Şimdi Ara

Elektrikli motosikletle en uzun mesafe rekoru kırıldı: İşte rekor sürüş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Elektrikli motosikletle en uzun mesafe rekoru kırıldı: İşte rekor sürüş
    Elektrikli motosiklet Verge TS Pro ile 311 km yol katedilerek, Guinness Dünya Rekoru kırıldı. Londra'da gerçek dünya koşullarında kırılan rekor 16 saatlik sürüşün ardından geldi.



    Elektrikli motosikletler henüz elektrikli otomobiller kadar yaygınlaşamadı. Bunun sebeplerinden biri zayıf menzil ve uzun şarj süreleri. Verge, bu rekor sürüşü ve 2023'te Tesla'nın hızlı şarj ağına katılmasıyla bu sorunların üstesinden gelmiş gibi görünüyor.



    Ayrıca Bkz.Ferrari V8 motoruyla donatılan el yapımı canavar motosiklet



    TS Pro'nun gerçek dünyada ne kadar uzağa gidebileceğini görmek için Verge iki motosiklet sürücüsü kullandı. Her saat dönüşümlü olarak motosikleti kullanan sürücüler, 16 saat boyunca Londra'da ortalama 19 km/s hızla seyahat etti ve 311 km gibi bir motosiklet için etkileyici bir menzil değerine ulaşmayı başardı. Tabi ki, otoyolda çok daha yüksek hızlarda bu rakama ulaşmak mümkün olmayacaktır.



    Verge TS Pro neler sunuyor?



    Verge TS Pro, arka tekerlekte yer alan 137 beygir güce ve 1000 Nm torka sahip göbeksiz elektrik motoruyla dikkat çekiyor. Bu motor ile 100 km/s hıza 3,5 saniyede çıkabilen motosiklet, 350 km menzil sunma iddiasında. Ancak bu değerin fazla iyimser olduğunu belirtelim. Motosikletin 0'dan %80'e şarj süresi ise 35 dakika olarak belirtiliyor.





     



     




    Kaynak:https://www.carscoops.com/2025/04/137-hp-electric-motorbike-sets-new-driving-range-record/







  • O da düz yolda gelsin karadeniz cografyasında test etsinler 100 km geçebilecek mi ?

  • blackkugu61 B kullanıcısına yanıt
    "ortalama 19 km/s hızla seyahat etti" diyor. bırakın karadeniz daglarını, düz otobanda menzil uzayatım derken tırlar bunu altına alır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackkugu61

    O da düz yolda gelsin karadeniz cografyasında test etsinler 100 km geçebilecek mi ?

    Bizim coğrafyadaki bir çok yerde o hızın yarısına ulaşamaz. Düşük hızlarda fabrika verilerinin üzerine çıkan menzilde yaptım ama yüksek hızlarda bunu yakalamak imkansız fakat elektrikli bir motosiklet için iyi bir menzil, hızlı şarj olmasıda avantaj.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karadeniz.89 -- 12 Nisan 2025; 18:58:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrikli motosikletlerin tutmamasının sebebi menzil değil, fiyatının elektrikli arabalar ile aynı olması veya içten yanmalı motorsikletlerden en az %50 daha fazla olması.


    Mesela bu haberde geçen motorun fiyatı 36 880 Eurodan başlıyormuş.

  • Bende 2 senedir elektrikli motor var geçen bozulan bataryasının yerine yüksek amperli batarya yaptırdım. Sert sürüş (65-75 km hız aralığı ve 2.vites) ve yük altında 172 km gitti .. Böyle yazan gibi sürsem 250 küsür garanti.. Bildiğim kadarıyla 400 küsür km menzilli motosikletler satılıyor..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sniper23

    Elektrikli motosikletlerin tutmamasının sebebi menzil değil, fiyatının elektrikli arabalar ile aynı olması veya içten yanmalı motorsikletlerden en az %50 daha fazla olması.


    Mesela bu haberde geçen motorun fiyatı 36 880 Eurodan başlıyormuş.

