< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Ekran kartı çizgiler (5. sayfa)
-
-
@qeceninprensi Yani başvurayım mı bilmiyorum. Zaten Amazon müşteri hizmetleri pazartesiye kadar bekleyelim dedi. Oradan muhtemelen sorun çözülür diye düşünüyorum. Olmadı iade yapılır dediler. Değişim olursa daha iyi, fiyatı da arttı ürünün.
@programmer_onur Bundan da kaynaklı olabilir. İlk anakartı açarken 4.slot dışında diğer slotları görmedi. Sonra 2 ve 4 normal çalıştı ama şimdi sıfır anakart üzerinde işlem yapmak istemem. Haklı iken haksız duruma düşerim.
-
İyi fare dememişler :)
-
Acayip kaliteli hizmetleri var hakkaten, ve bulunduğum Manisanın ilçesine kargo normalde 3-4 günde gelirken neredeyse 1 - 1,5 günde kargo elime geliyor. Korunaklı olarak geliyor, peşin fiyatına 6 taksite kadar imkan var. Artı bir sorun oluştuğunda bugüne kadar hep çözdüler. Artı kupon kampanya cabası, kibar hep müşteri temsilcileri. Kesinlikle müşteri odaklı hizmetleri var. Fiyat fazla bile olsa öderim kafam rahat olur her zaman. Kesinlikle her siparişimden sorun olsa da olmasa da memnun kaldım. Bilmem tekrar sorayım mı, yani aynı kişi denk gelirse :D
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yourself88 -- 22 Ağustos 2024; 16:1:3 > -
aslında ben kesin üçlü prizdendir diye düşündüm :D ya da hoparlörden kaynaklı ekranda çizgiler oluşmuş olabilir diye düşünüyorum diyecektim. Adam zaten doğru düzgün konuyu anlamaya bile çalışmadı. Karikatürde ki adamın yaptığını bana yaptılar :D
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yourself88 -- 22 Ağustos 2024; 16:5:25 > -
İyi düşünün. Çünkü günün sonunda dünyanın en kaliteli işini çıkartan bir teknik servise bile gönderseniz; o sıfır kilometre motherboard üzerindeki komponentlerden birinin veya bir kaçının devre plaket pedlerine sıcak hava tabancası değecek.
-
Ama sonuçta anakart değişmez mi. İade ya da değişim yapılır. Anakartta ki sorunun bende kaynaklı değil. O yüzden değişim yapılır herhalde. Tabi ki de yepyeni aldığım anakartın işlem görmesini istemem.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yourself88 -- 22 Ağustos 2024; 16:11:13 > -
Tamiri yapılabilirse aynı anakartı gönderirler bence. Genelde kalitesiz firmalar böyle yapıyorlar. Ki şekil a da görüldüğü üzere Teknobitik
-
Nerden oldu da bulaştım zaten şu teknobiyotiğe, şimdi içime kurt düştü işte. Zaten kırk yılda bir zorla bir sistem topladık. Başımıza gelene bak. O zaman amazondan çözüm bekleyeyim mi ki pazartesiye kadar. Belki onlar faydalı çözüm sunarlar. Olmazsa tüketici haklarına taşırım konuyu. Bir oyun keyfim vardı. Heves bırakmadılar içimde.
-
Tekrar aradınız mı Teknobitiği?
-
Teknobiyotik normalde çok güzel bi firma ama sizin şansınıza bozuk ürün denk gelmiş olabilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Müşteri hizmetleri çok kötüymüş ama; Teknobitik müşteri hizmetleri hakkında yukarıdaki mentionları okudunuz mu.
-
@qeceninprensi yok aramadım artık. Ne biliyim pek oralı olmadıklarından çok işe yarar sonuç çıkacağını düşünmüyorum. Sorayım mı tekrardan. Gerçekten ama müşteri hizmetleri kendini belli ediyor. Çok fark var aralarında. Müşteri odaklı değiller öncelikle. Zaten stokta son 1 ürün diyordu aklıma da geldi bu arızalı ürün ya da iade gelmiş ürün olabilir diye. İçime doğmuş herhalde ya
@Nor0 Teknobiyotikten en son 2015 lerde birtane HDD dock istasyonu aldım. Ürünün usb girişleri 1 ayda bozuldu. Ben hdd için aldığımdan uğraşmamıştım. Yani benim şansıma mı bilmiyorum ama en uzak durmak istediğim yerlerden biri haline geldi şu anda. Müşteri temsilcilerini genellemek istemem ama bana denk gelenler hiç yardımsever müşteri odaklı değiller. Dock istasyonu için uğraşmadım usb olmasada idare ederim diye ama bu başka, bu anakart sonuçta ufak birşey değil ki ben zaten uzun süre bütçemi zorla ayarlayıp aldım bunu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yourself88 -- 22 Ağustos 2024; 16:27:0 >
-
Bence tekrar tekrar firmayı rahatsız etmekte fayda var. Rahatsız edildikçe müşteri odaklı olma yetileri gelişecektir diye ümit ediyorum. Tüm temsilcileri de böyle ise muzdarip müşterilerinin vay haline ki ne vay..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qeceninprensi -- 22 Ağustos 2024; 16:27:50 > -
Evet müşterinin vay haline kesinlikle. Aradım tekrardan, aynı kişi denk geldi.
