Şimdi Ara

DIGITURK | İptal - Dondurma İşlemleri | Sorularınız (34. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
909
Cevap
6
Favori
320.679
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FatalERROR!

    Digiturk'ün 11 senelik üyesiyim ve bütün paketlerime ortalamanın üzerinde ödeme yapıyorum. HD yayını kendileri hediye vermişlerdi; geçen hafta hediyeniz bitti 4tl ücretle taahhüt vererek tekrar üye olabilirsiniz dedi. Eve geldim HD yayınlar devam ediyor. Herhalde dedim tekrar hediye verdiler. Fakat bu gün tekrar mesaj geldi 7tl ücretle tekrar servisi alabilirsiniz diye ve HD yayınlar kapanmış. Aradım hediye istemiyorum ama 4tl ile taahhüt vermeden servisi alabilir miyim dedim. Olmaz deyince 11 yıllık üyeliğimi bile düşünmedim kapatın dedim. Bana diyor 11 yıl üyesiniz haklarınız gider falan ama soruyorum yeni üye olan HD yayını aynı paradan mı izleyecek diye? Evet diyor. O zaman dedim ne farkı var kapatın dedim. Bakalım yarın istediklerini fakslayacağım.

    Benim sorum: Bilgileri gönderdikten sonra tekrar arıyorlar mı yoksa söyledikleri gibi kapattıklarına dair mesaj mı geliyor?

    Ben 2-3 kere üst üste arayıp kapattırmak için müşteri hizmetleri ile görüştüm, onlarda teknik servisin gelip malzemeleri alacağını söylemişti.Ama sen dediklerini yap ne olur ne olmaz.
    telefona mesaj gelmişti ve teknikçi aramıştı ne zaman gelelim diye.

    Kim var kim yok bıraksın, şu firmaya bi boykot koymanın vakti geçti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: N20

    quote:

    Orijinalden alıntı: FatalERROR!

    Digiturk'ün 11 senelik üyesiyim ve bütün paketlerime ortalamanın üzerinde ödeme yapıyorum. HD yayını kendileri hediye vermişlerdi; geçen hafta hediyeniz bitti 4tl ücretle taahhüt vererek tekrar üye olabilirsiniz dedi. Eve geldim HD yayınlar devam ediyor. Herhalde dedim tekrar hediye verdiler. Fakat bu gün tekrar mesaj geldi 7tl ücretle tekrar servisi alabilirsiniz diye ve HD yayınlar kapanmış. Aradım hediye istemiyorum ama 4tl ile taahhüt vermeden servisi alabilir miyim dedim. Olmaz deyince 11 yıllık üyeliğimi bile düşünmedim kapatın dedim. Bana diyor 11 yıl üyesiniz haklarınız gider falan ama soruyorum yeni üye olan HD yayını aynı paradan mı izleyecek diye? Evet diyor. O zaman dedim ne farkı var kapatın dedim. Bakalım yarın istediklerini fakslayacağım.

    Benim sorum: Bilgileri gönderdikten sonra tekrar arıyorlar mı yoksa söyledikleri gibi kapattıklarına dair mesaj mı geliyor?

    Ben 2-3 kere üst üste arayıp kapattırmak için müşteri hizmetleri ile görüştüm, onlarda teknik servisin gelip malzemeleri alacağını söylemişti.Ama sen dediklerini yap ne olur ne olmaz.
    telefona mesaj gelmişti ve teknikçi aramıştı ne zaman gelelim diye.

    Kim var kim yok bıraksın, şu firmaya bi boykot koymanın vakti geçti.

    Faksı gönderdikten sonra aradılar mı yoksa sadece mesaj mı geldi?




