@qeceninprensi @gkhnAy @cafyon @FaLCoN^ @snakefatih@run...rabbt Teknobiyotikten mesaj geldi. Gönderilen form üzerinde; "GÖNDERMİŞ OLDUĞUNUZ ÜRÜNLERDE, GARANTİ DAHİLİNDE OLUŞAN TÜM DONANIM ARIZALARI İÇİN GEREKLİ MÜDAHALE VE İŞLEM ÜCRETSİZ OLARAK BAŞLATILACAKTIR. KULLANICI HATASI OLMASI VEYA YAPILAN İNCELEMELERDE HERHANGİ BİR ARIZA OLMAMASI DURUMUNDA TARAFINIZDAN TEKNİK SERVİS HİZMET BEDELİ TAHSİL EDİLECEKTİR. İŞLEM SONRASI ÜRÜN KARGOYA ALICI ÖDEMELİ OLARAK TESLİM EDİLECEKTİR. ÜRÜNÜ GÖNDERMEDEN ÖNCE BU HUSUSLARI GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURARAK SİZE BİLDİRİLEN İŞLEM VE KONTROLLERİ EKSİKSİZ OLARAK YAPMANIZI ÖNEMLE RİCA EDERİZ." diye yazıyor ve imza alanı var. EVRAĞI İMZALAYARAK ÜRÜN İLE BİRLİKTE GÖNDERİNİZ. diyor. Ben yeni aldığım anakart için açıkçası güvenmediğim bir firmaya bu işlemleri riske atamayacağım. Anakart üzerinde işlem yapılıp bana geri gönderim ihtimali var demekki bu şartlara bakılırsa. Bunun yerine iade başlatıyorum. En azından biraz daha fazla ücret ödeyip güvendiğim amazon satıcısından alacağım. Amazon ile görüştüm adamlar "biz böyle durumda direkt değişim yapıyoruz zaten diyorlar, diğer firmaları bilemem" diyor. Yeni aldığım bir parçanın aylarca servislerde ne deneneceği konusunda riske atmayacağım. İade işlemlerini başlattım. Tüm yardımcı olan dostlarıma canı gönülden teşekkür ediyorum. Allah razı olsun sizin sayenizde birçok aklıma gelmeyen yöntemleri deneme şansım oldu. İllaki başkalarıda buralardan bazı konularda bilgi alabileceğini düşünüyorum. Durumlardan yine gelişmeleri paylaşacağım. İnşallah başkaları da böyle problemler yaşamaz diye umut ediyorum. |
Ekran kartı çizgiler (7. sayfa)



-
-
İnşallah faydalı bir konu oluşmuştur :D aile gibi olduk
Kartı fiziksel olarak söküp direkt olarak Onboard ekran kartı ile de denedim. Zaten yukarıda Onboard ekran kartı ile denediğim video da herhangi bir ekran kartı takılı değildir. Ondan sonra zaten anakart ile şüphe duymaya başladık. Benim ekran kartımda da arıza olabilir. Kabul ediyorum. Ama anakart onboard ekran kartı da çizgili olarak gösterince en azından sıfır aldığım üründe problem olsun istemiyorum. İşlemci ve Ram kaynaklı da olabilir. Açıkçası emin değilim ama işaretler büyük ihtimal anakart gibi geldi sanki. Umarım diğerlerinde değildir problem elbette o da var ihtimal. Anakart, işlemci ve Ramler yeni aldım. Umarım işlemci ve Ram ler sağlamdır diye ümit ediyorum.
