Şimdi Ara

DÜŞÜK DEVİRDE GAZA BASINCA GELEN CIZIRTI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2010 MODEL PASSAT B6 MANUEL ARACIM VAR 4. VİTESE KADARKİ TÜM VİTESLERDE DÜŞÜK DEVİRDE GAZA BASINCA (1500-2000) DEVİR ARASI CIZIRTI YAPIYOR 1,2,3. VİTESLERDE DAHA ÇOK BELLİ EDİYOR. CIZIRTI YAPARKEN VİTES TOPUZUNA ELİMİ KOYDUĞUMDA BİR TİTREŞİM VS OLMUYOR 3 AY ÖNCE ŞANZIMAN ALT TAKOZLARI VE KULAĞI DEĞİŞTİ 2 MOTOR KULAĞINDAN BİRİDE DEĞİŞTİ YANİ KULAK VE TAKOZ KAYNAKLI OLDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM SES DAHA ÇOK VİTES KUTUSUNUN ALT TARAFLARINDAN GELİYOR GİBİ BASKI BALATA 80 BİN KM OLDU DEĞİŞELİ TAHMİNİ OLAN VAR MI


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Merhaba,


    Muhtemelen avans sesinden bahsediyorsunuz.


    Özellikle yüksek vites düşük devirde gaza yüklenildiğinde aracın alt tarafından geliyormuş gibi duyuluyorsa, hırıltılı boğaz gibi ses çıkarıyorsa, belirli bir devri geçene kadar gaza bas çek yaptığınızda ses gelmeye devam ediyorsa avanstır, kafaya çok takılacak bir durum söz konusu değildir.


    1.6 FSI kullanıcısıyım, Shell'den yüksek oktanlı VPower alıyordum, ses çok daha az geliyordu ama son 2 aydır VPower yok diye düz alıyorum, bariz bir şekilde performansı etkiliyor ve avans sesini arttırıyor, yakıt tüketimi de artıyor.

  • 1700 devire kadar avans vuruntu olabilir. Hatta yokuşta bu biraz daha belli olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumlarınız için teşekkür ederim dediğiniz gibi yokuşlarda yüksek vites düşük devir gaza basınca hırıltı biraz daha fazla oluyor fakat bu son 2 aydır var 4 yıldır biniyorum ben bu araca müzik kısık ses veya kapalı olursa rahatsız ediyor bunun çözümü nedir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alperen466 A kullanıcısına yanıt

    Kaliteli ve yüksek oktanlı yakıt kullanmak, o da biraz zor...

  • alperen466 A kullanıcısına yanıt

    Isterseniz ateşlemeye bir baktırın. (Buji-kablo-bobin) 4 senede buji hic değişmiş miydi ? Veya acaba iridyum mu yoksa normal buji mi var ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motograter M kullanıcısına yanıt

    Buji 10 bin km oldu ama bobin ile kablosu 50 bin km oldu. ngk normal buji kullandım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperen466 -- 28 Aralık 2023; 12:43:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Genelde kulak değiştirilirken ( arka ) motoru kastırırlar.
    Dar alanda çalışılıyorsa, usta egzoz yan saclarını oynatmış olabilir alttan.
    Düşündüğüm gibi ise, duyduğunuz sesin nedeni esneyen egzoz koruma sacına değiyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.