Şimdi Ara

DOBLO 1,3 MJ Mİ? 1,9 JTD TAVSİYE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.917
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR SIFIR DOBLO ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM.FAKAT SATICI ISRARLA 1,3
    MULTIJET TURBO ÖNERİYOR. BİZ DİZEL ARABA İÇİN 1,9 MOTOR DÜŞÜNMÜŞTÜK.
    KULLANANLARDAN VEYA SATAN ARAKADAŞLARDAN

    ACİL TAVSİYE BEKLİYORUM...

    TEŞEKKÜRLER



  • kastalia nickli arkadaşa danışmanı öneririm arkadaşım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guide

    kastalia nickli arkadaşa danışmanı öneririm arkadaşım
    1.3 sakın alma GITMIOO!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunsx

    1.3 sakın alma GITMIOO!!!

    Alıntıları Göster
    jtd alma multijet al mutlaka
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Real®

    jtd alma multijet al mutlaka

    Alıntıları Göster
    geçen jtd den makas alım ehehe ama 160hp'lik bi arabayla alet hakkaten iyi gidiyor 1.3'ü bilmiom ama 1.9 tavsiye edilir hakkaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper1001

    geçen jtd den makas alım ehehe ama 160hp'lik bi arabayla alet hakkaten iyi gidiyor 1.3'ü bilmiom ama 1.9 tavsiye edilir hakkaten

    Alıntıları Göster
    1.9 doblo vıb var bennde gayet memnunum
    yalnız şehiriçinde biraz fazla yakıyor daha az yaksın dersen şehir içinde 1.3 multijet al
    ayrıca 1.3 multijetler otomobil sınıfında sayılıyo yani ticari araç olarak ruhsata işlenmiyor aklında olsun.
    doblodan çok memnunum satışlarıda ortada zaten
    kolay gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gezgin Endurocu

    1.9 doblo vıb var bennde gayet memnunum
    yalnız şehiriçinde biraz fazla yakıyor daha az yaksın dersen şehir içinde 1.3 multijet al
    ayrıca 1.3 multijetler otomobil sınıfında sayılıyo yani ticari araç olarak ruhsata işlenmiyor aklında olsun.
    doblodan çok memnunum satışlarıda ortada zaten
    kolay gelsin

    Alıntıları Göster
    1.3 ün yerinde saydığını kullanıcısında duymuştum 1.9 ise yaklaşık 100 küsür beygir ve otobanda şahit oldum baya gazlıyordu eleman güzel gidiyordu...vergisi aldısı fazla olcaktır ama verdiği zevke performansa değer




  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    1.3 ün yerinde saydığını kullanıcısında duymuştum 1.9 ise yaklaşık 100 küsür beygir ve otobanda şahit oldum baya gazlıyordu eleman güzel gidiyordu...vergisi aldısı fazla olcaktır ama verdiği zevke performansa değer

    Alıntıları Göster
    1.9 jtd derim ben de, otoyolda dizel olduğunu hissetmiyosun tüketim de normal
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    1.9 jtd derim ben de, otoyolda dizel olduğunu hissetmiyosun tüketim de normal

    Alıntıları Göster
    şehir içi ağırlıklı kullanacaksan kesinlikle 1.3 mj
    şehirler arası 1.9 jtd çok rahat ve performanslı, ivmelenme çok ii
    ikiside ii araba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    şehir içi ağırlıklı kullanacaksan kesinlikle 1.3 mj
    şehirler arası 1.9 jtd çok rahat ve performanslı, ivmelenme çok ii
    ikiside ii araba

    Alıntıları Göster
    lokosite katılıyorum
    (geçenlerde JTD ile oynaştık hakketende iyi gidiyor)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaTMaN

    lokosite katılıyorum
    (geçenlerde JTD ile oynaştık hakketende iyi gidiyor)

    Alıntıları Göster
    1,9 jtd başka alma alacaksan kesin pişman olursun tavsiyem 1,9 jtd




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetdpu

    1,9 jtd başka alma alacaksan kesin pişman olursun tavsiyem 1,9 jtd

    Alıntıları Göster
    1,3 o kasa için küçük.
    Vergiden korkmuyorsanız, Büyük motordan korkmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozyurek

    1,3 o kasa için küçük.
    Vergiden korkmuyorsanız, Büyük motordan korkmayın.

