Şimdi Ara

Dizel İ30 VS LPG Civic (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
1.657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de sadece şunu söyleyeyim:

    Civic eski kasasını aratan bir araba.
    i30 eski kasasını tarihten silen bir araba.
  • i30 derim. 2014'te makyajlı dizel elantra geliyor. o da beklenebilir.
  • civic in son kasası b.k. gibi. eski kasası çok daha iyiydi. makyajlansın öyle al. şu anda i30 civice göre çok daha yakışıklı bence.
  • Bu kadar yorumdan sonra pek bişey düşmez ama.
    hyundai tasarım ve donanım açısından daha üstün olsa da, civic kendini kanıtlamış piyasası güncel bir araç.
    sorunsuzdur, süpriz çıkarmaz.

    ben olsam, civic alırdım.
  • 2014 dizel elantrayıda bi gör derim. şu anki elantra zaten güzel ama yenisinde kopkit dahil bayağı değişim var ve dizel motor.
  • konfor i30 + yalıtım
    tüketim civic
  • Hyundai artik eskiki hyundai degil.

    Adamlar yapmis.Honda markasi ile hyundai markasi arasinda ucurum yok.

    Yeni Elantra
    I30
    Ix35

    Bunlar gayet guzel araclar satislarida bayagi iyi.

    Her turlu bu durumda DIZEL I30 derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki araç ile alakası yok ama benim önerim de Focus 1.6 TDCI titanium X 52-55 bin arasına ikinci el az km de alınabilir. Donanımı belki i30 kadar yoktur ama bindiğim en tok C sınıfı araçtı.
    Örnek ilan:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-asrin-dan-acil-hatasiz-boyasiz-full-x-smart-paket-sunroof-lu-143627407/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gyradel -- 15 Kasım 2013; 14:06:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkctnkya

    civic her türlü önde. i30 da sevdiğim araçlardan ama kiralamıştık bi ara ve resmen soğudum bu arabadan kiralık olmanın etkisi büyük tabi hor kullanım bakımları vs vs gider ama ne biliyim bi kere soğuduğum için sevemiyorum eskisi kadar. civic hakkında tek duyduğum olumsuz şey benzinlide çok yakması ki buda nerdeyse her benzinli sedanın sorunu ama lpg de öyle bişey olcağını zannetmiyorum civic sorunsuzluğuyla meşhur hatta bi ara en yeninin bi önceki kasa olan civic yada 0 cruze alcaktım biraz araştırdım ve cruzenin tam bi fiyasko olduğunu öğrendim. al bi civic bide beyaz olsun aç eco modunu keyfin yerine gelsin.

    İ30 dan neden soğuduğunuzu paylaşırmısınız?
  • Bende sizin gibi bir çok arada kalmıştım yeni leon civic golf ve i30 arasında çok gidip geldim hepsini inceledim ve konfor rahatlık donanım ve kalite olarak i30 benim için onlardan önce geldi ve i30 aldım ve çokta memnunum. Dışarda bütün gözler sizde oda ayrı bi güzel oluyor.
  • Civic der saygılarımla çekilirim :)

    Araba sağlam güvenilir kronik sorunu yok performanslı kendi lpgsi var hemde benzin çok yakıyorsa geçersin eco moda rahatına bakarsın altında sağlam araba olur

    i30 güzel araç ama bi kaza yaptın mı daha toparlayamazsın arabayı bi yeri yaparsın diğer yer patlak verir

    Son Sözüm Honda Life :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gerrard1903

    Bende sizin gibi bir çok arada kalmıştım yeni leon civic golf ve i30 arasında çok gidip geldim hepsini inceledim ve konfor rahatlık donanım ve kalite olarak i30 benim için onlardan önce geldi ve i30 aldım ve çokta memnunum. Dışarda bütün gözler sizde oda ayrı bi güzel oluyor.

    Leon ve Golfü de baya bir inceledim ama, yok arkadaş içi sanki 10 yıl öncesinden kalmışta parlatmışlar gibi geldi. Civic ile İ30 da sanki 10 yıl sonrasınınmış gibi. Uzay mekiği gibi :D
  • Marka kavgasına sokarsak Honda öndedir de tabi her zaman markası iyi olanın aracı iyi olmaz.

