Şimdi Ara

DYING LİGHT 2|PS ANA KONU|TÜRKÇE|4 ŞUBAT 2022 (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.237
Cevap
26
Favori
62.064
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • NUS53EMRE kullanıcısına yanıt

    Evet kısa süreli oluyor zaten saliselik bir şey ancak gameplay anında da oluyor. Benim gibi bunlara takan biri için de oyun çekilmez oluyor o zaman   Sizin takmamanıza sevindim eğlencenizi baltalamıyorsunuz böylelikle. Bakalım bir patch gelsin ben de devam edeceğim oynamaya


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • koftehor1 K kullanıcısına yanıt
    Basit hatalar bence bunlar, düzeltilmesi zor bir şey olduğunu düşünmüyorum. Kesinlikle düzeltmişlerdir. Umarım sizde oyundan benim aldığım kadar zevk alırsınız. Her şey bir kenara atmosfer ve oyunun genel ses tasarımı bir harika.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Oyunda yaklaşık 2 saati geride bıraktım. İlk izlenimlerim:

    -Atmosferi yani yok olmuşluğu, hiçliği çok güzel yansıtmışlar oyunda. İnsanların artık ölümle burun buruna geldiklerini, ecelin enselerinde olduğunu hissettiklerini harika şekilde yansıtmışlar. Zombilerin uhuletle gelip suhuletle gelmeyeceğini bildiğimiz için ister istemez insanın içi gerginleşiyor zaten. O gerginlik şehire de vurmuş sanıyorum ki

    -Beceri geliştirme ekranı güzel duruyor. Oyunun en önemli mekaniklerinin zıplama ve de atak gerçekleştirme olduğunu oyun ilk baştan gösteriyor. Oyunda karşıdan karşıya zıplamalar oldukça tedirgin hissettiriyor oyuncuyu. "Ya aşağı düşersem?" soruları henüz ilk başlardayken bizleri düşündürüyorsa ilerleyen saatlerde kim bilir daha nasıl gergin hissettirecek bizi.. (Öyle çok zor değil ama ben 1-2 kere hareketi doğru yapamayınca düştüm. Tabii bu henüz ana karakter Aiden'in işlevsel hareketlerden tam olarak faydalanamamasından yahut benim tam beceremediğimden de olabilir. Ayrıca oyunda hareket kısıtlaması var demek istemedim. Burası lütfen yanlış anlaşılmasın.)

    -Hikaye güzel başladı. Biz kimiz, başlarda bahsi geçen isimler kimler gibi soruları sordurtarak merak ettiriyor. Ama benim karakterlerin isimleriyle ilgili bir şikayetim olacak (şikayet de denilmez aslında, ben birazdan anlatacağım şekilde olmasını isterdim) Oyunda ana görevdeki bazı karakterlerin isimleri daha Aiden karşıdaki kişiyi tanımamasına rağmen kişinin adı çıkıyor. Keşke bizimle muhatap olan o o karakter daha önceden mezkur olunan kişiymiş gibi yansıtılmasaymış.

    -Zombilerin suhuletle yaklaşmayacağından bahsetmiştim ya az evvel, evet öyle ama yine de insanlar bir tık daha sorunsal yaratacaklarmış gibi duruyor oyunda. Karakter Aiden hızlı olduğu için zombiler ona yetişemeyebiliyor, laylaylom diyerek aralarından sıyrılabiliyoruz (tabii ki zombiler hikaye süreç halindeyken daha geniş yelpazeye, daha geniş kollara ayrılmaya başlıyorlar. O yüzden ileride neler olur bilemem :) ) Ama insanlar sadece "sen" odaklı olmadıkları için, kendilerini de savunma hissine kapıldıklarından coook hafif zorlayabiliyor. Oyunun üzerinde oynamalar yapılırken, henüz yapımı tamamlanmadan önce Techland ekibi insanların daha tehlikeli olduğunu, zombilerin geri plana düştüğünden bahsetmişlerdi diye hatırlıyorum. Bakacağız..

    -Oyunun v1.004 sürümünü deneyimliyorum. Ben şahsen bugla karşılaşmadım. Performans modunda takılmalara rastlamadım ya da ben hissedemedim.

