Şimdi Ara

Egea otomatik 1.6 e-torq yakıt tüketimim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Toplam yaptığım km : 285 km (200 km şehir dışı - 85 km'si şehir içi)
    Hız: Şehir dışı: 100-120 km hızlar arası. Şehir içi orta sıkışık trafik.
    Yol bilgisayarının gösterdiği : 100 km'de 6.9 litre
    Benim depo doldurma tekniği ile hesaplamam : 100 km'de 7.0 litre.

    Umarım bu aracı alacaklar için yol gösterici olur.


    Edit: Bagaj dolu,klima ortanın bir tık altında çalışır vaziyette ve araçta hep 2 kişi olacak şekilde kullanıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ugurhocaa -- 21 Ağustos 2020; 20:25:3 >



  • iki aracı kullanmış biri olarak karşılaştırması yersiz olan arabalardır. Poloyla egea arasında 150 kg fark var. Biri b sınıfı diğeri c sınıfı. Egea rahatlık, genişlik ve konfor olarak daha önde. Ve egea daha ucuz. Tam bir f/p aracı. Zaten Türkiye’de en çok satılan otomobil kaç yıldır. Daha küçük bir araç,2 litre daha az yakıt, 2 saniye daha erken hızlanma için en az 50 bin tl yi gözden çıkarmak keyif ve bütçe işi.

    Adam belli öğretmen. Az masrafı olsun istiyor, daha yeni bir araç olsun istiyor, sorunsuz olsun istiyor, eşi çocuğu arabada rahat etsin istiyor. Üstüne 7 litre gibi bir rakam yakalamış, mutlu olmuş, burada paylaşmış, başkaları için bilgi olsun diye paylaşmış...

    Gelip burda polo daha az yakıyor ne alaka? İyi o zaman bence masteng’e göre az yakmış diyorum ben. Aynı yolu 2.3 motor ile 14 litre ile kapatıyorum ben
    Evet atmosferik motor. evet değerleri bende çok beğendim. Açıkçası bu kadar ekonomik olacağını tahmin etmemiştim. Bu zamanda yüzümü güldürdü açıkçası. Yol tutuşu,yolu hissettirmemesi cabası. Tek sorun 120'den sonra aracın içine rüzgar sesi geliyor. Motor sesi yok denecek kadar az. Hatta bir ara araç çalışıyor mu diye anlamak için kontağı kapatıp tekrar açtım. Sizin tsı act gibi performans verebileceğini düşünmüyorum.Sonuçta Turbosuz atmosferik 110 hp 150 nw torluk bir motor. Sorunsuz olduğu ve kendini kanıtlamış motor olduğu için tercih ettim. Ancak performansı bana yeterli geldi. Performans için biraz yüksek devirli kullanmak gerek. Bu da yakıta negatif etki yapacaktır muhtemelen.Bebeğim olduğu için çok sert manevralardan kaçınıyorum hep açıkçası.
  • tamam aga normal.
  • Bu motor galiba atmosferik , gayet güzel yakmış hocam tam kıvamında , TSI act 150 HP sizin verdiğiniz hızlarda 5.5-6 yakıyor hocam bende.

    Ben beğendim değerlerinizi nasıl gidişi falan hocam üzer mi uzun yolda sollamalar da falan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmosferik otomatik benzinli bir araç için harika değerler. Bildiğim kadarıyla Auidi ve mini cooper’da kullanılan motorun revize edilmiş hali. Euro 6 normlarına uymadığı için piyasadan kaldırıldı. En son 2019 modellerinde kulanıldı. Tork konvertörlü şanzımanıyla müthiş uyumlu bir motor.

