Şimdi Ara

Düzeltme : Turknet internetimi 23 gündür çözülemeyen problem.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
836
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uzun uğraşlar ve sürekli desteğe yazarak bir çözüm bulamadım , bende iptal kaydı oluşturup aramalarını bekledim. 1 gün sonra arandım karşı tarafa durumu izah ettim ki onlarda problemi görmüşler. Daha sonra daha yetkili bir birime aktarıp problemi çözme konusunda bilgilendirdiler ve sorunum ekipler gelmeden , ankastre problemi olmadan ne hikmetse çözüldü ve 2-3 gündür bağlantım kopmadan internete girebiliyorum.

    Turknet internetimi 5 gündür kullanamiyorum. Turknet destekte kayıtların mevcut sürekli kayıt açıyorum düzgün bir netice alamıyoruz bir turlu. Gerek ofisimde gerekse de evimde turknet kullanıyorum fakat evdeki internetim de ciddi anlamda problem yaşamaktayım.Suan yine internetim yok işlerim yine aksıyor.

    Bir yetkili beni araysbilirse , düzgün bir şekilde olayı cozumleyelim. En kotu ihtimal zaten başka bir operatöre tasirim .
    Düzeltme : Turknet internetimi 23 gündür çözülemeyen problem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExWhite -- 24 Aralık 2019; 10:47:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Hala internetim gelmedi nasıl bir hizmet verme anlayışınız var çok merak etmekteyim @turknetdestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Online işlemlerden teknik bilgiler kısmını ve modem arayüzünden hat değerlerini ss atar mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadio

    Online işlemlerden teknik bilgiler kısmını ve modem arayüzünden hat değerlerini ss atar mısınız?
    Gün içerisinde anlık gidip gelmeler oldu bir kaç sefer ( yaklaşık 1-2 dk )

    İki farklı modem , kablo vs denemesi yaptim.Tum iki modemde normal şartlar altında stabil olarak çalışmakta.


    Düzeltme : Turknet internetimi 23 gündür çözülemeyen problem.


    Düzeltme : Turknet internetimi 23 gündür çözülemeyen problem.

    Anlık olarak internetim geldi , hemen aktif değerlerle ekran görüntüsü aldım.

    Düzeltme : Turknet internetimi 23 gündür çözülemeyen problem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExWhite -- 7 Aralık 2019; 17:58:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şimdide bağlantı hızımı 30 mbit 18 mbite düşürmüşler ne bir haber veren var neden olduğunu söyleyen var kafanıza göre iş yapıyorsunuz.
  • Merhaba, arızanız ekiplerimizin bugün müdahalesi sonucunda giderilmiştir. Hizmetiniz online durumdadır.
  • ExWhite E kullanıcısına yanıt
    Performans sorununuz devam ediyorsa OİM üzerinden destek kaydı açtıktan sonra benimde takibini yapabilmem için kayıt numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bağlantı problemim hala devam etmekte arada kopmalar yaşamaktayım kaç gün oldu problemi çozemediniz.

    Arada test olsun diye sanırsam bağlantı hızını düşürüp sinyal ölçümü vs gibi şeyler yapmaktasınız . En azından işlem yapmaya çalışmanız sevindirici.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ExWhite E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bana müşteri numaranızı bu durumu detaylı bir şekilde belirterek PM üzerinden iletir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Size PM ile de belirttim , destek kaydı olarakta yazdım hala stabil olarak internet hizmetimi alamiyorum. Ekipler yönlendirildi diyorsunuz gelen giden vs göremedik. Üst birimlerle iletişim hslindeyiz dediniz yine bir çözüm yok ve bilgilendirme yok .


    Kısacası , sizinle nasıl bir iletişim kuracagimi şaşırmış durumdayım. Bu iletişim problemini cozebilme adına bir öneriniz varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Söz konusu turknet başliği ve konusu olunca okumaya gerek yoK içerik belli cünkü geçmiş olsun..allah kurtarsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SEHZADE63 -- 14 Aralık 2019; 16:51:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExWhite

    Size PM ile de belirttim , destek kaydı olarakta yazdım hala stabil olarak internet hizmetimi alamiyorum. Ekipler yönlendirildi diyorsunuz gelen giden vs göremedik. Üst birimlerle iletişim hslindeyiz dediniz yine bir çözüm yok ve bilgilendirme yok .


