Şimdi Ara

Elektrikli Fluence 60 bin, aylık kirası 250tl:) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
0
Favori
24.279
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    300 lira bataryaya kira vereceğime gider mazot alırım doya doya binerim.Ayrıca an geliyor cebimizdeki telefonun şarjı bitiyor zor duruma düşüyoruz, koca arabanın şarjı bitse ne yapacağız.Caddenin ortasında milletten ince uçlu fluence şarz aleti mi dileneceğiz.

    aksam aksam sen beni güldürdün..
    allah da seni güldürsün emi:)
  • Elektrikli arabaların önündeki tek ve en büyük engel bence batarya teknolojisinin yeterince gelişmemiş olması. Eğer aracı, 1000-1500 km götürecek elektrik enerjisini depolayabilecek ve 5-10 dakikada şarj edebilecek bir teknoloji çıkmadıkça, elektrikli araçların yaygınlaşması biraz zor olacaktır diye düşünüyorum.

    Ama şu an için en mantıklısı, volt ve ampera. 100 km'de 1.6 lt benzin yakıyormuş bu teknoloji. Bu motora sanayide bir de tüp attırılır, mis gibi binilir. Yani dünyadaki en ucuz seyahat şu şekilde olur sanırım:

    volt/ampera+lpg , gerçi Türkiye'de onu da kaçak elektriğe bağlayan çıkar.




  • boşuna hayal kurmayın. tahmin ettiğim gibi vatandaş neye yüklenirse devlette hortumunu oraya dayar.
    iddia ediyorum menzili on bin km olsa, bataryası 3 saniye de dolsa, batryalar bimilyoncularda dahi bulunsa ucuza araba alamaz, binemezsiniz.
  • direk elektrikli araç işi yaş. Kimse almaz şu aracı bırakın 60 bine 40 bine satsanız çoğu kişi almaz. Batarya kirası dışında 6 saatte sarj oluyormuş. Buna karşılık gittiği yol 160 km pehh. Biride açıklama yapmış gazetede yazıyordu istanbul-ankara arası 10 tlmi ne tutuyormuş toplamda. EE nası sarj etcez ? 18 saat sarj içinmi bekleyeceğiz yolda ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freshizmir

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    300 lira bataryaya kira vereceğime gider mazot alırım doya doya binerim.Ayrıca an geliyor cebimizdeki telefonun şarjı bitiyor zor duruma düşüyoruz, koca arabanın şarjı bitse ne yapacağız.Caddenin ortasında milletten ince uçlu fluence şarz aleti mi dileneceğiz.

    aksam aksam sen beni güldürdün..
    allah da seni güldürsün emi:)

    Çok güldüm yazıya :DD
  • Yahu arkadaş madem batarya araç ücretine dahil değil biz neye 60.000 TL veriyoruz?

    Motor yok, şanzuman yok, plastik çamurluklarla 4 koltuk, bir direksiyon parasımı 60.000 TL ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h

    Tam şarj ile 160 km gidiyor

    İstanbul-Ankara arası 450 km desek

    Oraya gidene kadar 3 şarj gerekir bu hesaba göre

    Tek şarj süresi 6 saatmiş

    6*3=18

    Sadece şarj süresini hesaba katarsak İSTANBUL-ANKARA arası 18 saat

    Gidilecek süre ve şarj istasyonu aramayı hesaba katmadım dikkat edersen

    Bayağı hesaplıymış hakkaten yürüsem daha kısa sürer...

    Tam emin degilim ama bos bataryayi verip dolusunu alicaksin gibi bir olaydan bahsediyorlar

    zaten bu iş kendi yan sanayisini doğurur ya da doğurmalı. tek kaynak renault olmaz, ikincil bataray sağlayıcıları çıkar, zincir de kurarlar, sen de boşu verir doluyu alırsın. böyle işler sistem ancak... bir de teşvik için kısa sürede şok dolum yapan istasyonlar kurulacağı (avm lerde) söyleniyor. bu da artı bir değer olur şehir içinde özellikle.