    İlk izlenimlerim bu şekilde. Oyun kendinden emin bir şekilde ilerliyor. Gerçekten de cevahir gibi parlıyor oyun. Aiden geliştirilince eminim daha zevkli olacaktır. Oyunun sonunda hiç bir bakımdan, oynadığım zamandan nedamet hissine hic bir şekilde kapılmayacakmışım gibi geliyor. Herkese iyi oyunlar dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Oyunun atmosferine katkısı olması adına, Gösterge Paneli'nden Bağışıklık Süresi hariç diğer tüm göstergeleri kapatmanızı öneririm. Çok daha gerçekçi hissettiriyor bu şekilde.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SIE Santa Monica kullanıcısına yanıt

    Daha çok başındayım fakat size katılıyorum, Evden çalışıyorum arada kaçamak yapıp açsam mı diyorum oyunu. Toplantılar izin vermiyor :D Umarım hotfix ler çabuk gelir.

  • Oyun güzel hikaye atmosfer tam istediğim gibi ancak yıl olmuş 2022 4k tv ve ps5 ile 1080p oynamak kabul edikecek birşey değil en kısa sürede patch ile ray tracing + çözünürlük modu eklerler inşallah yoksa yazık güzelim konsollara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 60 FPS modu çok blurlu 4K 30 FPS devam ediyorum çokta razatsiz etmiyor rahatsız olan arkadaşlar film grain kapatıp denesin sağ sola dönerken blurlanma olmuyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Screen Flicker sorunu az biraz can sıkıcı, onun dışında çok can sıkıcı, keyfimi baltalayacak bir soruna rastlamadım. Flicker bir sonraki güncelleme'de fixlenir sanırım. Güncellemeler ile cillop gibi bir oyun olacağı aşikar. RT Performans modu gelirse değmeyin keyfimize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-156629339 -- 4 Şubat 2022; 14:5:43 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Oyun konsollarda patlamış sanırım reddite öyle yazıyor herkes

  • Flicker sorunu çok canımı sıktı benim. Biraz takıntılı biriyimdir böyle küçük şeylerde kimisi pek umursamaz ancak benim oyun deneyimimi kötü etkiliyor. Patch bekleyeceğim sanırım. Kimisi screen flicker sadece cutscenelerde oluyor yazmış ancak normal gameplay sırasında da yaşadım ben


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dublaj yok hocam sadece Türkçe altyazı ve menü seçeneği var @Otto_Skorzeny



    Evet göze batıyor ama oyunun genel gidişatına kaptırınca ben görmezden gelebiliyorum hocam. Dün 1080p 60 fps oynadım bugün 30fps kalite modunda deneyimleyeceğim gözümü 30fps alıştırırsam gayet güzel olabilir. Ben yama beklemeyeceğim çünkü cihazda başka oyun yok şu an sırada bekleyen Horizon ve Elden ring almadım Dying Light bittikten sonra belki olabilir. @koftehor1

  • Oyunun performans modu çok bulanık olduğundan gözü karartarak çözünürlük moduna aldım ve 1,5 saat sonra alıştım 😅.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SIE Santa Monica

    Oyunda yaklaşık 2 saati geride bıraktım. İlk izlenimlerim:

    -Atmosferi yani yok olmuşluğu, hiçliği çok güzel yansıtmışlar oyunda. İnsanların artık ölümle burun buruna geldiklerini, ecelin enselerinde olduğunu hissettiklerini harika şekilde yansıtmışlar. Zombilerin uhuletle gelip suhuletle gelmeyeceğini bildiğimiz için ister istemez insanın içi gerginleşiyor zaten. O gerginlik şehire de vurmuş sanıyorum ki

    -Beceri geliştirme ekranı güzel duruyor. Oyunun en önemli mekaniklerinin zıplama ve de atak gerçekleştirme olduğunu oyun ilk baştan gösteriyor. Oyunda karşıdan karşıya zıplamalar oldukça tedirgin hissettiriyor oyuncuyu. "Ya aşağı düşersem?" soruları henüz ilk başlardayken bizleri düşündürüyorsa ilerleyen saatlerde kim bilir daha nasıl gergin hissettirecek bizi.. (Öyle çok zor değil ama ben 1-2 kere hareketi doğru yapamayınca düştüm. Tabii bu henüz ana karakter Aiden'in işlevsel hareketlerden tam olarak faydalanamamasından yahut benim tam beceremediğimden de olabilir. Ayrıca oyunda hareket kısıtlaması var demek istemedim. Burası lütfen yanlış anlaşılmasın.)