    Bu markaya ait bir liste fiyatı olabilir. Elektrikli motosikletler normalde sanıldığı kadar pahalı değil. Şehir içi ulaşımda menzil olarak yeterli seviyede pek çok alternatif motosiklet var fakat ülkemizde satışa konulan modeller genelde alt seviye ve çeşitlilik çok az olduğu için vatandaş aldığı üründen verimlilik alamıyor. Bir kaç firmanın tekelleşmesi sebebiyle fiyatlarda aşırı yüksek. Çok az bakıma ihtiyaç duyuyor, sessiz olması , birde benzinle kıyaslanamayacak derecede ekonomik olması. 50 CC motosikletleri insanlara dayatıp yaygınlaştırma kararının bir sonucu olarak elektrikli motosikletlere hak ettiği yerin verilmediğini düşünüyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • hayat_icinde kullanıcısına yanıt
    Motorun maksimum hızı nedir? Birde bataryayı kaça mal oldu? Yazabilirseniz sevinirim.

  • Uzun mesafe için 19km/sa ile sürmüş tam bir eziyet. Gereksiz olmuş herkes o araç ile 90 100 bastığında 150 - 200 mesafe gideceğini biliyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • faxcon94 F kullanıcısına yanıt
    Motorun max hızı şu an 93 km.. Batarya 70amper 41e geldi kargosu vs.. Bu menzil daha da yüksek çıkar başka araçlarda bendeki araç güç modunda..

  • sniper23 kullanıcısına yanıt
    Gayet iyi fiyata gayet elektrikli motorlar var.. Önyargı maalesef aşırı fazla.. Ben elektrikli motosikletlerden nefret ederdim.. Deprem zamanı babama hediye triopotör aldım elektrikli.. Kullanması bayağı zevkli.. İçten yanmalı araçların minimum 30 tl yaktığı yere bu araç 2-3 lira yakıyordu...Şu an aktif kullanıyor bütün bir ay sağa sola gidiyor ve ayda sadece 27-35 tl arası elektrik faturası ödüyor..Bir süre sonra kısa mesafe işim olan yerlere babamın tropotör ile gitmeye başladım.. Ve 25 senelik motosiklet sürücüsü olarak bende elektrikliye geçmeye karar vermiştim..Yaklaşık iki sene önce sitedekilerin önerisi ile vs5 aldım.. O zaman bmwnin yamahanın dahil olduğu sınıfta en iyi fiyat performans oranına sahipti hala da öyle egale edilemedi fakat satışı durdu..Elimde kalır diye korkarak almaya gittim.. Normalde 500lük piaggio x9 500üm var.. Anlaştığımız yere gittim ve elektrikli vs5e bindim..Ve 20 metre sürdüm..Böyle bir konfor yok , sürüş rahatlığı bambaşka bir seviye ,sessiz ,titreme yok.. O gün x9 500ü garaja çektim bir iki defa bindim ya da binmedim.. Şu an vs5im 30 bin kmde.. Bir kere 27 binde kar suyu yüzünden yolda kaldı. Öndeki tessisata su kaçmış kurutma makinesi ile kuruladım bir daha yapmadı..30 bin km boyunca toplam 2600-2700 tl bir elektrik sarfiyatı oldu toplamda.. Bakımı zaten yok... Bir kere batarya yedi tamir ettirmek yerine daha yüksek kapasiteli bir batarya aldım..Vergisi yok.. Her yere giriyor.. Tüm hız ,güç , vites ekstra özelliklerini telefondan değiştirebiliyorum..Aynı şekilde bataryayıda telefondan istediğim gibi ayarlayabiliyorum..Üstelik saniyeler içinde 90 km üstü hızlara çıkıyor ve iki kişi her rampayı çıkıyor.. Kolay kolay içten yanmalıya geçmem..





  • Harley Davidson Livewire modeli çok hoşuma gidiyor. Yeterli param olsa alacağım ikinci motor olurdu ve deneyim bence çok güzel.
    Uzun mesafe için bir youtuber şöyle test etmişti: 535km mesafeyi 9.5 saatte almış, hızlı şarjların süresi 2 saat, sürüş süresi 7.

    Ortlma menzili sürüş tarzınıza göre 150-210Km arası, 190W/km yakıyor. Spor modda agresif kullanımda ise 100kmye düşüyor.
    Evde 6 saat 80%, Hızlı şarj ise 40dk 0-80%.



    Elektrikli motosikletle en uzun mesafe rekoru kırıldı: İşte rekor sürüş

  • hayat_icinde kullanıcısına yanıt

    Şu an alacak olsanız, model olarak hangisini alırsınız hocam?

