Şimdi Ara

EDİT. AVUKAT İHTARNAME ÇEKTİ Yetkili servis bujiyi kırdı, motora zarar verdi. 17000tl

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
2
Favori
4.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2018 temmuz çıkışlı duster aracımı garanti kapsamında tavandaki gıcırtı yüzünden yetkili servise götürdüm. Motorada bakalım bir dediler. Isıtma bujileri değişcek dediler. 5 saat sonra alabilirsiniz aracı dediler. 5 saat sonra gittiğimde işlemler uzadı dediler yarın gelin dediler. Ertesi gün aradım işlemler uzadı. Kızdırma bujisi kırıldı motora kaçtı, motor kontrol edilcek dediler. Kontrol sonucunda motorun zarar gördüğü silindir kapağı pistonlar vs değişcek dediler.3 hafta sürermiş. Bir kızdırma bujisi yüzünden motor mahvoldu. Ben bu aracı nasıl satarım birine. Değer kaybı varmı sizce.
    EDİT. AVUKAT İHTARNAME ÇEKTİ Yetkili servis bujiyi kırdı, motora zarar verdi. 17000tl

    Edit1. Firma motor değişimini kabul etmedi. Avukat tanıdık vardı durumu anlattım. Vekalet istedi ihtarname çekelim dedi.Mahkameye gider, değer kaybını kazanırız dedi. Bakalım

    Edit2:2 yıl ekstra garanti ve 3 bakım hediye aldık. Hakkımı yedirmedim die dusunuorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi savascakir -- 15 Kasım 2019; 16:53:27 >







  • Motorun yetkili serviste yeni orijinal parçalarıyla yeniden yapılacak neden değer kaybı yaşayasın ki ? Ama ikame araç talep edin servisten.
    Servise değer kaybı şeklinde değil ama maddi manevi zarara uğradığınız için dava açabilirsiniz, aracınız olmadığı için toplu ulaşım kullanmanız taksi kullanmanız çocuğunuzu okula vs, götürememe gibi durumlardan veya duygusal olarak manevi bir zorluk yaşadığınız için dava açabilirsiniz, servis araca hasar verdiği için.

    Ama bana soracak olursanız ikame araç versinler bir de 2 ücretsiz bakım isteyin yeterli olur.
  • Mahkemeye verin.
  • Motorun yetkili serviste yeni orijinal parçalarıyla yeniden yapılacak neden değer kaybı yaşayasın ki ? Ama ikame araç talep edin servisten.
    Servise değer kaybı şeklinde değil ama maddi manevi zarara uğradığınız için dava açabilirsiniz, aracınız olmadığı için toplu ulaşım kullanmanız taksi kullanmanız çocuğunuzu okula vs, götürememe gibi durumlardan veya duygusal olarak manevi bir zorluk yaşadığınız için dava açabilirsiniz, servis araca hasar verdiği için.

    Ama bana soracak olursanız ikame araç versinler bir de 2 ücretsiz bakım isteyin yeterli olur.
  • Hediye bakimlar isteyin.
    Ayni durum sanayide basiniza gelse Allah korusun, zaten bozuktu deyip cıkarlardı işin icinden.
    Her zaman, kisiler yerine kurumlarla muhattap olmak daha iyidir
  • Ben kızdırma bujilerini değiştirmeye ford yetkili servisine götürdüğümde bana aynen şöyle demişlerdi.
    Biz değiştiririz fakat kızdırma bujileri kırılırsa veya çıkartamazsak üst kapağı açmak zorunda kalırız ve bu masrafları siz ödersiniz. Demişlerdi bende değiştirmedim tabi. Öyle biniyorum araca.
  • Geçen sene kendi aracımın dört bujisini defalarca söküp taktığım oldu.Böyle akıl almaz sakarlıkları servisin yapmasını insanın aklı almıyor.Yaptıkları hata affedilmez ama servis orjinal parçalarla değişim yaptıysa bence de birkaç bakımla anlaşın gitsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Juan - Juan

    Ben kızdırma bujilerini değiştirmeye ford yetkili servisine götürdüğümde bana aynen şöyle demişlerdi.
    Biz değiştiririz fakat kızdırma bujileri kırılırsa veya çıkartamazsak üst kapağı açmak zorunda kalırız ve bu masrafları siz ödersiniz. Demişlerdi bende değiştirmedim tabi. Öyle biniyorum araca.
    Bu ne biçim rezalet Ford'a iletin bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Bu ne biçim rezalet Ford'a iletin bence.