    Kısacası , sizinle nasıl bir iletişim kuracagimi şaşırmış durumdayım. Bu iletişim problemini cozebilme adına bir öneriniz varmı
    Bende Eylül ayında geçtim ve halihazırda Türknet liyim.4-5 fatura dönemi oldu fesih ücretini daha yansıtmadılar.Sürekli okunaksız, diğer ücretler kısmı, orjinali fax çekin diyip oyalanıyorum.
    İnternet hizmeti arıyorsanda rezalet.Sürekli koouyor.75mb den 30 a sabitlendi ve hala çözüm geitrmediler.Modeme 75 hız geldiğini savunuyorlar.a
    Online oyuncu olmam nedeni ile sürekli nezaket derecem düştü bu sağlayıcı yüzünden.İptal isteğimi ilettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kurtuldum ben.Darısı size.Hızlı olduklarını söyleyip portu birden fazla kullanıcılara açıyor.Görünen ile sağlanan arasında dağlar kadar fark var.Baya zararım oldu ama kurtuluyorum yakın zamanda.Benle birlikte geçen bir çok kişiyi de iptal edeceğiz.Düzeltme : Turknet internetimi 23 gündür çözülemeyen problem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bana müşteri numaranızı bu durumu detaylı bir şekilde belirterek PM üzerinden iletir misiniz?
    Hala problem devam etmekte doğru düzgün bilgilendirme yapılmamakta sürekli kesinti yaşamaktayım bugün 16 günümüz sizinle problemle alakalı yapamiyorsaniz olmuyor deyin bu lafı duymak istiyorum bende sonra yollarimizi ayircam sıkıntı yok. Yapamadiginizi herkes gorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ExWhite E kullanıcısına yanıt
    İss değistirin kurtulun ne uğraşıpta kendinizi yoruyorsunuz tahhutsuz zaten.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ExWhite E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız ile ilgili ekiplerin yapmış olduğu kontroller sonucunda, ankastre kutusuna kadar sorun olmadığı bilgisi verilmiştir. Elektrikçi yardımı alarak iç tesisatınızı kontrol ettirebilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Çalışan arkadaşlarınız acaba neden bildirim yapmiyorlar geri dönüş için .

    İç tesisatta bir problem olacağını sanmıyorum müstakil ev ve kablolarla oynama vs yapilmadi. Bu sizin bakım calismasi zamanında başladı ve devam etmekte.

    Onun dışında arıza bildirimi açtığım dönemde sorun daha sıktı fakat şuan daha az.

    Elit hizmet yapan saha ekibinden kimse gelmedi.

    Ek olarak kapasitem niye 25 mbit'e düşürüldü peki. Sorun bildirimi yaptığımda bir ara 15 mbit'e kadar indirdiniz hızımı .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arızanız ile ilgili ekiplerin yapmış olduğu kontroller sonucunda, ankastre kutusuna kadar sorun olmadığı bilgisi verilmiştir. Elektrikçi yardımı alarak iç tesisatınızı kontrol ettirebilirsiniz.
    Sayın @TurkNetDestek , öncelikle ekipleriniz işini düzgün yapmamakta anladığım kadarıyla. Ankastre veya iç tesasitta herhangi bir işlem yaptırmadığım halde internetim 2-3 gündür düzgün gözükmekte problemlerim giderilmiş durumda. Fakat bu süreci aştığımıda kısaca anlatmak isterim burdaki arkadaslara.

    Öncelikle arkadaşlar , benim sonradan aklıma gelen hattı kapatma talebi onlar sizi kapatmamız için filan problemle ilgili konuşuyorlar sizi dinliyorlar ve durumu daha yetkili üst aktarıp biraz daha takipli bir şekilde işlem yürüyor anladığım kadarıyla.

    Bu iptal etme yöntemini denedikten sonra her ne hikmetse , iç tesisatımda arıza olabilir denmesine rağmen (: herhangi bir değişiklik yapmadığım halde telefon konuşmasından sonra internetim aralıklarla daha stabil hale geldi. Maşallahı var şuan.

    Bu da Turknet ile yaşadığım uzun sancılı bir anım olarak sizlere bildirmek istedim. (:




  • Şuan enteresan bir şekilde yine hattimda kopmalar mevcut.

    Ve iki farklı lokasyondaki internet hizmetlerimdeki kayıtlardan sonra bölgede alt yapı kaynaklı arıza bildirimi cikti. Ve bu bildirimin bir tanesi 1 haftadır aktif olarak durmakta. @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.