Şimdi Ara

Düşük Hızda Gazdan Ayağı Çekince Silkeleme (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
10
Favori
208.071
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur307t

    kia ceed aracımda da aynısı oldu servis sorumlusunu ikna etmekte bile zorlandım. usta deneyince gördü "debriyaj switch"i değişti kurtuldum...

    Teşekkür ederdim hocam bend öyle yaptım duzeldı burdan gördüm ustaya dırek swıchı degıstır derdim ya onla ılgılı degıldır dedı bende sen degıstır denıyelımm derdim degıstırdı oldu :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ntugral N kullanıcısına yanıt
    araç neydi hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ntugral

    Aynı sorun bendede vardı debrıyaj müşürü (switch) değişti 60 lira işçilikle 80 tuttu 1. Vıtestekı sırkeleme bıle geçti



    Aynen bu sorunun çözümü kesinlikle debriyaj müşürü. Ne yazık ki her usta bunu bilmiyor, hatta büyük bir çoğunluğu diyelim. Ben 1 sene çektim bu sıkıntıyı en son bir yerde okumuştum müşürden kaynaklanabileceğini. Sanayiden müşür alıp gittim ustaya değiştirdi ve 1 yılın sonunda sorun halloldu, canavar gibi şimdi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Strategos_ -- 26 Eylül 2016; 22:09:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Strategos_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ntugral

    Aynı sorun bendede vardı debrıyaj müşürü (switch) değişti 60 lira işçilikle 80 tuttu 1. Vıtestekı sırkeleme bıle geçti



    Aynen bu sorunun çözümü kesinlikle debriyaj müşürü. Ne yazık ki her usta bunu bilmiyor, hatta büyük bir çoğunluğu diyelim. Ben 1 sene çektim bu sıkıntıyı en son bir yerde okumuştum müşürden kaynaklanabileceğini. Sanayiden müşür alıp gittim ustaya değiştirdi ve 1 yılın sonunda sorun halloldu, canavar gibi şimdi :)

    Geçen sanayiye götürdüm bujileri falan değişti.. Hiç banamısın demedi.. Bindik arabaya usta bana diyorki bu normal abi.. Ulan neresi normal.. Böyle bir araba sürme şekli yok.. Yıllardır forumlardayım, foruma sormuyoruz usta bozuntularıyla uğraşıyoz.. Bir yıldır verem etti beni bu sıkıntı.. İnşallah şu switch dediğiniz çözer benimkide..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bizde de 1.3mj artı easytronic arabada namaz kılmak çok rahat.
  • Ahahhaha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tropeus77


    quote:

    Orijinalden alıntı: Strategos_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ntugral

    Aynı sorun bendede vardı debrıyaj müşürü (switch) değişti 60 lira işçilikle 80 tuttu 1. Vıtestekı sırkeleme bıle geçti



    Aynen bu sorunun çözümü kesinlikle debriyaj müşürü. Ne yazık ki her usta bunu bilmiyor, hatta büyük bir çoğunluğu diyelim. Ben 1 sene çektim bu sıkıntıyı en son bir yerde okumuştum müşürden kaynaklanabileceğini. Sanayiden müşür alıp gittim ustaya değiştirdi ve 1 yılın sonunda sorun halloldu, canavar gibi şimdi :)

    Geçen sanayiye götürdüm bujileri falan değişti.. Hiç banamısın demedi.. Bindik arabaya usta bana diyorki bu normal abi.. Ulan neresi normal.. Böyle bir araba sürme şekli yok.. Yıllardır forumlardayım, foruma sormuyoruz usta bozuntularıyla uğraşıyoz.. Bir yıldır verem etti beni bu sıkıntı.. İnşallah şu switch dediğiniz çözer benimkide..

    Aynen hocam, ben de 2 ustaya gösterdim ikisi de senin aldığın cevabı verdi :) Çözemeyince normal diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar ayni sorun golf 4 2001 1.6 comfortline aracımda da var . Herkes debriyaj Switchi Demiş . Golf 4 de bu sorunu yaşayıp Çözen var mi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 1.3 albea var 1 ve 2 .viteste devir düşükken silkeleme yapıyo. Sanayiye götürdüm usta baktı bindi bu silkeleme normal miş ben daha önce dizel meganım vardı onda hiç böyle bişeyle karşılaşmadım. Baya sinir bozuyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MERHABA ARKADASLAR BENDE YENI KATILDIM ARANIZDA BMW 5 23ÜM VAR ARABAM HEM BENZINDE HEM LPG DE TEKLEME YAPIYOR. dün butun gun sanayide bunla ugrastım 99 model aracım bujılerım orıjınalıyle degıstı bobının bı tanesı degıstı aku degıstı dun sorun hala devam ettı arabayı braktım kapıya sabah calıstırdım baktım kı hıc bır tekleme yapıyor yardımcı olursanız sevınırımm masraf yapmak ıstemıyorum
  • Bende aynı sorundan muzdaribim tamda anlattığınız gibi oluyor herşey. Hele hafif basıp çekip basıp çekip yaptığımda bildiğiniz araba öksürüyormuş gibi tepki veriyor tak tuk öne atıyor bırakıyor. Çözümü nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim aracımda da vardı bu sorun Volvo 2008 1.6 dizel şanzıman takozu değişti