    Yararlı başlık. Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az yakmış bence başarılı bir değer.
  • Evet atmosferik motor. evet değerleri bende çok beğendim. Açıkçası bu kadar ekonomik olacağını tahmin etmemiştim. Bu zamanda yüzümü güldürdü açıkçası. Yol tutuşu,yolu hissettirmemesi cabası. Tek sorun 120'den sonra aracın içine rüzgar sesi geliyor. Motor sesi yok denecek kadar az. Hatta bir ara araç çalışıyor mu diye anlamak için kontağı kapatıp tekrar açtım. Sizin tsı act gibi performans verebileceğini düşünmüyorum.Sonuçta Turbosuz atmosferik 110 hp 150 nw torluk bir motor. Sorunsuz olduğu ve kendini kanıtlamış motor olduğu için tercih ettim. Ancak performansı bana yeterli geldi. Performans için biraz yüksek devirli kullanmak gerek. Bu da yakıta negatif etki yapacaktır muhtemelen.Bebeğim olduğu için çok sert manevralardan kaçınıyorum hep açıkçası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugurhocaa

    Evet atmosferik motor. evet değerleri bende çok beğendim. Açıkçası bu kadar ekonomik olacağını tahmin etmemiştim. Bu zamanda yüzümü güldürdü açıkçası. Yol tutuşu,yolu hissettirmemesi cabası. Tek sorun 120'den sonra aracın içine rüzgar sesi geliyor. Motor sesi yok denecek kadar az. Hatta bir ara araç çalışıyor mu diye anlamak için kontağı kapatıp tekrar açtım. Sizin tsı act gibi performans verebileceğini düşünmüyorum.Sonuçta Turbosuz atmosferik 110 hp 150 nw torluk bir motor. Sorunsuz olduğu ve kendini kanıtlamış motor olduğu için tercih ettim. Ancak performansı bana yeterli geldi. Performans için biraz yüksek devirli kullanmak gerek. Bu da yakıta negatif etki yapacaktır muhtemelen.Bebeğim olduğu için çok sert manevralardan kaçınıyorum hep açıkçası.
    Rüzgar sesi normal hocam bende 120 den sonra rüzgar sesi almaya başlıyorum yan aynalardan ama ilginçtir hız arttikca ses sabit kalıyor artmıyor . Tabi atmosferik olduğu için devirlide tüketim artar gerçi bende devirli kullandığımda tüketim artıyor.

    Evladınızı Allah bağışlasın hocam tekerinize taş değmesin , verdiğiniz bilgiler içinde teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kullandığınız araç golf otomatik mi? Sizin değerlerde çok iyi eğer golf ise

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fazla benzin yakmis. Ayni sartlarda 1.0tsi polo 5.5 yakiyor. Uzun yolda 4.5 ortalama ile 42 litre full depo ile 950km rahat gidiyor...
    Performans olarakda atmosferik egea ile karsilastirmiyorum bile : )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keomaa

    Kullandığınız araç golf otomatik mi? Sizin değerlerde çok iyi eğer golf ise
    Passat 1.5 elegance hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pbmax

    Fazla benzin yakmis. Ayni sartlarda 1.0tsi polo 5.5 yakiyor. Uzun yolda 4.5 ortalama ile 42 litre full depo ile 950km rahat gidiyor...
    Performans olarakda atmosferik egea ile karsilastirmiyorum bile : )
    Poloyuda araba sayip egea ile karsilastirmissin. Egea poloyu sirtina alip goturur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keomaa

    Atmosferik otomatik benzinli bir araç için harika değerler. Bildiğim kadarıyla Auidi ve mini cooper’da kullanılan motorun revize edilmiş hali. Euro 6 normlarına uymadığı için piyasadan kaldırıldı. En son 2019 modellerinde kulanıldı. Tork konvertörlü şanzımanıyla müthiş uyumlu bir motor.

    Yararlı başlık. Teşekkürler
    Konudaki tüketimin neredeyse tamamı uzun yol tüketimi. 2,5 Yıldır kullandığım tork fakiri bir araç. Motor şanzıman uyumu gerçekten harika, şanzıman taş gibi sorunsuz, motor hakeza aynı şekilde sorunsuz. Ama yakıyor arkadaş, yaktığı kadar gitmiyor tek sorunu bu aracın. Uzun yolda 5,5 hatta kasarsanız ve düz bir güzergahta diğer şartlarda uygun olursa 5 lt tüketim görmek anormal olmaz. Ama ş.içi diyince araç cüzdan yakıcı moduna geçiyor, Ankara ş.içi ortalama hız 18 km ile 11 lt tüketimi var aracın hatta kışın aşırı soğuklarda ve 16 km ort. hız ile 13-14 lt tüketim görmüşlüğüm var.

