Ankara Macunköy Erciyes İşyerlerinde(Bu forum da bir arkadaş doğru ölçüm yapıldığını yazmıştı) 1997 Model Euro Civic 1.6 Otomatik aracımı teste soktum ve sonuçları aşağıya yazdım. Değerler bana çok düşük geldi(orjinal 116 ps ve 140 nm), test görevlisi 9 yıllık araçta kayıplar olabilir dedi ama bana pek tatmin edici gelmedi. Ben çıkarken 2000 Model 1.6 Astra otomatik geldi, bekleyip baktım onun tork da 115 çıktı(Orjinalde 150). Vites oranlarına bakıp 1 e en yakın oranlı vitesi seçiyor yani bu değerler 3.vitesde alınmış değerlerdir. Civic Vites oranları 1.Vit=2.6 2.Vit=1,39 3.Vit=0.98 4.Vit=0.77
Ölçüm doğrumudur, bu kadar kayıp olabilirmi? Kayıpların geri alınması mümkünmüdür, neler yapılabilir?
Tecrübeli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim..
Motor Gücü : 70.8 kW(96.2 Cv) a 6261 RPM (168.9 Km/h) Teker Gücü : 49.3 kW(67.0 Cv) Kayıp Güç : 21.5 kW(29.2 Cv) Gerçek Güç : 83.0 kW(112.8 Cv)
Max çift : 115.2 Nm a 5692 g/m(150.8 Km/h) Max hız : 7093 RPM (187.9 Km/h)
Doğru olabilir. Yaşınız kaç bilmiyorum ama 90ların ikinci yarısında Hondanın 110-115 beygir (tam hatırlayamıyorum 110-mu 115 mi dediklerini) dediği arabalırn dyno da 100-105 çıkması otomobil dergilerine bile konu olmuştu.
Astra tork için bişey diyemiycem...
quote:
Orijinalden alıntı: lagaluga
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
ÖLÇÜM YAPTIRDIĞINIZ dYNO NEKADAR SAĞLIKLI ACABA ?
quote:
Orijinalden alıntı: lagaluga
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
bu konu hakkında bsy okumustum ne kdr dogru bılmıyorum ... fabrika verisi olarak gosterılen beygirler motordan cıkıs olarak hesaplanıyor..ama lastıklere aktarılınca bi miktar kayıp olusuyor sürtünmeden dolayı...o yuzden fabrıka verısı beygir örnegin 150 ise dyno da 135-140 cıkabılıyor ..
quote:
Orijinalden alıntı: trapezoid
bu konu hakkında bsy okumustum ne kdr dogru bılmıyorum ... fabrika verisi olarak gosterılen beygirler motordan cıkıs olarak hesaplanıyor..ama lastıklere aktarılınca bi miktar kayıp olusuyor sürtünmeden dolayı...o yuzden fabrıka verısı beygir örnegin 150 ise dyno da 135-140 cıkabılıyor ..
Alıntıları Göster
E OZMAN HİÇ YAPTIRMAMAK LAZIM BU TESTİ YAW BEN KAFAYI YERİM ADAM SATARKEN BANA 105 HP DİYO BENİ POH POHLANDIRIYO Bİ ÖLÇÜYORUM 80 HP ÇIKO OLMAZ YAW BÖLE SAÇMALIK
arkadaşlar dyno ücreti ne kadardır acaba bilen var mı?
quote:
Orijinalden alıntı: Tanselah
arkadaşlar dyno ücreti ne kadardır acaba bilen var mı?