    Alıntıları Göster
    1.3 Multijet çok iyidir motorun 1.3 olduğuna aldanmayın 1.9JTD ile arasında pek fazla bir fark yok
    Bence gönül rahatlığıyla Multijet alabilirsin şüphede kalıyorsan Fiat showroom' larındaki deneme araçlarından birini kullanarak test edebilirsin

    ayrıca 1.3 motor kasaya küçük geliyor gibi yorum yapmanız normal ama sandığınız gibi basit degil vites kutusunda önemli değişikler yapılmıştır kasanın büyük olması nedeniyle vites dişlilerinin orantılarında değişiklikler yapılarak bu fark ortadan kaldırılmıştır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sword -- 19 Nisan 2005, 21:41:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sword

    1.3 Multijet çok iyidir motorun 1.3 olduğuna aldanmayın 1.9JTD ile arasında pek fazla bir fark yok
    Bence gönül rahatlığıyla Multijet alabilirsin şüphede kalıyorsan Fiat showroom' larındaki deneme araçlarından birini kullanarak test edebilirsin

    ayrıca 1.3 motor kasaya küçük geliyor gibi yorum yapmanız normal ama sandığınız gibi basit degil vites kutusunda önemli değişikler yapılmıştır kasanın büyük olması nedeniyle vites dişlilerinin orantılarında değişiklikler yapılarak bu fark ortadan kaldırılmıştır

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sword

    1.3 Multijet çok iyidir motorun 1.3 olduğuna aldanmayın 1.9JTD ile arasında pek fazla bir fark yok
    Bence gönül rahatlığıyla Multijet alabilirsin şüphede kalıyorsan Fiat showroom' larındaki deneme araçlarından birini kullanarak test edebilirsin

    ayrıca 1.3 motor kasaya küçük geliyor gibi yorum yapmanız normal ama sandığınız gibi basit degil vites kutusunda önemli değişikler yapılmıştır kasanın büyük olması nedeniyle vites dişlilerinin orantılarında değişiklikler yapılarak bu fark ortadan kaldırılmıştır


    arada 30bg gibi bir güç ve oldukça fazla tork farkı var
    şanzımanı ne kadar kısa oranlı yaparsan yap o farkı kapatamazsın.
    multijet şehir içi için jtd şehir dışı için daha uygun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest

    quote:

    Orjinalden alıntı: sword

    1.3 Multijet çok iyidir motorun 1.3 olduğuna aldanmayın 1.9JTD ile arasında pek fazla bir fark yok
    Bence gönül rahatlığıyla Multijet alabilirsin şüphede kalıyorsan Fiat showroom' larındaki deneme araçlarından birini kullanarak test edebilirsin

    ayrıca 1.3 motor kasaya küçük geliyor gibi yorum yapmanız normal ama sandığınız gibi basit degil vites kutusunda önemli değişikler yapılmıştır kasanın büyük olması nedeniyle vites dişlilerinin orantılarında değişiklikler yapılarak bu fark ortadan kaldırılmıştır


    arada 30bg gibi bir güç ve oldukça fazla tork farkı var
    şanzımanı ne kadar kısa oranlı yaparsan yap o farkı kapatamazsın.
    multijet şehir içi için jtd şehir dışı için daha uygun

    Alıntıları Göster
    bence 1.3 multijete powersystem uygulanırsa eminim abisini aratmıyacaktır
    1.9 yıllık vergisi 633 ytl