  • elektrikli otomobillerin şu anda yeteri kadar geliştiğini düşünmüyorum daha 20 yılı var adam gibi iş görecek bi araba olması için ve ekonomik olmasını kimse beklemesin en çok vergisi olan ürünler en çok satan ürünlerdir devlet anında yapar güncellemeyi.
  • bikere senede 10bin km diye bi sınır yok biri işkembeden sallamış.
    ikincisi gunde 100km yol yapan biri ayda 3000km yol yapar 3.85 ten alsa mazotun litresini mazottada 5 lt yaksa 150 * 3.85 = 577.5 lira eder
    adam 250 lira batarya kirası istemiş 100km de 2.5 lira 3000 km de 75 lira ediyor+batarya kirası = 325 lira ediyor

    bi kere gunde 80 km bile gitsen gene kar edersin. Ayrıca kullandıgınız araçlarda yapacagınız bakımlar bu araçta yapılmıyor. Peki devlet vergiyi nasıl alacak biliyomusunuz? oda belli degil ne malum belki daha ucuz olacak

    ben bunu renault u savunmak için yazmadım ama az kafanız çalışsa anlarsınız adam dunyanın parasını harcamış motor teknolojisine yatırım yapmıs dunyanın motorunu uretiyor elinde patlamasını istermi yada kendini baltalarmı saçma sapan yorum yapıyosunuz.

    Siz adamlarla dalga geçeceginize kendinizle dalga geçin şimdiye kadar ne yaptınız ARABAMI ÜRETTİNİZ.

    Renault Türkiyede üretiyor bu aracı ve bizim insan gücümüzle bizde para kazanıyoruz ülke olarak.

    SİZ Bİ TARAFLARINIZI YIRTIYORSUNUZ CARİ AÇIK DİYE ADAMLAR İHRACAT YAPIYORLAR SİZİN AÇTIGINIZ DELİĞİ KAPAMAK İÇİN. AZ BİRAZ ALKIŞLAYIN. BOŞ KONUŞACAGINIZA.




  • 1. Renault
    2. Fransız
    3. 60000 TL
    4. Aylık 250 TL
    5. Menzil 150 km
    6. Kablo-şarj istasyonu vs uğraştırması
    7. Her an devletten gelebilecek yeni güncellemeler(!)

    Kusura bakmayın ama ben bu elektrikli Fluyanstan pek elektrik alamadım
  • Ulan elin gavuru elektriklisini yaptı biz daha oyuncak arabasını üretemiyoruz
  • ya biz çok zekiyiz ya da bu aracı üreten adamlar salak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    bikere senede 10bin km diye bi sınır yok biri işkembeden sallamış.
    ikincisi gunde 100km yol yapan biri ayda 3000km yol yapar 3.85 ten alsa mazotun litresini mazottada 5 lt yaksa 150 * 3.85 = 577.5 lira eder
    adam 250 lira batarya kirası istemiş 100km de 2.5 lira 3000 km de 75 lira ediyor+batarya kirası = 325 lira ediyor

    bi kere gunde 80 km bile gitsen gene kar edersin. Ayrıca kullandıgınız araçlarda yapacagınız bakımlar bu araçta yapılmıyor. Peki devlet vergiyi nasıl alacak biliyomusunuz? oda belli degil ne malum belki daha ucuz olacak

    ben bunu renault u savunmak için yazmadım ama az kafanız çalışsa anlarsınız adam dunyanın parasını harcamış motor teknolojisine yatırım yapmıs dunyanın motorunu uretiyor elinde patlamasını istermi yada kendini baltalarmı saçma sapan yorum yapıyosunuz.

    Siz adamlarla dalga geçeceginize kendinizle dalga geçin şimdiye kadar ne yaptınız ARABAMI ÜRETTİNİZ.

    Renault Türkiyede üretiyor bu aracı ve bizim insan gücümüzle bizde para kazanıyoruz ülke olarak.