20 YTL ye test ediyorlar..
quote:
Orijinalden alıntı: eurocv
20 YTL ye test ediyorlar..
Alıntıları Göster
Fazla çıktığı da oluyor mazda lantislerde fazla çıkmıştı civic ile de denemek lazım 120 diyenler var(1.6 110hp 2001-2006)
quote:
Orijinalden alıntı: Jeandan
Fazla çıktığı da oluyor mazda lantislerde fazla çıkmıştı civic ile de denemek lazım 120 diyenler var(1.6 110hp 2001-2006)
Alıntıları Göster
5-10 eksik fazla neyse diyeceğim ama bende güç = 116->96.2, tork = 140 ->115 çıktı.. Bu kadar fark normal olmasa gerek.
quote:
Orijinalden alıntı: eurocv
20 YTL ye test ediyorlar..
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: eurocv 20 YTL ye test ediyorlar..
teşekkür ederim. carbon clean olayı var arama motoruna yaz bi bak topiclere belki kaybını telafi edebilirsin
quote:
Orijinalden alıntı: eurocv
5-10 eksik fazla neyse diyeceğim ama bende güç = 116->96.2, tork = 140 ->115 çıktı.. Bu kadar fark normal olmasa gerek.
Alıntıları Göster
motoruna bi bakım gerekli sanırım clean olayı anlayacağın
quote:
Orijinalden alıntı: Jeandan
motoruna bi bakım gerekli sanırım clean olayı anlayacağın
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: jeandan Type-R
motoruna bi bakım gerekli sanırım clean olayı anlayacağın
3 ay önce CarbonClean yaptırmıştım, hiç farketmemişti. Aslında boşuna yaptırmışım, 100 bin den fazla kilometreye önermiyorlar, benimki 151 binde..
quote:
Orjinalden alıntı: eurocv
Ankara Macunköy Erciyes İşyerlerinde(Bu forum da bir arkadaş doğru ölçüm yapıldığını yazmıştı) 1997 Model Euro Civic 1.6 Otomatik aracımı teste soktum ve sonuçları aşağıya yazdım. Değerler bana çok düşük geldi(orjinal 116 ps ve 140 nm), test görevlisi 9 yıllık araçta kayıplar olabilir dedi ama bana pek tatmin edici gelmedi. Ben çıkarken 2000 Model 1.6 Astra otomatik geldi, bekleyip baktım onun tork da 115 çıktı(Orjinalde 150). Vites oranlarına bakıp 1 e en yakın oranlı vitesi seçiyor yani bu değerler 3.vitesde alınmış değerlerdir. Civic Vites oranları 1.Vit=2.6 2.Vit=1,39 3.Vit=0.98 4.Vit=0.77
Ölçüm doğrumudur, bu kadar kayıp olabilirmi? Kayıpların geri alınması mümkünmüdür, neler yapılabilir?
Tecrübeli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim..
Motor Gücü : 70.8 kW(96.2 Cv) a 6261 RPM (168.9 Km/h) Teker Gücü : 49.3 kW(67.0 Cv) Kayıp Güç : 21.5 kW(29.2 Cv) Gerçek Güç : 83.0 kW(112.8 Cv)
Max çift : 115.2 Nm a 5692 g/m(150.8 Km/h) Max hız : 7093 RPM (187.9 Km/h)
Lastik Ölçü : 185/65-14
ORAYI DOĞRU ÖLÇÜM YAPIYOR DİYE BEN ÖNERDİM.......GERÇEKTENDE ANKARADAKİ EN DOĞRU ÖLÇÜMÜ ORASI YAPIYOR......motoru yıpranmış araçlarda kayıplar olmuştur....Ayrıca bu dediğin ölçümlereki kayıplar doğrudur ama senin aracını 95 beygir çıkarması bana bira mantıksız geldi........Raporu yayınlama şansın varmı? daha detaylı yorum yapalım..........
quote:
Orijinalden alıntı: Fiatci
quote:
Orjinalden alıntı: eurocv
Ankara Macunköy Erciyes İşyerlerinde(Bu forum da bir arkadaş doğru ölçüm yapıldığını yazmıştı) 1997 Model Euro Civic 1.6 Otomatik aracımı teste soktum ve sonuçları aşağıya yazdım. Değerler bana çok düşük geldi(orjinal 116 ps ve 140 nm), test görevlisi 9 yıllık araçta kayıplar olabilir dedi ama bana pek tatmin edici gelmedi. Ben çıkarken 2000 Model 1.6 Astra otomatik geldi, bekleyip baktım onun tork da 115 çıktı(Orjinalde 150). Vites oranlarına bakıp 1 e en yakın oranlı vitesi seçiyor yani bu değerler 3.vitesde alınmış değerlerdir. Civic Vites oranları 1.Vit=2.6 2.Vit=1,39 3.Vit=0.98 4.Vit=0.77
Ölçüm doğrumudur, bu kadar kayıp olabilirmi? Kayıpların geri alınması mümkünmüdür, neler yapılabilir?
