Şimdi Ara

Elektrikli Fluence 60 bin, aylık kirası 250tl:) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
0
Favori
24.281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kick down

    quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    Ya arkadaşlar siz kafaya takmayın bu batarya olayını araç hele bi satışa başlasın bizim türkler bataryanın kaçağını , yan sanayisini , sahtesini bulur. . Güzel güzel beleşe bineriz

    aracı alırken verdikleri bataryayı nasıl iade etmeyi düşünüyosun einstein

    Aracı bataryası ile birlikte satılmıcakmış marilyn monroe




  • Bir araca 60 bin vereceğim.
    Her ay 250 lira kira vereceğim.
    Şehir dışına çıkamayacağım.
    Kullanımı sorumluluk gerektirecek.Sürekli şarj edeceğim.
    160 km menzil verilmiş.Klima açıp,4 kişi binersen,şehir içinde 70-80 km gidemezsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    quote:

    Orijinalden alıntı: kick down

    quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    Ya arkadaşlar siz kafaya takmayın bu batarya olayını araç hele bi satışa başlasın bizim türkler bataryanın kaçağını , yan sanayisini , sahtesini bulur. . Güzel güzel beleşe bineriz

    aracı alırken verdikleri bataryayı nasıl iade etmeyi düşünüyosun einstein

    Aracı bataryası ile birlikte satılmıcakmış marilyn monroe

    kiralamak zorundasın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Bizim halkin kapasitesini asar sifir emisyon falan. fazla bize boyle yenilikler.

    Ozaman anlat bilelim utku

    Nedir bu sifir emisyon bizde bilgi sahibi olalim

    Bu konuya bakabilirsin arkadaşım, güzel bilgiler mevcut.

    Önyargısız davranarak, tarafsızca tamamını okuyabilir ve kendine göre yorumlayabilirsin.

    http://resim.donanimhaber.com/m_54590967/mpage_1/f_/key_//tm.htm




  • 100 km'de 5 litre yakan dizel araç ile Fluence Z.E arasında yakıt olarak;

    20.000 km'de 340 lira Z.E avantajlı

    30.000 km'de 2000 lira Z.E avantajlı

    Şu durumda gözden kaçmasın. İçten yanmalı araca sahip kişi maddi durumu bozulduğunda aracını garaja çekip tasarruf edebilir. Bu araçla tasarruf etme şansın yok.

    Bu aracın ikinci el durumu ne olacak o da belli değil. 250 lira sabit kirası olan bir aracın değeri ne olur kestiremiyorum.
  • Maddi durumu yeterli olan doğa ve insanlık dostu herkes tercih etmeli bence. İleride şebeke elektriğinden uygun fiyatla da şarj edilebilirse daha da yaygınlaşacağı kesin.
  • Hem bataryaya kira vereceğim, hem de elektrikli düşük menzilli aracı 60.000'e alacağım.

    40.000'e satsalar mantıklı ama bu fiyata değil.

    Zaten boş donanım, üstüne ÖTV de yok. Pilini kira ile alıyorum.

    O zaman ben neden 60.000 TL vereyim.

    Yani bu aracın neyi 60.000 TL ediyor?

    Çözen bana da anlatsın.
  • arkadaşlar herkes bir "0" emisyondur tutturmuş gidiyor ama elektrik nereden nasıl üretiliyor bunu arada es geçmişiz sanırım..

    günümüzde ülkemizde elektrik üretiminin %50 den fazlası doğalgaz ve kömür ile çalışan termik santraller ile üretilmekte ki burda üretilen emisyon taşıtlarımızdan kat kat daha fazla. bu santrallerin olduğu alanlar hemde bölgesel olarak daha yoğun bir kirliliğe maruz kaldığı için daha hızlı ve etkili şekilde zarar görüp geri dönüşümü olmayan tahribatlara yol açıyor (asit yağmurlarıyla bitkilerin yanıp toprağın veriminin düşmesi, kanser vakalarında artık, bitki ve hayvan türlerinde/sayısında azalma, ozon tabakasında incelme, fosil yakıtların daha hızlı tüketilmesi, doğalgaz kullanımından dolayı dövizin yurt dışına kaçması, kullanılan sistemlerin yabancı menşeili olması nedeniyle dışarıya olan zorunlu bağımlılık vb).