    Bugün bir ara 19 000 km ortalamasını atarım buraya, bununda yaklaşık %40 ş.dışı, %60 ş.içi gibi düşünülebilir. Genel manada parasının hakkını veren bir araç, motor-şanzıman uyumu kusursuz, sağından solundan ses gelmez ama gece sessizliğinde park yerine girmek için rampalı kaldırıma önce sol ön teker arkasından tek tek diğer tekerler ile çıkarken kasanın esnediğini ve kapı contalarından esneme hasebiyle gıcırtılar geldiğini dikkat ederseniz duyabilirsiniz. Şasinin burulma direnci bir miktar zayıf gibi geliyor bana bu nedenle. Bu paraya bu kadar olur der ve ne aldığınızı bilirseniz mutlu eden bir araç. Egea parası ödeyim ama passat tüketimi/performansı/sağlamlığı satın almış olayım derseniz üzülürsünüz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 22 Ağustos 2020; 10:21:17 >




  • pbmax P kullanıcısına yanıt
    iki aracı kullanmış biri olarak karşılaştırması yersiz olan arabalardır. Poloyla egea arasında 150 kg fark var. Biri b sınıfı diğeri c sınıfı. Egea rahatlık, genişlik ve konfor olarak daha önde. Ve egea daha ucuz. Tam bir f/p aracı. Zaten Türkiye’de en çok satılan otomobil kaç yıldır. Daha küçük bir araç,2 litre daha az yakıt, 2 saniye daha erken hızlanma için en az 50 bin tl yi gözden çıkarmak keyif ve bütçe işi.

    Adam belli öğretmen. Az masrafı olsun istiyor, daha yeni bir araç olsun istiyor, sorunsuz olsun istiyor, eşi çocuğu arabada rahat etsin istiyor. Üstüne 7 litre gibi bir rakam yakalamış, mutlu olmuş, burada paylaşmış, başkaları için bilgi olsun diye paylaşmış...

    Gelip burda polo daha az yakıyor ne alaka? İyi o zaman bence masteng’e göre az yakmış diyorum ben. Aynı yolu 2.3 motor ile 14 litre ile kapatıyorum ben

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 multijet dizel düz vites Egea sahibiyim şehir içi trafikte 6/7 litre şehir dışı sabit 110 hızla 4/ 4.5 litre yakıt tüketimi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrankGallagherx

    Bu motor galiba atmosferik , gayet güzel yakmış hocam tam kıvamında , TSI act 150 HP sizin verdiğiniz hızlarda 5.5-6 yakıyor hocam bende.

    Ben beğendim değerlerinizi nasıl gidişi falan hocam üzer mi uzun yolda sollamalar da falan
    Buradaki mesajınızda öyle demiyorsunuz ama :)

    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/145005462

    Şehir dışı 8 şehir içi 11-12 litre diyorsunuz passat act 1.5 elegance için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keomaa

    Buradaki mesajınızda öyle demiyorsunuz ama :)

    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/145005462

    Şehir dışı 8 şehir içi 11-12 litre diyorsunuz passat act 1.5 elegance için

    Alıntıları Göster
    Farkında iseniz oradaki mesajımda 140-180 arası demişim , fakat bu konudaki hız aralığı 100-120 o yüzden tüketimde düşüyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Keomaa K kullanıcısına yanıt
    Kuru gürültü yapmış o arkadaş.

    2 saniye erken hızlanma da yok aslında, polo 0-100 10.8 saniye maks hız 187, egea 0-100 11.2 saniye, maks hız 192.

    Zaten 1.6 benzinli egea alanların çok büyük kısmı lpg ile kullanıyor, her türlü daha ucuza geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 22 Ağustos 2020; 12:48:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pbmax

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Sen ne kadar itici ve boş bir fanboysun ya

    Bı insan polo fanı olacak kadar da yetersiz olmaz ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anlıyorum. Demekki sizin sürüş tarzının agresif. O zaman ya yakıtı çok dert etmeyeceksiniz ya sürüşünüzü değiştireceksiniz ya da dizeline geçeceksiniz. Size kalmış. Tabi dediğim gibi yakıt dertse sizin için...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.