Tecrübeli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim..
Motor Gücü : 70.8 kW(96.2 Cv) a 6261 RPM (168.9 Km/h) Teker Gücü : 49.3 kW(67.0 Cv) Kayıp Güç : 21.5 kW(29.2 Cv) Gerçek Güç : 83.0 kW(112.8 Cv)
Max çift : 115.2 Nm a 5692 g/m(150.8 Km/h) Max hız : 7093 RPM (187.9 Km/h)
Lastik Ölçü : 185/65-14
ORAYI DOĞRU ÖLÇÜM YAPIYOR DİYE BEN ÖNERDİM.......GERÇEKTENDE ANKARADAKİ EN DOĞRU ÖLÇÜMÜ ORASI YAPIYOR......motoru yıpranmış araçlarda kayıplar olmuştur....Ayrıca bu dediğin ölçümlereki kayıplar doğrudur ama senin aracını 95 beygir çıkarması bana bira mantıksız geldi........Raporu yayınlama şansın varmı? daha detaylı yorum yapalım..........
Tezgahin kalibrasyonu bozuklmus olabilir. Bu kadar fark cikmamasi lazim. Tolerans %10 civaridir. Ankara'da sehir merkezine yakin bir dinamometre önerecek var mi? Dijital mümkünse??
quote:
Orijinalden alıntı: Fiatci
quote:
Orjinalden alıntı: eurocv
Ankara Macunköy Erciyes İşyerlerinde(Bu forum da bir arkadaş doğru ölçüm yapıldığını yazmıştı) 1997 Model Euro Civic 1.6 Otomatik aracımı teste soktum ve sonuçları aşağıya yazdım. Değerler bana çok düşük geldi(orjinal 116 ps ve 140 nm), test görevlisi 9 yıllık araçta kayıplar olabilir dedi ama bana pek tatmin edici gelmedi. Ben çıkarken 2000 Model 1.6 Astra otomatik geldi, bekleyip baktım onun tork da 115 çıktı(Orjinalde 150). Vites oranlarına bakıp 1 e en yakın oranlı vitesi seçiyor yani bu değerler 3.vitesde alınmış değerlerdir. Civic Vites oranları 1.Vit=2.6 2.Vit=1,39 3.Vit=0.98 4.Vit=0.77
Ölçüm doğrumudur, bu kadar kayıp olabilirmi? Kayıpların geri alınması mümkünmüdür, neler yapılabilir?
Tecrübeli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim..
Motor Gücü : 70.8 kW(96.2 Cv) a 6261 RPM (168.9 Km/h) Teker Gücü : 49.3 kW(67.0 Cv) Kayıp Güç : 21.5 kW(29.2 Cv) Gerçek Güç : 83.0 kW(112.8 Cv)
Max çift : 115.2 Nm a 5692 g/m(150.8 Km/h) Max hız : 7093 RPM (187.9 Km/h)
Lastik Ölçü : 185/65-14
ORAYI DOĞRU ÖLÇÜM YAPIYOR DİYE BEN ÖNERDİM.......GERÇEKTENDE ANKARADAKİ EN DOĞRU ÖLÇÜMÜ ORASI YAPIYOR......motoru yıpranmış araçlarda kayıplar olmuştur....Ayrıca bu dediğin ölçümlereki kayıplar doğrudur ama senin aracını 95 beygir çıkarması bana bira mantıksız geldi........Raporu yayınlama şansın varmı? daha detaylı yorum yapalım..........