    sadede gelirsek ne fosil yakıtlar, nede elektrikli araçlar... gelecek su,hava yada nükleer enerji ile çalışan teknolojide her ne kadar inkar edilsede(nükleer zararlıdır vb denilerek).

    unutmadan rüzgar enerjisi planlı programlı olarak arttırılırsa güzel olur fakat bildiğim kadarıyla onda da bazı parçalar bakımından ne yazıkki dışarıya bağlıyız.. güneş enerjisinde de benzer durum geçerli. fakat bunlarda sadece ilk üretim maliyeti bulunmakta ,sonraki dönemlerdeki masrafını çok çabuk amorti edebilmektedir.

    yurdumuzun termal enerji cenneti olmasını vb saymıyorum bile.( izmirde jeotermalle ısınan koca mahalleye sırf bazıları ekmek yiyecek diye bi ton para gömüp doğalgaz boruları döşeyip doğalgaz getiren zihniyeti burdan kocaman "iltifatlarla" anarak kulaklarını çınlatıyorum...




  • peşpeşe aynı mesaj gitmiş kusura bakmayın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biolog_hakan -- 26 Aralık 2011; 21:52:45 >
  • fransız hayranlıgımız 1 kat daha artmışken hemen netten sipariş vereyim. kiralık akülü arabam olur
  • 185 Km'lik batarya 4.5 liraya doldurulacak demiş ama sanırım bu evde doldurum hesaplayarak söylenmiş dışarıda bu bedele kimse aracınızın şarjını doldurmaz kusura bakmayın bu işten çok kişi nemalanır hatta nemalanacak firmalar hazırdır merak etmeyin

    Dışarıda aracın şarj bedeli minimum 2 katı olur
  • Bu batarya kirası konusu cidden algılanamıyor diye düşünüyorum. Bu araçlarda bataryanın kiralık olması tüketici adına faydalı bir durumdur. Neden mi?

    Bu bataryalar tahmin ettiğinizden daha pahalı.

    -İlk alım aşamasında batarya için yüklü bir ücret ödemiyorsunuz.

    -Herhangi bir aksalklık olur da batarya bozulursa; ya da dayanma süresi azalırsa yenisi almak için yüklü bir ücret ödemiyorsunuz.

    -Normal kullanım ömrü dolduğunda ve yeni batarya almanız gerektiğinde ödemeniz gereken yüklü bir ücretten yine kurtuluyorsunuz.

    Bataryaların kiralık olması kısa vadede tüketici açısında en uygun çözüm. Zaten bu teknoloji de yaygınlaştığında bataryaların fiyatları ucuzlayacak, dayanıklılıkları arttırılacaktır. İşte o zaman kiralama yöntemine son verilecektir.

    Nükleer enerji ile elektrik üretimi elektrikli arabalar, bizim olan dünyayı korumak için bir an önce yaygınlaşması gereken şeylerdir.




  • gelısmeden asla...su sure zarfında taxı cıler ıcın uygun olacak tahmınım...

    adam duraga baglar bı fıs...tıcarı amaclı olur.....

    baswka bı ıse yaramaz.......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plcmn
    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67
    Yahu arkadaş madem batarya araç ücretine dahil değil biz neye 60.000 TL veriyoruz?
    Motor yok, şanzuman yok, plastik çamurluklarla 4 koltuk, bir direksiyon parasımı 60.000 TL ?

    Aynen..
    Ötv %1..
    Vergi de diyemezler.. Ne alıyoruz 60000 e?

    Renault bu arabayı Louis Renault'un hayrına geliştirmiyor herhalde. Bir ton ar-ge masrafı var bu projenin.

    Milletin almak için yemesinden içmesinden kestiği, kredi karlarının limitlerini yükselttiği Iphone 4S'in parça maliyeti sadece 300 küsür lira ama 2.200 liraya satılıyor.