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    bence 1.3 multijete powersystem uygulanırsa eminim abisini aratmıyacaktır
    1.9 yıllık vergisi 633 ytl

    Alıntıları Göster
    1.9jtd 180in üzerine çıkabiliyor, 0-100 12saniye civarında, yakıt tüketimi de normal + en önemlisi yüksek güç ve tork-şehir dışı için ideal
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    1.9jtd 180in üzerine çıkabiliyor, 0-100 12saniye civarında, yakıt tüketimi de normal + en önemlisi yüksek güç ve tork-şehir dışı için ideal

    Alıntıları Göster
    sehirici icin multijet daha avantajli ama
    vergiden cekinmiyosan ve performans istiyosan 1.9jtd




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest

    quote:

    Orjinalden alıntı: sword

    1.3 Multijet çok iyidir motorun 1.3 olduğuna aldanmayın 1.9JTD ile arasında pek fazla bir fark yok
    Bence gönül rahatlığıyla Multijet alabilirsin şüphede kalıyorsan Fiat showroom' larındaki deneme araçlarından birini kullanarak test edebilirsin

    ayrıca 1.3 motor kasaya küçük geliyor gibi yorum yapmanız normal ama sandığınız gibi basit degil vites kutusunda önemli değişikler yapılmıştır kasanın büyük olması nedeniyle vites dişlilerinin orantılarında değişiklikler yapılarak bu fark ortadan kaldırılmıştır


    arada 30bg gibi bir güç ve oldukça fazla tork farkı var
    şanzımanı ne kadar kısa oranlı yaparsan yap o farkı kapatamazsın.
    multijet şehir içi için jtd şehir dışı için daha uygun

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: [emk]m.C.k Usta


    arada 30bg gibi bir güç ve oldukça fazla tork farkı var
    şanzımanı ne kadar kısa oranlı yaparsan yap o farkı kapatamazsın.
    multijet şehir içi için jtd şehir dışı için daha uygun


    Bu Linkten İki Motor Arasındaki Farkı Görebilirsin ! http://www.doblo.com.tr/teknik.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sword

    quote:

    Orjinalden alıntı: [emk]m.C.k Usta


    arada 30bg gibi bir güç ve oldukça fazla tork farkı var
    şanzımanı ne kadar kısa oranlı yaparsan yap o farkı kapatamazsın.
    multijet şehir içi için jtd şehir dışı için daha uygun


    Bu Linkten İki Motor Arasındaki Farkı Görebilirsin ! http://www.doblo.com.tr/teknik.htm

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sword


    quote:

    Orjinalden alıntı: [emk]m.C.k Usta


    arada 30bg gibi bir güç ve oldukça fazla tork farkı var
    şanzımanı ne kadar kısa oranlı yaparsan yap o farkı kapatamazsın.
    multijet şehir içi için jtd şehir dışı için daha uygun


    Bu Linkten İki Motor Arasındaki Farkı Görebilirsin ! http://www.doblo.com.tr/teknik.htm




    iyi tamam da benim dediğimden farklı bir şey mi yazıyor orda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest

    quote:

    Orjinalden alıntı: sword


    quote:

    Orjinalden alıntı: [emk]m.C.k Usta


    arada 30bg gibi bir güç ve oldukça fazla tork farkı var
    şanzımanı ne kadar kısa oranlı yaparsan yap o farkı kapatamazsın.
    multijet şehir içi için jtd şehir dışı için daha uygun


    Bu Linkten İki Motor Arasındaki Farkı Görebilirsin ! http://www.doblo.com.tr/teknik.htm




    iyi tamam da benim dediğimden farklı bir şey mi yazıyor orda

    Alıntıları Göster
    merhaba beni mi çağırdınız arkadaşları :) nasıl yardım edebilirim size :)
    ama ilk önce okumalıyım hepsini sonra sorusu olan arkadaşa açıklama yaparım




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.