|
Düşük voltaj çalışan oksijen sensörü
-
-
Motor beyni olmasın ? -
Hocam bilmiyorum. Bulunduğum yerde bu işlerden anlayan bir ustaya da henüz rastlamadım. -
O kadar şeye bakılmış da elektrik devresine neden bakılmadı? -
Hocam bütün bunlara ustalara yalvararak baktırdım desem yeridir. Elektrik devresini söylediğimde sorun olsaydı hiç voltaj ölçemezdik, elektrik gelmezdi cevabını aldım. -
elektriksel bir hata var sensör bozuk değil.gerilim farkı oluşmuyor şaseye bağlanan kabloları kontrol ettirin bence herhangi bir paslanma kopukluk var mı diye. -
Hocam cevabınız için teşekkür ederim. Şaseye bağlanan kablodan kastınız nedir acaba? Ya da ustaya daha net bir şekilde nasıl anlatmalıyım? Ustaya detay vermek istediğim için soruyorum. -
oksijen sensöründeki kısa devre, açık devre ya da yüksek direnç olabilir.elektrik devresinde sorun var gibi.
aklıma başka bir şey daha geldi.Araçta gaza bastığınızda farlar daha gür yanıyor mu örneğin 3000 devir civarında. -
Ona dikkat etmedim Hocam yalnız şöyle bir şey oluyor; rolantide dörtlüleri yaktığım zaman araç içi aydınlatmanın gücü azalıp kesiliyor. Bununla bir alakası olabilir mi? Aküde bir problem olduğunu düşünmüyorum 8 gün park halinde kalıp 8. gün sonunda tek marşta hemen aldı. -
tamam şarj dinamosuna özellikle baktırmanı tavsiye ederim -
Teşekkürler Hocam. -
hocam sorunu nasıl çözdünüz acaba son durum nedir?
-
Yok hocam, iridyum buji taktılar, kanister valfi değişti yine çözüm alamadık. -
Hocam 1 senede kimse tesisata bakmadı mı? Endüstriyel tip sensör üzerinden örnek vereyim en azından kafanızda bir fikir oluşsun.
Sensör tesisatında sorun varsa sensör tipine göre dışarıdan besleme gerektiren ve gerektirmeyen sensörler için farklı yöntemler uyguluyoruz.
Sensöre gelen kablo 3lu ise + - ve sinyal ucu besleme gerilimini vereceksiniz sensör tds'inden ogrenebilirsiniz üstünde etiket yoksa. Sinyal ucuda beyine gidiyordur beyinin ilgili soketine değdirin veya gelen kabloyu bi ufak açıp oraya bağlayın.
2 kablo ise beyinden gerilim alıp tekrar beyine sinyal için input kısmına da giriyor olabilir. Veya dışarıdan besleme verip dönüşü beyinde input kısmına giriyor olabilir.
Tekrar belirteyim bunlar endüstriyel sistemlerde tesisat işlemleri. Aracın ilgili sensör tesisat şemasını internetten bulabilirseniz hangi işlemlerin yapılacağını tarif etmek daha kolay olacaktır.
-
Hocam, iki tane elektrikciye gittim birisi elektrikte sorun olsa araba çalışmazdı dedi, digeri ölçü aletiyle bakıp elektrik geliyo sorun yok dedi. Voltaj değerleriyle ilgili kimse bir yorum bile yapmadı. Zaten lpgli araba bu çok normal gibi şeyler söylüyorlar hep. Lpg de çalışmasında problem olmadığını benzinde sorun olduğunu anlamadı kimse -
araba marka model neydi acaba hocam?
-
Fiat panda 2014 -
Konuyu upluyorum ve görünsün. bende çok merak ettim gerçekten umarım sorununuz çözülür -
Oksijen sensörü bu voltaj değerini lpgde mi veriyor benzinde mi?
Her ikisini de ölçmediyseniz ölçüp, paylaşabilir misiniz?
Akü kutup başını söküp bir süre bekleyip beyni sıfırladınız mı hiç? yapmadıysanız deneyin sorun düzelecek mi, görelim. Sadece benzinde çalıştırın ama. Eğer lpg kaynaklıysa lpg'de bir süre kullanınca sorun yine oluşacaktır. Teyp kod sorabilir bilginiz olsun.
Benzer içerikler
- rektefiyeden sonra dikkat edilmesi gerekenler
- 2025 toyota corolla
- clio 1.0 tce yorumları
- toyota auris 1.4 d-4d otomatik şanzıman
- tiguan 1.4 tsi kronik sorunlar
- 2024 tiguan fiyat
- omega 5 araba
- c200 all terrain
- byd han ne zaman türkiye"ye gelecek
- mg hs phev 2024
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X