-
Geri dönüşlerine göre "iade işlemi" yapmak çok yerinde bir karar olacak bence de. Bu şekilde tavır takınan bir firmaya en ufak bir itimatımız olamaz. Sonucu bekliyoruz @yourself88
-
Hayırlısı olsun Hocam. İyi haberlerinizi bekliyoruz. Ayrıca yeni sistemi kurduğunuzda 7800x3D kullanıcı rehberi konusuna girip CPU/RAM ince ayarlarını da yapın. Malesef bahsettiğim konunun sahibi arkadaş kendi hatası nedeniyle süresiz banlandı ama konudaki bilgiler gerçekten çok faydalı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gkhnAy -- 23 Ağustos 2024; 14:1:57 > -
Gerçekten de öyle. Sırf bu tutumlarına davranışlarına güvenmediğim için tereddüt ediyorum. Amazon servis istesin gözüm kapalı gönderirim. Neyine isterlerse baksınlar ama yazdığı şartlara baksana zaten çoğu yük yine müşteriye bindiriliyor. Aradan 1 sene geçse felanda anlarım. Daha 2 gün kullanılmamış parçayı nasıl olur güvenip böyle hizmet veren bir kuruma teslim ederim. Yok az fazla öder kafam rahat olurum. Diğer parçalarda çıkacak belki sıkıntı onu da bilmiyorum ama kafam rahat olacak amazondan satıcısından alırsam. Muhtemelen pazartesiye nasipse gönderimi çıkarırırım. İnşallah hayırlı sonuçlar olur diye ümit ediyorum :D
-
Öğrendiğim iyi oldu, kesinlikle bakacağım. Link var mı, ya da ben arar bulurum onu. Kesinlikle inceleyeceğim konuyu. zaten 7800x 3d işlemciyi çok severek aldım, en ince ayarlarına kadar inceleyebilirim :D
-
Teknobiyotiği öven bazı arkadaşlar olmuş ama burada yazmak istemediğim çünkü ucunda dava edilme mevzusu yüzünden yazamadığım sorun yaşadım. İcraya verdiğim halde bile uğraştırdılar o yüzdne detay vermek istemiyorum ama teknobiyotikten çok mecbur değilseniz ben şahsen alışveriş yapmanızı asla önermem. İşte riske girilmeyecek riski az olan pc bileşenleri olabilir. Mesela cpu soğutucu fanlı soğutucu okey zaten fan var başka birşey yok alınabilir. Veya başka usb bellek vb. şeyler ama öbür türlü mecbur zorunlu değilseniz asla alışveriş yapmayın derim.
İade edecekseniz de sakın bunun burası bozuk şöyle böyle diye iade etmeyin. Çünkü o durumda satıcı ya ben bunu servise vereyim servis raporuna göre iade alırım deyip aradan sıvışıyor. Şöyle iade edeceksiniz. Yasal 14 günlük iade hakkımı kullanıp, ürünü memnun kalmadığım için 14 günlük iade süresi içerisinde iade ediyorum. Demeniz kafidir. Sizin sorun belli ki hem gpu olabilir ancak hem de anakartta olabilir. Gpu çok eski zaten o da yapabilir mümkün keza arkadaşların dediği gibi sistem belleği de yapabilir olabilir. Anakart sorunludur onu da yapar veya dahada kötüsü cpu sıkıntılıdır ki bu saydıklarımın neredeyse hepsi başımıza geldi. Zaten ddr5 ve amd malesef çokta iyi değil. Bir sorun çıkartma potansiyeli hep var.
-
Valla 2 kere alış veriş yaptım bi darkın kule tipi soğutucusunu almıştım 2 sene önce bide mx-4 macun almıştım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kesinlikle haklısın. İnsan iletişiminde üslup çok önemli. Dün ki teknobiyotik ile telefon ile görüştüm. Resmen içim çekildi. 10 numara servisleri de olsa güven bitiyor insanın içinde. Tereddüt ediyorsun. Adam telefonu kapatsın artık diye bekliyor, kısa kısa geçiştiriyor. Amazonu bir ara, hal hatır sormalar, elimden geleni yaparım, şöyle olur böyle olur ne ararsan var. Ben "Anakartı iade etmeyi düşünüyorum, fakat bir sorunum var wifi adaptörlerinin poşetini açtım, sorun olur mu" diyorum adam bana "yok efendim ne demek, zaten denemeden nereden bileceksiniz" diyor. Bunu bile demesi bize yetiyor işte. Adamlar müşteri odaklı çalışıyorlar çünkü. Yani senin başına gelenlere inanırım kesinlikle. Ben amazon üzerinden söyledim ama amazon en kötü ihtimal biz hallederiz, sizi satıcı ile uğraştırmayız dedi adamlar. Helal olsun dedim ya.
Ekran kartımdan da olabilir, zaten öyle ise de yapacak birşey yok kısa süreli çözümlere bakarım olmadı. Ama en azından anakart sıfır almışım onun sorununu halletmem lazım öncelikle. Ram lerden ya da İşlemcciden değildir İnşallah. O da ayrı meşakkat olur gerçekten de.