    Motor ve şanzıman takozunu kontrol ettirin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dizellerde çok oluyor
  • Benim tekleme problemim vardı araçta onuda şöyle atlattım okuyana fayda sağlar belki
  • Benim aracımda dizel ve dediğiniz silkeleme bende de oluyor 1,2 ve 3. viteslerde yapıyor tabi ki vites arttıkça silkemenin şiddetide düşüyor. Benim düşüncem enjektörlerden kaynaklandığını düşünüyorum. Aynı zamanda devirle de alakalı olabilir( sorun olmayabilir).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar arkadaşlar 98 vectra gt var gaza basınca ve öekince ileri geri sanki motor yada şanzıman takozu kopuk gibi sallanıyor ayrıca 1 viteste kalkarken titremede var 1 den 5 e tüm viteslerde sallanma var vites yükseldikçe şiddeti azalıyor tabi lpg benzin farketmiyor ancak takozlar akisler yeni değişti hala yapıyor

    Şimdi forumda söylenenler şöyle

    Ateşleme bobini

    Enjektör

    Debriyaj müşürü

    Debriyaj kafası

    Baskı balata ( bitik olduğunu sanmam)

    Volan

    Akisler ( yeni)

    Takozlar ( yeni )

    Buji kabloları

    Bujiler

    Ve yakıt

    Şimdi bunlardan hangisi tam olarak yapıyodur bu sorunu olan yada vectrası olan varsa cevap verirse çok sevinirim çünki baskı balata bştmediysede böle araba sürerken yicez balatayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esginmurat

    selamlar. malesef fiat siena 99 model 1.6 hl aracımda da 6 aydır forumlarda, tamirhanelerde çözmeye çalışıyorum bulamadım. :(
    sorun aynı, düşük devirde silkeleme dokununca veya çekince ve extradan yoğun trafikteki bazı anlar stop etme silkeleme vs.

    değişenler: sıfır komple lovato smart takıldı, defalarca kalibrasyonu yapıldı, düzelmedi, akü, ısı müşürü, benzin filtresi, benzin pompası, hava filtresi ve borusu, bujiler ve defalarca boğaz kelebeği temizliği yapıldı ayrıca enjeksiyon temizleyici yapıldı.

    hem benzinde hem de lpg de yapıyor, özellikle lpg de, yoğunlukla 1 ve 2. viteste. işte böyle inş çözeriz bakalım.
    Egr valf e baktırdınızmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 tdci fiesta, 1.4 d-4d corolla kullandim suan 1.4 tsi golf kullaniyorum. Hepsinde dusuk devirde ayagi gazdan cekince silkeleme var. Ustalar normal diyor diye kiziyoruz ama acaba gercekten normal olabilir mi sanirim anlik turbo veya motor kompresyonuyla alakali bir durum. Bir sikinti yasatmadi bugune kadar. Sadece debriyajla daha hasir nesir olmak gerekiyor ama zaten dusuk devirde aliskanlik geregi hep debriyaja bastigimdan cok rahatsiz etmedi beni. Ha tabi keske hic olmasa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gitarist308 -- 30 Temmuz 2019; 18:12:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaş bu sorunu çözdüm, şöyle anlatayım bu sorunun aynısını yaşayan arkadaşlar faydalansın, benim aracım sabit 850- 900 devirde çalışıyordu herhangi bir dalgalanma felan yoktu, fakat vites değişirken özellikle 1-2 vites aralığında debriyaja basıp 1 den 2 ye alıp ayağı debriyajdan aniden çektiğim de araç öne ve geriye doğru çalkalama yapıyordu silkeliyordu, ve aynı zamanda araç hareket halindeyken debriyaja bastığımda devir ibresi çok hızlı bir şekilde rölanti devrine düşüyordu ani bir şekilde, normalde olması gereken debriyaja basınca hareket halindeyken devir ibresinin hızlı bir şekilde aniden değil de yavaştan yavaştan rölanti aralığına düşmesi gerekir, gaz teli olmayan araçlarda bu böyledir. Biliyorsunuz ki bizim araçlar gaz telli, herneyse çözüme gelecek olursak; Bizim araçlarda biliyorsunuz ki boğaz kelebeği üzerinde düz tornavida ile yapılan bir ayar mevcut. Bu ayar vidası benim şahsi aracımda saat yönünde tam sağa doğru sıkı bir şekilde sıkılmış, bu vidayı sola doğru gevşeterek rölantiyi tam olarak motor sıcakken 1000 devirin az birşey aşağısında çalışacak şekilde ayarladım. Ve sonuç olarak hem rölantide ki titremeler düzeldi, hem de ayağı debriyajdan çektiğimde ki 1 den 2 ye atarken ki yada 2. Vitesle hızlanıp 3 e atmadan gazdan ayağı çektiğimde ki aracın ileri geri çalkalaması silkelemesi düzeldi. Ve devir saati hızlı olarak değilde yavaş yavaş rölanti seyrine düşmeye başladı, bu problemi yaşayan arkadaşlar boştan yere motor kulaklarına ve şanzuman kulaklarına elletmesin..

    ARACIM MAZDA 626 2.0 1994 GE SEDAN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 sene fiat albea kullandım aynı durum benim araçta da vardı debriyaj kullanarak bu silkelemeyi sönümlüyordum , bu şekilde aracı 2 yıl kullandım :)

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.