    SİZ Bİ TARAFLARINIZI YIRTIYORSUNUZ CARİ AÇIK DİYE ADAMLAR İHRACAT YAPIYORLAR SİZİN AÇTIGINIZ DELİĞİ KAPAMAK İÇİN. AZ BİRAZ ALKIŞLAYIN. BOŞ KONUŞACAGINIZA.



    Uzun yola gidemezsin bu araçla, 150km sonra pert, gerçi 60-80km sonra pili biter bunun dur kalk trafikde.

    Ayrıca bedava mı şarj ediliyor sanıyorsunuz? Elektrik bedava değil.


    en az 600km gidebilen bir araç yapmadıkları sürece bu elektrikli ıvır zıvırlar tutmaz.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: sosyolok

    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bjbozjjdzy31
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=muggmwdpxoyb
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ma1j4gnjvjkq
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vtcphpdbzjmf
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=muganvfk2q4f
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=muganvfk2q4f
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ckgmnodtj3lt


    eğer bu araçlar bu kadar masraflı olsa idi 28 bin km yi marsta yapmadıya ? nedense yurt dışında ufak twingo lupo benzeri araçlar elektrikli dönüşüme uğramışlar ve bazıları 60 bin yapmış

    Çevreci olmak için kimse bu ülkede A segmentinde olan bir araca 35-40 bin euro saymaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: sosyolok

    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bjbozjjdzy31
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=muggmwdpxoyb
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ma1j4gnjvjkq
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vtcphpdbzjmf
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=muganvfk2q4f
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=muganvfk2q4f
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ckgmnodtj3lt


    eğer bu araçlar bu kadar masraflı olsa idi 28 bin km yi marsta yapmadıya ? nedense yurt dışında ufak twingo lupo benzeri araçlar elektrikli dönüşüme uğramışlar ve bazıları 60 bin yapmış

    Çevreci olmak için kimse bu ülkede A segmentinde olan bir araca 35-40 bin euro saymaz

    nede olsa benzine beş lira bayılılabiliyoruz değil mi
    bizim için bu tür endüstriyel teknolojiler oldukça ileri olduğu zaten ortada benim dikkatimi çeken bu araçların yurt dışında yaygın bir kullanım alanına kavuşmaya başlamaları belki içten yanmalı bir araç üretemedik ama bu yeni teknolojiyi milad edebilirmiyiz sanmıyorum ön yargılarına bakıcak olursak daha çok biz duman koklarız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sosyolok -- 26 Aralık 2011; 18:33:00 >




  • Tek artısı 0 emisyon
  • Anlama sıkıntısı çektiğim şurası;

    Bu arabayı götürecek eski tabirle yakıtı elektriktir ve adı üzerinde elektrikli araba yani her şeyi hazır gelmesi lazım

    Neden batarya için ayrı para veriliyor hemde kira şeklinde sınırsız olarak anlamadım biri bana anlatsın

    Ben araba satın alırken yakıt deposu için ayrı bir ücret ya da kira vermedim yakıt deposu arabama monte olarak geldi

    Yakıt deposu için ayrı kira ödeyen varsa burada söylesin 60 Bin tl verip araba alacağım birde aylık 250-300 tl para vereceğim arabayı kullandığım için

    Afedersiniz ama ben akaryakıtın gözünü severim...
  • Arabanın bataryasının değeri en az 15.000 TL sanıyorum kullandığımız cep telefonlarının bataryasının aynısı yani en fazla 3-4 sene sonra batarya masrafı çıkar şimdi bataryaya kira vermekmi yoksa satın almakmı gerekli onu düşünmek lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Yahu arkadaş madem batarya araç ücretine dahil değil biz neye 60.000 TL veriyoruz?

    Motor yok, şanzuman yok, plastik çamurluklarla 4 koltuk, bir direksiyon parasımı 60.000 TL ?

    Aynen..
    Ötv %1..
    Vergi de diyemezler.. Ne alıyoruz 60000 e?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.