    Tartışılmış ve katılmamak elde değil. FD6 kasa daha derli toplu ve güzeldi. İç mekan kalitesi aynı düzeyde de olsa sanki detaylarda biraz kötüye kaçmış gibiler. i30 ise tamamen çehresini değiştirerek göreceli de olsa güzel bir kasa çıkarttı ortaya. İki araç da sıfır olacaksa ve zaman darlığı yoksa Opel Astra 1.6 CDTI der kaçarım
  • ben 40 kere alsam 39 kere civic alırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedat61

    quote:

    Orijinalden alıntı: brkctnkya

    civic her türlü önde. i30 da sevdiğim araçlardan ama kiralamıştık bi ara ve resmen soğudum bu arabadan kiralık olmanın etkisi büyük tabi hor kullanım bakımları vs vs gider ama ne biliyim bi kere soğuduğum için sevemiyorum eskisi kadar. civic hakkında tek duyduğum olumsuz şey benzinlide çok yakması ki buda nerdeyse her benzinli sedanın sorunu ama lpg de öyle bişey olcağını zannetmiyorum civic sorunsuzluğuyla meşhur hatta bi ara en yeninin bi önceki kasa olan civic yada 0 cruze alcaktım biraz araştırdım ve cruzenin tam bi fiyasko olduğunu öğrendim. al bi civic bide beyaz olsun aç eco modunu keyfin yerine gelsin.

    İ30 dan neden soğuduğunuzu paylaşırmısınız?

    çeşme otobanını bilirsiniz belki tam hız denemesi yapılcak yerdir oraya kaç defa vitoyla transporterla giderken 190-200 ün altında gitmemiştik s40 bmw ile 230-240 civarı gittiğimizi hatırlıyorum ama araba kalmamıştı elimizde bizde i30 kiralamıştık 160 ın üstüne çıkamadı ve inanılmaz bi titreme ve sarsılma vardı çok ağır kalkıyodu bide araba klimalar falan tam soğutmuyodu araçda 70 bindeydi şimdi i30 sahibi arkadaşlar çıkcak ben kullanıyorum dediklerinizle alakası yok dicek tamam doğrudur da bu arabada hor kullanılmıştır o yüzdendir oda doğrudur ama biz lineadan falan bahsetmiyoruz 50 bin tl lik bir araçtan bahsediyoruz bence bu kadarda olması o aracın pekte dayanıklı olmadığını gösterir. aynı segmentteki hatta kuzeni sayılabilecek kia ceed de güzeldir ama forumdan bi arkadaş söylemişti aracı test etmeye gittiklerinde test aracının daha kapısını acarken bi tutukluk olmuş binmişler ve aynı şekilde araçta da yorgunluk varmış yani demek istediğim bu araçlar bana pek kaliteli gelmiyo parasını haketmiyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    Marka kavgasına sokarsak Honda öndedir de tabi her zaman markası iyi olanın aracı iyi olmaz.

    Tartışılmış ve katılmamak elde değil. FD6 kasa daha derli toplu ve güzeldi. İç mekan kalitesi aynı düzeyde de olsa sanki detaylarda biraz kötüye kaçmış gibiler. i30 ise tamamen çehresini değiştirerek göreceli de olsa güzel bir kasa çıkarttı ortaya. İki araç da sıfır olacaksa ve zaman darlığı yoksa Opel Astra 1.6 CDTI der kaçarım

    Son kasanın f6 ya göre 2 tane üstünlüğü var arkadaşlar 1 cidi yalıtımı cok daha iyi hatta f6 da yalıtım yok desende olur yani 2 cisi lpg uyumu için motorda yapılan değişimler bu iki olay civic i cazip bir araç yapıyor zaten bide corolla civic golf ü diğer modellerin dışında tutmak gerekir arkadaşlar gidipte civicle corollayla golfle kia veya hyundai araçlarını mukayese etmek doğru olmaz ama adı gecen araçlarda hızla yol katediyolar ama dahaaaaaa çok fark var aralarında herzaman söylüyorum donanım ve görüntüyle iş bitmiyor iş sağlamlık sürüş keyfi satış kolaylığı gibi kıstaslarda bitiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bbbhdr

    quote:

    Orijinalden alıntı: karacocuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bbbhdr

    Kıyaslanamaz bile!! i30 tabiki. i30 civic i yer bitirir

    İ30 diyorsunda lütfedip sebebinide yazarsan boşa kürek çekmemiş oluruz. Konuyu yardım alabilmek için açtım. 2 kelime ile cevap alınca bozuldum açıkçası.

    Özür diliyorum, araç kullanıyordum kırmızı ışıkta durmuşken telefondan hızlıca yazdım o yüzden tek cümlelik bir açıklama oldu.

    Öncelikle kimse alınmasın ve bana cevap verme zorunluluğunda hissetmesin kendini. İkiaraçta da hem yolculuk yaptım hem kullandım laf olsun diye konuşmuyorum onu da belirteyim.

