Daha önce cok merak ettigim bir aractı kendi aracımda sıkıntı oldugu ıcın kasko tarafından gonderilen aractır.Aldıgımda 4200 km de idi suan yaklasık 2000 km kullandm bursa bodrum bodrum kocaeli uzun yol yaptm.Kendi aracım 2015 ibiza 1.4 izlenimlerim şöledir. Arac genis ibixaya göre tabiki konforlu donanım tatminkar.Fakat arac yokusta resmen bayılıyor 3.vitese kadar düşüysn vites aralıgı kısa bu yuzden motor sesli ara hızlanma yok ortalama hızım 120 km idi yeri geldi 140 da yaptm yakıt olarak 300 tl 600 km gitti uzun yolda benım kullanımıma göre 1.6 motor olsaymıs almayı dusunurdm dizelci olmadgmdan dizeli tercih etmıyrmmm izlenimlerim bunlar ama arac genışliği gercktn guzel:) |
Egea 2021 urban sedan 1.4 fire motor sürüş yorumu
-
-
1.6 Motor olanı da çok matah değil. Ben de HB urban Plus, otm. 1.6 sı var, aracın kendisi zaten ağır (Teknik dokümanında 1444 kg yazıyor) bir de 4 kişi + valizler eklenince 1.6 atmosferik motor da tat vermiyor. Basınca gidiyor genelde ama gitmediği yerler de oluyor.
Onun dışında araç genel olarak sorunsuz, geniş, parasının karşılığını (hele şu piyasada) veren bir araç. Araç değiştirecek olsam ne alırdım diye bakıyorum bazen, tüm araçlar uçuk fiyatlara gelmiş, parasının karşılığını veren 1-2 araç kalmış (Egea, Corolla v.s.) piyasada, sanırım yeni araç alacak olsam yine Egea alırdım. Dar bütçe ile hayallerimiz ancak Egea ve Corolla'ya yetiyor.
-
Vala ben de arac degıstırıcem ben de kararsızım😁
-
Bir de hatcbachk olanini deneyin sedanin yalitimi cok zayif deniyor. -
Bu forumda cvt kötüleniyor ama atmosferik ve cvt işte tam da bu yüzden güzel. Manuelde 3bin devirde 105le giden araç cvt ile güç gerekmediği durumlarda 130-140la gidiyor. Subaru xv 2200devirde 120ile gidiyor mesela. Güçsüz atmosferik motora çift kavrama da taksaniz yokuşta bağırır, ona çare yok. -
quote:
Orijinalden alıntı: commandx
Bu forumda cvt kötüleniyor ama atmosferik ve cvt işte tam da bu yüzden güzel. Manuelde 3bin devirde 105le giden araç cvt ile güç gerekmediği durumlarda 130-140la gidiyor. Subaru xv 2200devirde 120ile gidiyor mesela. Güçsüz atmosferik motora çift kavrama da taksaniz yokuşta bağırır, ona çare yok.CVT atmosferikler için nimet gerçekten,ben de 1.4 atm. + CVT kullanıyorum ara ara,düz yolda evet 2000 devirle 130 gitmek harika ancak az eğim artınca,hatta rüzgar artınca mümkün değil o devirle o hızla gidilmiyor,motor yeterli güç üretemiyor çünkü.Standart ve sakin kullanıcı için,şehir içi kullanımlar için atmosferik motorların kurtarıcısı niteliğinde fakat motorda iş yoksa CVT de kurtarmıyor.Yine atmosferik+tam otomatik kombinininden kat kat iyidir.
-
Egea motoru hariç uzun yolda vs. Optimum konfor genişlik sunan bir araç. Binmeyen insan teneke der ancak normal segmentindeki araçlardan eksiği yok. B segment bir çok araçtan daha konforlu, c segment araçlardan da 1 tık aşağı. Aradaki fiyat farklarına bakıldığında egea fiyat performans olarak çok iyi. Yani fazladan 100.000 koyup aldığınız megane corolla gibi araçlardan bir eksiği yok. Aradaki farkla üst seviyeye çıkmazsın -
quote:
Orijinalden alıntı: Lego95
Egea motoru hariç uzun yolda vs. Optimum konfor genişlik sunan bir araç. Binmeyen insan teneke der ancak normal segmentindeki araçlardan eksiği yok. B segment bir çok araçtan daha konforlu, c segment araçlardan da 1 tık aşağı. Aradaki fiyat farklarına bakıldığında egea fiyat performans olarak çok iyi. Yani fazladan 100.000 koyup aldığınız megane corolla gibi araçlardan bir eksiği yok. Aradaki farkla üst seviyeye çıkmazsınKesinlikle katılıyorum tek eksiği atmosferik için motor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dangerzoone -- 8 Eylül 2021; 16:29:26 > -
Hocam egea 1.4 değilde el verirse 1.3 Multijet alın tertemiz
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X