-Ben durumu anlattım
-"sorun vardı aramıştım sizi, ekranda çizgiler çıkıyor. Bunu amazondan gelen mesaja göre mi size göndereceğim, bir de anakart üzerinde tamirat işlem vs yapılacak mı, sonuçta sıfır aldığım parçanın da işlem görmesini istemiyorum" dedim
-Tamirat bizde olmuyor, tamirat olmaz dedi
-Ben de sadece deneyecekler bir hata birşey varsa değişim olacak demi dedim
-Evet bakacaklar, hata yoksa aynı şekilde geri gönderirler dedi
-Bende anladım bunda bariz şekilde bir şey var, anakartın board sisteminde de çalışmıyor. Hard diskten olduğunu düşünmüyorum ama siz sordunuz diye Başka ssd kurulum yapmayı deneyeceğim ama büyük ihtimal anakarttan kaynaklı gibi görünüyor. Tam emin olamadım ekran kartı düye düşünüyordum ama anakartın ekran kartından başlatınca da aynı oluyor dedim. Ona göre amazondan gelen cevaba göre size gönderim mi yapacağım acaba dedim
-Evet, doğrudur dedi :D
-Bende "Anladım, tamam bakalım dedim, onu bir sorayım dedim de" dedim
- Tamam dedi :D
-Bende tamam teşekkür ederim dedim
-Rica ederim iyi günler dediler kapattık. yine :D saçma sapan bir muhabbet oldu.
-
Şimdiden kargoyu hazırlıyor olmanız lazım. Attığınız tüm adımlar, tüm uygulamalar; bu forum için de büyük katkı sağlayacaktır. Buna emin olabilirsiniz. Tüm firmalar müşteri memnuniyeti açısından kendilerine çeki düzen vermeliler artık. Satış odaklı değil; müşteri odaklı firmalar görmek istiyoruz.
-
Daha önce defalarca karşılaştığım bir şey. Her seferinde de VRAM çipleri (ekran kartının belleği) patates olmuştu. Aynı durum olduğunu düşünüyorum.
Edit: Gerçi konu sahibi onboard ile de yapıyor demiş o zaman anakart veya işlemci kaynaklı olabilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elessar Eredhian -- 22 Ağustos 2024; 17:26:42 > -
Henüz eve gitmedim, işten çıktım dışarıda işlerim vardı onları halledip eve gideceğim. Tüketici hakları ile de görüşeceğim olmadı yol gösterirler. Kesinlikle öyle firmalar hiç müşteri umurlarında değil. İnşallah başına gelen arkadaşlara da faydamız olur biraz. Amazon müşteri odaklı gerçekten ama mesela bu şekilde trendyol var zerre müşteri düşünmeyen, teknobiyotik de gerçekten boş firmaymış. Genellemek istemem ama şu ana kadar gördüğüm maalesef bu. Bunları paramla çekmek zorunda değilim ama başa geliyor işte. Çekecek biraz çilemiz oldumu yapacak bişey yok, İnşallah hayırlısı ile çözüm yolu buluruz. Ama birdaha teknobiyotik mi, aman aman. Fazla para ver kafan rahat olsun kesinlikle.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aynen bende başlarda ilk ve tek ekran kartı şüphem oldu. Başka parça da sorun düşünmedim. Ama onboard olarak Bi denedim daha farklı yeşil çizgiler, açılınca ekranda küçük hareketli noklar gördüm. İşlemci kaynaklı ihtimal düşüktür sanırım. Ya da Ram kaynaklı olurmu bilmiyorum ama anakart yüksek ihtimal düşündürdü.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu sorunu Şikayetvar' a da MSI olarak etiketlerseniz siz onları değil, onlar sizi aramak zorunda kalacaklardır. Bakın bu benim en son aklıma geldi inanın.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X