  • hayat_icinde kullanıcısına yanıt

    VS5 çok ufak. Burdada ona benzer tarz çok hızlı motorlar var ön tekerlek kalınlaştırmış ama arka tekerlekler çok geniş yol tutuşları harika.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karadeniz.89 -- 14 Nisan 2025; 16:47:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cato16

    Şu an alacak olsanız, model olarak hangisini alırsınız hocam?

    Bir ara horwin düşünüyordum yedek parça fiyatlarını görünce aman dedim.. Slience olabilir..Yalnız şöyle eli ayağı düzgün elektrikli markaların çoğunda yedek parça pahalı ve zor bulunuyor.. Diğer piyasa malı ürünler ise tam facia..Yuki vs gibi..

  • Karadeniz.89 K kullanıcısına yanıt

    Ben iş için kullanıyorum bu yüzden uç nokta olmasına gerek yok..Ufak olması istanbulda avantaj girmediği hiçbiryer yok..Bize gün içinde müşteri dizüstü getirir..Klavyesi değişsin ister.. Bendeki piaggio bulunduğum yerden kadıköye git gel 300-350 yakıyor..Ortalama klavyenin gelişi 250 tl...Ürünün maliyeti kafadan 600 tl .. Müşteriye 900 diyoruz haliyle çok diyor..Ama elektrikli git gel 8-9 tl yakıyor..Haliyle müşteriye 550-600 tl diyoruz..Müşteri bunu hemen kabul ediyor..İki saat içindede git gel vs hazır oluyor sipariş..Bu yüzden bu araç olmazsa olmaz bizim için..

  • Elektrikli motosikletle en uzun mesafe rekoru kırıldı: İşte rekor sürüş


    Elektrikli motosikletle en uzun mesafe rekoru kırıldı: İşte rekor sürüş


    Elektrikli motosikletle en uzun mesafe rekoru kırıldı: İşte rekor sürüş








    Bendeki vs5e telefon ile bağlanıyorum tüm özellikleri buradan görüp değiştirebiliyorum.



    Buradanda batarya ile ilgili verilere bakıp ayarlarını değiştirebiliyorum



    Elektrikli motosikletle en uzun mesafe rekoru kırıldı: İşte rekor sürüş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayat_icinde -- 14 Nisan 2025; 18:33:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayat_icinde

    Ben iş için kullanıyorum bu yüzden uç nokta olmasına gerek yok..Ufak olması istanbulda avantaj girmediği hiçbiryer yok..Bize gün içinde müşteri dizüstü getirir..Klavyesi değişsin ister.. Bendeki piaggio bulunduğum yerden kadıköye git gel 300-350 yakıyor..Ortalama klavyenin gelişi 250 tl...Ürünün maliyeti kafadan 600 tl .. Müşteriye 900 diyoruz haliyle çok diyor..Ama elektrikli git gel 8-9 tl yakıyor..Haliyle müşteriye 550-600 tl diyoruz..Müşteri bunu hemen kabul ediyor..İki saat içindede git gel vs hazır oluyor sipariş..Bu yüzden bu araç olmazsa olmaz bizim için..

    Ben güvenliğiniz için söylemiştim yinede dikkatli olun lütfen yok.Bende Çin'de yaşıyorum buranın araba trafiğinin yanında birde motosiklet trafiği var.Sizi çok iyi anlıyorum bu yüzden. Türkiye'de elektrikli motosikletlere kask zorunluluğu var mıydı? Burda herhangi herhangi bir zorunluluk yok. Elektrikli motosiklet her açıdan faydalı hem işini görüyor hemde cebe dokunmuyor . Tadını alanda bırakamıyor bizim gibi işte😀


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Karadeniz.89 K kullanıcısına yanıt

    İlk çıktığı zaman hiçbir zorunluluk yoktu bir kaç ölümlü kaza sonrası zorunlu oldu..Ama yine de esneklik gösteriliyor maalesef..Kasım gibi idi sanki çekiçi üstünde slience gibi bir kaç tane elektrikli motor görmüştüm götürülen..Bende herşey tam sigorta muayene vs

  • hayat_icinde kullanıcısına yanıt

    Burda sigorta yaptırmak isteğe bağlı, muayene olayı yok. Motosiklet park alanı dışına park yaparsan hemen alıp götürüyorlar. Sitenin içinde şarj istasonu var günlük ücreti 4 yuan.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.