@Nor0 Ben bundan önce bir Dock hdd istasyon aldım. Kısa sürede Usb girişleri arızalandı. Ben Hard disk okuma için aldığım için usb ile uğraşmadım servisle vs uğraşmadım öyle kullanmıştım. Bu da 2. alışverişim yaşadığımı görüyorsun. Elektronik işi şans da oluyor ama ben 2 alışveriş yaptım ikisi de çok memnun kalmadım. Arada amazon olmasa kesinlikle Teknobiyotikten birşey almayı düşünmezdim. İnan müşteri odaklı çalışmaları çok farklı. Ben amazondan çok sayıda alışveriş yaptım, arada birkaç ürünümde sorun çıktı hiçbir alışverişimden memnun kalmadan bitirmediler. Deterjan aldım 6 kg 3kg biraz dökülmüş adamlar hemen parasını iade ettiler, ürün sizde kalsın dediler. Valla şaşırdım. Yetmiyor gibi ürünün fiyatı düşünce birde üstüne kupon verdiler :D şaşırdım. Görmedim böyle birşey o andan sonra "bu adamlar bizim arkamızda durur" diye düşündüm.
Birde dün ki teknobiyotik görüşmeme bak. Adam kapatsa da artık dinlensem diyor tavırları resmen. Yanlış anlama senin sorun yaşamamana çok sevindim. İnşallah da sorun yaşamazsın yoksa yanında durmazlar benim kanaatim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yourself88 -- 23 Ağustos 2024; 15:26:33 >
-
Yine ucuz yırtmışsın paçayı :) Aldığınız bu iki üründe oyun oynayamazlar. Oynasalar da kendilerini kandırmış olurlar ancak :D
-
İşlemci ve belleklerden olabileceğine nedense hiç ihtimal veremiyorum. Çünkü çalışma esnasında gayet nizami bir şekilde görevlerini icra ediyorlar.
-
Arkadaşın da dediği gibi arıza vs demek yerine memnun kalmadım diyip iade edin. Satın aldığım bir güç kaynağında inanılmaz coilwhine sesi vardı. Satıcı, yetkili servise iletti neyse ki elden teslim ettim servise. Tekniker arkadaşa durumun videosunu gösterdim 10 dakika içinde iade işini halletmişti.
-
@qeceninprensi İnşallah ya :D bukadar yetti. Onlar bari İnşallah sorunsuzdur. :öyle eve gelip, bilgisayarı açıp, çayımı yanıma koyup Bir Total War oynamayı özledim ya :D Bunda bari hallolur haftaya İnşallah.
@FaLCoN^ Amazon üzerinde ilk yazdıklarında "İletişim kurma sebebi: Merhaba ,Ekranda çizgiler ve hatalar vardır . Müşterimiz birebir değişim konusunda desteğinizi rica eder ." şeklinde ifade belitmişler ama ondan sonra yukarıda yazdığım gibi form gelmiş. evrakları hazırladım göndermeyi düşünüyordum fakat form içeriğinde ne varsa kabul ediyorsun. İstediklerini yaparlar zaten buna göre. Bende amazonu aradım yasal iade hakkınız var, biz hallederiz. Olmazsa sizi satıcı ile muhattap etmeden biz iadenizi yaparız dediler. Ona güveniyorum bende. İnşallah hallederler diye ümit ediyorum. Sonrasında hemen amazon satıcısından sipariş vereceğim. Büyük ihtimal benimde böyle olur senin başına gelen problem gibi ama bu maddeler hoşuma gitmedi. İşlem yapıp bana geri gönderim yaparlarsa bu maddelerde kabul etmiş oluyorum zaten bunları.
