Şimdi Ara

DRİFT İÇİN YARDIM !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.396
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar elimizde 2000 motor lpg 'li ford taunus GTS var. 120 beygir. Sizce drift yapmaya uygunmudur ? şöyle birşey duymuştum el freniyle arkadan itişli araçlarda drift yaparsan takla atarsın diye doğrumudur



  • Hıı doğru.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen önce 1.2.3 yap sık bi .....
  • Aracın lastik ve yol zemininden dolayı el freni çekilerek drift yapılmaya çalışılmasında takla atma olasılığı yüksektir. Drift denilen olay zaten ustalık isteyen bir iştir. Bence kalkışmamanızda fayda var. Fakat araçla çılgınlık yapmak istiyorsanız arkadan çekişli aracınızla sıfır çizmeyi deneyebilirsiniz. Yüksek hız olmadığı sürece araç takla atmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egecan55 -- 13 Nisan 2014; 13:36:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ilk deneyişim olucakta sizce ne yapmamı önerirsiniz yani vites 4-3 ondan sonra el frenimi yoksa direk gazmı
  • Ne gerek var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • işte bunlar hep tokyo driftten sonra oldu
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Araba Almam İçin Yardım
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Yardım edicek etsin etmeyecekler boş yapmasın rica ederim
  • Arkadan itisli aracta el freni kullanmanin mantigi ne?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.Boş bi arazi bul sakın dar virajlı bozuk kalabalık yollarda yapma !!
    2. Birinci viteste sakin sakin kalk sonra 2.viteste 4 bin devire falan gel debriyaja tam bas sağlam bi gaz ver debriyajı çek gaz sabit basılı kalsın, hızlıca direksiyonu gitmek istediğin yöne çevirip gaz vermeye devam et araba patinaja düşünce gazı yavaşca kes direksiyonla yön ver fazla savrulup spin atmasın :) Daha sonra gitmek istediğin yönü ayarlayıp yarım yarım gaz ver.

    Başlarda spin atma olasılığın çok yüksek bu yüzden güzel bi asfalt yol bul, geniş ve boş olsun. Araban güçlü bir araba sakın gaza gelip 50-60 kmde bu hareketleri yapmaya kalkma sakınn :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardy1234

    Yardım edicek etsin etmeyecekler boş yapmasın rica ederim

    120 beygir makineyle drift yapılmaz,drift yapmak için drift lastiği lazım önce.drifte uygun yay,süspansiyon lazım,uygun açıda kamber lazım,kilitli difransiyel lazım.(bunlar profesyonel şartlar)

    amatör takılcaksanız el freniyle yapmamanızı öneririm.zaten altınızdaki araçta tekerleri çevirecek yeterli güç yok.
    araç dururken yüksek devirde pati vererek kaldırıken sert ve ani bir şekilde direksiyonu önce sağa-sonra sola çevirin(yani kontra yapın)en azından yan vererek kalkarsınız.

    el freniyle yapacaksanız 3.viteste yük sek bir hıza çıktıktan sonra viraj girişinde uygun gördüğünüz açıda,(örneğin sağa doğru bir viraj) direksiyonu hafif sağa doğru kırın sonra düğmesine basılı tutarak el frenini çekin, araç arkadan kaymaya başladığında el frenini indirin ve vitesi 2 ye takıp direksiyon ters yöne kırarak gaza basın,burda debrajıda iyi kullanmanız gerekiyor./takla atarmsınız bilmem,ama drifte uygun olmayan bir araçla yüksek hızda el freni çekmek iyi olmaz heralde.

    benim bildiğim budur,ilerde uygun bir araçla öğrenip bunu insanları tehlikeye atmadan pistte yapmanız dileğiyle.

    driftin bir çok yöntemi vardır bu el freniyle olanı,diğerlerinide araştırmanızı tavsiye ederim.




  • arkasan itisliyi bilmiyorum ama onden itisliyle anca el freniyle sozde drift yapiyorum.

    ayrica ustte yazildigi gibi 3. vitesle drifte kalkisma , gerci ben dobloyla bile bos kavsaklarda 3. vitesle kaydirarak donuyorum ama ilk basta alisman lazim.

    mesela linea ile camurlu ve dar yolda bile camur sayesnde 30 metre boyunca yan yan gittigini hatirlarim ama neredeyse yandaki kayaliklara tosluyordum cunku camurda direksiyon hakimiyeti diye birsey kalmiyor , arac kafasina gore kayabiliyor :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Derdin ne hocam ya

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler bilal
  • Bunun için mi üye oldunuz
  • http://www.youtube.com/watch?v=eLDejTKH388

    Bu abinin birde eğitim videosu var. Ara bul. 1 küsür saat drift nasıl yapılır anlatıyor.

    http://www.imdb.com/title/tt0388906/

    Taunus 98 beygirdir. Oda benzinli ve fabrikadan çıktığı halde.

    Önce çalışacağın yeri bu. Boş bir alan olsun. Çıkmacıdan iki çift lastik al. Biraz kabak olsun. Çok çalışırsan belki öğrenirsin...

    Ha derdin trafikte abuk subuk davranıp hava attığını zannetmekse o başka.




  • Arkadaşlar verdiğiniz yanıtlardan ötürü teşekkür ederim drift yapmayı denedim ve gerçekten yüzeyde su gibi kaydı araç biraz güçlü ve çok iyi toparlıyor :)
  • Viraj da üst viteslerde deneme.Gücü yetersiz, lastik kalın ve araç yüksekse takla bile atabilirsin.
  • Ben verin yanı verin yanı sonra drifte başlarsınız.

    Drift yapmadan önce aracın bir alt takım vs. kontrol edin.

    Şasi düz mü ona bakı

    Lastikleri silik bir lastikle dğeiştirin çünk lastikler çok iyi tutarsa takla atma riskiniz artabilir.Ama silik lastikte fren mesafesi uzar ve yol tutuşu düşer değer mi önce onu düşünün.

    Birde motoru ele alma ,ihtimaliniz var sağlam değil çürükse araba drift sırasında motor iner aşağı çürükse şasi.

    Kısa onu satın bir şahin alın derim

    Onla ölmek daha kolay olur




  • Hızlı ve ofkeli serisinden sonra umarım 10-15 yıl yeni bir seri çıkmaz özellikle Drift içeren

    Japonya atom bombasını bile çabuk atlattı biz 2005-2006 yılından beri Tokyo Drift zulmünü çekiyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.