    Alıntıları Göster
    İletsem ne değişecek ki 😄
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Juan - Juan

    Ben kızdırma bujilerini değiştirmeye ford yetkili servisine götürdüğümde bana aynen şöyle demişlerdi.
    Biz değiştiririz fakat kızdırma bujileri kırılırsa veya çıkartamazsak üst kapağı açmak zorunda kalırız ve bu masrafları siz ödersiniz. Demişlerdi bende değiştirmedim tabi. Öyle biniyorum araca.
    Yok daha neler yahu
  • Satmak istediğinizde her türlü satarsınız... Yeter ki faturanız ve yapılan tamire ilişkin diğer belgeler elinizde olsun...

    Yetkili serviste olsa bu tür istenmeyen durumlar yaşanabilir, yaptıklarının arkasında duruyor ve mağdur etmiyorlarsa gerisini kafaya takmayın derim...
  • Juan - Juan kullanıcısına yanıt
    Peugeot 307 1.4 HDi ile 12 sene birebir olarak dediğiniz olayı yaşadım. En sonunda yolda buji kırıldı ve motorun içine düştü. Sonuç başlık sahibinin başına gelenler oldu. Üstelik 12 sene yetkili servise gitmiştim.Biz bu parçayı kontrol etmek ve değiştirmek zorunda değiliz dediler. Neyse dedik tamir edin. 4000 liraya anlaştık 2016 yılında, yan sanayi parçalar için. 15 gün sonra aracı almaya gittim 4500 TL dediler.(Daha önce aynısını 800 Tl ye anlaştığımız baskı balata için 850 TL isteyerek yapmışlardı.) Onu da verdim. Nasıl bir dandik iş yaptılarsa motor parçalanacak gibi titriyordu. Bu araç zaten boyleydi, motor kulagı eskiydi, biz de sorun olmazbir ara bakalım, falan filan derken 3 ay sonra araç perte çıktı. Teşekkürler Konya Korkmaz Peugeot yetkili servisi, bu yaşattıklarınızı ömür boyu unutmayacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redwhiteca -- 18 Ekim 2019; 1:7:57 >
  • Juan - Juan kullanıcısına yanıt
    Adamlar buji çıkarmayı bilmiyor birde müşteriyle daş*k geçiyor. Oraya yetkili servis lisansı veren firmanın ben.........
  • redwhiteca R kullanıcısına yanıt
    Adamlara bak sanki o parça pejonun değil. Uzaylılar koydu oraya gece gece sinirimi hoplattilar.
  • Sizce yeni motor takılması daha mantıkllı yoksa parça değişimimi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: savascakir

    Sizce yeni motor takılması daha mantıkllı yoksa parça değişimimi
    Motor değişirse km sıfırlanıyor diye biliyorum birde motor no değişeceği için bazı prosedürler olabilir. Bu konuda bilgisi olan yazarsa daha ii olur yanlış yönlendirmeyeyim.


    Ben aracınıza talip olsam, servis kayıtlarına baksam, motor değişti lafını duyduğum an zaten uzaklaşırım. Motor tamir görmüş 17.000 fatura var lafını duyuncada %80 vaz geçerim, sonuçta aracınız piyasada rahat bulunabilecek bir araç.

    Ama kaç kişi servise gidip kayıt sorar, kaç kişi için servis bakımı önemli orasıda ayrı bir konu.
  • Gıcırtı düzeldi mi bari hocam :D
  • efe_yakub E kullanıcısına yanıt
    Motorun değişmiş olması çok çok daha iyidir. Sıfır km tamamen orjinal motor takılıyor sonuçta.
    Asıl düşündürmesi gereken tamir görmüş olması. Yapan ustanın becerisi nasıldı vs. bir çok soru işareti kalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burakk0131

    Gıcırtı düzeldi mi bari hocam :D
    bilmiyorumki aracı 1 haftadır görmüyorum:)adam diyor ki parça değişimi değer kaybına yol açmaz.
    sen araç alcak olsan pistonlarına kadar değişmiş araç alırmısın diyorum,gak guk dedi:)
    sıfır motor için bastırıyorum
  • Dizel araçlardaki kızdırma bujileri bu tür sorunlar oluşturabiliyor her markada. O yüzden sanayi ustaları bulaşmak istemez kızdırma bujisine. Eski aracımı 180.000 kmde satmıştım ve bujilerde işlem yoktu, yine arkadaşımın 430.000 kmdeki aracındaki ısıtma bujileri orjinaldi.
    Sıcak iklimlerde çokta fonksiyonu olan bir parça değil bujiler dizel motorlarda, en iyisi hiç kurcalamamak bujileri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xiamen -- 18 Ekim 2019; 18:28:44 >
  • ben olsam mahkemeye verirdim. arabaya yarı motor yapılacakmış neredeyse. 17 bin lira az bir masraf değil ve sırf bu nedenle ikinci elde değer kaybedecektir. ayrıca fabrikadan çıktığı gibi olacak mı o da kesin değil.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.