-
Ülke ekonomik yönden kötüye gittikçe işler çok saçma yerlere gidiyor firmalar ürün satana kadar her şey güzel sattıktan sonra tanımıyor maalesef her geçen gün daha da kötüye gidiyor bu durumlar. Eskiden yani dolar 2₺ civarında iken internetten ürünü beğenir alırdım şimdi alıyorsun başka bişey çıkıyor bozuk geliyor iade ile uğraştırıyorlar bir sürü mevzu. Mobilya alıyorsun kırık geliyor firma iade almak istemiyor. Çok sık olmaya başladı bunlar. En son ev için beyaz eşyaları komple yenilemiştim çamaşır makinesi geldiği günden beri garip çalışıyor aldım 3 ay falan geçti tamburu dönmüyor servisi çağırdım bir de şöyle diyorlar eskiden böyle konuşmazlardı geliriz ama sorun sizden kaynaklıysa şu kadar servis ücreti var kabul ederseniz geliriz ya kardeşim dönmüyor diyorum benle alakası ne olabilir gelin bakın dedim. Geldiler açtılar makineyi kayış kopmuş değiştirdiler bazen böyle oluyor kayış kötü çıkıyor falan dediler neyse dedik devam etti 3-4 ay sonra yine arıza yine aynı mevzular yine kayış değişti sonra bir daha oldu bu sefer kayış değişecek deyince sinirim zıpladı alın götürün makinenizi bana sıfır cihaz getirin deyince servis elemanı telaş yaptı al götür bu ne ya 3-5 ayda bir kayış değişiyor zaten saçma sapan dönüyor bu fabrikasyon hatalı bana arızalı ürün satmışsınız dediim. Bunun garantisi yakında bitiyor bitince de 3-4 ayda bir parayla sizi çağırıp kayış mı değiştireceğiz eski makinem sıfır aldım 10 sene aralıksız kullandım 1 defa swrvis gelmedi 1 defa kayış değişmedi halen çalışıyor dedim. Sonra abi sen bunu kullan birkaç güne başka arkadaşlar gelecek makineyi servise götüreceğiz bir bakalım dediler neyse 2-3 gün sonra götürdüler tambur komple sorunluymuş değişmesi lazım diye aradılar garanti kapsamında değişti lastik değişti şimdi sorun yok. Ses çıkarmasan otomatiğe bağlamışlar 3-4 ayda bir servis gelecek. Ben tamirci değilim anlatıyorum bak kardeşim bundan acayip sesler geliyor dönmesi farklı makine sıkarken bildiğin yer değiştiriyor geri makineyi içeri itekliyorum sanki evin içinde yürüyor diyorum adam kayış kopmuş diyor. Bile bile uğraşmak istemiyor. Ama garantisi bitse anında abi bunun tamburu bozuk ondan oluyor şu kadar bin lira masraf ı var öder sen yapalım diyecek. Maalesef ülkenin hali bu durumda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Senin yorumu okuduğumda aklıma şu geldi birden. Eskiden firma sayısı çok azdı. Ve bu firmalar dünyanın en kaliteli ürünlerini piyasaya sunmak için birbirleri ile yarış yaparlardı. Çünkü bizim Y kuşağı birbirine o kadar tutkun yaşarlardı ki; herhangi kalitesiz bir ürün eline geçsin; toplum içinde herkes birbirini zincirleme olarak haberdar ederdi. Ve o ayıplı malı satan firma ya da markadan kesinlikle hiç kimse alışveriş etmezdi. Ve o kötü firma ya iflas ederdi; ya da ismini değiştirip ayakta kalabildiği kadar piyasaya tutunmaya çalışırdı.
Bu Z kuşağının hayattan beklentisi olduğunu inanın hiç zannetmiyorum. Çok sorumsuzlar. Galiba dijitalite yaşam tarzları onları bu hale getirdi. Tabi bu da dünyadaki abuk subuk ürün satma peşinde olan; kötü gayelere sahip marka ve firmaların işine geldi. Ve buna imtiyaz gösteren yönetim şeklimiz.
-
Kesinlikle haklısın. Sen okadar para veriyorsun ki kafan rahat kullanasın demi. Bir beyaz eşya 5 seneden aşağıya kullanmıyorsun sonuçta. Ben evlendiğimde aldım dediğin gibi 5 sene sonra fırında problem oldu. Servis dediğin gibi aynı üslubu kullandı. Geliriz bizden değilse servis ücreti alırız dedi Siem....s marka Servisi. Fırının rayı bozuk. Adam ben işteyken gelmiş. Rayın demirini söküp ters çevirip takıvermiş. Saka gibi böyle önemli bir servis nasıl yapar bunu demi. Dediğin gibi kullandık :D kapak tam açılmıyor falan yok olmayacak ray iyice berbat oldu. Aradık tekrar geldiler. Bu sefer bir ray taktılar kısa başka ürün parçası. Adam ayakkabıları ile girmiş falan. Yine kısa sürede bozuldu dediğin gibi sürekli servis mi çağırıp duracağız bu nasıl iş dedim. En son yetkili biri geldi, elemanlardan memnun musunuz, galoş giydiler mi vs vs sordu tabi hiçbirisi yok. Ray arızalı diye değiştirdiler. Simdi rahat rahat kullanıyoruz. Dediğin gibi herseninde çok uğraştırmışlar. Yazık boşuna harcanan işçiliğe. Baştan savma iş yapıp geçiştiriyorlar. Eskiden ben liseye giderken bir çamaşır makinesi almıştık halada tamir edip edip idareten kullanılıyor. Daha kaliteliydi ürünler sanki. 10tl simbo küçük kıl temizleme makinesi almışdım :D canavar gibi iş yapıyor hala. En az 15 senesi var, şaka gibi. Uğraşmasan olmuyor.