    Bu da o hesap.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Bu batarya kirası konusu cidden algılanamıyor diye düşünüyorum. Bu araçlarda bataryanın kiralık olması tüketici adına faydalı bir durumdur. Neden mi?

    Bu bataryalar tahmin ettiğinizden daha pahalı.

    -İlk alım aşamasında batarya için yüklü bir ücret ödemiyorsunuz.

    -Herhangi bir aksalklık olur da batarya bozulursa; ya da dayanma süresi azalırsa yenisi almak için yüklü bir ücret ödemiyorsunuz.

    -Normal kullanım ömrü dolduğunda ve yeni batarya almanız gerektiğinde ödemeniz gereken yüklü bir ücretten yine kurtuluyorsunuz.

    Bataryaların kiralık olması kısa vadede tüketici açısında en uygun çözüm. Zaten bu teknoloji de yaygınlaştığında bataryaların fiyatları ucuzlayacak, dayanıklılıkları arttırılacaktır. İşte o zaman kiralama yöntemine son verilecektir.

    Nükleer enerji ile elektrik üretimi elektrikli arabalar, bizim olan dünyayı korumak için bir an önce yaygınlaşması gereken şeylerdir.



    Doğru olabilir ama şu anda bu teknolojinin bize hiç bir faydası yok maalesef

    60 Bin Tl'ye araba alıyorsunuz araba gitmiyor neden batarya yok!!!

    Batarya içinde dayatma bedel var kira kullanmasamda ödemek zorunda kalacağım şu andaki sistemde

    Ben haftasonu kredi kartlarım uygun değildi cebimdeki nakit paradan yarım depo doldurdum

    Bu teknolojide bunu yapma şansı vermiyorlar size maalesef

    Görünen o ki hem arabayı alırken pahalı alacağız hemde kullanmadığımız süreç için para ödeyeceğiz

    Birde belli bir limitden sonra kira fiyatıda artıyor

    İçinde bataryası olmayan ve hareket etmeyecek bir arabaya ben şahsen 60 Bin TL vermem...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KarettaKerata

    Batarya başına 180-160 km yol , çok düşük bir rakkam.Bu üzücü bir durum.Bunu yapanlar kesin 2 ya da 3 batarya'nın dönüşümlü olarak kullanıldığı bir tasarım yapmışlardır.(öyle 18 saat istanbul Ankara arası falan düşünmeyin. Öyle şey olmaz)
    Çünkü bir arabanın kontağını çalıştırdığınız anda en az 500 km yol yapabilmesi lazımdır.Arabalıktan çıkar yoksa.Kesin zaten bu arabada tek batarya ile çalıştırdığınızda bir uyarı sistemi vardır.
    "Dikkat ediniz tek bataryanız var.Biterse yolda kalırsınız" gibi bişeyler vardır.
    Max 135 km/s hız yapacak deniyor.Bu demektirki 120 km/s'e kesin ulaşacak !(Elektirkli araba bu !Mühendisim ulaşır).Hem kazayı önler hem de optimum bir hız olduğu için uygundur.
    Asıl benim canımı sıkan şu batarya abonmanlığı mı kirası mı her ne garın ağrısıysa o oldu.
    Ben zaten biliyodum böyle bi b.ku yiyeceklerini.Ama böyle değil de "bataryayı şarz etme işinde" gıcıklık çıkartırlar diye düşünüyordum.
    Yani arabanın bataryasını öyle "evden bildiğin prize takıp sana şarz ettirmezler" diye düşünüyordum. Üçüncü kişilere bu işin rantını açmaları lazım tabiiki.Benzinciler napacak di mi yoksa.
    Özel , mühürlü bir şarz sistemi olması lazımki birileri bu işten ekmek kazansın di mi
    Galiba akıllanmışlar artık , parayı peşin alıyorlar baksanıza.
    Çünkü artık bizim kahvedeki KörSatı abimiz bile biliyoki uzakdoğulu çekik gözlü çiçançon kardeşler bir şekilde bu bataryanın çakmasını üretecek ya da evdeki prizden doludurulmasını sağlayacak ekipmanı anında geliştirecekler !
    Herneyse ağır kapitalist bir devlet olan Türkiyede bu işin gelişmesi hemen olmayacak gibi görünüyor.
    Ha bu arada şunu da belirtmeden gitmeyeyim. Benzin ; arabanın deposunda 100 yıl boyunca kullanılmadan dursa bile azalmaz kaçak yoksa.Amma velhasıl kel-am aynı şey batarya için geçerli değil.Bekleyen araba'nın bırakın bataryasının içindeki elektriğini , sıfır batarya bile zamanla ölür !
    Ama korkmayın çinliler çakma , abonmanlığı olmayan , evdeki prizden dolan bataryalar üretirler.Hemen piyasası oluşur orda burda.Peşin tane tane ya da toptan alırsın 10 tane koyarsın bir kenara.Nokia batarya gibi düşünün.Bu sefer trafik polislerini devreye sokarlar kesin. Yok bataryan orjinal mi , çakma mı , yok ruhsata işli mi ..... Ohhooooğğğğooo yok çakma batarya kullanmanın cezası şu kadar falan.Yok araba trafikten men edilir falan.Ehliyetine şu kadar ceza puan gelir falan.Hehhey burası Türkiye !
    Aha aklıma geldi ; aslında "orjinal hp yazıcı kartuşunu doldur boşalt" gibi bir sistem de geliştirilebilir polisi kandırmak için.21 yüzyılın gözünü seveyim.Herşeyin korsanı yapılabilir.
    Bu devlet akıllanmaz abi.Devlet vatandaş için yok bu ülkede.Vatandaş devlet için var.