    2008 model bir civic aracım oldu 1 yıla yakın kullandım. Uzun yol, şehir içi yaklaşık 30.000km kadar bana eşlik etti. Çok severek kullandım hiçbir sorun çıkarmadı, konforlu bir araçtı. Lpg liydi.

    Öncelikle civic in yeni kasasını beğenmiyorum. Eski kasanın şıklığının ve kalitesinin üzerine koymak yerine daha kötüye götürmüş bence. Öndeki bardak koyma yerlerine döşemelere kadar bozmuş aracı. Konfor olarak eskinin koltukları dahi yeni kasayı katlar. Motor olarak ne de olsa sorunsuz demiş aynı motoru çakmış geçmiş ne yakıt ne performans yönüyle geliştirmemiş.

    i30 a gelince adamlar müthiş bir yeni kasa yapmış ve eski kasa i30 u her yönüyle tarihe gömmüş.

    Kıyaslarsak;

    estetik yönüyle zevk meselesi olduğundan birşey diyemiyorum. bence i30

    Lpgli civic ile dizel i30 hemen hemen aynı yakar.

    performans yönünü asla kıyaslayamam zaten i30 yer bitirir dediğim nokta bu. Hyundainin dizel motorları yakıt yönüyle müsriftirler fakat performansları dudak uçuklatır. Forumda dolaşıp duran aktarma meselesini mükemmel yapıyorlar sanırım. Değil i30 bir accent era dizel dahi performans yönüyle kendine hayran bırakan bir araçtır.

    Konfor ve malzeme kalitesi yönüyle yakınlar evet ama bana i30 biraz daha üstün gibi geliyor.

    Yalıtım konusunda hyundai hemen hemen tüm japonlardan üstün gibi, en azından gördüğüm kadarıyla öyle.

    i30 yol tutuşunu bilmiyorum aracı yol tutuşunu test edecek kadar zorlamadım. Honda yeterince iyi ki zaten kasanın duruşundan iyi olduğu belli.

    performans yönünü asla kıyaslayamam zaten i30 yer bitirir dediğim nokta bu. Hyundainin dizel motorları yakıt yönüyle müsriftirler fakat performansları dudak uçuklatır. Forumda dolaşıp duran aktarma meselesini mükemmel yapıyorlar sanırım. Değil i30 bir accent era dizel dahi performans yönüyle kendine hayran bırakan bir araçtır.


    katılıyorum




  • Kesinlikle test etmeden almayın. 2 sinin de kendine göre avantajları var.
    Bence konfor, iç tasarım, malzeme kalitesi civic in avantajları
    Yüksek tork, full ise donanım, manuel ise tüketimde i30 önde
    Eğer atmosferik bir araçtan geçeceksem civic, dizelden yada turbo benzinli bir modelden geçeceksem i30 tercih ederdim (T.Dizel veya T.benzinliden sonra atmosferik kesinlikle tat vermiyor)
  • Bbbhdr B kullanıcısına yanıt
    performansa bak hele...

    şişirilmiş motor başka bir şey değil.

    128hp ama 260nm tork hem de 1.6lt
    105hp 1.6tdi bile 250nm tork veriyor.
    1.5dci de 110hp 240nm tork veriyor.
    1.6tdci ford 115hp için 270nm tork veriyor.
    1.6mjet 105hp için 290nm tork veriyor.
    1.6 honda dizel 120hp için 300nm tork veriyor.
    1.6dci ise 130hp için 320nm tork veriyor.


    bu şişirilmiş motor ele alındığında aslında gücünün 110-115hp civarında oluyor. 1350kg araç, 128hp olmasına rağmen 11sn 0-100 de ne kadar başarılı olduğunu gösteriyor. golf ise 105hp 5ileri manuel ve benzer ağırlığıyla 11sn'de çıkıyor. Benzer ağırlıktaki ve güçteki megane 9.8sn'de çıkıyor, honda ise aynı ağırlıkta 0.5sn i30'dan daha iyi.

    hp ele aldığında 120hp üstü 300nm ve üzerinde tork verirken nedense hyundainin motoru ürküyor olsa gerek torkunu 260nm'ye kadar verebiliyor.

    Ek olarak era'lar kuş gibi hafif olduğu için 1.5 110hp motor fazla geliyor ve kuş gibi uçuyor ama hyundai fren takmayı unuttuğu için durdurmakta sıkıntı çekip bol bol kaza yapanı da çok...




  • i30'un güçlü dizel motoru ve hoş tasarımıyla civicten daha hoş.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.