Şimdi Ara

DİZEL SEDAN OLARAK, MEGAN MI, PEUGEOT MU, CERATO MU ? (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
279
Cevap
0
Favori
94.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bir dostumda 1.4 megane hb var.

    210 yaptığını söylüyor. hatta lastikleri pul pul döküldü daha 4 bin km. de... servis aşırı süratten dedi, lastikler değişti.

    ilk başta ben de inanmamıştım. 1.4 motor 210 yapar mı diye.. ama aklıma astra 1.4 life lar geldi, onlar da yapıyordu.

    son sürati 175 yazıyor sanıyorum ki... yani katalog verisi... ama araç 200 ü geçiyor işte...

    verilen değerler güvenli sürat verileri, yapabileceği azami sürat verisi değil.

    hatta üzerine takılan lastikler de T sınıfı, 180 km ye kadar güvenli.. 210 a çıkınca lastik kendini parçalamaya başlamış...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __SaDRaZaM__ -- 6 Kasım 2005, 0:02:30 >
  • Doğru, bu yüzden Vectra ya Michaelin performans V serisi lastik aldım, 210 km ye 6 saat dayanıklı lastik. Ama Megan a henüz almadım, kış lastiği alıcam onun yerine, malum önümüz kış..
    Lastik çok fark ediyor. Meganın üzerinde Goodyear var, ucuz bir seri, yoldaki çukur vs leri hissettiriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tonmayster -- 6 Kasım 2005, 14:25:50 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: __SaDRaZaM__

    bir dostumda 1.4 megane hb var.

    210 yaptığını söylüyor. hatta lastikleri pul pul döküldü daha 4 bin km. de... servis aşırı süratten dedi, lastikler değişti.

    ilk başta ben de inanmamıştım. 1.4 motor 210 yapar mı diye.. ama aklıma astra 1.4 life lar geldi, onlar da yapıyordu.

    son sürati 175 yazıyor sanıyorum ki... yani katalog verisi... ama araç 200 ü geçiyor işte...

    verilen değerler güvenli sürat verileri, yapabileceği azami sürat verisi değil.

    hatta üzerine takılan lastikler de T sınıfı, 180 km ye kadar güvenli.. 210 a çıkınca lastik kendini parçalamaya başlamış...



    t serisi lastik 190 a kadar güvenlidir.Megane 1.4 kadranda 210 görür.GPS ile gerçek hızı ölçersek (kadran hatasını ve eğimden kazandığı hızı düşerek de bulabiliriz) 190 gibi bir sürat bulunur ki buna yakın bir değeri zaten reno fabrika verisi olarak vermiş.Lastikleri 190 la yemesi doğal.
    Asıl garip olan 1.5 dci nin 215 görmesi .Bizim yerli üretimlerde devir kesici yok heralde




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl


    quote:

    Orjinalden alıntı: __SaDRaZaM__

    bir dostumda 1.4 megane hb var.

    210 yaptığını söylüyor. hatta lastikleri pul pul döküldü daha 4 bin km. de... servis aşırı süratten dedi, lastikler değişti.

    ilk başta ben de inanmamıştım. 1.4 motor 210 yapar mı diye.. ama aklıma astra 1.4 life lar geldi, onlar da yapıyordu.

    son sürati 175 yazıyor sanıyorum ki... yani katalog verisi... ama araç 200 ü geçiyor işte...

    verilen değerler güvenli sürat verileri, yapabileceği azami sürat verisi değil.

    hatta üzerine takılan lastikler de T sınıfı, 180 km ye kadar güvenli.. 210 a çıkınca lastik kendini parçalamaya başlamış...



    t serisi lastik 190 a kadar güvenlidir.Megane 1.4 kadranda 210 görür.GPS ile gerçek hızı ölçersek (kadran hatasını ve eğimden kazandığı hızı düşerek de bulabiliriz) 190 gibi bir sürat bulunur ki buna yakın bir değeri zaten reno fabrika verisi olarak vermiş.Lastikleri 190 la yemesi doğal.
    Asıl garip olan 1.5 dci nin 215 görmesi .Bizim yerli üretimlerde devir kesici yok heralde


    ewet dizel 215 görüyo dyna da lastikler zaten v tipi 230 240a kadar yolu var




  • Hayırlısı olsun Keleter, Kia araçlarının distribütörü Çelik Motor ve Çelik Motor da Anadolu Holding'e bağlı. Ben de forumdaki diğer arkadaş gibi Anadolu Holding'e bağlı başka bir şirkette çalışıyorum ve bilgi işlem sektöründe çalışmamdan dolayı Çelik Motor'la da ortak çalışıyoruz. Arabaların ülkemizde gemiden indirilmesinden, ilk testlerinin yapılmasına ve satışa sunulmasına kadar tüm adımları biliyorum ve ilgili birimlerdeki teknik servisten tutun, yöneticilerine kadar birçok tanıdığım var. Evet eskiden Kia gerçekten prestijsiz bir markaydı ama şu anda bu prestiji Sorrento, Sportage ve Cerato modelleri ile kazanmaya çalışıyor. Zaten Sorrento sınıfında liderliğe oturdu. Ben de yeni araç aldım ve almadan önce Cerato Dizel'in testini kendi merkezlerinde yaptım ve hem yol tutuş hem de donanım zenginliği olarak da hoşumuza gitti, ekstra olarak holding çalışanı indirimi de yapıyorlardı. Ama eşim HB kasayı beğendiği ve iç donanım işçilik kalitesini çok beğenemediği için almadık. Aslında alsak servis olarak da sıkıntı çekmeyecektim, şimdi Ford'dan korkuyorum. Ne mi yaptık 30.700 YTL ye Kia almak yerine 40.300 YTL'ye yeni FOCUS aldık. Allah için bu arabadan da çok memnunum ama o fiyata alınabilir tek araba Kia Cerato Diesel. Bu arada +1 yıl garantin var söylediğin gibi. Cerato HB benzinli kullanan arkadaşım var çok memnun, tek kötü tarafı fazla benzin yakması diyordu (10-11 lt. şehir içi). Diesel de ise bu sorunu da aşıyorsun. Bu arada yedek parça olayını da garanti dahilinde hallediyorlar, zaman süresi yasal limitleri geçmez. Arkasında Anadolu Holding'in olmasının ayrıcalığıyla yedek parça konusu da dahil diğer firmalar kadar büyük problem yaşamazsın.