    -Hikaye güzel başladı. Biz kimiz, başlarda bahsi geçen isimler kimler gibi soruları sordurtarak merak ettiriyor. Ama benim karakterlerin isimleriyle ilgili bir şikayetim olacak (şikayet de denilmez aslında, ben birazdan anlatacağım şekilde olmasını isterdim) Oyunda ana görevdeki bazı karakterlerin isimleri daha Aiden karşıdaki kişiyi tanımamasına rağmen kişinin adı çıkıyor. Keşke bizimle muhatap olan o o karakter daha önceden mezkur olunan kişiymiş gibi yansıtılmasaymış.

    -Zombilerin suhuletle yaklaşmayacağından bahsetmiştim ya az evvel, evet öyle ama yine de insanlar bir tık daha sorunsal yaratacaklarmış gibi duruyor oyunda. Karakter Aiden hızlı olduğu için zombiler ona yetişemeyebiliyor, laylaylom diyerek aralarından sıyrılabiliyoruz (tabii ki zombiler hikaye süreç halindeyken daha geniş yelpazeye, daha geniş kollara ayrılmaya başlıyorlar. O yüzden ileride neler olur bilemem :) ) Ama insanlar sadece "sen" odaklı olmadıkları için, kendilerini de savunma hissine kapıldıklarından coook hafif zorlayabiliyor. Oyunun üzerinde oynamalar yapılırken, henüz yapımı tamamlanmadan önce Techland ekibi insanların daha tehlikeli olduğunu, zombilerin geri plana düştüğünden bahsetmişlerdi diye hatırlıyorum. Bakacağız..

    -Oyunun v1.004 sürümünü deneyimliyorum. Ben şahsen bugla karşılaşmadım. Performans modunda takılmalara rastlamadım ya da ben hissedemedim.

    İlk izlenimlerim bu şekilde. Oyun kendinden emin bir şekilde ilerliyor. Gerçekten de cevahir gibi parlıyor oyun. Aiden geliştirilince eminim daha zevkli olacaktır. Oyunun sonunda hiç bir bakımdan, oynadığım zamandan nedamet hissine hic bir şekilde kapılmayacakmışım gibi geliyor. Herkese iyi oyunlar dilerim
    Hocam sağlam gaza geldik sayen de akşam olsada eve gitsek bir an önce

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • SIE Santa Monica kullanıcısına yanıt

    Hocam Osmanlıca sözlük yok mu kenara iliştiriverin güzel inceleme olmuş merlininkazanı ders alsın 

  • Cevabınız için çok teşekkür ederim. İyi oyunlar.

  • SIE Santa Monica kullanıcısına yanıt

    Saldın zehri bize mesai bitimini bekliyorum heyecanla Umarım can sıkıcı buglarla karşılaşmadan herkes en iyi tecrübeyi alır oyundan 

  • Coop oynadığımız arkadaşla eş zamanlı ilerleme neden yok anlamıyorum

    Bunun bir çözümü var mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yûnus -- 4 Şubat 2022; 15:6:0 >
  • 30 fps de gerçekten de oyun oynanmıyor. Malesef kötü grafiklerle 60 fps de oynayacağım. Bari 2k 60 fps yapsaydınız şu oyunu. Çok yazık etmişler. 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hi-Fi bir kulaklığınız varsa ayarlardan Hi-Fi seçip oynayın ben sesleri baya beğendim, dual sense desteği hiç konuşulmamış yazayım dedim, titreşimler atlama zıplama güzel tepkiler veriyor tetik tuşunda sertlik var silahı savururken ama hafif kaçmış gibi değişik silahlar aldıkça daha iyi anlaşılır.

  • dualsense, ps5 de oyunda etkin bir şekilde kullanılıyormu..? ona göre ps5 e alacağım.. Bilgisi olan varsa, paylaşırsa sevinirim..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.