HDMI kablosu vardı denedim onda da aynı yapmıştı. Saatlerdir açık ekran, işlem yapıyorum, oyun oynadım biraz. Hiç bir problem çıkmadı. Şu anda bile normal. Yeniden başlatınca da sıkıntı yok ama bilgisayarı kapatıp sonra tekrar açtığımda yine aynı oluyor. Anakartın Ram 1 ve 3 slotları da çalışmıyor. Acaba anakartta arıza varmıdır ? Müşteri hizmetlerini arayıp anakartı ya değişim yada kontrol etmelerini isteyeceğim. Ram slotları çalışmaması tuhaf. Ayrıca anakartın onboard HDMI ekran kartı girişi ile başlattığımda da yine yeşil ekran çizgiler vs değişik şeyler çıktı. Ram slotları da çalışmadığını fark ettim ben anakarttan şüphelenmeye başladım. Zaten stokta kalan son ürünü almayacaksın. İade gelen ürünler oluyor genelde. Ekran kartında olsa şu ana kadar herhalde tekrar yapardı. Kaç saattir hiçbir problem çıkarmadı. Birde TV ye bağlayıp deneyeceğim yarın |
Ekran kartı çizgiler (3. sayfa)
-
-
Bios ayarlarından onboard ekran kartını disable yapma imkanın var ise bir dene derim. Bana biraz anakartta vga arızalanmış gibi geldi.
-
VRAM arızası gibi duruyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
-
OCCT programı ile herhangi bir arıza çıkmadı. Birde ekran kartını söküp, anakartın HDMI girişi ile başlattığım zaman yine yeşil çizgiler vb çizgiler oluştu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evet hocam.
-
-
O zaman ekran kartını söküp; onboard ekran kartını enable konuma tekrar getirip deneyin.
-
https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/159389782
Üstteki şu mesajdaki video da onu yaptım. Ekran kartını söküp anakartın onboard olarak çalıştırdım. Farklı çizgiler çıktı yeşil vs ama yine çizgiler var maalesef.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam derhal bu anakartı aldığınız yere geri iade edin lütfen. Anakart arızası bu. Zannedersem kuzey köprüsü
-
Anakartı amazon sitesinden teknobiyotik satıcısından aldım. Ayrıca Ram 1 ve 3. Slotlarda çalışmıyor. Kesin bir arıza var bu anakartta. Benimde hoşuma gitmedi kesinlikle. Zaten stoktaki son Üründü. Kesin biri iade etti geri geldi. Yarın müşteri hizmetleri ile görüşüp iade etmeye çalışacağım. Ama WiFi antenleri in poşetini açmıştım bakalım İnaşallah iade olur. Yeni aldığım kartın servise girmesini de istemiyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam neyin paketini açmış iseniz hiç bir önemi yok. Onlar zaten yedikleri haltı biliyorlardır. İnşallah iade edebilirsiniz şu arızalı kartı.
Aksi takdirde tüketici hakem heyetine kadar başvurunuzu tamamlayın derim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qeceninprensi -- 22 Ağustos 2024; 2:38:26 > -
Ddr2 den beri pci e kullaniliyor.yanlis hatirliyorsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sadece WİFİ çubuklarını açmamış olsaydım iade direkt edebilirdim. Zaten hoşuma gitmemişti. Bir sıkıntı var kesinlikle. İnşallah hayırlısı ile ederim. Zaten kırk yılda bir bi bilgisayar topladık. Onda da şansa bak.
-
Teknobiyotik'in kendi sitesinde stokta gözüküyor. Gayet de iyi bir anakart. Değişim isteseniz?
teknobiyotik.com / teknoloji sevenlerin ilacı...Arıza ve İade İşlemleri | Teknobiyotikhttps://www.teknobiyotik.com/ariza-ve-iade-islemleri -
Simdi amazon müşteri hizmetleri ile görüşeyim diyordum. Evet anakart çok hoşuma gitmişti. Değişim talebi kabul olur u acaba. Yani yeni aldığı parçanında tamir işlemi görmesi insanı kötü hissettiriyor.
-
Ben olsam doğrudan Teknobiyotik ile görüşürdüm ilk önce. Değişim konusuna gelince tecrübem yok.
-
Amazon müşteri hizmetleri de iyidir. Onlarla görüştüm durumu. Onlarda zaten satıcıyla iletişim kuruyorlar. Ürünü birebir değişim istediler. Pazartesiye kadar satıcıdan tepki alamazsam eğer Ürün amazon garantisi ile iade de edilir dediler. Satıcıya biz parayı verip iade alırız dediler. Aynı paraya tekrar alabilir miyim onu bilmiyorum. 8,999TL ye almıştım şu an amazonda 10 bin tl lik ürün. İnşallah birebir değişim yaparlar. Olmazsa teknobiyotik ile de mi görüşsem emin olamadım. Ya da bu işlem için Pazartesiye kadar bekleyeyim olmadı. Belki olumlu dönüş olur.
Sevgili Amazon Seller,
Size Amazon Müşteri Hizmetleri ekibinden ulaşıyoruz. Bir müşteri, sizden yaptığı bir satın alma işlemiyle ilgili bazı sorularla bize ulaştı. İşte sorunun bir açıklaması:
Ürün: B0BDS873GF
İade talebi: Hayır
İletişim kurma sebebi: Merhaba ,Ekranda çizgiler ve hatalar vardır . Müşterimiz birebir değişim konusunda desteğinizi rica eder .
Lütfen bu talebi 48 saat içinde yanıtlayın.
Teşekkürler,
Amazon Müşteri Hizmetleri
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yourself88 -- 22 Ağustos 2024; 9:36:18 >
-
Hocam selamlar kadıköy profixte yaptırmıştım. Çok uzun ömürlü olmuyor haberiniz olsun. 6 ay garanti veriyorlar bu süre içinde sorun yaşanırsa tekrar ücretsiz şekilde yapıyorlar. Bir kez chip bi kez vram için tamir görmüştü toplam 2 kartım.
-
Amazon'a bildirdiyseniz ortalığı karıştırmamak daha doğru olur sanki. Veya arayıp Amazon üzerinden işlem başlattım, başka bir şey yapmak lazım mı, politikanız nedir diye sorabilirsiniz.
Ben de size benzer şekilde Şubat'ta 7800x3D, MSI B650 Tomahawk kullanmaya başladım. Fark 2x16 GB Ram. Eski kartım GTX970 idi. Onu da yeni değiştirdim. Değişim sonrası bir kaç kez reset attı. Ama henüz BIOS ve chipset driverlarımı güncellemedim. Güncelleme sonrası belki bir de RAM ayarlarıma dokunmam gerekebilir. 6 aylık deneyimim 0 sorunlu, stabil ve performanslı bir sistem.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X