    +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: plcmn
    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67
    Yahu arkadaş madem batarya araç ücretine dahil değil biz neye 60.000 TL veriyoruz?
    Motor yok, şanzuman yok, plastik çamurluklarla 4 koltuk, bir direksiyon parasımı 60.000 TL ?

    Aynen..
    Ötv %1..
    Vergi de diyemezler.. Ne alıyoruz 60000 e?

    Renault bu arabayı Louis Renault'un hayrına geliştirmiyor herhalde. Bir ton ar-ge masrafı var bu projenin.

    Milletin almak için yemesinden içmesinden kestiği, kredi karlarının limitlerini yükselttiği Iphone 4S'in parça maliyeti sadece 300 küsür lira ama 2.200 liraya satılıyor.

    Bu da o hesap.

    Hocam, bırakın bu işleri... Araç zaten hazır, kaç liralık Ar ge yapmış da o fiyata satıyor.
    Bu fiyatın maliyetle açıklanmasına imkan yok. Duruma göre hareket edecekleri belli. Bütün yük bu teknolojiyi ilk kullananlara binecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Hem bataryaya kira vereceğim, hem de elektrikli düşük menzilli aracı 60.000'e alacağım.

    40.000'e satsalar mantıklı ama bu fiyata değil.

    Zaten boş donanım, üstüne ÖTV de yok. Pilini kira ile alıyorum.

    O zaman ben neden 60.000 TL vereyim.

    Yani bu aracın neyi 60.000 TL ediyor?

    Çözen bana da anlatsın.

    utku çözmüş sor anlatsın.
  • Bagaji cok kucuk buda bir handikap
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: plcmn
    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67
    Yahu arkadaş madem batarya araç ücretine dahil değil biz neye 60.000 TL veriyoruz?
    Motor yok, şanzuman yok, plastik çamurluklarla 4 koltuk, bir direksiyon parasımı 60.000 TL ?

    Aynen..
    Ötv %1..
    Vergi de diyemezler.. Ne alıyoruz 60000 e?

    Renault bu arabayı Louis Renault'un hayrına geliştirmiyor herhalde. Bir ton ar-ge masrafı var bu projenin.

    Milletin almak için yemesinden içmesinden kestiği, kredi karlarının limitlerini yükselttiği Iphone 4S'in parça maliyeti sadece 300 küsür lira ama 2.200 liraya satılıyor.

    Bu da o hesap.

    2200 liralık iphone herkes alır taksitle

    60000 lik fluence i herkes alamaz taksit le olsa bile, kıyaslama yanlış.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.