  • Kürşad lastiklerin dynamic de v serisi olması bişey ifade etmez, düz donanım 1.5 dci de var.
    215 olayına şahitsen deviri de söyle.Ya da biri foto çeksin.
    Yokuş aşağı kapasan da bana pek inandırıcı gelmiyo ;200 e inanırım ama 215 çok be dostum.Fabrika 171 demiş.
    220 bastım diyen çıksa da boş iş.
  • bencede megane II dci kulaniyorum çok iyi alet. az yakiyor. motor isininca ses olayi kesiliyor.
  • Bende araç değiştirmek üzereyim Corolla - Cerato - Civic arasında dolanıp duruyorum müsade edildiği kadar üç modelide plazalarda test sürüşü ile denedim. Cerato nun sessizliğini ve dengesini farkettim fakat marka imajındanmıdır nedendir dashboard un sıradanlığı rahatsız etti ani ivmelerde hafif bir takılmadan sonra fırlaması sıktı , cıvıc in pürüzsüz komut alması ama temmuz basında yeni kasanın gölgesinde kalacak olması , toyotanın sorunsuz olmanın yanında görünüşte bir alman arabası gibi tok durmaması takıldı hep kafama. Bu sayfalarda her kez deneyimlerini istediklerini yada olmasını istediklerini yazıp duruyor. Fakat biliyoruz ki konuştuğumuz makineler orta alt sınıf araçlar fazlasını beklemesek bunlar hep harcayacağımız miktarla alakalı değilmi?
  • arkadaşlar biraz geç oldu ama hakikatten paranız boşa gitmez seçiminiz cerato olursa yaklaşık 1 senedir 1.5 full dizel ceratomuz var. kullandıkça kullanasım geliyor yalnız tek hoşuma gitmeyen özellik radyoyu açınca çıkan otamatik anten vijjjjjjj die çıkıo ayar edio ne yapsam bilmiyorum :) böle bi araba yani arabada durduk yere hata aramaya başlıyorusunuz bunun bie hatası yokmu acaba die? kusursuz bi araba inanın ve araba şu anda 27.000 de' tek sorun bazen çok yol yaptığımız için soğutucu göze ihtiyaç duymamız (birde komik olan birşey var arabayı aldığımız hafta bir yakınımızın düğünü vardı camlar kapalıydı arabama misafir aldığım kişiler gelin alması sırasında bu ne biçim düğün hiç kimse korna çalmıo die :) sonuç camı açınca netleşti misafirler dumur oldu. çok ama çok sessiz).




  • Focus II TDCİ Tek Geç derim ben...
  • arkadaşınm bu fiyat aralığında bir araba alacaksan kia ceratoyu tercih etmelisin.mükemmel araba.ben çok araştırdım.bende şuan kia kullanıyorum hiçbir şikayetim yok.çok seri araba yakıt tasarrufuda güzel. plastikten araba diyolar 1340 kg lik arabanın neresi plastik.araba çok geniş inan makam arabası zannedersin.yinede tercih senin. iyi günler
  • yaw 0-100 kötü olabilir ama....80 bg lik megane 1.6 lık meganeları ara hızlanmada torku sayesinde tokatlayabiliyor......ztn sollama daha önemli....0-100 kötü olsa ne olur....
  • bence megane al cayip tutldu iç piyasada
  • cerato için forumda bi kaç arkadaş kaza yaptığın ana kağıt gibi katlanıyor diyordu.
    zaten euroncap'tanda 3 yıldız almış.
    ben arabayı kullandım hiç öyle çekiciliği yok tavsiye etmem.
    ayrıca araç satılık 2004 model 10.000 km'de 1.6 baz modeli ama abs filan var 20.000 ytl istiyor ilgilenen olursa pm atabilir
  • Tabiiki Cerato!
    Bırakın şu Türk düşmanı Fransız arabalarını...
    Sözüm yeni alacaklar içindir. Fransız menşeili aracı olanlar hemen cevap yetiştirmek için atlamasın!
    Fransız ürünlerini lıyoruz...
  • Daha almadıysan hepsini boşver yap b tane D-D4 corolla
  • Arabayı alalı neredeyse 1 yıl olmuş ama bu vesileyle mesajımızı verelim dedik...
  • cerato + 1

    8000 km sorunsuz sessiz geçildi...
  • peugeot 307 yada honda civic öneriyorum.
  • arkadaslar kia ceratoyu magane II ile kıyaslamayın biri 80 bg biri 105 ama focus 2 ile kıaslaya bşiliriz ama arasında fazla bi fark kesinlikle yok bizde 3 araba arasında klamıstık ford reno kia ben kia sectim vede cok memnunum su anda bundan önce bende reno sedan clio dci vardı ve arıza yaptı 6 milyar masraf cıkardılar reno onun icin motoruna güvenmiom ford da reno da peught aynı motor zaten kaputu acın bakın görceksiniz...
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.