quote:
Orjinalden alıntı: Fiatci
quote:
Orjinalden alıntı: eurocv
Ankara Macunköy Erciyes İşyerlerinde(Bu forum da bir arkadaş doğru ölçüm yapıldığını yazmıştı) 1997 Model Euro Civic 1.6 Otomatik aracımı teste soktum ve sonuçları aşağıya yazdım. Değerler bana çok düşük geldi(orjinal 116 ps ve 140 nm), test görevlisi 9 yıllık araçta kayıplar olabilir dedi ama bana pek tatmin edici gelmedi. Ben çıkarken 2000 Model 1.6 Astra otomatik geldi, bekleyip baktım onun tork da 115 çıktı(Orjinalde 150). Vites oranlarına bakıp 1 e en yakın oranlı vitesi seçiyor yani bu değerler 3.vitesde alınmış değerlerdir. Civic Vites oranları 1.Vit=2.6 2.Vit=1,39 3.Vit=0.98 4.Vit=0.77
Ölçüm doğrumudur, bu kadar kayıp olabilirmi? Kayıpların geri alınması mümkünmüdür, neler yapılabilir?
Tecrübeli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim..
Motor Gücü : 70.8 kW(96.2 Cv) a 6261 RPM (168.9 Km/h) Teker Gücü : 49.3 kW(67.0 Cv) Kayıp Güç : 21.5 kW(29.2 Cv) Gerçek Güç : 83.0 kW(112.8 Cv)
Max çift : 115.2 Nm a 5692 g/m(150.8 Km/h) Max hız : 7093 RPM (187.9 Km/h)
Lastik Ölçü : 185/65-14
ORAYI DOĞRU ÖLÇÜM YAPIYOR DİYE BEN ÖNERDİM.......GERÇEKTENDE ANKARADAKİ EN DOĞRU ÖLÇÜMÜ ORASI YAPIYOR......motoru yıpranmış araçlarda kayıplar olmuştur....Ayrıca bu dediğin ölçümlereki kayıplar doğrudur ama senin aracını 95 beygir çıkarması bana bira mantıksız geldi........Raporu yayınlama şansın varmı? daha detaylı yorum yapalım..........
Şu anda Dosya ekleme özelliği kapalı, açıldığında eklerim..
quote:
Orijinalden alıntı: eurocv
quote:
Orjinalden alıntı: Fiatci
quote:
Orjinalden alıntı: eurocv
Ankara Macunköy Erciyes İşyerlerinde(Bu forum da bir arkadaş doğru ölçüm yapıldığını yazmıştı) 1997 Model Euro Civic 1.6 Otomatik aracımı teste soktum ve sonuçları aşağıya yazdım. Değerler bana çok düşük geldi(orjinal 116 ps ve 140 nm), test görevlisi 9 yıllık araçta kayıplar olabilir dedi ama bana pek tatmin edici gelmedi. Ben çıkarken 2000 Model 1.6 Astra otomatik geldi, bekleyip baktım onun tork da 115 çıktı(Orjinalde 150). Vites oranlarına bakıp 1 e en yakın oranlı vitesi seçiyor yani bu değerler 3.vitesde alınmış değerlerdir. Civic Vites oranları 1.Vit=2.6 2.Vit=1,39 3.Vit=0.98 4.Vit=0.77
Ölçüm doğrumudur, bu kadar kayıp olabilirmi? Kayıpların geri alınması mümkünmüdür, neler yapılabilir?
Tecrübeli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim..
Motor Gücü : 70.8 kW(96.2 Cv) a 6261 RPM (168.9 Km/h) Teker Gücü : 49.3 kW(67.0 Cv) Kayıp Güç : 21.5 kW(29.2 Cv) Gerçek Güç : 83.0 kW(112.8 Cv)
Max çift : 115.2 Nm a 5692 g/m(150.8 Km/h) Max hız : 7093 RPM (187.9 Km/h)
Lastik Ölçü : 185/65-14
ORAYI DOĞRU ÖLÇÜM YAPIYOR DİYE BEN ÖNERDİM.......GERÇEKTENDE ANKARADAKİ EN DOĞRU ÖLÇÜMÜ ORASI YAPIYOR......motoru yıpranmış araçlarda kayıplar olmuştur....Ayrıca bu dediğin ölçümlereki kayıplar doğrudur ama senin aracını 95 beygir çıkarması bana bira mantıksız geldi........Raporu yayınlama şansın varmı? daha detaylı yorum yapalım..........
