Şimdi Ara

Elektrikli bisiklet şarjdayken tam dolu çıkarınca bomboş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
5.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ya benim şöyle bir sorum olacak. 2 gün önce yuki jipiter 04 mu ne oyle bir model aldim. 2.el aldim. Aldigim kisi aküleri bitik dedi. Zaten bi sigara parasina filan satti ben de aldım. Neyse bugün şarj aleti buldum takıp deneyeyim dedim. Nirmalde kontağı açtığında hiçbir eylem olmuyordu. Şarja taktim kontagi bir cevirdim aküleri full gosterdi. Isıklari actim resmen sob ayarfa yanfi. Gaza biraz dokundum motor hemen kendinu ileri attı. Ama sarji cıkardığım anda kontaktabi ibre oynamiyor bile. Nedeni sizce nedir? Aküler mi bitik harbiden yoksa başka bir durum olabilir mi. Çunku akuler bitik olsa sarja taktiginda akuleri full gosterir mi ya da isiklar filan son kademede yanar mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Elektrikli Araçlarda Şarj Sorunları: Nedenler ve Çözümler

    Elektrikli bisikletler ve scooterlar, sürdürülebilir ve çevre dostu ulaşım seçenekleri sunar. Ancak, bazı kullanıcılar şarjlarının hızla tükendiğini ve tam şarj edildikten sonra bile kısa sürede boşaldığını bildirmektedir. İşte bu sorunun olası nedenleri ve çözümleri:

    • Pil Sağlığı: Elektrikli araçların pilleri zamanla yıpranır ve kapasiteleri azalır. Bu, şarj süresinin kısalmasına ve pilin tam şarj edildikten sonra daha kısa sürede boşalmasına neden olabilir. Pil sağlığını korumak için pilin aşırı şarj edilmesinden veya boşaltılmasından kaçınmak ve önerilen bakım talimatlarına uymak önemlidir.

    • Aşırı Kullanım: Elektrikli bisikletler ve scooterlar, özellikle yokuşlu arazilerde veya ağır yük taşırken, motorları için daha fazla güç gerektirir. Bu, pilin daha hızlı boşalmasına neden olabilir. Şarjı korumak için, yalnızca gerekli olduğunda gaz vermeyi kullanın ve yokuşlarda yardım için pedal çevirmeyi tercih edin.

    • Soğuk Hava: Soğuk hava, pilin performansını olumsuz etkileyerek şarj süresini kısaltabilir. Elektrikli aracınızı soğuk havalarda kullanırken şarjını daha sık kontrol edin ve mümkünse iç mekanlarda saklayın.

    • Bakım Eksikliği: Elektrikli araçların, tıpkı geleneksel araçlar gibi düzenli bakıma ihtiyacı vardır. Pillerin temizlenmesi, gevşek bağlantıların kontrol edilmesi ve yazılım güncellemelerinin yapılması, şarj sorunlarını önlemeye yardımcı olabilir.

    • Bilinmeyen Sorunlar: Bazı durumlarda, şarj sorunlarına elektrikli motorda veya pil yönetim sisteminde bilinmeyen arızalar neden olabilir. Böyle bir durumda, kalifiye bir teknisyene başvurmak ve sorunun teşhis edilmesini ve giderilmesini sağlamak önemlidir.

    Özetle: Elektrikli bisiklet ve scooterlarda şarj sorunları, pil sağlığı, aşırı kullanım, soğuk hava, bakım eksikliği veya bilinmeyen arızalardan kaynaklanabilir. Bu sorunları gidermek için pil sağlığına dikkat edin, aşırı kullanımı önleyin, soğuk havalarda önlemler alın, düzenli bakım yapın ve bilinmeyen sorunlar için profesyonel yardım alın.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e.piker

    Ya benim şöyle bir sorum olacak. 2 gün önce yuki jipiter 04 mu ne oyle bir model aldim. 2.el aldim. Aldigim kisi aküleri bitik dedi. Zaten bi sigara parasina filan satti ben de aldım. Neyse bugün şarj aleti buldum takıp deneyeyim dedim. Nirmalde kontağı açtığında hiçbir eylem olmuyordu. Şarja taktim kontagi bir cevirdim aküleri full gosterdi. Isıklari actim resmen sob ayarfa yanfi. Gaza biraz dokundum motor hemen kendinu ileri attı. Ama sarji cıkardığım anda kontaktabi ibre oynamiyor bile. Nedeni sizce nedir? Aküler mi bitik harbiden yoksa başka bir durum olabilir mi. Çunku akuler bitik olsa sarja taktiginda akuleri full gosterir mi ya da isiklar filan son kademede yanar mi?

    Bende anlamadım ama ölmüş laptop bataryaları gibi düşün abi şarja takınca full gözükür ama çıkarınca hmn kapanır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aküler ölmüş, Şarjda kontağı açmayın beyin de yanabilir.
  • Anlaşılan sen sigara da içiyorsun. Sigara motosikletten daha tehlikelidir, derhal bırak. Satan adam aküler bitik demiş, sen inat edip onun lafına güvenmiyorsun. Eğer sigara içmiyor olsaydın güvenirdin. Şarj cihazı takılı vaziyette kullanabilirsin motoru, ama kordonu uzun tutman gerekir.
  • e.piker E kullanıcısına yanıt
    vizontele geldi aklıma"baba akü yok" akü yenilenmesi lazım
  • entarhan E kullanıcısına yanıt
    Aldığım modelin aküsü ölmüş olabları bile 1200 1500 civarında satılıyor yaşadığım yerde ve satan kişi sigata parasına sattığı icin kaçırmak istemedim açıkçası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selimcu

    vizontele geldi aklıma"baba akü yok" akü yenilenmesi lazım

    Kaputa açmışlar bir de aküyü çalmışlar. Hayir aküyü çalmamış olsalar efsanedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: medvet

    Aküler ölmüş, Şarjda kontağı açmayın beyin de yanabilir.

    Dediğin gibi aküler ölmüş yeni akü siparişi verdik umsrım elimizde patlamaz. Dediğin uyarıyı da dikkate alacagım eyvallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi sigara parasıdır gidiyor, yani 10tl mi aldın şunu açık açık yazsana, ucuza aldıysan aldın, hayırlısı olsun deriz nolcak yani. Ayrıca akü başka bi şey batarya başka. Akü siparişi verdiysen motorun yine çalışmayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    Bi sigara parasıdır gidiyor, yani 10tl mi aldın şunu açık açık yazsana, ucuza aldıysan aldın, hayırlısı olsun deriz nolcak yani. Ayrıca akü başka bi şey batarya başka. Akü siparişi verdiysen motorun yine çalışmayacak.

    Niye ki?
  • medvet M kullanıcısına yanıt
    Espri olsun diye dedim, konu gayet açık. Akü ile şarj edilebilir pil aynı şey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.