  • FatalERROR! kullanıcısına yanıt
    Fax gönderdikten sonra telefonunuza mesaj + aranmalarınız başlayacak yok şöyle devam edin vs. gibi.. İptal ettirmek istiyorsanız hiçbirini kabul etmeyin o zaman kapanıyor yayınlar tamamen..Devam etmeyi düşünüyorum dersenizde teklifleri değerlendirin yıllık olarak hesaplayın size maliyetini ve sonra karar verin birde telefondan aradıkları zaman çok hızlı konuşuyorlar ne dedikleri bile anlaşılmıyor siz yavaş ve tane tane konuşmalarını rica edin bir yere not edin söylediklerini veya telefonunuzun ses kaydı özelliği varsa kayıt edin ona göre değerlendirme yapabilirsiniz..Saygılarımla..
  • Ufak taktikler faydalı olacak gibi. Teşekkür ederim..
  • FatalERROR! kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.
  • Ya beyler tüm yeni mesajlarda fax olayı dönüyor. Digitürk fax ile abonelik iptali talebi yüzünden inanılmaz bir ceza yedi. Halen fax ile mi iptal ediliyor ? Fax yolunu seçmelerinin tek sebebi işi yokuşa sürmek ve çalışan insanların vakit bulamayıp iptal ettirememesi. 21. yüzyılda fax mı kaldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shockwave error -- 8 Ocak 2014; 1:33:47 >
  • Arkadaşlar kutuyu iade ederken, scart kablosu da istiyorlar mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stormeagle2

    Ya beyler tüm yeni mesajlarda fax olayı dönüyor. Digitürk fax ile abonelik iptali talebi yüzünden inanılmaz bir ceza yedi. Halen fax ile mi iptal ediliyor ? Fax yolunu seçmelerinin tek sebebi işi yokuşa sürmek ve çalışan insanların vakit bulamayıp iptal ettirememesi. 21. yüzyılda fax mı kaldı.

    quote:

    Orijinalden alıntı: enorton

    Arkadaşlar kutuyu iade ederken, scart kablosu da istiyorlar mı?

    -Ben telefon ile m.hizmetlerini arayarak iptal ettirdim.

    -kutuyu alırken ne var ne yok koy.
    ben hdmi kutusunu bile koydum alırken fiş kesti teslim fişi;
    hdmi kablosu: alındı. falan yazıyordu.
  • enorton E kullanıcısına yanıt
    İptal ettirmeniz hususunda ne kadar zorluk varsa çıkarıyorlar. Tüm önlemleri alın. Yoksa git gel yaparsınız .
  • bu ay zam gelmis sanırım.

    giris paketi + yabancı haber kanalları icin 18.99 lira ödüyorum.

    işin kötüsü çanak koyabileceğim bir yer yok. digiturke mahkumum.

    acaba musteri hizmetlerine telefon açıp kapatmak istiyorum diye blöf yaparsam bir indirim alabilir miyim?

    eskiden turkcell de hat kapatmak isteyince bedava dakikalar fatura indirimleri vs. veriyorlardı. bu durum digiturk icinde gecerli mi acaba?
  • hceb H kullanıcısına yanıt
    Tahminimce size indirim değil de paket hediye ederler. Keyif paketi filan.
  • Arkadaşlar benim 9 daha taahhütüm vardı.Aradım 250 lira ceza ödeyeceksiniz dedi Mh. bende olsun iptal edin dedim.Şuan onayınızı aldım iptal faxı çekin dediler.Dün çektim sabah 10.00 gibi 14.00 sıralarında cep telefonuma mesaj geldi.İptal bilgileriniz ulaştı.03.02.2014 de yayınlarınız gidecek diye.Bugün digiturk ten bayan aradı. GİRİŞ PAKETİ+BELGESEL PAKETİ+ÇOCUK PAKETİ+ŞAMPİYONLAR PAKETİ+SAGEMCOM IQ PLUS CİHAZI 67,99 dedi. İlk 3 ay ücretsiz + 2 ay tamamen dondurma ücretsiz diye bir teklif yaptı kabul ettim.Bu arada cezalarımı falan da sildi.Yeni üye olmuş gibi 0 dan başladım.
    ,
  • 3 ay faturasız 9 ay 67.99 tl toplam=611,91 tl aylık ort =50.99 tl


    9 süperlig maçı + 4 ay spor ekstra + 2 keyif + hd plus sizce nasıl arkadaşlar ufak bir yorum yapabilirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enorton

    Arkadaşlar kutuyu iade ederken, scart kablosu da istiyorlar mı?

    evet istiyorlar...benim başıma şöyle bir olay geldi.. çarşamba günü kutuyu bayiye iade etmek için götürdüğümde, benden scart kablosunu istediler... o an yanımda yoktu.. ben de gittim satın aldım, öyle teslim edebildim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: raikkonenn82

    quote:

    Orijinalden alıntı: enorton

    Arkadaşlar kutuyu iade ederken, scart kablosu da istiyorlar mı?

    evet istiyorlar...benim başıma şöyle bir olay geldi.. çarşamba günü kutuyu bayiye iade etmek için götürdüğümde, benden scart kablosunu istediler... o an yanımda yoktu.. ben de gittim satın aldım, öyle teslim edebildim..

    ben şikayetvar a yazdım ve 3. telefon görüşmesi sonucu uydu cihazının bende kalması gerektiğine karar verirdiler. Sadece kartı götürüp iade ettim
  • Arkadaşlar üyelik iptali yaptırmak istiyorum. Ama araya fax, dilekçe olayı girdi. Birde ekipmanları falan ne yapmamız gerekiyor.
  • Bu ahlaksız firmayla 4 aydır uğraşıyorum. Yasal olarak faks hariç diğer iptal yöntemlerini kullanmama rağmen iptal etmediler. Üstelik 2 aylık fatura hatta kafalarına göre de yeniden taahhüt yapmışlar bana. Ben de Tüketici Hakem Heyetine vermiştim, geçen gün karar lehime sonuçlandı.

    Siz siz olun asla böyle ahlaktan uzak şeref yoksunu firmalara bulaşmayın. Abone olmak kolay, paket vs. almak kolay ama kurtulmak çok çok zor. Abime de aynısını yaptılar, o 4 farklı yerden faks ta çekti ama nafile. O da THH ye verdi ve kazandı.

    Benim anlamadığım, 2 sene önce biz abone olduğumuzda hd uydu alıcı 2 sene sonunda hediyeydi. Birkaç ay önce iptal için konuştuğumda kutuyu da istemişlerdi. Hakkım olanı niye verecekmişim onu anlamadım.!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Bu ahlaksız firmayla 4 aydır uğraşıyorum. Yasal olarak faks hariç diğer iptal yöntemlerini kullanmama rağmen iptal etmediler. Üstelik 2 aylık fatura hatta kafalarına göre de yeniden taahhüt yapmışlar bana. Ben de Tüketici Hakem Heyetine vermiştim, geçen gün karar lehime sonuçlandı.

    Siz siz olun asla böyle ahlaktan uzak şeref yoksunu firmalara bulaşmayın. Abone olmak kolay, paket vs. almak kolay ama kurtulmak çok çok zor. Abime de aynısını yaptılar, o 4 farklı yerden faks ta çekti ama nafile. O da THH ye verdi ve kazandı.

    Benim anlamadığım, 2 sene önce biz abone olduğumuzda hd uydu alıcı 2 sene sonunda hediyeydi. Birkaç ay önce iptal için konuştuğumda kutuyu da istemişlerdi. Hakkım olanı niye verecekmişim onu anlamadım.!!

    ben geçen gün digiweb den online yazışsarak iptal ettim :D hatta bilhassa sorduum fax çekmeme gerek var mı diye. bakalım sözde 3 ünde kapanacak, sonunda ben de kapatıyorum , sebep olarak da fiyat politikaları. ben 60 tl öderken arkadaşım aynı pakete 40 tl ödüyor, 5 büyükler maçları dahil. Ben anlamış değilim bu fiyat politikalarını, daha çok müşteri kaybederler.




  • babam dilekçe ve kimlik fotokopisini fax cekmiş aramışlar tekrar tekrar yok üyeliğinizi donduralım yok şöle yok böyle, iptal ettirmek isiyorum diyor anlamıyor diyor herifler, iptal ettiremiycek heralde ya yandık, ne biçim iş bu kardeşim
  • Kafayı yemek üzereyim, sinir krizi geçirtecek bu digitürk bana...

    Olay geçen yıl superonline kampanyasından digiturk almamla başladı.Sözleşmede yazan başlangıç tarihi 15/01/2013.

    1- Aralık ayının başında yaptığım görüşmede bana şubatın 3üne kadar kontratımın devam ettiğini söylediler.

    2- Daha önce birçok firmada başıma saçma olaylar geldiği için ben de önceden başvurayım diye düşündüm.22 Ocak 2014 ta aradım ve ne zaman iptal ettirmem gerektiğini sordum.Bana ayın 3üne kadar iptal ettirmem gerektiği söylendi.

