Şimdi Ara

Eksilen su buhar olarak ön cama geliyor!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
9.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar 95 model nissan maxima araç aldım. bir kaç gündür araçla uzun yol gidip durduktan sonra, bazende giderken ön cama üfleyen deliklerden çıkan buharla ön camın sağ tarafı buharlaşmaya başladı... buhar hafif yağlı ve kokulu gibi olduğu için ustalar antifrizli olduğuna (dolayısıyla dolaşımdaki su olduğuna) kanaat getirdiler ama bana biraz göreceli geldi yağlılığı ve kokusu...
    radyatör civarındaki borularda herhangi bir kaçak tespit edemediler. yere falanda bir damlama yapmıyor ama enteresan bir biçimde ön camın sağ tarafındaki fan deliklerinden bir buhar çıkışı oluyor sadece... ve 40-50 kmde birde yaklaşık 1 su bardağı su koyuyorum radyatöre... ustalar eğer devam ederse torpido kısmını tamamen söküp ordaki borulara bakmak gerektiğini söylediler..
    ne dersiniz söktüreyim mi ön paneli? buna benzer bir olay herhangi bir arabada dahi başına gelen oldu mu???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gezegen3429 -- 14 Ekim 2012; 23:07:08 >







  • radyatör delik tıkayıcı kullanın bende işe yaradı inşallah sizdede yarar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pertry

    radyatör delik tıkayıcı kullanın bende işe yaradı inşallah sizdede yarar

    Hocam bu urunun adı nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben double-up kullandım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pertry

    ben double-up kullandım


    şu ürünlerden hangisi acaba???


    işe gelirken yine yaklaşık 1 su bardağı ilave ederek hareket ettim ve 10. km gibi inceden beyaz bir buharın antifriz kokusuyla birlikte içeriye yayıldığını farkettim. yine aynı yerden ön camın dibindeki fan deliklerinden!!!
    hiç bilmediğimden soruyorum: acaba bu radyatörleri ağzına kadar doldurmamak mı gerekiyor? ben ağzına kadar dolduruyorum diye yaklaşık bir su bardağı fazlalık kısmı dışarı mı atıyor o deliklerden??? böyle birşey olabilir mi???




  • İlave ettiğiniz suyun miktarı ile alakalı değil kalorifer konumu sıcakta olduğu sürece motordaki su bu noktadan geri dönüş yapar. Sorununuz kalorifer peteği veya petek bağlantıları. Kaçağın bulunması onarılması lazım. Muhtemelen taban halınızda da ıslaklık olabilir. Zamanla taban sacında çürümeye neden olabilir. Kış gelmeden baktırın, kışın canınızı sıkabilir bu sorun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezegen3429

    quote:

    Orijinalden alıntı: pertry

    ben double-up kullandım


    şu ürünlerden hangisi acaba???


    işe gelirken yine yaklaşık 1 su bardağı ilave ederek hareket ettim ve 10. km gibi inceden beyaz bir buharın antifriz kokusuyla birlikte içeriye yayıldığını farkettim. yine aynı yerden ön camın dibindeki fan deliklerinden!!!
    hiç bilmediğimden soruyorum: acaba bu radyatörleri ağzına kadar doldurmamak mı gerekiyor? ben ağzına kadar dolduruyorum diye yaklaşık bir su bardağı fazlalık kısmı dışarı mı atıyor o deliklerden??? böyle birşey olabilir mi???




    ürün bu delik ufak olduğu için işe yariyacaktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pertry

    radyatör delik tıkayıcı kullanın bende işe yaradı inşallah sizdede yarar

    Tabi radyatördeki deliği tıkasın, bir süre sonra termostatı, devirdaim pompasını da tıkasın. Aracınız da şehre uzak bir yerde su kaynatırsa aracı orda bırakıp dönersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezegen3429

    merhaba arkadaşlar 95 model nissan maxima araç aldım. bir kaç gündür araçla uzun yol gidip durduktan sonra, bazende giderken ön cama üfleyen deliklerden çıkan buharla ön camın sağ tarafı buharlaşmaya başladı... buhar hafif yağlı ve kokulu gibi olduğu için ustalar antifrizli olduğuna (dolayısıyla dolaşımdaki su olduğuna) kanaat getirdiler ama bana biraz göreceli geldi yağlılığı ve kokusu...
    radyatör civarındaki borularda herhangi bir kaçak tespit edemediler. yere falanda bir damlama yapmıyor ama enteresan bir biçimde ön camın sağ tarafındaki fan deliklerinden bir buhar çıkışı oluyor sadece... ve 40-50 kmde birde yaklaşık 1 su bardağı su koyuyorum radyatöre... ustalar eğer devam ederse torpido kısmını tamamen söküp ordaki borulara bakmak gerektiğini söylediler..
    ne dersiniz söktüreyim mi ön paneli? buna benzer bir olay herhangi bir arabada dahi başına gelen oldu mu???