-
Yani ben bu firmadan çevremde olsun internette olsun sorun yaşayıp memnun olan pek insan görmedim. Zamanında teknoseyirde akışta konuşuyorduk bir arkadaş hazır sistem alıyor bu firmadan. Firma da ürünü topluyor yolluyor ama sorun şu ki ekran kartı bozuk çıkıyor. E tamam iade ediyor etmek istiyor firma edemezsiniz bu kişiye özel ürün iade almıyoruz deyip geri yolluyor yetmiyor geri yollarken de kargo ücretini alıcı ödemeli olduğu gibi geri yolluyorlar.
Kişi de thh'e başvuruyor kazanıyor kararı iletiyor. Ama bu süreçte de şikayetvar da firmayı birtane galiba insan garip garip şeyler yazıp dalga geçiyor. Yok işte thh'e değil insan haklarına şikayet edin :) böyle garip garip yorumlar yazılıyor iyice tüketiciyi birşey yerine koyuyorlar. Neyse kararı firmaya iletiyor ürünü de geri yolluyor firma da fatura tutarından gitti geldi kargo ücretini kesip kafasına göre eksik tutarı iade ediyor. O dönem için 160 lira mı öyle bir tutar eksik yatıyor, bu yasadışı birşey fatura tutarından daha düşük bir ücret iade edilemez. Kişi tekrar thh'e verip o fatura tutarından habersiz kesilen kargo ücretinin iadesini de firmadan alıyor. Peki bu süreçte sinir kalıyor mu ? kalmıyor tabi ki.
Benim başıma gelen şey zaten çok farklı. Ben thh'e verip kazanıyorum ama kararı biz uygulamayacağız diye bana telefonla haber veriliyor. Ya kardeşim sen Türkiye Cumhuriyeti devletinde satış yapmıyor musun ? vergi vermiyor musun ? fatura kesmiyor musun ? ee kararları da seve seve uygulayacaksın, ne demek uygulamıyorum ? ha hukuka aykırı bir karardır dersin ki ben dava açıyorum bu kararı bozduracağım eyvallah hakim kararını verir hukuka aykırı ise bozulur karar. Ki bunları yapmıyorlar ben elimde thh kararıyla kalıyorum mecbur icraya verdik uğraştık uygulattık ama o süreçte insanı o kadar çok yıprattılar ki anlatamam. Çünkü karşınızda muhattap bulabileceğiniz kişi baya baya dh'in konu dışında takılan bir bireyi gibi davranıyor. Yani bir youtube yorumlarına işte şikayetvardaki geçmiş yorumlarına bakın yani firmanın ne demek istediğimi anlayacaksınız. Sanki mahalledeki böyle eli cebindeki sorumsuz garip tipli bilgisayarcıdan alışveriş yapılıyor öyle muamele olabiliyor. Bana özelden olsun çevremden olsun birsürü insan soruyor sonuçta ama öneremiyorum bu yüzden.
-
Yaşadıklarından sonra kesinlikle haklısın. Bende zaten kesinlikle güvenmediğim bir firma. Zaten kurumsal profesyonel bir firma gibi tutumları yok maalesef. Karar sonunda ödemiyorum demeleri de ilginç :D zaten haksız olduğunuz kanıtlanmış daha neyi diretiyorsunuz değil mi. Birde kargo ücreti kesmeleri taktire şayan :D Allahım yaa..
Maalesef günümüzde ara ara bu tür satıcılar ile karşılaşıyoruz ama böyle ismini duyurmuş bir firmadan böyle sorun yaşamak keseinlikle daha moral bozucu, hatta daha şaşırtıcı diyebilirim. Çünkü bilindik yerlerden ürün alırken güveniyorsunuz, bir nevi hakkımız var, firma hakkımızı yemez diyrosunuz ama başına böyle şeyler gelince kesinlikle sizin daha fazlası olmuş, hayal kırıklığı yaşıyorsunuz. Kesinlikle bende yaşadığım deneyimden sonra yokk, fazla ücret öderim kafam rahat olsun. Bakalım bizim de daha ne olacağı belli değil.
-
Gönlünüzce olsun lakin bana ekran kartının faz denetçileri (phase controllers) gibi geliyor sorun.
Önce kartın bellekleri, eğer işlemci içinde gömülü değilse, sonra faz entegreleri kontrol edilmeli, bence.
-
Çok teşekkürler. İnternetten bulup not aldım.
Konu sahibi arkadaşımız lütfen kusura bakmasın. Bu hususta yer bilgisi ve öneri önemli. O nedenle...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X