Şu anda Dosya ekleme özelliği kapalı, açıldığında eklerim..
Alıntıları Göster
Bende arabamı aldığımda orjinalı 148 hp üzerinde chip wardı en az 155 hp bekliordum 94 model kendileri Awcılar da bosch car serwisi war yakın bir arkadaşımın orada ölçtük makineyi 113 hp çıktı egzozu komple boru yaptık susturucuyu çıkartıp, enjektörlerini söktürüp temizledik bunu sadece bosch yapabilior cihazlar onlarda çünkü carbon clean değil yani söküp yaptırman gerek neyse arabayı toplayıp tekrar ölçtük 153 hp çıktı ve bu arkadaşların dinamosu memleketteki en yeni en son sistem dinamo hata rıskı çook az arabanın bakıma ihtiyacı warmış eskidikçede kayıp oluyor zaten. Bundan önceki tipo 2,0 inimde 4 kapılı yerli yapım 99 modeldi 139 hp standart o araba yeni iken bile 103 hp çıkmıştı buda fabrikasyon beyin hatası az yaksın az gitsin hesabı onada onno da chip yaptırdık ve 148 hp çıkmıştı oluyor işte zaten tipo 2.0 ların beygir gücünün düşük çıktığı herkesin dilindedir herkes bilir en iisimi bir Bosch Car Servise götür arabanı herşeyini bir test edip baksınlar Peki arabanın gücü seni tatmin ediyormu Buda 153 lük hali şu an daha fenaa
quote:
Orijinalden alıntı: Muhendis06
Tezgahin kalibrasyonu bozuklmus olabilir. Bu kadar fark cikmamasi lazim. Tolerans %10 civaridir. Ankara'da sehir merkezine yakin bir dinamometre önerecek var mi? Dijital mümkünse??
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: Muhendis06
Tezgahin kalibrasyonu bozuklmus olabilir. Bu kadar fark cikmamasi lazim. Tolerans %10 civaridir. Ankara'da sehir merkezine yakin bir dinamometre önerecek var mi? Dijital mümkünse??
Bi ton önereyim ancak en iyi ölçümü burası yapıyo...........
quote:
Orijinalden alıntı: Fiatci
quote:
Orjinalden alıntı: Muhendis06
Tezgahin kalibrasyonu bozuklmus olabilir. Bu kadar fark cikmamasi lazim. Tolerans %10 civaridir. Ankara'da sehir merkezine yakin bir dinamometre önerecek var mi? Dijital mümkünse??
Bi ton önereyim ancak en iyi ölçümü burası yapıyo...........
Alıntıları Göster
Sayın Sedicivalvole
Arabamın performansından(hızlanmalar yönünden) memnun olmadığımdan Ankara-Ostimde Bosch Car Servise gittim, konuştum ve faydası olur deyip Carbon Clean yaptılar, her servis bir olmuyor..
quote:
Orijinalden alıntı: Fiatci
quote:
Orjinalden alıntı: Muhendis06
Tezgahin kalibrasyonu bozuklmus olabilir. Bu kadar fark cikmamasi lazim. Tolerans %10 civaridir. Ankara'da sehir merkezine yakin bir dinamometre önerecek var mi? Dijital mümkünse??
Bi ton önereyim ancak en iyi ölçümü burası yapıyo...........
Alıntıları Göster
@Fiatci
Ankara merkezde birkac dyno adresi yazabilir misin?
quote:
Orijinalden alıntı: Muhendis06
@Fiatci
Ankara merkezde birkac dyno adresi yazabilir misin?
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: Muhendis06
@Fiatci
Ankara merkezde birkac dyno adresi yazabilir misin?
En sağlamı(gerçi pek sağlam değil ama) iskitlerde çevik kuvvetin arka sokağındaki auto computer....
Konya yolundan akköprü migrosu geç ve köprünün üstüne git köprünün hemen inişinden ilk sağa dön o sokak..
en merkazdeki bu ama asla ölçümlerine güvenme.......bence erciyes işyerlerindekine git....uzak falan ama iyi ölçüm yapıyolar............