    Kalorifer peteği, kalorifer musluğu veya kalorifere giden hortum ve bağlantı noktalarında kaçak var. Gaz pedalının yanında elinizi iyice gezdirip bakın ıslaklık var mı varsa mutlaka söktürün ön göğsü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: gezegen3429

    merhaba arkadaşlar 95 model nissan maxima araç aldım. bir kaç gündür araçla uzun yol gidip durduktan sonra, bazende giderken ön cama üfleyen deliklerden çıkan buharla ön camın sağ tarafı buharlaşmaya başladı... buhar hafif yağlı ve kokulu gibi olduğu için ustalar antifrizli olduğuna (dolayısıyla dolaşımdaki su olduğuna) kanaat getirdiler ama bana biraz göreceli geldi yağlılığı ve kokusu...
    radyatör civarındaki borularda herhangi bir kaçak tespit edemediler. yere falanda bir damlama yapmıyor ama enteresan bir biçimde ön camın sağ tarafındaki fan deliklerinden bir buhar çıkışı oluyor sadece... ve 40-50 kmde birde yaklaşık 1 su bardağı su koyuyorum radyatöre... ustalar eğer devam ederse torpido kısmını tamamen söküp ordaki borulara bakmak gerektiğini söylediler..
    ne dersiniz söktüreyim mi ön paneli? buna benzer bir olay herhangi bir arabada dahi başına gelen oldu mu???


    Kalorifer peteği, kalorifer musluğu veya kalorifere giden hortum ve bağlantı noktalarında kaçak var. Gaz pedalının yanında elinizi iyice gezdirip bakın ıslaklık var mı varsa mutlaka söktürün ön göğsü.

    evet hocam bugün ustada aynısını söyledi. aracı bıraktım ön göğsü söküp bakacak. ama benim aklımda bir soru işareti kaldı ve sanırım sizde cevabı var. yere bile damlamayan, göğsü sökmeden belli olmayan bir su kaçağı hararetin yükselmesine nasıl sebep olabiliyor?? birkaç gündür sanayiye götüremeyeceğim için yaklaşık yarım litre su koyup işe gidip geliyordum (gidiş geliş 20 km) bu sabah koymadım öğleden sonra sanayiye götüreceğim nasıl olsa diye ve netekim giderken (10 km işe gidiş+10 km sanayiye giderken hararet yapan nokta) sanayiye varmadan hararet kırmızı çizgiye dayandı!!!
    işte tamda soru bu birkaç günün özetinde. yukarıdaki paragrafta eksildiği anlatılan su miktarı motora hararet yaptırmaya yeterli midir? :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezegen3429

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: gezegen3429

    merhaba arkadaşlar 95 model nissan maxima araç aldım. bir kaç gündür araçla uzun yol gidip durduktan sonra, bazende giderken ön cama üfleyen deliklerden çıkan buharla ön camın sağ tarafı buharlaşmaya başladı... buhar hafif yağlı ve kokulu gibi olduğu için ustalar antifrizli olduğuna (dolayısıyla dolaşımdaki su olduğuna) kanaat getirdiler ama bana biraz göreceli geldi yağlılığı ve kokusu...
    radyatör civarındaki borularda herhangi bir kaçak tespit edemediler. yere falanda bir damlama yapmıyor ama enteresan bir biçimde ön camın sağ tarafındaki fan deliklerinden bir buhar çıkışı oluyor sadece... ve 40-50 kmde birde yaklaşık 1 su bardağı su koyuyorum radyatöre... ustalar eğer devam ederse torpido kısmını tamamen söküp ordaki borulara bakmak gerektiğini söylediler..
    ne dersiniz söktüreyim mi ön paneli? buna benzer bir olay herhangi bir arabada dahi başına gelen oldu mu???


    Kalorifer peteği, kalorifer musluğu veya kalorifere giden hortum ve bağlantı noktalarında kaçak var. Gaz pedalının yanında elinizi iyice gezdirip bakın ıslaklık var mı varsa mutlaka söktürün ön göğsü.

    evet hocam bugün ustada aynısını söyledi. aracı bıraktım ön göğsü söküp bakacak. ama benim aklımda bir soru işareti kaldı ve sanırım sizde cevabı var. yere bile damlamayan, göğsü sökmeden belli olmayan bir su kaçağı hararetin yükselmesine nasıl sebep olabiliyor?? birkaç gündür sanayiye götüremeyeceğim için yaklaşık yarım litre su koyup işe gidip geliyordum (gidiş geliş 20 km) bu sabah koymadım öğleden sonra sanayiye götüreceğim nasıl olsa diye ve netekim giderken (10 km işe gidiş+10 km sanayiye giderken hararet yapan nokta) sanayiye varmadan hararet kırmızı çizgiye dayandı!!!
    işte tamda soru bu birkaç günün özetinde. yukarıdaki paragrafta eksildiği anlatılan su miktarı motora hararet yaptırmaya yeterli midir? :))

    Hocam kokudan yağ ile antifrizi ayırt ettiğinize eminseniz, genleşme kavanozunda yağlanma ve yağ çubuğunda köpüklenme belirtisi varsa, beyaz duman atıyorsa conta yanığıdır.
    Motor sıcakken radyatöre elinizi yaklaştırın soğuksa termostat arızasıdır.
    Su seviyesine motor soğukken radyatörden de bakın eksilme var mı.
    Bunlara bakın değilse başka yerde sorun arayalım, iyi akşamlar.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.