumdur. Hergün 5 farklı numara ve sms ile değişik değişik tipler DT kampanyası adı altında arayıp duruyorlar
  • Anubisin_Ruhu kullanıcısına yanıt
    merhaba hocam

    sözleşmeyi okumadım açıkçası zaten bayağı uzundu ve elimde sözleşmem yok sözleşme ise 1 yıllık digitürk türksat paketi idi ücretsiz bir şelikde tv yanında hediye ediliyor fatura ise iptal için 10 lira civarı bir miktar söylendi zaten 1 gün bile izlemedim üyeliğimi iptal ettim ben fakat kart ve kutu iadesi kısmındayım kartlarını iade ettim fakat tv nin kutusunu yani modülünü kiralık göstermişler tv ile bende iade ettim onları aradığımda bana kutudan bahsetmediler sadece karttan bahsettiler fakat kartı iade için gittiğim şubede kutuyuda iade etmem gerektiği söylendi ve sorun başladı kutu onların olamaz nedeni ise piyasada satılan bir ürün ayrıca tv nin çalışması için gerekli bir parça görevi görüyor hadi tamam kutu onların diyelim 1 yıl bitti bende izlemekten vazgeçtim kutu ve kartı verdim o zaman tv çalışmayacak ben o zaman monitör olarak mı kullanacağım valla bu tarz bir iş daha önce başıma gelmedi böyle lanet bir platform ve kuruluş olamaz daha sattıkları kutuları bilmiyorlar cuma günü işlem kaydı açtılar güya 48 saat içinde arayacaklardı halen arayacaklar ben pazar günü aradım ama gene aynı muhabbet yapıldı klasik laflar papağan gibi onları tekrar ediyorlar teknik veya bu işlerden anlayan biri ile kaç defa görüşmek istedim ama nafile en sonunda arayıp ağzıma ne gelirse söyleyeceğim o olacak




  • bunlara elini versen kolunu geri alamassın her zaman diyorum uzak durun bu yayıncı kuruluşlardan ben 2009 da iptal ettim dahada almam
  • fredydexter kullanıcısına yanıt
    merhaba hocam aynen bendende 200 lira alacaklar gibime geliyor kısmet bakalım ne olacak
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.