    Arada geçen birkaç konuşma daha var ancak arkadaşlar sadece 22sinde olan konuşmamı dinlemiş, diğerlerini dinleyemiyorlarmış şuan Neyse diyelim ki ayın 3ünde aradım ve iptal işlemini o gün başlattım.

    3- Ayın 3ünde iptal talebinde bulundum ve sonrasında bana fax yollamamı söylediler.Faxta kimliğim, telefon numaram ve iptal sebebim yazılacaktı(müşteri hizmetlerindeki arkadaşın söylediğine göre).Yazdım ve yolladım, faxtan iletildi raporunu da aldım.

    Sözde bana "digiturk e ulaşmıştır" diye mesaj atmaları gerekiyor ama öyle bir mesaj gelmedi.

    4- Birkaç gün daha bekledim ve neden bana mesaj gelmediğine dair tekrar iptal için arama yaptım.Söylenen şey çok komik "bize ulaşmadı, üzerine ne yazdınız?" söyledim yazdıklarımı.Bu sefer " e üzerine müşteri numarası yazmamışsınız tekrar yollayın".Dedim dalga mı geçiyorsunuz siz benimle? Adam bir de üstüne bana başvurum alınmadığı için 15TL lik bir fatura düzenlediklerini söyledi.Sinir katsayım tabi tavan yaptı bu sefer.Ödemeyeceğimi söyledim ve kapattım.Şikayetvar a şikayetimi yazdım, digiturk e de mağduruyetimi içeren bir fax çektim.

    5- Ertesi gün digiturk müşteri hizmetlerinden bir bayan aradı ve bana şuanda adıma düzenlenmiş 15TL den 2 adet fatura bulunduğunu ancak mağduriyetimi gidermek için sadece 4.90küsür bir fiyat ödememi ve bunun gecikme faizi(aylık %3 yazıyor şözleşmede) olan parayı ödememi istedi.Her ne kadar ödemek istemesem de sonunda tatlıya bağlandığını düşünüp ödeyeceğimi söyledim ve telefonu kapattım.

    6- Şubat ın 13 ünde cep telefonuma gelen mesaj sinirlerimi tekrar alt üst etti.67,99TL lik faturanızın son ödeme tarihi 17.02.2014 tür diye

    7- Dün aradım müşteri hizmetlerini, durumu anlattım.Biriniz 4.90 ödeyin kapatıcaz diyor, biriniz 67.99 diyor hayırdır ne iş dedim.Neymiş efendim fatura düzenlenmiş adıma bu ay.Dedim bana 4.90 fiyatını kim verdiyse onunla görüştürün beni, çünkü derdimi anlatıyorum, mağdurum diyorum utanmasa bide azarlayacak beni.

    8- Az önce aradı saolsun arkadaş sabahın köründe.Durumu anlattım, bana verilen söz neyse yerine getirilmesini istediğimi söyledim.Arkadaş böyle bişey olmayacağını, 67.99TL+4,90TL : 72TL fatura ödemem gerektiğini söyledi.Dedim 67.99TL nerden çıktı şimdi? "E sizin şampiyonlar paketiniz varmış, yenilenmiş." Beyfendi ben 6 ay sadece HD ve şampiyonlar paketi kullandım diyorum.Yok hayır 1 yıl kullandınız diyor.Kullanmadım dediğimde(kanallar 6 ay sonunda kapanmıştı, ligtv yi sd yayında bile izleyemiyordum ki sözleşmenin de böyle olduğunu hatırlıyorum) "o zaman teknik arızadan dolayı kullanamamışsınız" dedi. Yahu diyorum benim kontrat bitiminde devam ettiğini iddia ettiğiniz paketim 14.99 du ne ara 67.99oldu? Yok zaten hep öyleydi diyor.

    En sonunda sinir oldum, ödeyeceksiniz de ödeyeceksiniz diyor.Ödememeye kararlıyım, tüketici hakem heyeti vs neresi olursa onlarla görüşücem ama izlemem gereken yol konusunda yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    Adamların yaptığı resmen hırsızlık.Ben bu adamlara 10 kere fax göndersem, 10unda da "elimize ulaşmadı" diyip 2-3 ay beni oyalama şansları var Böyle bir saçmalık olabilir mi?




  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.